Mels wel, bij Onne twijfel ik nog. Vind het vooral bijzonder dat je bij zo'n naam geen geslacht vermeldt op t kaartje.quote:Op maandag 22 november 2010 12:10 schreef trui het volgende:
ja, we hebben hier ook een neve.
onne en mels lijken me jongensnamen.
Ik ken een Onne, maar da's geen jongenquote:Op maandag 22 november 2010 12:10 schreef trui het volgende:
ja, we hebben hier ook een neve.
onne en mels lijken me jongensnamen.
Volgens mij nog minder, volgens mij zijn die 2006 gegevens namen van alle levende personen die die naam hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Blijft grappig dat mijn eigen naam maar 5 keer gegeven is sinds 2006.
Hm, vreemde associatie lob=kwab, beetje plastischquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik zie hier toch ook zo veel leuks langs komen.
Ik wil eigenlijk nog minstens 2 dochters!![]()
Ik vind Lobke ook zooooo moooi!![]()
Tsssk... Jij hebt vast nooit Sil de Strandjutter gelezen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:52 schreef Quarant het volgende:
[..]
Hm, vreemde associatie lob=kwab, beetje plastisch
Nee, voor mijn tijdquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsssk... Jij hebt vast nooit Sil de Strandjutter gelezen!![]()
Of op tv gezien met Monique van de Venquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsssk... Jij hebt vast nooit Sil de Strandjutter gelezen!![]()
Ik vind Lobke vooral een hele lieve naam, maar ik kan me nog goed mijn ietwat té mollige klasgenootje herinneren die niemand anders kande dan "lompke"quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik zie hier toch ook zo veel leuks langs komen.
Ik wil eigenlijk nog minstens 2 dochters!![]()
Ik vind Lobke ook zooooo moooi!
Oei ja... da's niet echt een leuke verbastering...quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ik vind Lobke vooral een hele lieve naam, maar ik kan me nog goed mijn ietwat té mollige klasgenootje herinneren die niemand anders kande dan "lompke"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |