Drive? Dat impliceert alcoholvrijquote:
Daar zit ik nu ook aan te denken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Drive? Dat impliceert alcoholvrij
OMG neequote:Op vrijdag 19 november 2010 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook aan te denken.
Guinness dan maar?
Sorry.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
OMG nee
Dat heb ik van het weekend nog op. Ik neem deze Bitburger wel
Zoietsquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry.
Er schijnt binnenkort een nieuw lekker bier op de markt te komen msar ik kon die nog nergens in de winkels vinden. Anders had ik die wel voor je ingeschonken. Wat was de naam toch.......... Houten knol?
Dat is inderdaad het alcoholvrije bier van Bittburger. Schijnt trouwens voor alcoholvrij bier heel smakelijk te zijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Drive? Dat impliceert alcoholvrij
Kijk! Zo leren we elke dag wat nieuws in de AKQ SC!quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:46 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het alcoholvrije bier van Bittburger. Schijnt trouwens voor alcoholvrij bier heel smakelijk te zijn
Heeft die overbuurman gespaard voor zijn Ferrari of is het een witteboordencrimineel?quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor net opeens een rotherrie in de straat...parkeert de overbuurman even een dikke Ferrari voor de deur
quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor net opeens een rotherrie in de straat...parkeert de overbuurman even een dikke Ferrari voor de deur
Gee flauw idee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft die overbuurman gespaard voor zijn Ferrari of is het een witteboordencrimineel?
Vast zo'n rent-a-ferrari geval.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:27 schreef Nembrionic het volgende:
Vervelend, ik kan het nummerbord niet zien
Ja die reclame ken ik. Maar het nummerbord is geelquote:Op zaterdag 20 november 2010 02:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast zo'n rent-a-ferrari geval.
Was daar niet ooit een reclame over? Iets met een sleutelhanger?
En niet die reppers die nu te zien zijn.......quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:31 schreef Cobra4 het volgende:
Wauw!
Wie nu NL3 kan kijken of 3FM kan luisteren! Heerlijke live muziek!
Oh! Dan is die nog geen drie ruggen waard.quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:42 schreef Nembrionic het volgende:
Even naar de auto gelopen(dat voelt best gek midden in de nacht)
Het is inderdaad een 599. Tenaamstelling 2007 dus hij zal wel uit 2006 zijn.
Wens hem maar succes, vanochtend mag zijn club best winnen, als ze vanavond maar wat punten morsenquote:Op zaterdag 20 november 2010 07:53 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ook een vroege post, maar niet door kinderen. Alhoewel ook wel weer een beetje. Twan moet over een half uur op het voetbalveld zijn.
Ze hebben gewonnenquote:Op zaterdag 20 november 2010 07:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wens hem maar succes, vanochtend mag zijn club best winnen, als ze vanavond maar wat punten morsen
Lama.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:40 schreef Etcetera het volgende:
Ja want hij heeft er last van![]()
Ik doe toch wel de dingen die ik wil doen, screw that headache
Sex is toch juist goed tegen hoofdpijnquote:
De halve week in bed liggen schiet niemand iets mee op denk ik. En dan mis ik alle fun, en dat wil ik nietquote:Wel knap hoor dat je je niet laat kisten door die hoofdpijn.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sex is toch juist goed tegen hoofdpijnNiet dat het er bij mij ooit beter op is geworden
[..]
De halve week in bed liggen schiet niemand iets mee op denk ik. En dan mis ik alle fun, en dat wil ik niet
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
Life goes on. Was dat niet een comedy?
quote:Het Vaticaan stelt nieuwe regels op over seksueel misbruik. Dat heeft de Congregatie voor de Geloofsleer van het Vaticaan laten weten tijdens een bijeenkomst van kardinalen. De nieuwe richtlijnen moeten worden uitgevoerd door de bisschoppen wereldwijd.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe richtlijnen van Vaticaan rond misbruik
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |