Ja hee, ik ben geen hoer!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:54 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
1 keer neuken is zo'n ¤9000 hierzo.. Dilemma's?
Just checkingquote:Op donderdag 18 november 2010 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hee, ik ben geen hoer!
ze heeft het geld nodig omdat:quote:Op donderdag 18 november 2010 23:19 schreef HappyBob het volgende:
Als dit waar is lik ik de anus van mijn buurman
Indien waar:
Waar blijven de pics van je droomvrouw? En waar heeft ze al dat geld voor nodig? Hou je dat liever privé of heeft ze dat nooit verteld?
Ga weg met je getroll, zulke naïeve mensen bestaan niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze heeft het geld nodig omdat:
-zij geen ouders heeft die haar financieel onderhouden (lees haar vader eerder gepost)
-niet in aanmerking komt voor een uitkering
-nogal veel schulden heeft gemaakt en aan iedereen die ze kende geld heeft gevraagd omdat ze 'lief' deed voor iemand om wie ze veel gaf(lees hookers.nl link) en nogal veel drank heeft gedronken en andere ongelukkigheden/pech in het leven
ze werkt nu alleen maar afentoe bij podiumafbreekdingen ofzo en heeft een krantenwijk maar heeft echt plannen om uit de schulden te komen
en wat pics betreft heb ik ook(als ik jou daardoor de anus van je buurman van kan laten likken :-P)
Post die pics maar..dan zal ik wel pics van de anus van mijn buurman postenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze heeft het geld nodig omdat:
-zij geen ouders heeft die haar financieel onderhouden (lees haar vader eerder gepost)
-niet in aanmerking komt voor een uitkering
-nogal veel schulden heeft gemaakt en aan iedereen die ze kende geld heeft gevraagd omdat ze 'lief' deed voor iemand om wie ze veel gaf(lees hookers.nl link) en nogal veel drank heeft gedronken en andere ongelukkigheden/pech in het leven
ze werkt nu alleen maar afentoe bij podiumafbreekdingen ofzo en heeft een krantenwijk maar heeft echt plannen om uit de schulden te komen
en wat pics betreft heb ik ook(als ik jou daardoor de anus van je buurman van kan laten likken :-P)
ja dat doet ze/is ze van planquote:Op donderdag 18 november 2010 23:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Post die pics maar..dan zal ik wel pics van de anus van mijn buurman posten![]()
En waarom gaat ze niet gewoon werken man?Als ze echt zo graag van haar schulden af wilt kan ze altijd nog een baantje als schoonmaakster nemen..
Waarschijnlijk ben jij het afbetalingsplan..je hebt haar één keer gezien en ze dist je als je contact met haar opneemt..maar ze verwacht wel dat jij haar "schulden aflost"..quote:Op donderdag 18 november 2010 23:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat doet ze/is ze van plan
dat lukt nu nog niet zo goed, maar ze heeft plannen, en afbetalingsplannen.
tevens: het gaat wat ze van mij had om 8000 euro(maar). en zo extreem is dat nou ook allemaal weer niet. ik ben ook maar een no-life die niets is
edit: ik ga dus echt niet openbaar pics posten he.
vraag schenkstroop maar:-P al heb ik er onderhand meer verzameld
ik weet het(1e post commentaar op erewoorDT terwijl dat zo niet in me mobiel staat)quote:Op donderdag 18 november 2010 23:48 schreef pisnicht het volgende:
hoax, in beide berichten maak je een nogal slechte dt fout en die maak je in zowel het bericht die zij zou hebben gemaakt als jij zelf ofwel je bent beide gewoon zelf..
quote:
ik heb er nog 2 van oude smsen gemaakt(telefoon heeft niet zoveel geheugen)quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb er nog 2 van oude smsen gemaakt(telefoon heeft niet zoveel geheugen)
post ik zo ook wel als het lolt
Bel hem maar vast op dat je morgen even langskomtquote:Op donderdag 18 november 2010 23:19 schreef HappyBob het volgende:
Als dit waar is lik ik de anus van mijn buurman
Indien waar:
Waar blijven de pics van je droomvrouw? En waar heeft ze al dat geld voor nodig? Hou je dat liever privé of heeft ze dat nooit verteld?
alleen toch als ik pics van haar postte? (wat ik niet ga doen)(check volgende pagina)quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:08 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Bel hem maar vast op dat je morgen even langskomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |