abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89605422
Leuke afstanden, hopelijk rij je wel in leuke auto's, Groningen-Nijmegen in een C1 is geen pretje kan ik je vertellen..

De transportformulieren met de 'natte' handtekening moet je opsturen naar Easyway, Athlon krijgt altijd de kopie.

En doe het maar gewoon voor beiden apart, ben je er zeker van dat je later niet op de een of andere manier gezeur krijgt.
  maandag 6 december 2010 @ 21:21:58 #277
322370 Ruuddd
Cultivé son jardin
pi_89606248
Ik heb een vraag:

Ik ben 19 en in maart ben ik een jaar in het bezit van mijn rijbewijs. Is deze job denk je geschikt voor mij? Momenteel werk ik als bezorger & reclame medewerker bij een supermarkt.
pi_89606381
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef Ruuddd het volgende:
Is deze job denk je geschikt voor mij?
Hoe kunnen wij dat nou weten? :')

@ De rest: Is de procedure bij Athlon gewijzigd? Ik heb een paar weken geleden voor het laatst voor Athlon gereden, maar toen was 1 formulier nog genoeg. Geen gezeur met natte en droge handtekeningen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2010 21:27:53 ]
pi_89606968
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Hoe kunnen wij dat nou weten? :')

@ De rest: Is de procedure bij Athlon gewijzigd? Ik heb een paar weken geleden voor het laatst voor Athlon gereden, maar toen was 1 formulier nog genoeg. Geen gezeur met natte en droge handtekeningen.
Mijn vraag ging er over, ik bedoelde of iedereen (dus ophaaladres,afleveradres en ikzelf) een "natte" handtekening moest hebben, maar dat hoeft dus niet..als ik die zelf maar hou.

quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef Jorian29 het volgende:
Leuke afstanden, hopelijk rij je wel in leuke auto's, Groningen-Nijmegen in een C1 is geen pretje kan ik je vertellen..

De transportformulieren met de 'natte' handtekening moet je opsturen naar Easyway, Athlon krijgt altijd de kopie.

En doe het maar gewoon voor beiden apart, ben je er zeker van dat je later niet op de een of andere manier gezeur krijgt.
Ja dat is wel te doen.. moet alleen in Tiel 30-40 minuten lopen
pi_89609433
Prima toch, een frisse winterwandeling op kosten van de baas?
  maandag 6 december 2010 @ 22:23:10 #281
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89611023
Moest ik in Amsterdam, 40 minuten lopen. Was geen pretje in de sneeuw :')

Ik heb trouwens van mijn rit naar Amsterdam een kopie meegekregen, omdat dat bedrijf waar ik de auto af moest leveren de auto weer in nam voor SIXT-Autoverhuur. Zij zouden het origineel naar SIXT sturen. Ging er vanuit dat het zo wel goed was.. Hoop dat ik geen gezeik krijg met EasyWay erover. En de transportbonnen toch samen met je ritbonnen 1x per halve maand naar hun opsturen?
#26 || Luciano da Silva
pi_89615640
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef joppie_saus het volgende:
Moest ik in Amsterdam, 40 minuten lopen. Was geen pretje in de sneeuw :')

Ik heb trouwens van mijn rit naar Amsterdam een kopie meegekregen, omdat dat bedrijf waar ik de auto af moest leveren de auto weer in nam voor SIXT-Autoverhuur. Zij zouden het origineel naar SIXT sturen. Ging er vanuit dat het zo wel goed was.. Hoop dat ik geen gezeik krijg met EasyWay erover. En de transportbonnen toch samen met je ritbonnen 1x per halve maand naar hun opsturen?
Voor dat laatste is het dan een idee om gewoon twee formulieren in te vullen ipv een kopie. Dan heeft ieder zijn 'natte' (wat is dat toch ineens voor woord?) versie.

Dit weekend naar München geweest, toch altijd tof om daar voor 60% omringd te worden door Mercedessen, BMW's en Audi's. Tegen een 10% die het hier is. :P
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 6 december 2010 @ 23:41:30 #283
207863 Obama
Barack Hussein
pi_89616235
Naar munchen voor EW of prive ?

Als het voor EW was, than im jealous.
pi_89616240
Relaxt, wist vandaag pas vanaf 16u of ik morgen kon werken, mezelf beschikbaar gezet en een half uur later werd ik al gebeld voor werk 8-).
pi_89617310
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef Jorian29 het volgende:
Voor hikers in Groningen zijn dat normale afstanden :) Vandaag Groningen - Born gedaan, ook een lekker stukkie (dik 300 km). Bij Koopman krijg ik trouwens altijd de kopie mee, zij houden het orgineel.
pi_89619499
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef Obama het volgende:
Naar munchen voor EW of prive ?

Als het voor EW was, than im jealous.
Privé man. :P Voor EW, dat zou wat zijn. Dan had ik het hier al wel luidkeels verkondigd uiteraard. :')
pi_89636737
Sta nu te wachten op de bus in Almere..eerste dag zit er op :-)

Genoeg problemem gehad, contactpersoon niet aanwezig, geen krabber voor de ruiten, een auto die op de snelweg aangeeft dat er een band lek is..maar het is allemaal goed gekomen :-P
pi_89636773
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:27 schreef Viezze het volgende:

Genoeg problemem gehad, contactpersoon niet aanwezig, geen krabber voor de ruiten, een auto die op de snelweg aangeeft dat er een band lek is..maar het is allemaal goed gekomen :-P
Voortaan dus een eigen krabber meenemen hè ;)
pi_89637205
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:28 schreef Mallet het volgende:

[..]

Voortaan dus een eigen krabber meenemen hè ;)
Gewoon bij ING vragen, daar hebben ze van die gratis dingen. :)
pi_89641206
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:27 schreef Viezze het volgende:

Meestal ligt er zo n plastic dingetje in het handschoenenkastje of anders in het mapje van de auto... En dat met die lekke band, was dat toevallig een Renault? ;)
Trouwens contactpersonen zijn heel vaak niet aanwezig, vaak liggen de sleutels al bij de receptie en zitten ze zelf in een andere stad ofzo...
pi_89641465
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Gewoon bij ING vragen, daar hebben ze van die gratis dingen. :)
ING Breda bedoel je gewoon? Of een ING bank vestiging? :P
pi_89641613
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Meestal ligt er zo n plastic dingetje in het handschoenenkastje of anders in het mapje van de auto... En dat met die lekke band, was dat toevallig een Renault? ;)
Trouwens contactpersonen zijn heel vaak niet aanwezig, vaak liggen de sleutels al bij de receptie en zitten ze zelf in een andere stad ofzo...
Kon er geen vinden, heb de verwarming vol aangezet en na even wachten met de parkeerkaart het ijs eraf geschoven

En ja, het was een Renault. Blijkbaar een bekend probleem want ik kreeg die vraag ookal van iemand anders :-P

Ik heb EW gebeld en ze zeiden idd dat iemand anders ook mag tekenen. Maar ik heb eerst gewacht, die vrouw zei de hele tijd dat hij zo kwam, maar hij had geen gsm mee en het duurde toch vrij lang :-P
pi_89643242
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:31 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

ING Breda bedoel je gewoon? Of een ING bank vestiging? :P
Gewoon bij een ING Car Lease Rental Services vestiging. Bij ING Breda ben ik nog nooit geweest, maar daar hebben ze die dingen vast ook wel.
pi_89646257
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Gewoon bij een ING Car Lease Rental Services vestiging. Bij ING Breda ben ik nog nooit geweest, maar daar hebben ze die dingen vast ook wel.
Oh oke, nee vroeg het even want ik heb ook niet zo'n krabber en ik kan in mijn glazen bol ook niet zien wanneer ik weer bij ING kom. :P
pi_89674023
Toch nog een ritje, Emmen - Lelystad, om 16:00 8)7
  woensdag 8 december 2010 @ 13:37:08 #296
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89674204
Lekkere tijd ook..Nou ja, wat voor auto?
#26 || Luciano da Silva
pi_89674613
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:37 schreef joppie_saus het volgende:
Lekkere tijd ook..Nou ja, wat voor auto?
Volvo V50
  woensdag 8 december 2010 @ 14:04:31 #298
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_89675282
Oh, dan ben je er ook zo. Nice.
#26 || Luciano da Silva
pi_89679735
Niet als je de 1.6D krijgt, wat 9 van de 10 keer het geval is :D
  woensdag 8 december 2010 @ 16:52:18 #300
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89682854
Weet iemand wat je kwijt bent aan een vrachtwagen rijbewijs? (enkel bakwagen).
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')