yep...quote:Op zondag 21 november 2010 12:12 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het gaat nu subtiel; m.b.v. Holywood films en subtiele berichten van het ontdekken van nieuwe bewoonbare planeten, kometen en al die mooie nieuwtjes over Mars en de Maan.
De media stomen de mensen klaar voor de aliens,
ik bedoel: aliens worden politiek correct.
Wat bedoel je hiermee ?quote:Op zondag 21 november 2010 12:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
yep...
maar het gedoe in Golf van Aden dat mogen we nog niet weten.
Stel dat dat de bedoeling zou zijn, wat is daar dan erg aan?quote:Op zondag 21 november 2010 12:12 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het gaat nu subtiel; m.b.v. Holywood films en subtiele berichten van het ontdekken van nieuwe bewoonbare planeten, kometen en al die mooie nieuwtjes over Mars en de Maan.
De media stomen de mensen klaar voor de aliens,
ik bedoel: aliens worden politiek correct.
Vind ik ook hoor, ben heel benieuwd naar deze wezens.quote:Op zondag 21 november 2010 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Stel dat dat de bedoeling zou zijn, wat is daar dan erg aan?
ALS er aliens zouden komen, merken we vanzelf wel of ze ons goedgezind zijn of niet.Er zijn ook genoeg alien-films waarin het juist de bad guys zijn. Je kunt niet zomaar zeggen dat Hollywood 1 bepaald beeld van aliens bij ons door de strot wil drukken.
http://www.notanothercons(...)f-aden-magnetic.htmlquote:
en jij hebt niet toevallig ff een screencap gemaakt of een linkje opgezocht via Google om wat meer info te geven?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef Trava het volgende:
Zag net een serie langskomen waarbij een jongen er in een shirt aanhad met
Destroy
Population
Culture
.......
Die puntjes had ik dus niet gelezen.
Die kinderen worden vanaf jongs af aan gehersenspoeld.
Heb ik gedaan, kon niks vinden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:27 schreef rubje het volgende:
[..]
en jij hebt niet toevallig ff een screencap gemaakt of een linkje opgezocht via Google om wat meer info te geven?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |