Dank jequote:
Dank je welquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef LadyBlack het volgende:
Oei IARL, wat een weekend in het vooruitzichtlijkt me niet zo fijn studeren als je ook nog een bezoekje aan je zieke opa gaat brengen... sterkte!
O ja, dat zijn echt heel vervelende momentenquote:Ik heb net mn vriendje uitgezwaaid, die is totaal over de zeik richting de treinde auto doet raar en hij durft t dus niet aan om ermee naar Almelo te rijden (want hij moet op tijd ergens zijn), en dat trekt ie al slecht, vervolgens had ie ook nog eens teveel zooi in zn tas gepakt dus alles knalde er weer uit, en hij was bijna te laat al....
Ik moet dan echt hard mn best doen om m niet uit te lachen
Hm, op basis van de hierboven geschetste symptomen kan meneer de bankier u precies vertellen wat er mis is met uw auto.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Eh, nee, en ik krijg het vermoeden dat de garagehouder bij wie de auto in onderhoud is het ook niet meer weet
We waren deze zomer onderweg naar Frankrijk maar zijn niet verder gekomen dan Nijmegen, de auto houdt in, bokt, stottert, hoe je het ook wilt noemen, en had bovendien na een boel dure reparaties aan allemaal randzaken (bougies, verdelerkap, gasklephuis) een vacuümgezogen benzinetank
You tell me
Grote auto's met veel laad/berg/stouwruimtequote:Op vrijdag 19 november 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan me mijn vriend niet zo goed voorstellen zonder auto voor de deur, dus ik denk het wel ja
Maar het zou érg jammer zijn, dit is namelijk een fijne autosupergroot! Zelfs de vriend van mn moeder heeft zeeën beenruimte als ie achterin zit
[ afbeelding ]
Niet de onze, maar wij hebben m ook in deze kleur
Wacht maar tot je een keer met een kind op vakantie gaatquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
Dat ja
We hadden m dan ook helemaal volgestouwd op weg naar Frankrijk![]()
Hoezo? Je kan dat kind toch ook in een toyota aygo zetten, stuurslot er op, en op de schiphol long parking zetten?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer met een kind op vakantie gaatgeen auto is groot genoeg
Wat dat betreft steek ik lekker mijn kop nog even in het zandquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer met een kind op vakantie gaatgeen auto is groot genoeg
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:09 schreef Whiteguy het volgende:
Hoezo? Je kan dat kind toch ook in een toyota aygo zetten, stuurslot er op, en op de schiphol long parking zetten?
Raam op een klein kiertje zetten en 20 potjes olvarit in het dashboard kastje, en je kan heerlijk naar je vakantiebestemming vliegen.
Kijk, en daar gaat het foutquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Wat dat betreft steek ik lekker mijn kop nog even in het zand
quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan dat kind toch ook in een toyota aygo zetten, stuurslot er op, en op de schiphol long parking zetten?
Raam op een klein kiertje zetten en 20 potjes olvarit in het dashboard kastje, en je kan heerlijk naar je vakantiebestemming vliegen.
Hm?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kijk, en daar gaat het fout
Ja, hij was inderdaad zó foutquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
Oh men, ik hoopte dat het minder fout zou zijn IARLjammerrrrrrrr
Maargoed, zó blond ben ik dus niet
Weltrusten iarl.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, hij was inderdaad zó fout
Zoals ze bij Top Gear altijd zeggen:
"and on that bombshell it's time to say goodnight".
Lieve mensen, ik ga afsluiten en naar huis, fijn weekend allemaal!
En ik dacht dat ik erg was.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je steekt iets anders van hem ergens in. Zo duidelijk genoeg?
Ik zal inderdaad maar blij zijn met alle kleine beetjes.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
toch nog een leuk feit deze week voor je, C4
Een trede omhoog in mijn schaal is het enige wat ik krijg van de baas voor mijn verjaardag. Wel beter dan een taart natuurlijk.quote:is dat de taart die je standaard bij KLu voor je verjaardag krijgt?
Als er verder nog mensen zijn die geld over hebben na het broeken / timmerwerk / weetikveelwat shoppen, gaarne uw aandacht voor dit topique.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze zien je graag komen, je beroven je zo van een paar honderd euri
De schade was maar 11 euro. Ik kom er ook zo min mogelijk, ik heb gelukkig heel wat contacten om aan materiaal te komen zonder daarvoor naar de bouwmarkt te moeten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze zien je graag komen, je beroven je zo van een paar honderd euri
Anders was je vast al klant van het jaar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De schade was maar 11 euro. Ik kom er ook zo min mogelijk, ik heb gelukkig heel wat contacten om aan materiaal te komen zonder daarvoor naar de bouwmarkt te moeten.
En dan was ik nu ook al door m'n budget heenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders was je vast al klant van het jaar.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
Post 40K
![]()
Taart voor iedereen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan was je moeder best jong toen je geboren werd
Thx.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
feli C4
Damn ik ben blij dat ik op tijd naar huis ging
http://www.telegraaf.nl/b(...)echt_CS__.html?p=1,1
Ik vind het eigenlijk wel meevallen..quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jouw moeder is 2 jaar ouder dan mijn vader, terwijl ik toch stukken jonger ben dan jijquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ze was net 4 weken 18 jaar. Mn oma was 36 jaar toen ze oma werd, veel mensen dachten dat ik haar dochter was. Ook omdat mijn ouders rond mijn geboorte een tijdje bij mijn opa en oma hebben gewoond.
Goedenavond
Tja, soms gaat dat zo. Ik ben dan ook niet gepland, maar een ongelukje. Mn opa was zeer teleurgesteld in mn moeder, maar mocht toch kiezen:quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jouw moeder is 2 jaar ouder dan mijn vader, terwijl ik toch stukken jonger ben dan jij![]()
Tot zover een post zonder enige meerwaarde
Ik vel er verder ook geen oordeel over hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, soms gaat dat zo. Ik ben dan ook niet gepland, maar een ongelukje. Mn opa was zeer teleurgesteld in mn moeder, maar mocht toch kiezen:
* naar londen voor een abortus
* trouwen met mn vader en dan samen opvoeden
* geboren laten worden en alleen opvoeden (met hulp van mn opa en oma)
Mn moeder heeft voor het 2e gekozen en ze zijn nu dus al ruim 37 jaar getrouwd.
Nee, zo las ik het ook niet hoor...quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vel er verder ook geen oordeel over hoorMaar het schoot me vanmiddag al te binnen toen ik het las, vond het eigenlijk wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |