Was het maar zo eenvoudig, Peetjequote:Op woensdag 17 november 2010 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Je geeft ze een boek en zegt: daar staat het allemaal in. Succes
nee, heb me redelijk kunnen inhouden.quote:
CF-je, het gaat je lukkenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Was het maar zo eenvoudig, PeetjeIk snap het zelf ook nog niet zo lang, dat
Goed nummer.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
en afsluitend met mijn favo love song of all time zeg ik welterusten
(de clip is ook heel mooi met allerlei soorten stellen)
als ik ooit de componist tegenkom zoen ik em vol op zn mond
trusten!![]()
Okee Bertquote:Op woensdag 17 november 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Stop nou eens met die & te gebruikenWij van EY zeggen EY
En als je in dienst komt word je een Ernie
Yeahquote:Op woensdag 17 november 2010 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik doe maar
Die speech van Churchill denk ik er wel bij...![]()
Okquote:Op woensdag 17 november 2010 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Succes iig
Pee, waar zie je me voor aan manIk moet nog uit België komen dan, hè
Ja, die ziet er weer vreselijk uit.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:20 schreef borisz het volgende:
Briljant outfit van Hans Jansen trouwens.
Goed nummer maar hij mist altijd een goed chorus voor mij om echt tof te zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik doe maar
Die speech van Churchill denk ik er wel bij...![]()
Dat van dat refrein dacht ik ook. Maar dat was wat de piloten zeiden, zeg maar. Rennen naar het vliegtuig,opstijgen, vliegen en als je terugkwam maar even slapen en weer hetzelfde.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goed nummer maar hij mist altijd een goed chorus voor mij om echt tof te zijn.
Maar het enige maidenalbum wat ik leuk vind is eigenlijk The Number Of the Beast. De rest is ..mwah minder.
Doen wequote:Op woensdag 17 november 2010 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
Anyway, nu echt bedtijd. Ik ben morgen wéér druk, de SC-hoogtepunten mogen per PM aan mij gemeld worden
Placeboquote:Op woensdag 17 november 2010 23:27 schreef Aure het volgende:
Dit nummer kan mij echt aan het huilen maken, wat een geniaal mooi nummer
Vroegah had ik dat met Joy Division.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:27 schreef Aure het volgende:
Dit nummer kan mij echt aan het huilen maken, wat een geniaal mooi nummer
Trusten!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:32 schreef Aure het volgende:
oke ik ga naar bed. Ik wilde al om 11 uurWeer niet gelukt haha
Trusten!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:32 schreef Aure het volgende:
oke ik ga naar bed. Ik wilde al om 11 uurWeer niet gelukt haha
Goed nummer.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
Mooi Rijst!
Ik heb dat met
Maar dat is ook omdat het zo erg over me zus gaat. Mijn enige zus is 7 jaar geleden overleden.
Oh wat kut! Wat is er gebeurd? Mag ook in pm hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goed nummer.Maar dat hele album is geniaal. Laatste goede metallica-album, helaas.
Ik raak niet zo ontroerd door teksten als door klanken en heb ook niet bepaalde herinneringen aan nummers.
Klote van je zussterkte
. Volgens mij heb ik wel eens gezegd dat ik ook een broer had, maar dat is al weer wat langer geleden. Ik was ook nog jong, maar weet het nog wel goed. Hij was tof
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh wat kut! Wat is er gebeurd? Mag ook in pm hoor.
Ik ga nu eerst eens slapenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vin dhet ook het laatste goeie album, maar ik denk alsmaar dat ik oud ben.... Oh! Garage Days vind ik ook mooi! Ken jij King Diamond?
Voor morgen....quote:Op woensdag 17 november 2010 23:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Ik ga nu eerst eens slapen![]()
Trusten!!
Eh, ja, ik heb net iets gepost.....quote:
Jaquote:Op donderdag 18 november 2010 00:08 schreef krakkemieke het volgende:
Eh, ja, ik heb net iets gepost.....
Maar ik weet niet of het jouw smaak is?
Ik denk niet dat ik een heel ander liedje had gepost....quote:Op donderdag 18 november 2010 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
JaTis niet mijn smaak. En mij post en jouw liedje kruisten elkaar geloof ik
Maar ik ga slapen, het ontstoppingsbedrijf staat morgen om 8 uur op de stoep. De wc is een tikkie verstopt
Leer Kaas dan toch ook eens gewoon netjes in de goot van de stoep te poepen.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar ik ga slapen, het ontstoppingsbedrijf staat morgen om 8 uur op de stoep. De wc is een tikkie verstopt
Geinigquote:Op donderdag 18 november 2010 00:16 schreef golfer het volgende:
Leer Kaas dan toch ook eens gewoon netjes in de goot van de stoep te poepen.
Why?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Hebben jij en de schoonheid plannen voor aanstaande zaterdag toevallig?
Kaas en ik gaan misschien zaterdag naar B'daal om te winkelen, en als we dan toch in de buurt zijn...quote:
Gezellig. Leuk. Kunnen we winkeltips geven?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Kaas en ik gaan misschien zaterdag naar B'daal om te winkelen, en als we dan toch in de buurt zijn...
Nou we gaan, áls we gaan, naar Suitissimo. En dat is het enige doelquote:Op donderdag 18 november 2010 00:27 schreef golfer het volgende:
Gezellig. Leuk. Kunnen we winkeltips geven?
En jullie zijn natuurlijk voor een drankje na afloop van het winkelen welkom in ons stulpje.
Ik kijk nog even aan wat de verdere plannen zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Ow das Overveen
Maar vlakbij hoor! en onze eigen winkelstraat is ook leuk!
En die borrel na afloop al helemaal
Ik zeg : doen![]()
De rioolmeneer is erquote:Op donderdag 18 november 2010 07:59 schreef Bluezz het volgende:
Beterschappies Pee, lekker een paar paramollekes erin een gáán
Weer op werkie
Het zal je werk maar zijn op de vroege ochtend!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De rioolmeneer is erHij gaat zorgen dat de wc het weer doet
als het goed is dan
Ach ik moet wel eens volgepoepte luiers verschonen om 8 uur 's morgensquote:Op donderdag 18 november 2010 08:12 schreef Duderella het volgende:
Het zal je werk maar zijn op de vroege ochtend!
Wat een hufter is dat ook zeg, en wat een onzin braakt die man uitquote:Op woensdag 17 november 2010 23:20 schreef borisz het volgende:
Briljant outfit van Hans Jansen trouwens.
Zorgen dat je vandaag en morgen genoeg rust neemt danquote:Op donderdag 18 november 2010 09:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
ooh lekker Lein
Beterschap Aphro en P.
ik ben ook lekker grieperig. niet leuk want zaterdag heb ik een leuke boeking in Volendam. krijg om 17u een diner in een hotel, dan bedrijfsfeestje van 18u tot 23u waarbij de mensen gaan eten en pas om een uur of 21u gaan dansen ofzo dus lekker relaxed werkavondje![]()
Thnx. Het is idd niet tof. Het was vanmoorgen echt twijfelen of ik naar kantoor zou gaan, maar uiteindelijk toch maar gedaan....geen koorts, dus gewoon doorgaan! Wel met de auto ipv OV en vanavond maar in de spits Rotterdam door met de auto naar het concert. En eens even kijken of ik vrij kan krijgen morgen. Morgenavond festival en daar verheug ik me echt het hele jaar al op dus afzeggen is niet echt een optiequote:Op donderdag 18 november 2010 07:26 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Beterschap alvast P..... zo'n net-niet-griepje is behoorlijk kut ja.
Oepsquote:Op donderdag 18 november 2010 08:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Balen. De rioolbuis tussen de douche/wastafel/wc is verzakt waardoor het afvalwater () niet in de standleiding komt. Ergo: mijn douchebak staat vol afvalwater en waarschijnlijk moet het beneden-plafond open om die buis recht te hangen
Waarom bel je niet gelijk je eigen garage dan? Is die ver weg?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:27 schreef Anthraxx het volgende:
En mijn eigen garage maar gebeld. Woensdag een afspraak. Half uurtje werk.
Goed, het zal wel. Ik ga aan het werk.
Berken en Roderijs zitten zequote:Op donderdag 18 november 2010 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom bel je niet gelijk je eigen garage dan? Is die ver weg?
Auw!quote:Op donderdag 18 november 2010 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Extra detail: ze kunnen waarschijnlijk dat probleem niet vandaag oplossen.
Krijgen we Ino van den Besselaar op die stoel. Heeft 20 jaar op sociale zaken gewerkt daar.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/politiek/2381657/pvver-sharpe-stapt.html
En dat is eeeeeeeeeeeeeeeeen!
Is dat goed of niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:33 schreef borisz het volgende:
Mogge
[..]
Krijgen we Ino van den Besselaar op die stoel. Heeft 20 jaar op sociale zaken gewerkt daar.
Ik heb geen idee. Hij is 62. WIl nog drie jaar zijn pensioen vullen denk ikquote:
dat ja. naar de buren?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Auw!Niet naar het toilet kunnen
Niet kunnen douchen
![]()
Niet tof
Kun je dat niet eisen? Of hebben ze niemand beschikbaar?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Extra detail: ze kunnen waarschijnlijk dat probleem niet vandaag oplossen.
Tell me about it, ik ben vanaf 8 uur op. Niet naar de wc geweest (sta op knappen), niet gedouched (gister wel gewerkt). Niet tof. Gelukkig heb ik een sleutel van de buren zodat ik daar even kan douchen en toiletteren. En dan de afwas doen, en werkenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
Auw!Niet naar het toilet kunnen
Niet kunnen douchen
![]()
Niet tof
Er is niemand beschikbaar. En er moeten een hele hoop spullen verplaatst worden. Het is allemaal in overleg hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
Kun je dat niet eisen? Of hebben ze niemand beschikbaar?
Succesquote:Op donderdag 18 november 2010 09:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tell me about it, ik ben vanaf 8 uur op. Niet naar de wc geweest (sta op knappen), niet gedouched (gister wel gewerkt). Niet tof. Gelukkig heb ik een sleutel van de buren zodat ik daar even kan douchen en toiletteren. En dan de afwas doen, en werken
fijn dat je naar de buren mag. en mooi dat je naar je werk gaat, dan kun je daar naar het toiletquote:Op donderdag 18 november 2010 09:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tell me about it, ik ben vanaf 8 uur op. Niet naar de wc geweest (sta op knappen), niet gedouched (gister wel gewerkt). Niet tof. Gelukkig heb ik een sleutel van de buren zodat ik daar even kan douchen en toiletteren. En dan de afwas doen, en werken
Op hoe vaak de hond met z'n staart zwaaide toen ze hem er naar vroegen?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:53 schreef TAV74 het volgende:
Oh, oeps. Goed dat ik mijn agenda even check, ik heb mijn beoordeling over een uurtje. ben benieuwd waar ze me op gaan beoordelen
Hmm, interessant uitgangspunt, dat zou het zomaar eens kunnen zijn jaquote:Op donderdag 18 november 2010 10:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Op hoe vaak de hond met z'n staart zwaaide toen ze hem er naar vroegen?
Zit je haar goed vandaag?quote:Op donderdag 18 november 2010 09:53 schreef TAV74 het volgende:
Oh, oeps. Goed dat ik mijn agenda even check, ik heb mijn beoordeling over een uurtje. ben benieuwd waar ze me op gaan beoordelen
Gister vond je dat nog gezelligquote:Op donderdag 18 november 2010 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Alle meets en andere afspraken staan in de agenda (eindelijk). Begint toch alweer voller te worden dan ik had gehoopt
Nee, totaal niet zelfs, gisteren was een betere dag geweestquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:03 schreef FutureFairytale het volgende:
fijn dat je naar de buren mag. en mooi dat je naar je werk gaat, dan kun je daar naar het toilet
heerlijk he zo'n douchequote:Op donderdag 18 november 2010 10:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
de buren hebben wáterdruk in de douche! Mijn velletje kwam er bijna af
Zekersquote:Op donderdag 18 november 2010 10:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gister vond je dat nog gezellig
Nee, dan voel ik mij beledigdquote:Op donderdag 18 november 2010 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZekersMaar daarom mag ik toch wel hopen op iets minder drukte
Nynke jarig?quote:
Moet je niet doen johquote:
18-11-2010 8:20:12 Lein Nynke Gefeliciteerd! <:o)quote:Op donderdag 18 november 2010 10:22 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke gefeliciteerd
Behalve lang nu ook oud![]()
Waarom heeft niemand dit eerder door gehad?
Mwuhquote:Op donderdag 18 november 2010 10:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
18-11-2010 8:20:12 Lein Nynke Gefeliciteerd! <:o)
Tentamen Freek de Jonge?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:25 schreef LieLie het volgende:
![]()
Dat volgende tentamen is echt niet grappig.
Succesquote:Op donderdag 18 november 2010 10:25 schreef LieLie het volgende:
![]()
Dat volgende tentamen is echt niet grappig.
Het is dat ik geen zin heb om te werken, anders had ik dit vast niet gelezen! Dank jullie wel, lieve Cullers! Hoewel ik hier niet meer zo vaak kom, nog altijd een beetje m'n cyberthuis!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:22 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke gefeliciteerd
Gefeliciteerd Lieve Nynkequote:Op donderdag 18 november 2010 10:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om te werken, anders had ik dit vast niet gelezen! Dank jullie wel, lieve Cullers! Hoewel ik hier niet meer zo vaak kom, nog altijd een beetje m'n cyberthuis!
Omdat ze hier haast nooit komtquote:Op donderdag 18 november 2010 10:22 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke gefeliciteerd
lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 10:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
de buren hebben wáterdruk in de douche! Mijn velletje kwam er bijna af
Feli Nynke!!!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het is dat ik geen zin heb om te werken, anders had ik dit vast niet gelezen! Dank jullie wel, lieve Cullers! Hoewel ik hier niet meer zo vaak kom, nog altijd een beetje m'n cyberthuis!
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:54 schreef TAV74 het volgende:
Nou, zij die beoordeeld gaan worden groeten u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes danquote:Op donderdag 18 november 2010 10:54 schreef TAV74 het volgende:
Nou, zij die beoordeeld gaan worden groeten u
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed. Dikke klaag-spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte, Lein
Het is ff klote
En je klaagpost is gewoon volledig terecht.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed. Dikke klaag-spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Have funquote:Op donderdag 18 november 2010 11:13 schreef borisz het volgende:
Pak aan. Tijd om naar de VU te gaan, daar in de buurt lunchen met studiegenoten en door naar Ernst & Young
Tot vanavond/vannacht
Luchtpijp of slokdarm?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:
mn paracetamol zit vast in mn keel
Slokdarm lijkt me. Luchtpijp dan ga je niet meer even in de SC posten, maar dan zoek je een collega om je op je rug te slaan/Heimlich te doenquote:
Was een retorische vraag.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Slokdarm lijkt me. Luchtpijp dan ga je niet meer even in de SC posten, maar dan zoek je een collega om je op je rug te slaan/Heimlich te doen
Je weet het niet, ze reageert ook nietquote:Op donderdag 18 november 2010 11:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Slokdarm lijkt me. Luchtpijp dan ga je niet meer even in de SC posten, maar dan zoek je een collega om je op je rug te slaan/Heimlich te doen
Is goed. Voorlopig wonen we nog wel in dit dorp.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Golfer en bluezz, kaas en ik komen niet naar b'daal zaterdag ben ik bang. Het huis staat op zijn kop, waarschijnlijk gaan we dat dit weekend opruimen. En als we dat niet gaan doen, kan ik het waarschijnlijk niet opbrengen om iets anders te zijn dan labiel en ongezellig, dus rain check en een andere keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort mails![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb m ook gehad! 2 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort mails![]()
![]()
Jaquote:
Gewoon blijven drinken FF, paracetamol lost goed op in water. Warme (niet hete) thee of water helpt het best.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
hij zit nog steeds vast. kuchen of drinken helpt niet. stomme grote dingen
tot gauw! en succes met opruimen en de reparatie vanmiddag!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Lieverds ik ga de computer uitzetten. De ruimte heb ik nodig om alle spullen neer te zetten. Bedankt voor alle support
Deep throaten is dus niets voor jou.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:16 schreef TAV74 het volgende:
Nou, ik kan haast niet meer lopen van de veren![]()
En om dit te bekrachtigen krijg stijg ik niet een maar twee tredes binnen mijn salarisschaal volgend jaar![]()
Kan het me wel voorstellenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:16 schreef DarkElf het volgende:
net weer eens een rondje van 6.5 km gelopen, tis er zalig weer voor en geen wind!
Enkel voelt nog wel een beetje maar heb een coldpackje erop en smeer met srl gel..
t rennen mis ik echt als ik t niet doe, zeker met stress enzo heb ik t echt 'nodig' om even op te laden
Oh wat leukquote:Op donderdag 18 november 2010 12:16 schreef TAV74 het volgende:
En om dit te bekrachtigen krijg stijg ik niet een maar twee tredes binnen mijn salarisschaal volgend jaar![]()
Next time dan maar oplossen in waterquote:Op donderdag 18 november 2010 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
pijn aan je ribben? oh jeetje, idd even navragen maar!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen
Vanavond heb ik pilates, vind ik echt leuk. Het is inspannend en ontspannend.
Alleen even vragen of die enorme pijn aan mijn ribben na de vorige les normaal is
Wat een heerlijk gevoel die verenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:16 schreef TAV74 het volgende:
ik lijk Pino welquote:Op donderdag 18 november 2010 12:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een heerlijk gevoel die veren![]()
Ja, echt helemaal beurs. Als ik er op drukte deed het al pijn, niet eens bij erg strekken of zo.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
pijn aan je ribben? oh jeetje, idd even navragen maar!
Pilates is ook leuk, doe het thuis een keer per week iig...
Dat heb ik met fietsen of wandelen idd... hoofd leeg en dat 'stofje' aanmaken (hoe heet het ook alweer wat je door sport/beweging aanmaakt?)quote:Op donderdag 18 november 2010 12:16 schreef DarkElf het volgende:
net weer eens een rondje van 6.5 km gelopen, tis er zalig weer voor en geen wind!
Enkel voelt nog wel een beetje maar heb een coldpackje erop en smeer met srl gel..
t rennen mis ik echt als ik t niet doe, zeker met stress enzo heb ik t echt 'nodig' om even op te laden
endorfines toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik met fietsen of wandelen idd... hoofd leeg en dat 'stofje' aanmaken (hoe heet het ook alweer wat je door sport/beweging aanmaakt?)
Wat heb je aan je enkel?
oh dat lijkt niet te kloppen idd. Vreemd zeg. is t nu over?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, echt helemaal beurs. Als ik er op drukte deed het al pijn, niet eens bij erg strekken of zo.
Ja, donderdag was de les, en zondag was het over.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat lijkt niet te kloppen idd. Vreemd zeg. is t nu over?
Werkelijk geen ideequote:Op donderdag 18 november 2010 12:05 schreef Bluezz het volgende:
Hoe komt zo'n russisch wiefke aan je mailadres?
Bofkontquote:Op donderdag 18 november 2010 12:16 schreef TAV74 het volgende:
Bofkontquote:
Jij was toch semi-overheid?quote:
Nee, en je hebt het concept CAO niet begrepenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij was toch semi-overheid?De nullijn moeten ze hanteren bij jullie. Mijn belastingcenten gaan nu op aan jouw salarisverhoging
Nigella bites/ Nigella bijt. 19.95quote:Op donderdag 18 november 2010 12:26 schreef LieLie het volgende:
Wie weet er een keileuk kookboek van max 20 euro die ze ook bij Bol hebben?
Wow, het bestaat echtquote:Op donderdag 18 november 2010 12:33 schreef LieLie het volgende:
TavSun
http://www.bol.com/nl/p/n(...)007581455/index.html
[ afbeelding ]
Heb ik al!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:36 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Nigella bites/ Nigella bijt. 19.95
Ah ok, dat gaat niet op dan.. Ik vind de Culinaria serie heel goed, dat zijn een soort culinaire encyclopedieën met héél veel info en ook recepten van verschillende landen en ze kosten maar 10 tot 15 euro.quote:
Het wordt de Hapas, die ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 18 november 2010 12:41 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ah ok, dat gaat niet op dan.. Ik vind de Culinaria serie heel goed, dat zijn een soort culinaire encyclopedieën met héél veel info en ook recepten van verschillende landen en ze kosten maar 10 tot 15 euro.
Ik ookquote:
Ok lijkt me ook wel grappig jaquote:Op donderdag 18 november 2010 12:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het wordt de Hapas, die ziet er wel leuk uit
Maar deze ziet er ook gewoon hip uitquote:Op donderdag 18 november 2010 12:45 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ok lijkt me ook wel grappig ja
Alleen bij tapasboeken heb ik vaak t gevoel dat ik t zelf ook allemaal kan verzinnen
Haha jaquote:Op donderdag 18 november 2010 12:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar deze ziet er ook gewoon hip uitDat staat goed in mijn kookboekenkast.
CAOquote:Op donderdag 18 november 2010 12:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, en je hebt het concept CAO niet begrepen
Zorgen dat je bij zoveel dingen betrokken bent dat niemand het nog kan overzienquote:Op donderdag 18 november 2010 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe wek je toch zo goed de indruk dat je goed werk doet zonder iets te doen?
Het gaat voorbijquote:Op donderdag 18 november 2010 13:05 schreef AnneX het volgende:
Och jeetje Lein , ik wou dat ik bij jullie om de hoek woonde om even te helpen.
Dit.gaat.voorbij.
Dan had je zaterdag toch ffies langs moeten komenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar ik had het wel fijn gevonden als mama niet in Afrika zat nu, ik kan wel een mama gebruiken nu
Met jouw vaste lasten is er weinig om jaloers te zijn denk ikquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:29 schreef Bluezz het volgende:
Dan had je zaterdag toch ffies langs moeten komen
Mensch, weet ik veel al die nieuwerwetse uitdrukkingenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:49 schreef LieLie het volgende:
Mensch, hoe kom je erbij![]()
Studie Ontwijkend Gedrag
Ik dacht dat jij zo'n nieuwerwetse moderne oma wasquote:Op donderdag 18 november 2010 13:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mensch, weet ik veel al die nieuwerwetse uitdrukkingen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Studieontwijkend_gedragquote:Op donderdag 18 november 2010 13:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mensch, weet ik veel al die nieuwerwetse uitdrukkingen
De IT-ers, die zijn pas irritant. Is ineens je PC weg zonder te vragen.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
Soms zijn gebruikers echt irritant heJe vervangt een PC waar een scanner aan hangt (ervanuitgaan dat dat verder geen gevolgen heeft) en vervolgens blijkt dat die PC gebruikt wordt als werkstation. Volledig tegen alle afspraken in en zonder de verantwoordelijken op de hoogte te stellen
Groot feest
Nu moeten we de oude PC weer opduiken
Gelukkig zaten ze er gewoon bij toen ik die PC weghaaldequote:Op donderdag 18 november 2010 13:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
De IT-ers, die zijn pas irritant. Is ineens je PC weg zonder te vragen.
Op het werk ook altijd last van verdwenen apparatuur.Geen briefje of niks.. en dan kunnen we er weer achteraan waar dat gebleven is.
Owja, dan ben je ook lekker snugger.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig zaten ze er gewoon bij toen ik die PC weghaaldeAls ze toen hun bek open hadden getrokken, hadden we het ter plekke kunnen regelen
Maar goed..iedereen is weer blij boven
Echt welquote:Op donderdag 18 november 2010 14:05 schreef LieLie het volgende:
Kom op Lie!
Dit is niet het moment om kerstjurkjes te kijken op internet
gelukkig idd nog niet. maar ik zal wel gaan klagen over weinig salaris als ik alleen woon. niet dat dat helpt want de baas zegt dat het hoger dan minimumloon isquote:Op donderdag 18 november 2010 13:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met jouw vaste lasten is er weinig om jaloers te zijn denk ik
Niet klagen danquote:Op donderdag 18 november 2010 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig idd nog niet. maar ik zal wel gaan klagen over weinig salaris als ik alleen woon. niet dat dat helpt want de baas zegt dat het hoger dan minimumloon is
Nie-hiet! Want ik heb nog veel te weinig gedaan!quote:Op donderdag 18 november 2010 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welDaar kun je niet vroeg genoeg mee zijn vind ik
Iets speciaals op het oog? Wij zijn tegenwoordig van alle markten thuis hier in de SC en keuren graag
Op zichzelf wonende studenten, die mogen klagenquote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 18 november 2010 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik dacht dat jij zo'n nieuwerwetse moderne oma was
Vertaling/samenvatting?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:35 schreef LieLie het volgende:
"Ze gingen zich richten op intersubjectief oncontroleerbare interpretatief-hermeneutische methoden"
Wat studeer ik in hemelsnaam?
Eet smakelijkquote:Op donderdag 18 november 2010 14:43 schreef golfer het volgende:
Ik ga laatste restje bouillabaisse even opwarmen als tussendoortje.
Oh ok dat scheelt weer, dan ben ik niet de enige lolquote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Van die zin? Ik heb geen idee wat er staat
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:37 schreef golfer het volgende:
Nieuw, goedkoop merk, navigatiesysteem aangeschaft en in werking gesteld.
Voldoet prima i.p.v. de dure TomTom die ik van de zaak had.
www.ah.nl/receptenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:51 schreef AryaMehr het volgende:
Weet iemand een lekker gerecht? Iets met kip en paprika of iets dergelijks?
www.foodgawker.comquote:Op donderdag 18 november 2010 14:51 schreef AryaMehr het volgende:
Ziet er best nog leuk uit dat apparaatje:quote:
Kip geen idee, vind ik niet zo lekker dus maak ik nooit iets mee.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:51 schreef AryaMehr het volgende:
Whutquote:Op donderdag 18 november 2010 14:35 schreef LieLie het volgende:
"Ze gingen zich richten op intersubjectief oncontroleerbare interpretatief-hermeneutische methoden"
de kip zoetzuur op pagina 1 en 5 van het foodgawker topic!quote:Op donderdag 18 november 2010 14:51 schreef AryaMehr het volgende:
google is je vriendjequote:Op donderdag 18 november 2010 14:45 schreef LieLie het volgende:
Van die zin? Ik heb geen idee wat er staat
Ah, kijkquote:
Ja, iddquote:Op donderdag 18 november 2010 14:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er best nog leuk uit dat apparaatje:
[ afbeelding ]
Veel plezier vanavond, Bluezzquote:Op donderdag 18 november 2010 15:27 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond met alle sinterkadootjes en gedichten gaan we hier eten :
http://www.hetzomerhuis.nl/
Wel een fijne naam
U2. Lekker later beginnenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:32 schreef PdeHoog het volgende:
Veel plezier vanavond, BluezzIk ga straks gezellig met een leuke collega lekker muziekje luisteren en fotograferen
En net met de baas geregeld dat ik morgen gewoon later begin en eerder naar huis kan. Mooie compensatie voor openstaande overuren. Geen zin in een hele dag vrij. Ook niet omdat ik wil zien dat het productieprobleem van deze week daadwerkelijk is opgelost.
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
U2. Lekker later beginnen
Dat zit er voor mij niet in
Oh, ik dacht dat ie vandaag al kwam?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:33 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik ga een vriend helpen met verhuizen vanaf vanavond 19.30 en ben morgenavond pas weer om 22.00 terug. Vraag me af waar ik aan begonnen ben
En dan staat Bart(lief) ook nog zaterdag om 10.00 voor de deur en ik zou voor hem koken en allesStress!
Een beetje stress af en toe is gezondquote:Op donderdag 18 november 2010 15:33 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik ga een vriend helpen met verhuizen vanaf vanavond 19.30 en ben morgenavond pas weer om 22.00 terug. Vraag me af waar ik aan begonnen ben
En dan staat Bart(lief) ook nog zaterdag om 10.00 voor de deur en ik zou voor hem koken en allesStress!
Dankjequote:Op donderdag 18 november 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
succes Aphro! diep ademhalen, lukt wel zaterdag
In het zweet des aanschijns zult gij uw brood verdienen.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:04 schreef TAV74 het volgende:
Zo, weer een overlegje uitgezeten. En me weer een plens werk op de hals gehaald vrees ik
Ik zeg: delegeert en gij zult zegevierenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:08 schreef golfer het volgende:
[..]
In het zweet des aanschijns zult gij uw brood verdienen.
Wat goed van jequote:Op donderdag 18 november 2010 16:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weer aan het leren, dat won het even qua relevantie
wat ga je koken?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:58 schreef Tezz het volgende:
![]()
Ik ben een stresskip. Vreselijk. Pff.
Dus ik ga koken, dat helpt vast!
na die veren kon je het natuurlijk niet weigerenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:04 schreef TAV74 het volgende:
Zo, weer een overlegje uitgezeten. En me weer een plens werk op de hals gehaald vrees ik
Kan me de laatste keer niet herinneren dat ik stress had.. doe ik niet aanquote:Op donderdag 18 november 2010 15:58 schreef Tezz het volgende:
![]()
Ik ben een stresskip. Vreselijk. Pff.
Dus ik ga koken, dat helpt vast!
HPquote:Op donderdag 18 november 2010 16:49 schreef rijsttafel het volgende:
Wie weet er nog toffe films voor een leuk filmavondje met vrienden?
Ik lul altijd veel door films heen, dus ze moeten niet te ingewikkeld zijn![]()
Door HP zitten we hier ipv in de biosquote:Op donderdag 18 november 2010 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
HP
en ik wil weg, het stinkt hier nog steeds bleeeghh
Huh?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Door HP zitten we hier ipv in de biosDie heeft het hele schema van de bioscoop in de war gegooid.
Ow...quote:Op donderdag 18 november 2010 16:49 schreef rijsttafel het volgende:
Wie weet er nog toffe films voor een leuk filmavondje met vrienden?
Ik lul altijd veel door films heen, dus ze moeten niet te ingewikkeld zijn![]()
Er is een nieuwe HP film en die krijgt prioriteit in alle bioscopen waardoor de film die we wilden zien op rare tijden kwam.quote:
Haha, nee ben je mal. Bovendien is die nog in de bios dus niet te huur op DVDquote:
Je zou bijna denken dat je bij de ambtenarij werktquote:Op donderdag 18 november 2010 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
spijbelen van vergadering
Moe..
haha ja idd.. We hebben in principe iedere week op maandag of donderdag vergadering (plenair met hele team, locatie of bouw- bouwzorg vergaderingen). En als je in een werkgroep zit komt er dus soms 's avonds nog wat bij.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je bij de ambtenarij werktTwee vergaderingen in een week
Pfff...da's nog meer dan ik hier doequote:Op donderdag 18 november 2010 17:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja idd.. We hebben in principe iedere week op maandag of donderdag vergadering (plenair met hele team, locatie of bouw- bouwzorg vergaderingen). En als je in een werkgroep zit komt er dus soms 's avonds nog wat bij.
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:29 schreef DarkElf het volgende:
Hi liefjens,
Ik kwam even binnenwaaien om gedag te zeggen... vanavond niet veel online en morgen gaan we lekker naar de Ardennen voor 2 daagjes dus wrs duik ik pas weer zondag op ofzo. (niet dat jullie denken dat ik weer ergens aan toeters en bellen lig.)
Fijne dagen iig allemaal !
Jullie ook veel plezier en fijne dagen in de Ardennen.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:29 schreef DarkElf het volgende:
Hi liefjens,
Ik kwam even binnenwaaien om gedag te zeggen... vanavond niet veel online en morgen gaan we lekker naar de Ardennen voor 2 daagjes dus wrs duik ik pas weer zondag op ofzo. (niet dat jullie denken dat ik weer ergens aan toeters en bellen lig.)
Fijne dagen iig allemaal !
Kledingvoorschriftenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh.. en 10 december gaan we naar een bruiloft en ik weet niet wat ik aan moet. Zou mijn nieuwe outfit niet te casual zijn? We zijn daggasten + avond, zou eventueel dus kunnen switchen tussendoor. Maar ik weet niet hoe 'gekleed' ze het gaan doen allemaalLastig lastig!
Normaal gesproken doe ik dat absoluut, maar voor een bruiloft (zeker als daggast) voelt het niet fijn als je het idee hebt dat je underdressed bent (of overdressed al vind ik dat iets minder vervelend meestal). Snappie? Wordt daar gewoon een beetje onzeker vanquote:Op donderdag 18 november 2010 17:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
KledingvoorschriftenDoe gewoon aan wat je leuk vindt.
Nee, snap ik nietquote:Op donderdag 18 november 2010 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Normaal gesproken doe ik dat absoluut, maar voor een bruiloft (zeker als daggast) voelt het niet fijn als je het idee hebt dat je underdressed bent (of overdressed al vind ik dat iets minder vervelend meestal). Snappie? Wordt daar gewoon een beetje onzeker van
Nomnom!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:41 schreef golfer het volgende:
Ik ga maar eens een restant nasi goreng van gisteren opwarmen. Omeletje erbij maken en ik heb weer lekker en goedkoop avondeten voor mijzelf.
Nja ik vraag eerst nog wel even aan een gezamenlijke vriend wat hij denkt dat het gaat worden.. Kan ik altijd nog beslissen.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, snap ik nietMaar dan zorg je toch gewoon dat je overdressed bent voor je gevoel?
![]()
Als vrouw zal het ook wel moeilijker zijn. Als man hoef je alleen na te denken of je een stropdas aandoet of niet. Wat bij mij altijd dat laatste wordt
Ja, die zag ik al in de laatste Allerhande staan. Lijkt mij ook lekker.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:43 schreef rijsttafel het volgende:
Nomnom!
hier staat een variatie op deze op het vuur.
Ja, veel dingen sla ik zo over in de Allerhande, maar deze leek me wel lekker. Het ruikt in ieder geval erg goed!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die zag ik al in de laatste Allerhande staan. Lijkt mij ook lekker.
Wat? ijs eten voordat het gesmolten is?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tip stond geloof ik in hoofdstuk 8 ofzo
Ik vind het ook altijd lastig, ze zouden het gewoon op de uitnodiging moeten zetten....quote:Op donderdag 18 november 2010 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh.. en 10 december gaan we naar een bruiloft en ik weet niet wat ik aan moet. Zou mijn nieuwe outfit niet te casual zijn? We zijn daggasten + avond, zou eventueel dus kunnen switchen tussendoor. Maar ik weet niet hoe 'gekleed' ze het gaan doen allemaalLastig lastig!
Jaquote:Op donderdag 18 november 2010 17:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd lastig, ze zouden het gewoon op de uitnodiging moeten zetten....
Welke opties heb je?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
JaEn kijk, dit is een Lowlandsvriend van ons, dus van die situatie uitgaan qua kleding is ook niet zo handig
En zijn aanstaande ken ik niet, dus geen idee hoe die zal trouwen.. Handig
Maar ik vermoed dat het niet al te stijfjes zal zijn op zich, maar ja.. dan nóg...
Nou uiteraard het setje grijze jurkje, leren jasje, hoge laarzen.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welke opties heb je?dan helpen wij wel met kiezen
Even snel op hyves gekekenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou uiteraard het setje grijze jurkje, leren jasje, hoge laarzen.
Maar ook het setje wat ik de vorige bruiloft aan had: grijs plooirokje, blousje, jasje, laarzen. (zie mijn hyves voor een foto al is dat niet zo goed te zien)
En ik zag net dat Steps een leuk mouwloos gebreid jurkje heeft (zwart) en mocht ik die aanschaffen in de tussentijd zou dat ook nog iets zijn wellicht.,.
Sja.. past bij mijn karakter denk ikquote:Op donderdag 18 november 2010 18:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Even snel op hyves gekeken
Vind het eerste setje leuker denk ikalleen is het wel allemaal erg grijs en zwart.....
das waarquote:Op donderdag 18 november 2010 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
2e setje is wel iets netter denk ik..dus even afhankelijk van wat die vriend zegt maar kiezen dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |