Ik ken een Lobke die om dezelfde reden Lobbes genoemd werd, ook niet al te charming, ik vind het dan ook een lompe naamquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ik vind Lobke vooral een hele lieve naam, maar ik kan me nog goed mijn ietwat té mollige klasgenootje herinneren die niemand anders kande dan "lompke"
Marilisa is is best leuk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:02 schreef Faja-Lobi het volgende:
Marilisa (f), Selina(f), Kieron(m), Nayna(f)
een paar namen van collega's wereldwijd die ik wel mooi vind
Pfieuwquote:Op woensdag 24 november 2010 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
Okok!
Jullie hebben me overtuigd... Lobke is een leuke naam voor in een oud boek, maar verder niet.![]()
Dat is een valsstrik denk ikquote:
Zo kwam ik ooit een Steintje en Gijsje tegen.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren zag ik trouwens op tv een Thijsje, maar dat was een meisje.
Volgens mij zeg je dan ook echt de hele tijd "ze heet Thijsje maar het is echt een meisje " als ouders
LOL... onze namen zijn niet zo bijzonder dat ze dit topic gaan halenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, het gaat bij jullie dus tussen Skip en Liisa?
nou ja, Bing Budi. Zou je Buddie zeggen of echt Boedie? Bing Boedie, boven komen eten!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Skip vind ik nog de minst stomme naam uit de rij.
![]()
Bing, dat vind ik toch wel echt zo een stomme naam![]()
Toen ik hoorde dat Claudia de Breij haar zoon zo noemde dacht ik echt OMG wat doe JIJ nou???
Ja, I know.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ken een Geertje van mijn leeftijd. Dat wil toch minder goed. En Geert. tja. da's het dan ook niet helemaal.
hope not!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, I know.
En de kans dat het altijd lieve blonde meisjes van 3 blijven is ook niet zo groot he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |