Imme met een J ervoor geplakt.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef _Bar_ het volgende:
Hier in de buurt is een Meisje Jimme geboren
Dat plaatjequote:Op woensdag 24 november 2010 12:58 schreef Leandra het volgende:
Ja, het is ook bijna He-man natuurlijk
[ afbeelding ]
Ja, dat is een naam... en hij mag dan jaarlijks niet veel voorkomen, hij komt wel vrijwel jaarlijks voor in de Meertens-lijst over de afgelopen 130 jaar.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dat een naam?
Jimme vind ik weer in de categorie Tijne. Vreemd.
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoor vele malen liever een oerhollandse naam die wat archaïsch aandoet dan een moderne, Engelse naam.
Oh that reminds me! Ik hoorde laatst Giel op de radio, die had iemand aan de telefoon en die heette volgens hem iSAAbeau. Ik ga er maar van uit dat hij het fout had.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Moet ik meteen terugdenken aan een radiofragment, vroeg een DJ aan een (duidelijk Twentse) beller hoe haar zoontje heette: ''Keenoeh''
Die DJ heeft het wel 3x gevraagd voordat hij begreep welke naam ze zei, ''oh van die acteur bedoel je?"
Heb je niet de film 300 gezien?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:26 schreef Pvoesss het volgende:
kserkses![]()
kerkes (net karkas imho)
serses?
Wat zal het zijn
De vrouw van Caesar Augustus heette Livia.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dochtertje van Zwitserse vrienden van ons heet Livia. Ik vind het prachtigPas toen we zelf met namen aan de slag gingen had ik door dat het Olivia zonder O is
Zij spreken het wel op zijn Engels uit want moeder is Amerikaans.
In Rotterdam heb je een voetalclub die zo heet. Spreek je idd ook uit als Kserkses.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je niet de film 300 gezien?In de oudheid spraken ze het uit als kserkses.
Nou, 'Julius' zou te klassiek zijn. Vandaar.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:48 schreef trui het volgende:
[..]
wat is daar zo vreemd aan?
en hmm, amèlie?
ah, dat had ik niet zo begrepen. ik dacht dat 't om de combinatie met livia ging.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:52 schreef Quarant het volgende:
[..]
Nou, 'Julius' zou te klassiek zijn. Vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |