Ik ga de 20ste.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar geen tijd heb om ze een bezoekje te brengen.
Ik denk niet dat LL in 1 dag uitverkoopt eigenlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
Zou het volgende week vrijdag echt heel druk worden met de verkoop? We moeten allebei volgende week vrijdag werken, dus maar proberen op het werk!!
Ik ook niet, maar Peace denkt er anders overquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat LL in 1 dag uitverkoopt eigenlijk
Ik hoor net dat Peace vanaf z'n werk gaat proberen kaarten te kopenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Peace denkt er anders overNou ja, zekerheid voor alles dan maar.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Peace vanaf z'n werk gaat proberen kaarten te kopen
Mari Wie?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
Het is voor ons gewoon te ver weg. Ik hoop wel dat de surprisetruck weer in Enschede komt. 2 jaar geleden binnen geweest, toen zat Mari van der Ven? er.. was leuk.
Shit zeg. Ik dacht dat je het over een vrouw had.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ook haar en make up advies gehad.
Nope.quote:
De slijmbalquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
C4, ken je hem niet??
En nee, geen kort en pittig kapsel, maar wel een kleuradvies voor mn haar en make up. En hij schatte mij toen ong. 30 jaar..![]()
Bekende kapper/visagist bij de Nederlandse beroemdheden.quote:
Het is ook gewoon zo.quote:
Je bent ergens in de 30 jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bekende kapper/visagist bij de Nederlandse beroemdheden.
[..]
Het is ook gewoon zo.![]()
Dat compenseert dan weer voor alle keren dat ik te oud ben geschatquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij zei eigenlijk eind 20... en ik was toen al 35 en hoogzwanger..
Word je vaak te oud geschat?? Ik word bijna altijd jonger geschat.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat compenseert dan weer voor alle keren dat ik te oud ben geschat
Alleen als jullie samen op pad zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat compenseert dan weer voor alle keren dat ik te oud ben geschat
Ja, regelmatigquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Word je vaak te oud geschat?? Ik wordt bijna altijd jonger geschat.
En dat is nog nooit gebeurd en zal ook niet snel gebeuren gok ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen als jullie samen op pad zijn.
Veel ouder??quote:
Je weet nooit.quote:[..]
En dat is nog nooit gebeurd en zal ook niet snel gebeuren gok ik
Ik ben al te vaak ergens begin 30 geschat in de laatste 3 a 4 jaarquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Shit zeg. Ik dacht dat je het over een vrouw had.
Dan was het Marie van de Ven!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar toen je die foto postte wist ik het weer
En hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben al te vaak ergens begin 30 geschat in de laatste 3 a 4 jaar
26quote:
Ow dat is dan minder grappig, nu is het niet zo heel erg, maar 4 jaar geleden wel meer.quote:
Ja, nu vind ik het niet zo'n ramp meer, maar als je 23 word en er vraagt iemand met een stalen gezicht '33?'quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is dan minder grappig, nu is het niet zo heel erg, maar 4 jaar geleden wel meer.
Nee, dat is niet leuk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, nu vind ik het niet zo'n ramp meer, maar als je 23 word en er vraagt iemand met een stalen gezicht '33?'
Dat is leuk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:59 schreef Etcetera het volgende:
Een vriend van ons is 32. Tijden Campzone was er een soort quiz-gebeuren, was een van de vragen 'Hoe oud is H.?' Hij werd op 24 geschat![]()
Niet met het OV hoop ik?quote:
Mond dichtquote:
welkom thuisquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mond dicht
Ik stond uren geleden op Utrecht Centraal
Dank jequote:
Dat is idd ronduit kut te noemenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben van Wijk bij Duurstede naar Utrecht gegaan om erachter te komen dat er een brand was geweest. Vervolgens reden er geen treinen meer en werden er steeds tijden genoemd dat ze weer zouden gaan rijden. Niet dus.
Vervolgens ging ik bijna terug naar Wijk maar uiteindelijk ben ik met de zus van MaJo+vriendin met de tram naar Nieuwegein gegaan en zijn we daar opgepikt door haar moeder en broer en vervolgens naar Amsterdam gereden. Ook daar waren problemen vanwege het Utrechtverhaal maar uiteindelijk heb ik een trein naar huis kunnen pakken.
Die voornoemde vriendin stond al sinds 16:00-16:30 op Utrecht. Die zal ook net thuis zijn
Zeker, alhoewel ik dus nog thuisgekomen ben. Ik hoorde (en las net) op het nieuws dat er legerbedjes in de Jaarbeurs staan zodat mensen kunnen overnachten. Dat lijkt me pas echt kutquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is idd ronduit kut te noemen
Gelukkig niet.quote:
Dat zou bijzonder lekker zijnquote:
Aub.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou bijzonder lekker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |