Ik pijp niet, ik word alleen gepepenquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Minder diep pijpen. En als je het wel wil blijven doen, even van tevoren een goede rochel op de dop plaatsen. Dat scheelt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik pijp niet, ik word alleen gepepen
En tis niet vochtig!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:08 schreef Tassiepassie het volgende:
Mijn haar pluist![]()
Zo maar tas inpakken (niet mezelf) en dan weg
Lekker. Niet te veel! Anders ben je dadelijk niet fit voor het festival! Nog even dan hoor ik station weert!quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:06 schreef friekin_ het volgende:
Goeimorgeh. Ik heb geslapen als een modderfokking blok. MAAR IK HEB VRIJ VANDAAG VANAVOND ZUIPEN ENZO.
Ik zwaai terugquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:08 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Lekker. Niet te veel! Anders ben je dadelijk niet fit voor het festival! Nog even dan hoor ik station weert!
Dankje mop, jij ook veel plezier vanavond! Spreken ons vast nog welquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zwaai terug
Heel veel plezier in Utrecht, hebt het verdiend!
Ja! Trouwens, ik zit zondag al ergens anders. Dus kan 's avonds niet afsprekenquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:11 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Dankje mop, jij ook veel plezier vanavond! Spreken ons vast nog wel
In Brunssum ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:24 schreef Rifoki het volgende:
Het zonnetje schijnt @ Maastricht-Airport!
Ben blij dat ik winterbandjes hebquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:29 schreef friekin_ het volgende:
Weert is bewolkt. Volgende week sneeuw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |