Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op maandag 22 november 2010 20:20 schreef Karelhoi het volgende:
Ik ben ook niet gebeld voor morgen, misschien dat ik maar vast met de voorbereiding van tentamens ga beginnen :p. Over die derde medewerker: Joyce was er als vervanging voor degene die personeelszaken doet, omdat diegene met zwangerschapsverlof was.
Hahahaha! Dan die nickname er ook bij hè... Karelhoiquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:34 schreef Karelhoi het volgende:
Nee ik ben de mol, stiekem ben ik J. van EW!
Haha nee, ik geloof dat ze me zoiets verteld hebben tijdens de sollicitatie, of dat het in het berichtje stond met die drie nieuwe medewerkers.
Leuk is dat ja! Natuurlijk doe ik altijd voorzichtig, maar soms..quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:45 schreef Keuzer het volgende:
Oeh jippie tegen het weekend sneeuwdan is EW twee keer zoveel pret! (als je achterwielaandrijving hebt ^^)
Zo heb ik ooit in amstelveen een bmw 3 serie moeten ophalen. Zei die man, rustig gas he! anders gaan niet alleen je wieletjes in de rondte XD...
Haha als je denkt dat het een feest is... Maak kennis met het OV dan!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:00 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag inloggegevens ontvangen. Snel ingeschreven voor volgende week, dan kan het beginnen
Grevenbicht, dan heb je voor Koopman gereden wss.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:29 schreef Jorian29 het volgende:
Goh, daar zit je dan, een half uur te wachten in een gehucht genaamd Grevenbicht. OV gaf aan dat ik hier van bus 19 naar bus 18 moest overstappen. Dus ik uitstappen, kijk nog eens naar de bus die wegrijdt, en verrek, bus 18. Waarom staat dat nou even niet aangegeven op die mobiele versie van 9292ov.nl...
Koopmanquote:Op woensdag 24 november 2010 01:16 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Grevenbicht, dan heb je voor Koopman gereden wss.
Koopman
Groningen of in de buurt zeker? Ik had ook een keer een rit van Koopman naar Groningen, terug OV'en.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:44 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Koopman![]()
Vier en een half uur met het OV, van Koopman naar huis.
No try, no loss. Of hoe zeg je dat in het Engels.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:10 schreef joppie_saus het volgende:
Heeft het ook zin om donderdag einde van de dag zelf te bellen voor een eventueel ritje op de vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |