Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op maandag 22 november 2010 20:20 schreef Karelhoi het volgende:
Ik ben ook niet gebeld voor morgen, misschien dat ik maar vast met de voorbereiding van tentamens ga beginnen :p. Over die derde medewerker: Joyce was er als vervanging voor degene die personeelszaken doet, omdat diegene met zwangerschapsverlof was.
Hahahaha! Dan die nickname er ook bij hè... Karelhoiquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:34 schreef Karelhoi het volgende:
Nee ik ben de mol, stiekem ben ik J. van EW!
Haha nee, ik geloof dat ze me zoiets verteld hebben tijdens de sollicitatie, of dat het in het berichtje stond met die drie nieuwe medewerkers.
Leuk is dat ja! Natuurlijk doe ik altijd voorzichtig, maar soms..quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:45 schreef Keuzer het volgende:
Oeh jippie tegen het weekend sneeuwdan is EW twee keer zoveel pret! (als je achterwielaandrijving hebt ^^)
Zo heb ik ooit in amstelveen een bmw 3 serie moeten ophalen. Zei die man, rustig gas he! anders gaan niet alleen je wieletjes in de rondte XD...
Haha als je denkt dat het een feest is... Maak kennis met het OV dan!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:00 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag inloggegevens ontvangen. Snel ingeschreven voor volgende week, dan kan het beginnen
Grevenbicht, dan heb je voor Koopman gereden wss.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:29 schreef Jorian29 het volgende:
Goh, daar zit je dan, een half uur te wachten in een gehucht genaamd Grevenbicht. OV gaf aan dat ik hier van bus 19 naar bus 18 moest overstappen. Dus ik uitstappen, kijk nog eens naar de bus die wegrijdt, en verrek, bus 18. Waarom staat dat nou even niet aangegeven op die mobiele versie van 9292ov.nl...
Koopmanquote:Op woensdag 24 november 2010 01:16 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Grevenbicht, dan heb je voor Koopman gereden wss.
Koopman
Groningen of in de buurt zeker? Ik had ook een keer een rit van Koopman naar Groningen, terug OV'en.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:44 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Koopman![]()
Vier en een half uur met het OV, van Koopman naar huis.
No try, no loss. Of hoe zeg je dat in het Engels.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:10 schreef joppie_saus het volgende:
Heeft het ook zin om donderdag einde van de dag zelf te bellen voor een eventueel ritje op de vrijdag?
Elburg. Eerst van Koopman naar Sittard, dan met de trein naar Utrecht, dan met de stoptrein naar Nunspeet en dan nog een half uur met de bus.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:06 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Groningen of in de buurt zeker? Ik had ook een keer een rit van Koopman naar Groningen, terug OV'en.
Wow, doe je goed als 1e ritje.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef joppie_saus het volgende:
Net gebeld
In een Fiat Panda van Groningen naar Hengelo, en dan in een VW Passat terug van Zwolle naar Drachten
Passat krijg je er vaak mee. Maar mooi dat je gelijk ritjes hebt gekregen, ik sta ook op beschikbaar maar heb niks gehoord nog.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef joppie_saus het volgende:
Net gebeld
In een Fiat Panda van Groningen naar Hengelo, en dan in een VW Passat terug van Zwolle naar Drachten
De laatste paar maanden heb ik eigenlijk iedere keer dat ik beschikbaar was 'gewoon' werk gehad. Slechts 1 keer niet, maar toen had ik uiteindelijk toch een spoedje..quote:Op donderdag 25 november 2010 18:10 schreef Fireblast het volgende:
Ik ook niks
maarja heb me ook niet opgegeven![]()
@ irritatie100: heb je vaak spoedjes? ik word bijna nooit gebeld voor dezelfde dag
Ja 1 formulier. Alleen de schade bij ophalen schrijf je op, schade die onderweg ontstaat is voor jou rekening (eigen risico van 75 eu). De schade die jij op het ophalen constateert schrijf je op en hierdoor laat je zien dat die schade niet door jou is veroorzaakt (jezelf indekken).quote:Op donderdag 25 november 2010 21:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ik snap der nu al geen zak van. Voor ING Car Lease hoef ik maar 1 formulier in te vullen? Dan kan ik toch nooit eventuele schade die onderweg ontstaat ergens invullen?
Raar, dat ze jou nu al deze rit geven terwijl je nog niet eens een pas hebt...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:18 schreef joppie_saus het volgende:
Oh en godver, ik moet bij mijn tweede rit gelijk aftanken en wassen, maar ik heb die tankpas van hun nog niet
Easy Way betaald 1x per maand uit en dat is altijd rond de 15e. Je moet 2x per maand je ritbonnen opsturen.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:31 schreef joppie_saus het volgende:
Oke, bedankt!
Nja ik schiet het wel voor en stuur de bonnetjes mee, als het goed is krijg ik dit 1 december gelijk uitbetaald dus ik neem aan ook mijn onkosten..
Nog één vraagje,
Dit ritbon van Easyway, bij vertrek uit Groningen vul ik startadres (station) in: Groningen CS, maar ik moet naar Hengelo. Vanuit Hengelo naar Zwolle voor de volgende auto. Dan is mijn startadres (station) toch het adres waar ik op dat moment ben om mijn 'eerste' auto af te leveren?
Mijn eerste rit was een Espace aftanken die vrijwel leeg was, en ik had toen ook nog geen Essopas. Toen moest ik gelijk 105 euro voorschietenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:26 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ja 1 formulier. Alleen de schade bij ophalen schrijf je op, schade die onderweg ontstaat is voor jou rekening (eigen risico van 75 eu). De schade die jij op het ophalen constateert schrijf je op en hierdoor laat je zien dat die schade niet door jou is veroorzaakt (jezelf indekken).
[..]
Raar, dat ze jou nu al deze rit geven terwijl je nog niet eens een pas hebt...
Je moet toch bij ING Groningen beginnen? Daar staan de meeste auto's binnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ghehe controleren op schade wordt gelijk al leuk , zo met die sneeuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |