Ik kan wel goed head gevenquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik word meestal door headhunters benaderd.
Ik kijk al uit naar mijn sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kan wel goed head geven____
Volgens mij was dat Tassie.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:50 schreef nattermann het volgende:
Wie was dat nou die vanavond naar Utrecht ging en nog naar Rotterdam? Lekker, alle treinverkeer van en naar Utrecht ligt plat
Votloak, lees de post boven jequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Tassie.
Morgen geen Eaters voor jou trouwens?
Ik snap niet wat die in deze tijd van het jaar aan het strand heeft te zoeken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:00 schreef Ivo1986 het volgende:
Tassie ging naar het strand geloof ik.
Ben al in utrecht!!! En vanavond naar rotterdam met de auto! Dus geen last van het trein verkeerdquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:56 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Tassie.
Morgen geen Eaters voor jou trouwens?
Dan heb je geluk gehad!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:03 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ben al in utrecht!!! En vanavond naar rotterdam met de auto! Dus geen last van het trein verkeerd
Weert, ik loop los vanavond.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook zin om vanavond uit te gaan. Eens kijken of er ergens iets leuks te beleven is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |