Je wilt toch niet bij mijn schoonouders komen koffiedrinkenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een liefde hier toch weer
Hartverwarmend
[..]
Wanneer ben je in Dordt? Dan kom ik koffie met je drinken
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Door een verslaving en het was geen FOK!.
Jankebalk. Jij zit dinsdagavond aan je klas vastquote:
Bokavondquote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef LieLie het volgende:
Enige associatie die ik zo snel bij woensdag had
Ik heb al eens sushi op in December. 1x per maand vind ik genoegquote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand hier in December nog wel tijd en zin om sushi te gaan eten?
Aangezien de vorige sushimeet niet door ging
Ik heb geen idee, wat doe je op zo'n avond?quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wat doe je op zo'n avond?
quote:Woensdagavond was/is traditioneel de avond (in het midden van de week) dat vrijers hun vriendinnetje opzochten, naast het weekend.
Het was dus de avond dat de bokken bij de geiten mochten/kwamen. Vandaar bokavond.
Januari danquote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb al eens sushi op in December. 1x per maand vind ik genoeg
Keer wat anders dan woensdag gehaktdagquote:
oke dan een maandje laterquote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb altijd zin in sushiMaar ik heb niet zoveel tijd in december.
Een hoop huwelijksaanzoeken.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, terug van vergaderen voor het kerstfeest op school. Ik mag mooi de foto's maken dus dat vind ik helemáál niet erg![]()
Ik zie dat ik een heel topic heb gemist, hoop voor jullie dat er niets belangrijks in staat wat ik moet weten, want ik ga mooi niet terug lezen![]()
Je hebt mijn jurkje gemist?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, terug van vergaderen voor het kerstfeest op school. Ik mag mooi de foto's maken dus dat vind ik helemáál niet erg![]()
Ik zie dat ik een heel topic heb gemist, hoop voor jullie dat er niets belangrijks in staat wat ik moet weten, want ik ga mooi niet terug lezen![]()
Ja. Wij ook trouwen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een hoop huwelijksaanzoeken.
Dan moet je 'm nog eens postenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef Sarabi het volgende:
Je hebt mijn jurkje gemist?
We moeten echt een keer die fotoshoot gaan doen
helemaal mee eens P.! ik heb wel degelijk gevoel voor humor maar snap de jouwe niet en jij de mijne niet. maar dat geeft niet hoor. muzieksmaak vind ik niet heel belangrijk van een evt. partner, zolang hij maar de andere zn muzieksmaak in zn waarde laatquote:OF kunnen koken Geen idee. Nooit geproefd
OF er leuk uit zien in jurkjes Geen idee. Nooit gezien
OF mijn muzieksmaak hebben Jij en ik verschillen duidelijk van smaak
OF mijn humor snappen / gevoel voor humor hebben Ik denk dat ook hier een discrepantie zit
ik hap geweldig goed op internet ja. heb niet echt door wanneer het serieus is of niet haha. maar goed; zó onzeker als vroeger ben ik niet meer gelukkig. ik weet wie ik ben en wat ik kan en ik ben heul tevreden met mezellufquote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dit is nou precies de reden waarom je elke keer in dit soort discussies terecht komtVat het niet op als belediging. Het is geen belediging. Jij hapt gewoon goed.
Ik voldoe wel aan de criteria op je lijst.quote:
Nee, dat was nog het topic daarvoor.. toch? Wit met bloemen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je hebt mijn jurkje gemist?
We moeten echt een keer die fotoshoot gaan doen
Wat is himym???quote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef DarkElf het volgende:
Ik kijk even 'House' en 'HIMYM'(die ik hilarisch vond trouwens) en jullie zijn een topic verder
Ik sluit mij bij sun aan dus
Gelijk heeft zequote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
oh ja schone zus gaat naar New York vrijdag
Groot gelijk!
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik voldoe wel aan de criteria op je lijst.
Maar ik ben te oud voor kinderen. Sorry.
How I met your motherquote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat is himym???
En ik was jullie kwijt!
Da's tof zeg! Wanneer moet ze weer in 't ziekenhuis zijn?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
Groot gelijk!
Nou vooruit omdat ik toch een aandachts**** benquote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan moet je 'm nog eens posten
ik ben dol op sushi alleen ontbreekt het aan tijdquote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand hier in December nog wel tijd en zin om sushi te gaan eten?
Aangezien de vorige sushimeet niet door ging
Dan gaat het topic echt snel..........quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, dat was nog het topic daarvoor.. toch? Wit met bloemen?
Bij wie nietquote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben dol op sushi alleen ontbreekt het aan tijd
29 nov eerste chemo.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's tof zeg! Wanneer moet ze weer in 't ziekenhuis zijn?
Toffe jurk! Kun je de schouderband eraf halen? En vervangen door iets fijners? Dit maakt je schouders zwemmer-achtigquote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Nou vooruit omdat ik toch een aandachts**** ben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met wie? en zijn er vorderingen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
Groot gelijk!
met haar man en wat voor vorderingen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met wie? en zijn er vorderingen?
Verstandig en groot gelijkquote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
29 nov eerste chemo.
ze wilde eerst nog wat dingetjes doen voor ze eraan begint
lees het nu. prachtig planquote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
29 nov eerste chemo.
Muzieksmaak van een eventuele partner kan me ook niets boeien, zolang ze maar Sigur Rós kan appreciëren, anders gaat het sowieso fout aflopen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
muzieksmaak vind ik niet heel belangrijk van een evt. partner, zolang hij maar de andere zn muzieksmaak in zn waarde laat
Nope, maar vond het juist wel fijn voor mijn vetjes onder mijn armen zeg maarquote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toffe jurk! Kun je de schouderband eraf halen? En vervangen door iets fijners? Dit maakt je schouders zwemmer-achtig
Groot gelijk ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
29 nov eerste chemo.
Je hebt hem gekocht! Wat een geweldige jurk en hij staat je superquote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Nou vooruit omdat ik toch een aandachts**** ben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pushups doenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope, maar vond het juist wel fijn voor mijn vetjes onder mijn armen zeg maar
een comedyquote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh! Geen idee wat dat dan weer is voor programma....
Tijd kan je maken.quote:
ik ook niet en 15 jan... hallo, kun je nog verder plannenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tijd kan je maken.![]()
Maar ik hou niet van sushi.
Ik vind het op zijn minst wel erg prettig dat er minimaal een flinke overlap in smaak is hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Muzieksmaak van een eventuele partner kan me ook niets boeien, zolang ze maar Sigur Rós kan appreciëren, anders gaat het sowieso fout aflopen.
Maar dan worden mijn schouders ook breder toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pushups doen
15 januari is een eventueel hier.
Ik had het er net met P over dat ik heel goed kan plannenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook niet en 15 jan... hallo, kun je nog verder plannen
Jullie zijn allemaal uitgenodigd voor mijn 50e verjaardag!! Jaja mensen 1 groot feest met alles erop en eraan!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel als je heeeeel veel muziek luistert. dan is het wel zo fijn voor je partner om het ook leuk te vinden als je de stereo urenlang aanzet met jouw muziekquote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het op zijn minst wel erg prettig dat er minimaal een flinke overlap in smaak is hoor
15 nee helaas gaat niet lukkenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dan worden mijn schouders ook breder toch?
Lijstje
15 januari sushimeet
Sarabi
CF (maybe)
Ja hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pushups doen
15 januari is een eventueel hier.
ik komquote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal uitgenodigd voor mijn 50e verjaardag!! Jaja mensen 1 groot feest met alles erop en eraan!
Schrijf je nu in bij de balie!
Groot gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef DarkElf het volgende:
29 nov eerste chemo.
Los daarvan vind is muziek ook gewoon belangrijk voor me, ik vind het toch wel lekker dat ik met iemand ben die daar dezelfde emoties bij heeft.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel als je heeeeel veel muziek luistert. dan is het wel zo fijn voor je partner om het ook leuk te vinden als je de stereo urenlang aanzet met jouw muziek
Spannendquote:Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan nog even een West Wing kijken![]()
Nog maar 5 afleveringen of zo! Wat zullen we in een zwart gat vallen
Prettig oké, maar het is toch alles behalve een voorwaarde.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het op zijn minst wel erg prettig dat er minimaal een flinke overlap in smaak is hoor
zit er emotie in jouw muziek danquote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Los daarvan vind is muziek ook gewoon belangrijk voor me, ik vind het toch wel lekker dat ik met iemand ben die daar dezelfde emoties bij heeft.
Ja, kwamen we net achterquote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SpannendMaar deze twee die nu komen moeten eigenlijk in een ruk gaan hoor
Ik ben sowieso niet van de Aziatische keuken, maar then again: alles eter dus ach....quote:Op woensdag 17 november 2010 22:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er zullen ook gewone chinese hapjes zijn enzo
Joh, ik besluit last minute wel hoor - nog zoveel plannenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef Sarabi het volgende:
Maar dan worden mijn schouders ook breder toch?
Lijstje
15 januari sushimeet
Sarabi
CF (maybe)
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een beetje hyper hyper hyperMaar het valt zo moeilijk uit te leggen aan jullie hier en ik kan het echt niet in het wow topic zeggen omdat daar mensen van mijn realm zitten
![]()
![]()
Maar iemand in wow waar ik echt heel veel waardering voor had en heel erg naar opkeek komt hoogstwaarschijnlijk in mijn guild en en....dan kan ik tegen hem praten zonder dat dat raar is!!
![]()
![]()
![]()
[/bakvis modus]
dat ja!! rijst wij horen bij elkaarquote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Prettig oké, maar het is toch alles behalve een voorwaarde.
Nu is mijn smaak heel breed dus heb ik eigenlijk bijna altijd wel iets gemeenschappelijks. Het komt er eigenlijk meer op neer dat ze mijn muziek moet respecteren, dat van haar lukt me wel.![]()
Begrijp er niet veel van maar je klinkt heerlijk enthousiastquote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een beetje hyper hyper hyperMaar het valt zo moeilijk uit te leggen aan jullie hier en ik kan het echt niet in het wow topic zeggen omdat daar mensen van mijn realm zitten
![]()
![]()
Maar iemand in wow waar ik echt heel veel waardering voor had en heel erg naar opkeek komt hoogstwaarschijnlijk in mijn guild en en....dan kan ik tegen hem praten zonder dat dat raar is!!
![]()
![]()
![]()
[/bakvis modus]
Nja, ik denk ook niet in voorwaarden. Maar de kans dat ik een klik heb met iemand met ongeveer dezelfde muzieksmaak heeft gewoon veel groter dan met iemand die van smartlappen houdt of niets om muziek geeft.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Prettig oké, maar het is toch alles behalve een voorwaarde.
Nu is mijn smaak heel breed dus heb ik eigenlijk bijna altijd wel iets gemeenschappelijks. Het komt er eigenlijk meer op neer dat ze mijn muziek moet respecteren, dat van haar lukt me wel.![]()
over plannen gesproken; 4de is ok voor Thaisquote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Joh, ik besluit last minute wel hoor - nog zoveel plannen
Oke.... Nou. Fijn voor je!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef Isabeau het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/bakvis modus]
Je komt maar gewoonquote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Joh, ik besluit last minute wel hoor - nog zoveel plannen
Ga ik mailen!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:13 schreef DarkElf het volgende:
over plannen gesproken; 4de is ok voor Thais
Snaperniksvanmaarbenblijvoorje.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef Isabeau het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/bakvis modus]
Nou, stel je je favoriete acteur voor en dan lees je dat hij bij je in de buurt komt wonen. Goed, maar dan nog kan je daar niet aanbellen om 'hallo ik bewonder u zo!' te zeggen. Dat zou raar zijn. Maar dan ineens ga je er mee samenwerkenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef DarkElf het volgende:
geenideewaaromikmetjemeejuichwanthetzegtmijnietsmaartochtofvoorje
ah okquote:Op woensdag 17 november 2010 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, stel je je favoriete acteur voor en dan lees je dat hij bij je in de buurt komt wonen. Goed, maar dan nog kan je daar niet aanbellen om 'hallo ik bewonder u zo!' te zeggen. Dat zou raar zijn. Maar dan ineens ga je er mee samenwerkenEn kan je gewoon met hem praten
![]()
Zo voelt het
ik snapte emquote:Op woensdag 17 november 2010 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, stel je je favoriete acteur voor en dan lees je dat hij bij je in de buurt komt wonen. Goed, maar dan nog kan je daar niet aanbellen om 'hallo ik bewonder u zo!' te zeggen. Dat zou raar zijn. Maar dan ineens ga je er mee samenwerkenEn kan je gewoon met hem praten
![]()
Zo voelt het
Nou, ben niet zo van meets.....quote:Op woensdag 17 november 2010 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je komt maar gewoonanders ben ik weer zielig, de eerste meet ging ook al niet door
En Tezz de alleseter komt ook
Ik volg hem al meer dan een jaar tijdens live streamsquote:
ben je dus ookquote:Op woensdag 17 november 2010 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik volg hem al meer dan een jaar tijdens live streams(en alleen hem dus! niet toevallig 1 van velen) Ik voel me nu net een groupie
Ja maar dit soort vage afspraken komen niet met #1-prio in mijn agenda. Als ik eerlijk benquote:Op woensdag 17 november 2010 22:13 schreef Sarabi het volgende:
Je komt maar gewoonanders ben ik weer zielig, de eerste meet ging ook al niet door
En Tezz de alleseter komt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |