En in Nederland?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er aan in welk land je bent, in een Engelstalig land is het niet logisch om het op z'n Frans uit te spreken, en in Frankrijk is de Engelse uitspraak niet logisch...
Moet ik meteen terugdenken aan een radiofragment, vroeg een DJ aan een (duidelijk Twentse) beller hoe haar zoontje heette: ''Keenoeh''quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Keano is de naam van een zoontje van de familie Pfaff. Die hebben hun eigen reality serie op tv hier.
Ik ken wel een Dingeman, zoon Diman...quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:03 schreef Quarant het volgende:
Dingeman
![]()
Verklaring
Deze naam komt vooral voor in Zuid-Holland en Zeeland Tweestammige Germaanse naam uit ding- 'rechtszaak' (zie ding-) en -man 'man'.
Didjee zo heet de zoon van Renee Froger. Qua uitspraak inderdaad.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:53 schreef Quarant het volgende:
[..]
En in Nederland?België vast: Didjee, Olivjee, Xavjee qua uitspraak (Didier,Olivier, Xavier)
Naar het liedje van Marco Borsato?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:55 schreef SacreCoeur het volgende:
En net iemand op babybytes die zei: Binne is ook best een leuk naam.
awhmygawd.
Dat had ik dus ook! Misschien een donor?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef Jeetjejom het volgende:
En ook van babyinfo, een van de winnaars van het geboortekaartje:
Rudesely Quist
En weet iemand waarom het bij de naam Hailey Entyia Marijn (ook een pareltje) over mijn dochter gaat, terwijl er ook een papa bij de ouders staat? Dat zijn dan weer dingen die ik me afvraag
We noemen haar Bloemquote:Op zondag 21 november 2010 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Kwam net tegen: Rose Leigh Lotus Fiore (ja 't is maar èèn kindje)
Mooie namen, maar niet bij elkaar.
vanyel, we zijn 't vast eens dat 't fijn is dat dit voortaan niet meer mag.quote:
Héél eensquote:Op zondag 21 november 2010 17:23 schreef trui het volgende:
[..]
vanyel, we zijn 't vast eens dat 't fijn is dat dit voortaan niet meer mag.![]()
Welnéé. Gewoon één mama die op die site een geboorte-aankondiging doet, en bij het schrijven púúr vanuit zichzélf schrijft. Denk niet dat dit pér definitie de tekst van hét gebóórtekáártje is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook! Misschien een donor?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |