edit: oh op die manier.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Voor een kleine ¤9000 zou ik alles posten wat ik over haar kon vinden
nou dan krijg ik deze 400 euro terug toch.(ook gevote dan toch ?:P)quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:06 schreef beetotheizzo het volgende:
Iedereen leert toch van zijn ouders; wat je leent geef je terug, wat je krijgt mag je houden....toch?!
ik maak geen trolltopics aan, daar heb ik de humor/social skills niet voor, en ook geen behoefte aan ofzo. weet ook niets te bedenken om mee te trollen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Gast ga iets anders doen dan trollen, je zuigt erin
Je kunt het ook overdrijven.quote:Op vrijdag 19 november 2010 02:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou dan krijg ik deze 400 euro terug toch.(ook gevote dan toch ?:P)
Ik had gisternacht een nachtmerrie dat ze met krakers in amsterdam stond te demonstreren, en van alles uitvreette daar, en aanwijzingen daarvoor en alles daarvan voor me verborg(beetje vreemde droom). en daar veel gelukkiger was dan ooit elke tijd met mij mogelijk.
Ik vat het voor mij samen:quote:Op donderdag 18 november 2010 01:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
maandag kreeg ik een smsje:
[..]
ik heb dat gedaan en terug gesmst dat het goed was
en toen terugontvangen:
[..]
zal ik het terugkrijgen binnen een maand?
maand loopt af 15/16 december
ter info om wie het gaat, het gaat om deze meid die ik eerder hier beschreef:
http://www.hookers.nl/sho(...)ewfull=1#post1240485
er is daar na mei/juni nog meer geld heengegaan dan ik tot daar heb beschreven, maar nu is het de eerste keer dat ze zegt dat ik dit terugkrijg
ps. ik heb haar 1 keer ontmoet eind april
Poll: krijg ik het terug
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
samenvatting:
ik heb:
-1 keer seks gehad met een meisje die ik net kende
-haar +- 8000 euro gegeven
-haar nooit meer gezien
- en nu heb ik haar 400 euro uitgeleend. zal ik 400 terugkrijgen zoals ze zweert/erewoord?
je bent afgekeurd door een psychotisch verleden; mag je wel over je eigen geld beschikken?? Ik zou echt even met je ouders overleggen om naar een advocaat/jurist (kijk bijvoorbeeld eens bij Juridisch Loket) te gaan... Ik heb allemaal zo maar het idee dat je geen vrijheid over je geld hoorde te hebben, en je had nooit geld moeten KUNNEN overmaken zelfs... Ik zie het zo nog gebeuren dat je straks een lening afsluit, terwijl je duidelijk wordt opgelicht... Dat kan nog moeilijkere gevolgen hebben voor jou en je ouders!!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en nu ben ik afgekeurd vanwege psychotiesheid ofzo zal wel
mwah ik zij maar wat over psychotiesheid:Pquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:27 schreef wojiao het volgende:
[..]
je bent afgekeurd door een psychotisch verleden; mag je wel over je eigen geld beschikken?? Ik zou echt even met je ouders overleggen om naar een advocaat/jurist (kijk bijvoorbeeld eens bij Juridisch Loket) te gaan... Ik heb allemaal zo maar het idee dat je geen vrijheid over je geld hoorde te hebben, en je had nooit geld moeten KUNNEN overmaken zelfs... Ik zie het zo nog gebeuren dat je straks een lening afsluit, terwijl je duidelijk wordt opgelicht... Dat kan nog moeilijkere gevolgen hebben voor jou en je ouders!!
Ik denk niet dat overschrijvingen ongedaan gemaakt kunnen worden, maar zoals ik het zie, hoor je helemaal niet de mogelijkheid te hebben te doen en laten wat je maar wil met zulke grote bedragen! Psychoses zijn geen grap, en als je dat weleens hebt, is het heel gevaarlijk voor jezelf, voor je omgeving, en vooral ook voor je geld
Daarvoor is ook deel II mogelijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik hoop dat niet alles wordt volgepost, want ik moet nog het 'resultaat' van deze riskante onzin-lening wel kunnen posten
`Heb je ook naaktfotos? En vraag een relatie aan bij haar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mwah ik zij maar wat over psychotiesheid:P
ik weet niet waarom ik afgekeurd ben(kan ik dat opvragen?), het is waarschijnlijk meerdere dingen bij elkaar
de psycholoog/keuringsarts/watishet? heeft 3/4/5 uur lang(ik vond het heel naar, duurde veel te lang) een gesprek met me gehad, en me hand geschud en ik mocht weggaan, en toen later kreeg ik een brief dat ik volledig ben afgekeurd.
ik troll?:
staan wel meer belachelijke dingen op het forum van me: voornamelijk hoeren enzo;
feit is dat het allemaal wilde plannen waren(grotendeels).
wat er gebeurd is is dat ik nog tig keer van mei tot september bij 'normale hoeren' ben geweest. tot ik helemaal geen geld meer had, en ik weer wat hoorde van 'deze meid' en daar weer geld heb heen zitten doen.
plannen van foksters neuken voor geld, of meisjes in cafe benaderen voor geld zijn nooit/gelukt/doorgegaan.
ineens benaderde 'deze meid' me weer na stilte (ps. ze wil/kan me niet zien voor de duidelijkheid, en ik vind dat jammer maar ook al zou het wel kunnen zou ik me er ook niet gemakkelijk bij voelen)
wat meer pics:
als ik iets lees op internet vraag ik me ook altijd af hoe/wat/alles dan, en zo nieuwsgierig.
dat kan ik begrijpen van jullie hier ook.
daarvoor hoop dat ik hier geen spijt van ga krijgen..... het is niet veel waard, maar tenminste 'iets':
:
ik weet niet of ik nu fokregels overtreedt maar wt mij betreft zijn het onherkenbare zwart wit thumbnails...:
ik:[ afbeelding ] & haar : [ afbeelding ]
ik hoop dat niet alles wordt volgepost, want ik moet nog het 'resultaat' van deze riskante onzin-lening wel kunnen posten
edit: achtergrond info is allemaal waar!maar boeit me niet zo heel erg of ik het terugkrijg ofzo, vandaar dat het in ONZIN Staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |