abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89036525
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:20 schreef Karelhoi het volgende:
Ik ben ook niet gebeld voor morgen, misschien dat ik maar vast met de voorbereiding van tentamens ga beginnen :p. Over die derde medewerker: Joyce was er als vervanging voor degene die personeelszaken doet, omdat diegene met zwangerschapsverlof was.
Hoe weet jij dat nou weer? :P Gestapo verhoor als je die meiden aan de tellie hebt?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_89043432
Ik had vorig jaar nog wel aardig wat ritjes in December hoor, ondanks dat ik nog 2 weken op vakantie ben geweest. Natuurlijk zijn er weinig einde/begin contract wat betreft leasebakken, maar shortlease en schade auto's ed. blijf je wel houden.
pi_89046325
Nee ik ben de mol, stiekem ben ik J. van EW!
Haha nee, ik geloof dat ze me zoiets verteld hebben tijdens de sollicitatie, of dat het in het berichtje stond met die drie nieuwe medewerkers.
pi_89046674
Oeh jippie tegen het weekend sneeuw :P dan is EW twee keer zoveel pret! (als je achterwielaandrijving hebt ^^)

Zo heb ik ooit in amstelveen een bmw 3 serie moeten ophalen. Zei die man, rustig gas he! anders gaan niet alleen je wieletjes in de rondte XD...
pi_89047992
Goh, daar zit je dan, een half uur te wachten in een gehucht genaamd Grevenbicht. OV gaf aan dat ik hier van bus 19 naar bus 18 moest overstappen. Dus ik uitstappen, kijk nog eens naar de bus die wegrijdt, en verrek, bus 18. Waarom staat dat nou even niet aangegeven op die mobiele versie van 9292ov.nl...
pi_89048865
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:34 schreef Karelhoi het volgende:
Nee ik ben de mol, stiekem ben ik J. van EW!
Haha nee, ik geloof dat ze me zoiets verteld hebben tijdens de sollicitatie, of dat het in het berichtje stond met die drie nieuwe medewerkers.
Hahahaha! Dan die nickname er ook bij hè... Karelhoi :P
pi_89051256
Ik hoop dat ik vandaag gebeld wordt, heb er wel weer zin in om wat ritjes te doen ;)
pi_89053907
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:45 schreef Keuzer het volgende:
Oeh jippie tegen het weekend sneeuw :P dan is EW twee keer zoveel pret! (als je achterwielaandrijving hebt ^^)

Zo heb ik ooit in amstelveen een bmw 3 serie moeten ophalen. Zei die man, rustig gas he! anders gaan niet alleen je wieletjes in de rondte XD...
Leuk is dat ja! Natuurlijk doe ik altijd voorzichtig, maar soms.. :@

't Scheelt dat ik heel goed kan rijden. B-)
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_89062450
Morgen 2 ritjes... Opel Astra van Schijndel naar Gouderak, en daar weer een Opel Astra GTC pakken en naar Schijndel terugbrengen :) Automaatjes, 116pk beide, ben benieuwd. Niet echt spectaculair, maar toch leuk om anderhalf uur per auto in rond te toeteren :):P
pi_89070675
Ik rij meestal meer dan 2 uur per auto. Vandaag toch ook weer meer dan 4 uur gereden (2 auto's), moet ook wat grotere afstanden overbruggen vanuit het noorden.
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:00:35 #61
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89072003
Vandaag inloggegevens ontvangen. Snel ingeschreven voor volgende week, dan kan het beginnen *O*
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:54:04 #62
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_89078293
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:00 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag inloggegevens ontvangen. Snel ingeschreven voor volgende week, dan kan het beginnen *O*
Haha als je denkt dat het een feest is... Maak kennis met het OV dan!
pi_89080720
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:29 schreef Jorian29 het volgende:
Goh, daar zit je dan, een half uur te wachten in een gehucht genaamd Grevenbicht. OV gaf aan dat ik hier van bus 19 naar bus 18 moest overstappen. Dus ik uitstappen, kijk nog eens naar de bus die wegrijdt, en verrek, bus 18. Waarom staat dat nou even niet aangegeven op die mobiele versie van 9292ov.nl...
Grevenbicht, dan heb je voor Koopman gereden wss.

Koopman _O_
pi_89094275
Om 8u vertrokken en om 12u weer thuis... Astra van Schijndel naar Gouderak en Astra GTC weer terug. Prima bakjes, alleen de automaat schakelt bij een gewone astra echt als een zoutzak... Gelukkig kon je zelf schakelen, want dat ging 20x sneller dan automaat :P
pi_89100048
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 01:16 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Grevenbicht, dan heb je voor Koopman gereden wss.

Koopman _O_
Koopman _O_
Vier en een half uur met het OV, van Koopman naar huis. 8)7
pi_89104926
Mag er ook weer 10 uurtjes bijschrijven, in een tucson :') en een redelijk nieuwe citroën c5 die me 100% meeviel.
pi_89105629
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:44 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Koopman _O_
Vier en een half uur met het OV, van Koopman naar huis. 8)7
Groningen of in de buurt zeker? Ik had ook een keer een rit van Koopman naar Groningen, terug OV'en.
pi_89105787
Heeft het ook zin om donderdag einde van de dag zelf te bellen voor een eventueel ritje op de vrijdag?
#26 || Luciano da Silva
pi_89107103
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:10 schreef joppie_saus het volgende:
Heeft het ook zin om donderdag einde van de dag zelf te bellen voor een eventueel ritje op de vrijdag?
No try, no loss. Of hoe zeg je dat in het Engels. :P
pi_89108127
Ja das waar, maar omdat ze bij de sollicitatie zeiden dat dat eigenlijk kansloos was, weet ik niet wat jullie ervaringen daarmee zijn :9
#26 || Luciano da Silva
pi_89108935
Ik heb het nog nooit gedaan, maar ze zeiden bij mijn sollicitatie dat het in het begin juist WEL helpt om te bellen als je beschikbaar bent. Maar nogmaals, ik heb het nog nooit gedaan en heb echt niks te klagen.
pi_89109039
Nja, heb vorige week gesolliciteerd, verklaring omtrent gedrag moet vandaag binnen gekomen zijn bij hun dus ik zou eventueel kunnen beginnen.. Nja, ik probeer het morgen wel, thnx iig.
#26 || Luciano da Silva
pi_89110762
Ik heb wel de eerste keer zelf gebeld en kreeg de volgende dag meteen één rit. Was wel een goede manier om even te kijken hoe alles in zijn werk gaat. De dag daarna gelijk drie ghehe.
pi_89111390
Voor de 2e week op rij niet gebeld. :(
pi_89111885
Ik had twee maanden geleden ook een ritje vanuit Groningen naar Koopman, gelukkig kon ik aan de andere kant van Born weer een Golf meenemen naar Leeuwarden.
pi_89128852
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:06 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Groningen of in de buurt zeker? Ik had ook een keer een rit van Koopman naar Groningen, terug OV'en.
Elburg. Eerst van Koopman naar Sittard, dan met de trein naar Utrecht, dan met de stoptrein naar Nunspeet en dan nog een half uur met de bus. 8)7
pi_89135498
Je moet eens naar huis proberen te komen vanuit Wieuwerd :P

Morgen trouwens beschikbaar, ik zit alweer klaar om gebeld te worden!
pi_89135639
Ritjes naar Wieuwerd of Born staan altijd garant voor lange dagen :P
pi_89135727
Klopt, had een keer een ritje naar Wieuwerd, maar die auto hoefde pas om 14.00 opgehaald te worden, dus 's ochtends lekker uitslapen. Toch nog een werkdag van 8 uur gehad _O-
Hoewel dat wel dat ritje was waarbij ik opgehaald moest worden met die trailer :P
pi_89137692
Hmm, nog niet gebeld voor morgen. Hopelijk komt het nog :D
#26 || Luciano da Silva
pi_89137874
Ik ook nog niet :'(
pi_89139346
Net gebeld *O*

In een Fiat Panda van Groningen naar Hengelo, en dan in een VW Passat terug van Zwolle naar Drachten *O*
#26 || Luciano da Silva
pi_89139685
Zo'n Panda is nog beter dan je denkt :o Heb een keer Dordrecht - Almere gehad in zo'n ding. Ik nog niet gebeld trouwens.
pi_89139717
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef joppie_saus het volgende:
Net gebeld *O*

In een Fiat Panda van Groningen naar Hengelo, en dan in een VW Passat terug van Zwolle naar Drachten *O*
Wow, doe je goed als 1e ritje. :P
pi_89140672
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef joppie_saus het volgende:
Net gebeld *O*

Passat krijg je er vaak mee. Maar mooi dat je gelijk ritjes hebt gekregen, ik sta ook op beschikbaar maar heb niks gehoord nog.
pi_89141631
Nog steeds niet :'(
Half uur nog, schiet eens op o|O
pi_89143895
Niks
pi_89144345
Niks inderdaad ;(
Hopen op een spoedje *O*
pi_89144434
Ik ook niks ;(

maarja heb me ook niet opgegeven :D :D

@ irritatie100: heb je vaak spoedjes? ik word bijna nooit gebeld voor dezelfde dag :P
pi_89144625
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:10 schreef Fireblast het volgende:
Ik ook niks ;(

maarja heb me ook niet opgegeven :D :D

@ irritatie100: heb je vaak spoedjes? ik word bijna nooit gebeld voor dezelfde dag :P
De laatste paar maanden heb ik eigenlijk iedere keer dat ik beschikbaar was 'gewoon' werk gehad. Slechts 1 keer niet, maar toen had ik uiteindelijk toch een spoedje..
pi_89152840
Ik snap der nu al geen zak van. Voor ING Car Lease hoef ik maar 1 formulier in te vullen? Dan kan ik toch nooit eventuele schade die onderweg ontstaat ergens invullen?
#26 || Luciano da Silva
pi_89153157
Oh en godver, ik moet bij mijn tweede rit gelijk aftanken en wassen, maar ik heb die tankpas van hun nog niet :')
#26 || Luciano da Silva
pi_89153545
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ik snap der nu al geen zak van. Voor ING Car Lease hoef ik maar 1 formulier in te vullen? Dan kan ik toch nooit eventuele schade die onderweg ontstaat ergens invullen?
Ja 1 formulier. Alleen de schade bij ophalen schrijf je op, schade die onderweg ontstaat is voor jou rekening (eigen risico van 75 eu). De schade die jij op het ophalen constateert schrijf je op en hierdoor laat je zien dat die schade niet door jou is veroorzaakt (jezelf indekken).

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:18 schreef joppie_saus het volgende:
Oh en godver, ik moet bij mijn tweede rit gelijk aftanken en wassen, maar ik heb die tankpas van hun nog niet :')
Raar, dat ze jou nu al deze rit geven terwijl je nog niet eens een pas hebt...
pi_89153753
Dat je moet wassen en aftanken is wat minder inderdaad als je nog geen pas hebt. Met een beetje geluk hoef je geen hele tank te dokken en wat wassen betreft.. Als je geen vast programma in je ritgegevens hebt staan kan je gewoon standaard / goedkoop nemen.

Bij onkosten (tanken/wassen) moet je niet vergeten om de bon goed te bewaren (moet altijd ook al heb je je tankpas gebruikt) en deze niet je vast aan je ritbon (onderaan kan je de kosten opschrijven).
pi_89153856
Oke, bedankt!
Nja ik schiet het wel voor en stuur de bonnetjes mee, als het goed is krijg ik dit 1 december gelijk uitbetaald dus ik neem aan ook mijn onkosten..

Nog één vraagje,
Dit ritbon van Easyway, bij vertrek uit Groningen vul ik startadres (station) in: Groningen CS, maar ik moet naar Hengelo. Vanuit Hengelo naar Zwolle voor de volgende auto. Dan is mijn startadres (station) toch het adres waar ik op dat moment ben om mijn 'eerste' auto af te leveren?
#26 || Luciano da Silva
pi_89155737
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:31 schreef joppie_saus het volgende:
Oke, bedankt!
Nja ik schiet het wel voor en stuur de bonnetjes mee, als het goed is krijg ik dit 1 december gelijk uitbetaald dus ik neem aan ook mijn onkosten..

Nog één vraagje,
Dit ritbon van Easyway, bij vertrek uit Groningen vul ik startadres (station) in: Groningen CS, maar ik moet naar Hengelo. Vanuit Hengelo naar Zwolle voor de volgende auto. Dan is mijn startadres (station) toch het adres waar ik op dat moment ben om mijn 'eerste' auto af te leveren?
Easy Way betaald 1x per maand uit en dat is altijd rond de 15e. Je moet 2x per maand je ritbonnen opsturen.

Ik snap je vraag niet helemaal.. Maar ik zal proberen het uit te leggen. Als je twee ritten hebt.. Bijvoorbeeld van Groningen naar Almere en dan van Almere naar Groningen, dan is je startadres van de 2e rit de afleverlocatie van je 1e rit. Je moet het gewoon zo zien.. Zodra je auto is afgeleverd is die rit afgelopen.. Je begint dan met een nieuwe rit (dus nieuwe bon) en dan is je startadres inderdaad waar je op dat moment bent. Dat kan dus bij de dealer zijn waar je auto 1 hebt afgeleverd of waar dan ook.
pi_89155912
Ah oke, ja dat over salaris zag ik ook inderdaad. Je tweede antwoord is precies wat ik bedoelde, bedankt!
#26 || Luciano da Silva
pi_89161916
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:26 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Ja 1 formulier. Alleen de schade bij ophalen schrijf je op, schade die onderweg ontstaat is voor jou rekening (eigen risico van 75 eu). De schade die jij op het ophalen constateert schrijf je op en hierdoor laat je zien dat die schade niet door jou is veroorzaakt (jezelf indekken).

[..]

Raar, dat ze jou nu al deze rit geven terwijl je nog niet eens een pas hebt...
Mijn eerste rit was een Espace aftanken die vrijwel leeg was, en ik had toen ook nog geen Essopas. Toen moest ik gelijk 105 euro voorschieten *)
  vrijdag 26 november 2010 @ 06:30:33 #99
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89165888
Ghehe controleren op schade wordt gelijk al leuk , zo met die sneeuw!
#26 || Luciano da Silva
pi_89166359
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 06:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ghehe controleren op schade wordt gelijk al leuk , zo met die sneeuw!
Je moet toch bij ING Groningen beginnen? Daar staan de meeste auto's binnen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')