SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Mja dat is er al sinds de nieuwe layout maar tochquote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef Tassiepassie het volgende:
Weer een nieuwe, ik hou het helemaal niet meer bij de laatste tijd
Ik koop altijd dingen terwijl ik er geen geld voor heb. Zo sta ik op het punt om Rock Band 3 te kopen met piano. Onding kost alleen over de 100 euroquote:Op donderdag 18 november 2010 15:36 schreef sproetjes het volgende:
ik kocht een nieuw jurkje terwijl ik er eigenlijk t geld niet voor heb
agja nu kan ik zeggen dat ik mijn "kerstoutfits" bij elkaar heb
quote:
Moet je em aanpassenquote:
Damn wist niet dat ze nu ook al een piano hebben gemaaktquote:Op donderdag 18 november 2010 15:41 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik koop altijd dingen terwijl ik er geen geld voor heb. Zo sta ik op het punt om Rock Band 3 te kopen met piano. Onding kost alleen over de 100 euro
De film was aardig. Het boek daarentegen was bazig goed.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:40 schreef sproetjes het volgende:
zometeen maar eens koken
maar eerst nog een stukje van "the boy in the striped pyjamas"
ik heb een relatie met mijn massage douchekopquote:Op donderdag 18 november 2010 18:46 schreef sproetjes het volgende:
we zien elkaar zaterdag avond weer.. dussss tot die tijd mag ik geil lopen wezen in mn eentje
mwah nee niet echtquote:Op donderdag 18 november 2010 18:47 schreef sproetjes het volgende:
misschien moet ik mijn tarzan opgraven, al vind ik daar niet zoveel aan
Gefeliciteerd! Hoe heet ze?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:32 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben Friekin_. Tante friekin_
Mijn schoonzus en broer hebben een meiske![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:32 schreef friekin_ het volgende:
Emmaquote:
Ik moet op zaterdag ook altijd nog werken, maar reken de zaterdag voor het gemak altijd al tot 't weekendquote:
http://www.thesistools.com/web/?id=161476quote:Op donderdag 18 november 2010 22:00 schreef huize het volgende:
Link me je enquete eens trouwens gooi ik em ook nog op een ander forum.
Nope maar voor sommige ben ik een opa...quote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo oud ben je toch niet?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:32 schreef friekin_ het volgende:
Voeg me toe! Dat kan wel nogquote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef Kn0x het volgende:
Wil je een spel spelen, heeft het PSN onderhoud tot 02 uur. Dag enige vrije avond van de week
Ja ik ben daar ook al eens geweest en vond er niet veel aanquote:Op donderdag 18 november 2010 23:31 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Omdat een vriend van me jarig is. En die wilde in rotterdam uit! Gezellig daar man
Qua stad is het niets aan idd, maar die jongen kent daar de tenten. Dus dat komt wel goed!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik ben daar ook al eens geweest en vond er niet veel aan
Maar hopelijk heb jij meer geluk
Ze heet Sanne. En ze is lief. Verder heb ik een gruwelijke kuthekel aan kinderen, maar deze rook zo lekker.quote:
Das de Zwitsalquote:Op donderdag 18 november 2010 23:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze heet Sanne. En ze is lief. Verder heb ik een gruwelijke kuthekel aan kinderen, maar deze rook zo lekker.
Dank je welquote:Op donderdag 18 november 2010 23:52 schreef Boy23 het volgende:
Heeee marijke!! Gefeliciteerd meid! Leuke naam sanne
Jah, het was druk.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:55 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Graag gedaan mop, lekker gewerkt?
Persoonlijk heb ik het liever druk, gaat de tijd ook wat sneller voorbij ! Anders ben je ook maar steeds naar de klok aan het kijken.quote:
Minder diep pijpen. En als je het wel wil blijven doen, even van tevoren een goede rochel op de dop plaatsen. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:18 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Beter maar nu krijg ik last van mijn keel
Ga eens snel in bed liggen met je vriend!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:49 schreef limbolandjgirl het volgende:
Hallo lieve mede Limburgers!
Bij deze ben ik veilig en wel aangekomen in Zweden!
Heeeeerlijk om weer bij mijn vriend te zijn!
Het is hier wel super koud! -3 graden.
Tot snel
Ik pijp niet, ik word alleen gepepenquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Minder diep pijpen. En als je het wel wil blijven doen, even van tevoren een goede rochel op de dop plaatsen. Dat scheelt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik pijp niet, ik word alleen gepepen
En tis niet vochtig!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:08 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn haar pluist![]()
Zo maar tas inpakken (niet mezelf) en dan weg
Lekker. Niet te veel! Anders ben je dadelijk niet fit voor het festival! Nog even dan hoor ik station weert!quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:06 schreef friekin_ het volgende:
Goeimorgeh. Ik heb geslapen als een modderfokking blok. MAAR IK HEB VRIJ VANDAAG VANAVOND ZUIPEN ENZO.
Ik zwaai terugquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:08 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Lekker. Niet te veel! Anders ben je dadelijk niet fit voor het festival! Nog even dan hoor ik station weert!
Dankje mop, jij ook veel plezier vanavond! Spreken ons vast nog welquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zwaai terug
Heel veel plezier in Utrecht, hebt het verdiend!
Ja! Trouwens, ik zit zondag al ergens anders. Dus kan 's avonds niet afsprekenquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:11 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Dankje mop, jij ook veel plezier vanavond! Spreken ons vast nog wel
In Brunssum ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:24 schreef Rifoki het volgende:
Het zonnetje schijnt @ Maastricht-Airport!
Ben blij dat ik winterbandjes hebquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:29 schreef friekin_ het volgende:
Weert is bewolkt. Volgende week sneeuw![]()
Samen. Romantisch.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week weer winters weer.
Hopelijk kan ik dan weer gaanschaatsen
.
Is weer leeg, maar heb nog 3 andere he.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:15 schreef Boy23 het volgende:
Hij was opgeladen toch? Of heb je hem vanacht alweer flink aan het werk gezet?
Volgens mij was dat een soort van hulp-sinterklaas.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Samen. Romantisch.
Zat jij trouwens gisteren met je ouders bij Gusto?
Mwah.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:17 schreef Boy23 het volgende:
Gvdomme, wordt echt tijd voor een kerel he marrei! Haha
Roermond.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een soort van hulp-sinterklaas.
Ben zelf niet in Weert geweest.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Roermond.
Hij leek op je en hij keek heul de tijd.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik mijn nummer niet gegeven heb.
Kom maar langsquote:
Ik ben misschien vanavond op het Pancratiusplein te vinden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:45 schreef Kn0x het volgende:
Vanavond uit eten in Heerlen met het bedrijf. Gratis eten en drinken![]()
Iemand anders nog in Heerlen vandaag?
Als ik niet met de auto ben haal ik dat wel weer in hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2010 14:49:26 ]
Cadeautip voor Sinterklaas.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:57 schreef sproetjes het volgende:
goed je best doen dus!
oh en rrrr:
[ afbeelding ]
I want
Zag het vanmorgen ook al voorbij komen inderdaad.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:20 schreef friekin_ het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
JA DE NIEUWE VAN DE JEUGD STAAT EROP HUUUUU
Sexy beesten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag het vanmorgen ook al voorbij komen inderdaad.
En zondag. En dan t/m woensdag. Dan pas weekend.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog niet klaar met werken. Ook morgen werken.
Zijn er ook nog vacatures daar?quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:39 schreef friekin_ het volgende:
Vandaag hard gewerkt met mijn beste favoriete collega. Hij is wel doodmoe nu, ik ook. Maar. Toch 3 keer flink hard een climax gehad. Goede shizz.
Open sollicitatie insturen kan altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn er ook nog vacatures daar?
Ik word meestal door headhunters benaderd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Open sollicitatie insturen kan altijd natuurlijk.
Ik kan wel goed head gevenquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik word meestal door headhunters benaderd.
Ik kijk al uit naar mijn sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kan wel goed head geven____
Volgens mij was dat Tassie.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef nattermann het volgende:
Wie was dat nou die vanavond naar Utrecht ging en nog naar Rotterdam? Lekker, alle treinverkeer van en naar Utrecht ligt plat
Votloak, lees de post boven jequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Tassie.
Morgen geen Eaters voor jou trouwens?
Ik snap niet wat die in deze tijd van het jaar aan het strand heeft te zoeken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:00 schreef Ivo1986 het volgende:
Tassie ging naar het strand geloof ik.
Ben al in utrecht!!! En vanavond naar rotterdam met de auto! Dus geen last van het trein verkeerdquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Tassie.
Morgen geen Eaters voor jou trouwens?
Dan heb je geluk gehad!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:03 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ben al in utrecht!!! En vanavond naar rotterdam met de auto! Dus geen last van het trein verkeerd
Weert, ik loop los vanavond.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook zin om vanavond uit te gaan. Eens kijken of er ergens iets leuks te beleven is.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef Tism het volgende:
http://games.fok.nl/review/415402/1/1/50/the-sims-3.html
Check de fipo en de daarop volgende reaxties..![]()
Onze Ivo1986 heeft met die fipo de weblog gehaald..![]()
Feli ouwe!..
Godverquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:55 schreef Tism het volgende:
http://games.fok.nl/review/415402/1/1/50/the-sims-3.html
Check de fipo en de daarop volgende reaxties..![]()
Onze Ivo1986 heeft met die fipo de weblog gehaald..![]()
Feli ouwe!..
danke sehrquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:09 schreef huize het volgende:
Weeeee fuckin kend!
toch al zeker 8 mensen voor je enquete geintresserd ce.
Neeheeeeeeeeeeeee, je moet StuBru nog ff opzetten, ga je dadelijk vanzelf dansen..quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:22 schreef sproetjes het volgende:
oh ik ben wel in de mood om te gaan stappen
90's in de mondial of salsa in eindhoven
maarjatoch maar gewoon naar bed
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeeeee, je moet StuBru nog ff opzetten, ga je dadelijk vanzelf dansen..
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Matige avond gehad en de vooruitzichten voor morgen zijn ook niet veelbelovend.
Teveel bezig met andere dingen. Onder andere mijn afstuderen. Hopelijk weet ik binnen een paar weken waar ik aan toe ben en is het dan wat rustiger.quote:
Hm, een paar weken is nog lang. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje trouwens. Sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel bezig met andere dingen. Onder andere mijn afstuderen. Hopelijk weet ik binnen een paar weken waar ik aan toe ben en is het dan wat rustiger.
Ik zag geeneens dat jij het was. Vond het wel een geslaagde actiequote:
Dikke knuffel. Maak je niet te druk, alles komt op z'n pootjes terechtquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Matige avond gehad en de vooruitzichten voor morgen zijn ook niet veelbelovend.
John is zo hier, pizza en zelfgekookte pudding staat klaar. Bier staat koud. Bed ligt klaar. Muziek staat klaar. Klaar voor STRPquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klaar met werken.
Nu maar eens eten klaarmaken en vanavond naar een verjaardag.
Heb besloten dit weekend maar niet uit te gaan.
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
John is zo hier, pizza en zelfgekookte pudding staat klaar. Bier staat koud. Bed ligt klaar. Muziek staat klaar. Klaar voor STRP
Alleen die hoofdpijn mag wel echt weg nu
Iemand die verstandig is!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen alcohol voor mij vanavond.
Kan ook weleens lekker zijn, gewoon lekker thuis bankhangen lekker een film kijkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:38 schreef Joysa het volgende:
Wijn en bankhangen is tot nu toe mijn planning.
As expected, plans changed, stadje in straksquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:21 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Kan ook weleens lekker zijn, gewoon lekker thuis bankhangen lekker een film kijken
Gezellig, waar ga je heen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
As expected, plans changed, stadje in straks
Sowieso kroeg, en je moet het echt zelf gezellig maken, maar dat gaat wel goed komenquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:31 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Gezellige tenten daar? of ga je naar een kroeg?
Heb ik geen problemen mee, ik sta iig nooit stilquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sowieso kroeg, en je moet het echt zelf gezellig maken, maar dat gaat wel goed komen
Weekje rust is ook eens lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:55 schreef Boy23 het volgende:
[..]
haha hee kerel, ga je niet uit vanavond?
Ja idd, volgende week heb ik wel een feest, maar toch lekker rustig. als het gezellig is blijf je gauw plakken hahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weekje rust is ook eens lekker
Gister al blijven hangen tot 3 in de kantine
Ja ik ga volgende week wel naar de stadquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:02 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ja idd, volgende week heb ik wel een feest, maar toch lekker rustig. als het gezellig is blijf je gauw plakken haha
Das idd goedkoop dronken worden ja.! ik heb gister geloof ik 70 euro opgemaak. alleen aan drinken. daarna in een hotel gecrascht dus..quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik ga volgende week wel naar de stad
En 1,20 per biertje maakt het ook nog eens makkelijk
Dure avond !quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:09 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Das idd goedkoop dronken worden ja.! ik heb gister geloof ik 70 euro opgemaak. alleen aan drinken. daarna in een hotel gecrascht dus..
was gezellig, dan boeid geld me niet, ik weet met wie ik weg ga kerelquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dure avond !
R'dam betaal je al snel 2,50 per pils
gezellig;) heb nog een schep voor in de zandbakquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:00 schreef Joysa het volgende:
Plannen zijn alweer veranderd
Deepack in Time Out, dus we gaan maar naar de kinderspeeltuin zo
Ik van 3 tot 11quote:Op zondag 21 november 2010 00:02 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ik ook kerel, tot 10 voor 12 normaal, maar is altijd overwerk tot 2 uur.
Zoeken ze nog personeel? hahaquote:Op zondag 21 november 2010 00:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik van 3 tot 11
Maandag ook nog. Dinsdag + Woensdag nachtdienst, donderdag-vrijdag-zaterdag-zondag vrij
Ohja, Friekin_ die ken ik wel, wist niet dat ze IRL zo heet..he..t..hete..uhm!?.. dat dat haar echte naam is..quote:Op zondag 21 november 2010 00:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Friekin ofzo. Die is kapot van negers.
Aantal jaar geleden daar voor het laatst geweest.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:00 schreef Joysa het volgende:
Plannen zijn alweer veranderd
Deepack in Time Out, dus we gaan maar naar de kinderspeeltuin zo
Ze is zo heetquote:Op zondag 21 november 2010 00:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Ohja, Friekin_ die ken ik wel, wist niet dat ze IRL zo heet..he..t..hete..uhm!?.. dat dat haar echte naam is..
Pics!?..quote:Op zondag 21 november 2010 01:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is volgens mij juist weee de vriendin van iemand anders
Je komt vanzelf wel thuisquote:Op zondag 21 november 2010 12:53 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Nee daar zit ik namelijk ook niet op te wachten, maar ik zie het dadelijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |