games staat er wel in, maar ik ben zo'n losse flodder. Als ze beste games-PR gaan doen wordt het wat oneerlijk geloof ikquote:Op zondag 21 november 2010 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
Wel toch? Das toch forumbreed, kan je ook voor Games je favo crew kiezen? en je hebt sowieso toch categorieen als favo crew algemeen ofzo, en dan kan je alle crew kiezen, of het nou FP, forum, blog, games, sport, etc. etc. is?
Niet alles hoeft nuttig te zijn, zolang het maar leuk isquote:Op zondag 21 november 2010 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nutteloos topicEr komen over een krap maandje weer de FOK! verkiezingen. Veel meer keuzes, forumbreed, veel leuker
Ah okee, nou volgens mij zijn er ook vrij in te vullen velden met dingen als 'meest behulpzame crew' en nog meer van dat soort categorieën, we maken wel een bindend stemadvies voor je in één van die categorieënquote:Op zondag 21 november 2010 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
games staat er wel in, maar ik ben zo'n losse flodder. Als ze beste games-PR gaan doen wordt het wat oneerlijk geloof ik
Zeker waarquote:Op zondag 21 november 2010 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet alles hoeft nuttig te zijn, zolang het maar leuk is
Ook goed tochquote:Op zondag 21 november 2010 18:41 schreef omearos het volgende:
Benny is van TALdus heb op Symphonic gestemd
die was tof op de meet
Zo ben ik.quote:
Even diep nadenken: uhm. Nee.quote:Op maandag 22 november 2010 00:44 schreef iBenny het volgende:
TAL Meet Part Deux
Misschien dat er hier nog interesse is ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |