Je wilt toch niet bij mijn schoonouders komen koffiedrinkenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een liefde hier toch weer
Hartverwarmend
[..]
Wanneer ben je in Dordt? Dan kom ik koffie met je drinken
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Door een verslaving en het was geen FOK!.
Jankebalk. Jij zit dinsdagavond aan je klas vastquote:
Bokavondquote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef LieLie het volgende:
Enige associatie die ik zo snel bij woensdag had
Ik heb al eens sushi op in December. 1x per maand vind ik genoegquote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand hier in December nog wel tijd en zin om sushi te gaan eten?
Aangezien de vorige sushimeet niet door ging
Ik heb geen idee, wat doe je op zo'n avond?quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wat doe je op zo'n avond?
quote:Woensdagavond was/is traditioneel de avond (in het midden van de week) dat vrijers hun vriendinnetje opzochten, naast het weekend.
Het was dus de avond dat de bokken bij de geiten mochten/kwamen. Vandaar bokavond.
Januari danquote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb al eens sushi op in December. 1x per maand vind ik genoeg
Keer wat anders dan woensdag gehaktdagquote:
oke dan een maandje laterquote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb altijd zin in sushiMaar ik heb niet zoveel tijd in december.
Een hoop huwelijksaanzoeken.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, terug van vergaderen voor het kerstfeest op school. Ik mag mooi de foto's maken dus dat vind ik helemáál niet erg![]()
Ik zie dat ik een heel topic heb gemist, hoop voor jullie dat er niets belangrijks in staat wat ik moet weten, want ik ga mooi niet terug lezen![]()
Je hebt mijn jurkje gemist?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, terug van vergaderen voor het kerstfeest op school. Ik mag mooi de foto's maken dus dat vind ik helemáál niet erg![]()
Ik zie dat ik een heel topic heb gemist, hoop voor jullie dat er niets belangrijks in staat wat ik moet weten, want ik ga mooi niet terug lezen![]()
Ja. Wij ook trouwen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een hoop huwelijksaanzoeken.
Dan moet je 'm nog eens postenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef Sarabi het volgende:
Je hebt mijn jurkje gemist?
We moeten echt een keer die fotoshoot gaan doen
helemaal mee eens P.! ik heb wel degelijk gevoel voor humor maar snap de jouwe niet en jij de mijne niet. maar dat geeft niet hoor. muzieksmaak vind ik niet heel belangrijk van een evt. partner, zolang hij maar de andere zn muzieksmaak in zn waarde laatquote:OF kunnen koken Geen idee. Nooit geproefd
OF er leuk uit zien in jurkjes Geen idee. Nooit gezien
OF mijn muzieksmaak hebben Jij en ik verschillen duidelijk van smaak
OF mijn humor snappen / gevoel voor humor hebben Ik denk dat ook hier een discrepantie zit
ik hap geweldig goed op internet ja. heb niet echt door wanneer het serieus is of niet haha. maar goed; zó onzeker als vroeger ben ik niet meer gelukkig. ik weet wie ik ben en wat ik kan en ik ben heul tevreden met mezellufquote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dit is nou precies de reden waarom je elke keer in dit soort discussies terecht komtVat het niet op als belediging. Het is geen belediging. Jij hapt gewoon goed.
Ik voldoe wel aan de criteria op je lijst.quote:
Nee, dat was nog het topic daarvoor.. toch? Wit met bloemen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je hebt mijn jurkje gemist?
We moeten echt een keer die fotoshoot gaan doen
Wat is himym???quote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef DarkElf het volgende:
Ik kijk even 'House' en 'HIMYM'(die ik hilarisch vond trouwens) en jullie zijn een topic verder
Ik sluit mij bij sun aan dus
Gelijk heeft zequote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
oh ja schone zus gaat naar New York vrijdag
Groot gelijk!
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik voldoe wel aan de criteria op je lijst.
Maar ik ben te oud voor kinderen. Sorry.
How I met your motherquote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat is himym???
En ik was jullie kwijt!
Da's tof zeg! Wanneer moet ze weer in 't ziekenhuis zijn?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
Groot gelijk!
Nou vooruit omdat ik toch een aandachts**** benquote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan moet je 'm nog eens posten
ik ben dol op sushi alleen ontbreekt het aan tijdquote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand hier in December nog wel tijd en zin om sushi te gaan eten?
Aangezien de vorige sushimeet niet door ging
Dan gaat het topic echt snel..........quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, dat was nog het topic daarvoor.. toch? Wit met bloemen?
Bij wie nietquote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben dol op sushi alleen ontbreekt het aan tijd
29 nov eerste chemo.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's tof zeg! Wanneer moet ze weer in 't ziekenhuis zijn?
Toffe jurk! Kun je de schouderband eraf halen? En vervangen door iets fijners? Dit maakt je schouders zwemmer-achtigquote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Nou vooruit omdat ik toch een aandachts**** ben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met wie? en zijn er vorderingen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
Groot gelijk!
met haar man en wat voor vorderingen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met wie? en zijn er vorderingen?
Verstandig en groot gelijkquote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
29 nov eerste chemo.
ze wilde eerst nog wat dingetjes doen voor ze eraan begint
lees het nu. prachtig planquote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
29 nov eerste chemo.
Muzieksmaak van een eventuele partner kan me ook niets boeien, zolang ze maar Sigur Rós kan appreciëren, anders gaat het sowieso fout aflopen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
muzieksmaak vind ik niet heel belangrijk van een evt. partner, zolang hij maar de andere zn muzieksmaak in zn waarde laat
Nope, maar vond het juist wel fijn voor mijn vetjes onder mijn armen zeg maarquote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toffe jurk! Kun je de schouderband eraf halen? En vervangen door iets fijners? Dit maakt je schouders zwemmer-achtig
Groot gelijk ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
29 nov eerste chemo.
Je hebt hem gekocht! Wat een geweldige jurk en hij staat je superquote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Nou vooruit omdat ik toch een aandachts**** ben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pushups doenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope, maar vond het juist wel fijn voor mijn vetjes onder mijn armen zeg maar
een comedyquote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh! Geen idee wat dat dan weer is voor programma....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |