Was het maar zo eenvoudig, Peetjequote:Op woensdag 17 november 2010 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Je geeft ze een boek en zegt: daar staat het allemaal in. Succes
nee, heb me redelijk kunnen inhouden.quote:
CF-je, het gaat je lukkenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Was het maar zo eenvoudig, PeetjeIk snap het zelf ook nog niet zo lang, dat
Goed nummer.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
en afsluitend met mijn favo love song of all time zeg ik welterusten
(de clip is ook heel mooi met allerlei soorten stellen)
als ik ooit de componist tegenkom zoen ik em vol op zn mond
trusten!![]()
Okee Bertquote:Op woensdag 17 november 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Stop nou eens met die & te gebruikenWij van EY zeggen EY
En als je in dienst komt word je een Ernie
Yeahquote:Op woensdag 17 november 2010 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik doe maar
Die speech van Churchill denk ik er wel bij...![]()
Okquote:Op woensdag 17 november 2010 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Succes iig
Pee, waar zie je me voor aan manIk moet nog uit België komen dan, hè
Ja, die ziet er weer vreselijk uit.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:20 schreef borisz het volgende:
Briljant outfit van Hans Jansen trouwens.
Goed nummer maar hij mist altijd een goed chorus voor mij om echt tof te zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik doe maar
Die speech van Churchill denk ik er wel bij...![]()
Dat van dat refrein dacht ik ook. Maar dat was wat de piloten zeiden, zeg maar. Rennen naar het vliegtuig,opstijgen, vliegen en als je terugkwam maar even slapen en weer hetzelfde.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goed nummer maar hij mist altijd een goed chorus voor mij om echt tof te zijn.
Maar het enige maidenalbum wat ik leuk vind is eigenlijk The Number Of the Beast. De rest is ..mwah minder.
Doen wequote:Op woensdag 17 november 2010 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
Anyway, nu echt bedtijd. Ik ben morgen wéér druk, de SC-hoogtepunten mogen per PM aan mij gemeld worden
Placeboquote:Op woensdag 17 november 2010 23:27 schreef Aure het volgende:
Dit nummer kan mij echt aan het huilen maken, wat een geniaal mooi nummer
Vroegah had ik dat met Joy Division.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:27 schreef Aure het volgende:
Dit nummer kan mij echt aan het huilen maken, wat een geniaal mooi nummer
Trusten!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:32 schreef Aure het volgende:
oke ik ga naar bed. Ik wilde al om 11 uurWeer niet gelukt haha
Trusten!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:32 schreef Aure het volgende:
oke ik ga naar bed. Ik wilde al om 11 uurWeer niet gelukt haha
Goed nummer.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
Mooi Rijst!
Ik heb dat met
Maar dat is ook omdat het zo erg over me zus gaat. Mijn enige zus is 7 jaar geleden overleden.
Oh wat kut! Wat is er gebeurd? Mag ook in pm hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goed nummer.Maar dat hele album is geniaal. Laatste goede metallica-album, helaas.
Ik raak niet zo ontroerd door teksten als door klanken en heb ook niet bepaalde herinneringen aan nummers.
Klote van je zussterkte
. Volgens mij heb ik wel eens gezegd dat ik ook een broer had, maar dat is al weer wat langer geleden. Ik was ook nog jong, maar weet het nog wel goed. Hij was tof
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh wat kut! Wat is er gebeurd? Mag ook in pm hoor.
Ik ga nu eerst eens slapenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vin dhet ook het laatste goeie album, maar ik denk alsmaar dat ik oud ben.... Oh! Garage Days vind ik ook mooi! Ken jij King Diamond?
Voor morgen....quote:Op woensdag 17 november 2010 23:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
Ik ga nu eerst eens slapen![]()
Trusten!!
Eh, ja, ik heb net iets gepost.....quote:
Jaquote:Op donderdag 18 november 2010 00:08 schreef krakkemieke het volgende:
Eh, ja, ik heb net iets gepost.....
Maar ik weet niet of het jouw smaak is?
Ik denk niet dat ik een heel ander liedje had gepost....quote:Op donderdag 18 november 2010 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
JaTis niet mijn smaak. En mij post en jouw liedje kruisten elkaar geloof ik
Maar ik ga slapen, het ontstoppingsbedrijf staat morgen om 8 uur op de stoep. De wc is een tikkie verstopt
Leer Kaas dan toch ook eens gewoon netjes in de goot van de stoep te poepen.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar ik ga slapen, het ontstoppingsbedrijf staat morgen om 8 uur op de stoep. De wc is een tikkie verstopt
Geinigquote:Op donderdag 18 november 2010 00:16 schreef golfer het volgende:
Leer Kaas dan toch ook eens gewoon netjes in de goot van de stoep te poepen.
Why?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Hebben jij en de schoonheid plannen voor aanstaande zaterdag toevallig?
Kaas en ik gaan misschien zaterdag naar B'daal om te winkelen, en als we dan toch in de buurt zijn...quote:
Gezellig. Leuk. Kunnen we winkeltips geven?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Kaas en ik gaan misschien zaterdag naar B'daal om te winkelen, en als we dan toch in de buurt zijn...
Nou we gaan, áls we gaan, naar Suitissimo. En dat is het enige doelquote:Op donderdag 18 november 2010 00:27 schreef golfer het volgende:
Gezellig. Leuk. Kunnen we winkeltips geven?
En jullie zijn natuurlijk voor een drankje na afloop van het winkelen welkom in ons stulpje.
Ik kijk nog even aan wat de verdere plannen zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Ow das Overveen
Maar vlakbij hoor! en onze eigen winkelstraat is ook leuk!
En die borrel na afloop al helemaal
Ik zeg : doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |