Je wilt toch niet bij mijn schoonouders komen koffiedrinkenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een liefde hier toch weer
Hartverwarmend
[..]
Wanneer ben je in Dordt? Dan kom ik koffie met je drinken
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Door een verslaving en het was geen FOK!.
Jankebalk. Jij zit dinsdagavond aan je klas vastquote:
Bokavondquote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef LieLie het volgende:
Enige associatie die ik zo snel bij woensdag had
Ik heb al eens sushi op in December. 1x per maand vind ik genoegquote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand hier in December nog wel tijd en zin om sushi te gaan eten?
Aangezien de vorige sushimeet niet door ging
Ik heb geen idee, wat doe je op zo'n avond?quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wat doe je op zo'n avond?
quote:Woensdagavond was/is traditioneel de avond (in het midden van de week) dat vrijers hun vriendinnetje opzochten, naast het weekend.
Het was dus de avond dat de bokken bij de geiten mochten/kwamen. Vandaar bokavond.
Januari danquote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb al eens sushi op in December. 1x per maand vind ik genoeg
Keer wat anders dan woensdag gehaktdagquote:
oke dan een maandje laterquote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb altijd zin in sushiMaar ik heb niet zoveel tijd in december.
Een hoop huwelijksaanzoeken.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, terug van vergaderen voor het kerstfeest op school. Ik mag mooi de foto's maken dus dat vind ik helemáál niet erg![]()
Ik zie dat ik een heel topic heb gemist, hoop voor jullie dat er niets belangrijks in staat wat ik moet weten, want ik ga mooi niet terug lezen![]()
Je hebt mijn jurkje gemist?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, terug van vergaderen voor het kerstfeest op school. Ik mag mooi de foto's maken dus dat vind ik helemáál niet erg![]()
Ik zie dat ik een heel topic heb gemist, hoop voor jullie dat er niets belangrijks in staat wat ik moet weten, want ik ga mooi niet terug lezen![]()
Ja. Wij ook trouwen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een hoop huwelijksaanzoeken.
Dan moet je 'm nog eens postenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef Sarabi het volgende:
Je hebt mijn jurkje gemist?
We moeten echt een keer die fotoshoot gaan doen
helemaal mee eens P.! ik heb wel degelijk gevoel voor humor maar snap de jouwe niet en jij de mijne niet. maar dat geeft niet hoor. muzieksmaak vind ik niet heel belangrijk van een evt. partner, zolang hij maar de andere zn muzieksmaak in zn waarde laatquote:OF kunnen koken Geen idee. Nooit geproefd
OF er leuk uit zien in jurkjes Geen idee. Nooit gezien
OF mijn muzieksmaak hebben Jij en ik verschillen duidelijk van smaak
OF mijn humor snappen / gevoel voor humor hebben Ik denk dat ook hier een discrepantie zit
ik hap geweldig goed op internet ja. heb niet echt door wanneer het serieus is of niet haha. maar goed; zó onzeker als vroeger ben ik niet meer gelukkig. ik weet wie ik ben en wat ik kan en ik ben heul tevreden met mezellufquote:Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dit is nou precies de reden waarom je elke keer in dit soort discussies terecht komtVat het niet op als belediging. Het is geen belediging. Jij hapt gewoon goed.
Ik voldoe wel aan de criteria op je lijst.quote:
Nee, dat was nog het topic daarvoor.. toch? Wit met bloemen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je hebt mijn jurkje gemist?
We moeten echt een keer die fotoshoot gaan doen
Wat is himym???quote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef DarkElf het volgende:
Ik kijk even 'House' en 'HIMYM'(die ik hilarisch vond trouwens) en jullie zijn een topic verder
Ik sluit mij bij sun aan dus
Gelijk heeft zequote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
oh ja schone zus gaat naar New York vrijdag
Groot gelijk!
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik voldoe wel aan de criteria op je lijst.
Maar ik ben te oud voor kinderen. Sorry.
How I met your motherquote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat is himym???
En ik was jullie kwijt!
Da's tof zeg! Wanneer moet ze weer in 't ziekenhuis zijn?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
Groot gelijk!
Nou vooruit omdat ik toch een aandachts**** benquote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan moet je 'm nog eens posten
ik ben dol op sushi alleen ontbreekt het aan tijdquote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand hier in December nog wel tijd en zin om sushi te gaan eten?
Aangezien de vorige sushimeet niet door ging
Dan gaat het topic echt snel..........quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, dat was nog het topic daarvoor.. toch? Wit met bloemen?
Bij wie nietquote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben dol op sushi alleen ontbreekt het aan tijd
29 nov eerste chemo.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's tof zeg! Wanneer moet ze weer in 't ziekenhuis zijn?
Toffe jurk! Kun je de schouderband eraf halen? En vervangen door iets fijners? Dit maakt je schouders zwemmer-achtigquote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Nou vooruit omdat ik toch een aandachts**** ben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met wie? en zijn er vorderingen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
Groot gelijk!
met haar man en wat voor vorderingen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met wie? en zijn er vorderingen?
Verstandig en groot gelijkquote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
29 nov eerste chemo.
ze wilde eerst nog wat dingetjes doen voor ze eraan begint
lees het nu. prachtig planquote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
29 nov eerste chemo.
Muzieksmaak van een eventuele partner kan me ook niets boeien, zolang ze maar Sigur Rós kan appreciëren, anders gaat het sowieso fout aflopen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
muzieksmaak vind ik niet heel belangrijk van een evt. partner, zolang hij maar de andere zn muzieksmaak in zn waarde laat
Nope, maar vond het juist wel fijn voor mijn vetjes onder mijn armen zeg maarquote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toffe jurk! Kun je de schouderband eraf halen? En vervangen door iets fijners? Dit maakt je schouders zwemmer-achtig
Groot gelijk ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
29 nov eerste chemo.
Je hebt hem gekocht! Wat een geweldige jurk en hij staat je superquote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pushups doenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope, maar vond het juist wel fijn voor mijn vetjes onder mijn armen zeg maar
een comedyquote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh! Geen idee wat dat dan weer is voor programma....
Tijd kan je maken.quote:
ik ook niet en 15 jan... hallo, kun je nog verder plannenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Tijd kan je maken.![]()
Maar ik hou niet van sushi.
Ik vind het op zijn minst wel erg prettig dat er minimaal een flinke overlap in smaak is hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Muzieksmaak van een eventuele partner kan me ook niets boeien, zolang ze maar Sigur Rós kan appreciëren, anders gaat het sowieso fout aflopen.
Maar dan worden mijn schouders ook breder toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pushups doen
15 januari is een eventueel hier.
Ik had het er net met P over dat ik heel goed kan plannenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook niet en 15 jan... hallo, kun je nog verder plannen
Jullie zijn allemaal uitgenodigd voor mijn 50e verjaardag!! Jaja mensen 1 groot feest met alles erop en eraan!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel als je heeeeel veel muziek luistert. dan is het wel zo fijn voor je partner om het ook leuk te vinden als je de stereo urenlang aanzet met jouw muziekquote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het op zijn minst wel erg prettig dat er minimaal een flinke overlap in smaak is hoor
15 nee helaas gaat niet lukkenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dan worden mijn schouders ook breder toch?
Lijstje
15 januari sushimeet
Sarabi
CF (maybe)
Ja hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pushups doen
ik komquote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal uitgenodigd voor mijn 50e verjaardag!! Jaja mensen 1 groot feest met alles erop en eraan!
Schrijf je nu in bij de balie!
Groot gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:05 schreef DarkElf het volgende:
29 nov eerste chemo.
Los daarvan vind is muziek ook gewoon belangrijk voor me, ik vind het toch wel lekker dat ik met iemand ben die daar dezelfde emoties bij heeft.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel als je heeeeel veel muziek luistert. dan is het wel zo fijn voor je partner om het ook leuk te vinden als je de stereo urenlang aanzet met jouw muziek
Spannendquote:Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan nog even een West Wing kijken![]()
Nog maar 5 afleveringen of zo! Wat zullen we in een zwart gat vallen
Prettig oké, maar het is toch alles behalve een voorwaarde.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het op zijn minst wel erg prettig dat er minimaal een flinke overlap in smaak is hoor
zit er emotie in jouw muziek danquote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Los daarvan vind is muziek ook gewoon belangrijk voor me, ik vind het toch wel lekker dat ik met iemand ben die daar dezelfde emoties bij heeft.
Ja, kwamen we net achterquote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SpannendMaar deze twee die nu komen moeten eigenlijk in een ruk gaan hoor
Ik ben sowieso niet van de Aziatische keuken, maar then again: alles eter dus ach....quote:Op woensdag 17 november 2010 22:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er zullen ook gewone chinese hapjes zijn enzo
Joh, ik besluit last minute wel hoor - nog zoveel plannenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje
15 januari sushimeet
Sarabi
CF (maybe)
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een beetje hyper hyper hyperMaar het valt zo moeilijk uit te leggen aan jullie hier en ik kan het echt niet in het wow topic zeggen omdat daar mensen van mijn realm zitten
![]()
![]()
Maar iemand in wow waar ik echt heel veel waardering voor had en heel erg naar opkeek komt hoogstwaarschijnlijk in mijn guild en en....dan kan ik tegen hem praten zonder dat dat raar is!!
![]()
![]()
![]()
[/bakvis modus]
dat ja!! rijst wij horen bij elkaarquote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Prettig oké, maar het is toch alles behalve een voorwaarde.
Nu is mijn smaak heel breed dus heb ik eigenlijk bijna altijd wel iets gemeenschappelijks. Het komt er eigenlijk meer op neer dat ze mijn muziek moet respecteren, dat van haar lukt me wel.![]()
Begrijp er niet veel van maar je klinkt heerlijk enthousiastquote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een beetje hyper hyper hyperMaar het valt zo moeilijk uit te leggen aan jullie hier en ik kan het echt niet in het wow topic zeggen omdat daar mensen van mijn realm zitten
![]()
![]()
Maar iemand in wow waar ik echt heel veel waardering voor had en heel erg naar opkeek komt hoogstwaarschijnlijk in mijn guild en en....dan kan ik tegen hem praten zonder dat dat raar is!!
![]()
![]()
![]()
[/bakvis modus]
Nja, ik denk ook niet in voorwaarden. Maar de kans dat ik een klik heb met iemand met ongeveer dezelfde muzieksmaak heeft gewoon veel groter dan met iemand die van smartlappen houdt of niets om muziek geeft.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Prettig oké, maar het is toch alles behalve een voorwaarde.
Nu is mijn smaak heel breed dus heb ik eigenlijk bijna altijd wel iets gemeenschappelijks. Het komt er eigenlijk meer op neer dat ze mijn muziek moet respecteren, dat van haar lukt me wel.![]()
over plannen gesproken; 4de is ok voor Thaisquote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Joh, ik besluit last minute wel hoor - nog zoveel plannen
Oke.... Nou. Fijn voor je!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef Isabeau het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/bakvis modus]
Je komt maar gewoonquote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Joh, ik besluit last minute wel hoor - nog zoveel plannen
Ga ik mailen!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:13 schreef DarkElf het volgende:
over plannen gesproken; 4de is ok voor Thais
Snaperniksvanmaarbenblijvoorje.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef Isabeau het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/bakvis modus]
Nou, stel je je favoriete acteur voor en dan lees je dat hij bij je in de buurt komt wonen. Goed, maar dan nog kan je daar niet aanbellen om 'hallo ik bewonder u zo!' te zeggen. Dat zou raar zijn. Maar dan ineens ga je er mee samenwerkenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef DarkElf het volgende:
geenideewaaromikmetjemeejuichwanthetzegtmijnietsmaartochtofvoorje
ah okquote:Op woensdag 17 november 2010 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, stel je je favoriete acteur voor en dan lees je dat hij bij je in de buurt komt wonen. Goed, maar dan nog kan je daar niet aanbellen om 'hallo ik bewonder u zo!' te zeggen. Dat zou raar zijn. Maar dan ineens ga je er mee samenwerkenEn kan je gewoon met hem praten
![]()
Zo voelt het
ik snapte emquote:Op woensdag 17 november 2010 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, stel je je favoriete acteur voor en dan lees je dat hij bij je in de buurt komt wonen. Goed, maar dan nog kan je daar niet aanbellen om 'hallo ik bewonder u zo!' te zeggen. Dat zou raar zijn. Maar dan ineens ga je er mee samenwerkenEn kan je gewoon met hem praten
![]()
Zo voelt het
Nou, ben niet zo van meets.....quote:Op woensdag 17 november 2010 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je komt maar gewoonanders ben ik weer zielig, de eerste meet ging ook al niet door
En Tezz de alleseter komt ook
Ik volg hem al meer dan een jaar tijdens live streamsquote:
ben je dus ookquote:Op woensdag 17 november 2010 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik volg hem al meer dan een jaar tijdens live streams(en alleen hem dus! niet toevallig 1 van velen) Ik voel me nu net een groupie
Ja maar dit soort vage afspraken komen niet met #1-prio in mijn agenda. Als ik eerlijk benquote:Op woensdag 17 november 2010 22:13 schreef Sarabi het volgende:
Je komt maar gewoonanders ben ik weer zielig, de eerste meet ging ook al niet door
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pushups doen
De hoop dat er een vrouw bestaat die naast me mee kan drijven op de golvende klanken van een saxofoonsolo van Stan Getz en met me meetript op een bliepende bounce van Sabrepulse heb ik allang opgegeven.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Los daarvan vind is muziek ook gewoon belangrijk voor me, ik vind het toch wel lekker dat ik met iemand ben die daar dezelfde emoties bij heeft.
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar dit soort vage afspraken komen niet met #1-prio in mijn agenda. Als ik eerlijk ben
maar ging toch door omdat jij niet kon?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het moet iig niet zo zijn dat ze muziek totaal niks vindquote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zet mij ook maar weer op het lijstje voor poging zoveel.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lijstje
15 januari sushimeet
Sarabi
CF (maybe)
dat is zo. ik geef het ook op. mensen zullen mijn band met muziek niet kunnen begrijpen, of ze zijn producer..quote:Op woensdag 17 november 2010 22:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
De hoop dat er een vrouw bestaat die naast me mee kan drijven op de golvende klanken van een saxofoonsolo van Stan Getz en met me meetript op een bliepende bounce van Sabrepulse heb ik allang opgegeven.
Maar dat is niet erg
weet ik toch, ffquote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ja!! rijst wij horen bij elkaar
Ja, dat vind ik ook!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik volg hem al meer dan een jaar tijdens live streams(en alleen hem dus! niet toevallig 1 van velen) Ik voel me nu net een groupie
Dat dusquote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geenideewaaromikmetjemeejuichwanthetzegtmijnietsmaartochtofvoorje
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik evt. ook kan
Nietusquote:Op woensdag 17 november 2010 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, dat vind ik ook!
Gekkie! Je hebt al een raider die een paard aan je geeft.......
mijn muziek is van mij!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is zo. ik geef het ook op. mensen zullen mijn band met muziek niet kunnen begrijpen, of ze zijn producer..
precies en als mijn muziek wordt gejat word ik ook heel boosquote:Op woensdag 17 november 2010 22:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
mijn muziek is van mij!![]()
mag geen vrouw delen
Maar dat komt meer doordat bepaalde muzieksmaak vaak bij bepaalde karakters hoort. Indirect dus.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, ik denk ook niet in voorwaarden. Maar de kans dat ik een klik heb met iemand met ongeveer dezelfde muzieksmaak heeft gewoon veel groter dan met iemand die van smartlappen houdt of niets om muziek geeft.
Volgens mij meer kans als je 't per PM regelt en een restaurant zoekt enzo.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:17 schreef Sarabi het volgende:
Kan ik me iets bij voorstellen9 van de 10 keer gaan ze toch niet door
Zie het niet als een meet maar als een eetfestijnquote:
haha niet meer? begin er dan maar niet aanquote:Op woensdag 17 november 2010 22:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Maar dat komt meer doordat bepaalde muzieksmaak vaak bij bepaalde karakters hoort. Indirect dus.
Met iemand die niet om muziek geeft zou ik prima 5 en half jaar uit kunnen houden, trouwens![]()
Als steer hier was, moest je nu je E in een I veranderen.quote:
Ik weet het, maar internet is internet en prive is prive. En aangezien ik het al enorm druk heb vind ik het lastig om keuzes te maken en internet ook nog eens toe te laten in mijn drukke agenda. En ik besef dat ik respectloos overkom richting jullie en dat is he-le-maal niet zo bedoeld. Want jullie zijn kei-lief. Maar mijn vrienden en familie ook en die gaan soms voor....quote:Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie het niet als een meet maar als een eetfestijnMet gezellige mensen
Ik word er steeds beter inquote:Op woensdag 17 november 2010 22:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is wel een kwestie van time management dit
Niet helemaal met je eens op meerdere punten, maar dat kan hèquote:Op woensdag 17 november 2010 22:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Maar dat komt meer doordat bepaalde muzieksmaak vaak bij bepaalde karakters hoort. Indirect dus.
Met iemand die niet om muziek geeft zou ik prima 5 en half jaar uit kunnen houden, trouwens![]()
Muziek is ook maar een hobby.![]()
weet je nu al dat je 15 jan naar vrienden of familie moet dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik weet het, maar internet is internet en prive is prive. En aangezien ik het al enorm druk heb vind ik het lastig om keuzes te maken en internet ook nog eens toe te laten in mijn drukke agenda. En ik besef dat ik respectloos overkom richting jullie en dat is he-le-maal niet zo bedoeld. Want jullie zijn kei-lief. Maar mijn vrienden en familie ook en die gaan soms voor....
Klinkt helemaal niet respectloos of raar hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 22:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik weet het, maar internet is internet en prive is prive. En aangezien ik het al enorm druk heb vind ik het lastig om keuzes te maken en internet ook nog eens toe te laten in mijn drukke agenda. En ik besef dat ik respectloos overkom richting jullie en dat is he-le-maal niet zo bedoeld. Want jullie zijn kei-lief. Maar mijn vrienden en familie ook en die gaan soms voor....
ow jawel nog steeds, alleen niet met dezelfde voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha niet meer? begin er dan maar niet aan
karakter bij muziek vind ik zo gek. het is gewoon je bui waar een bepaalde muzieksoort bij past
En groot gelijk heb je hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 22:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan dan? Mijn agenda voor januari zit ook al wat voller dan eigenlijk gewenstquote:Op woensdag 17 november 2010 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet je nu al dat je 15 jan naar vrienden of familie moet dan?
nee maar dat is uit koppigheid vind ik eerder. men kan leren om muziek te waarderen door er een bepaalde manier naar te kijken. maar goed; meesten houden het gewoon simpel, vinden een bepaald ritme/beat leuk en daar blijven ze bij en dat geeft niks.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
ow jawel nog steeds, alleen niet met dezelfde voor de duidelijkheid![]()
Ja, is ook zo wat je zegt. Maar ik denk bijvoorbeeld niet dat je snel een hippie naar hardcore hoort luisteren of een bal naar André Hazes.
Pff, herken hetquote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan dan? Mijn agenda voor januari zit ook al wat voller dan eigenlijk gewenst
Lieverd, ik heb gemiddeld per weekend vier afspraken staan.... Dus ja, die kans zit er wel in. Daarnaast vind ik het ook erg prettig om thuis te zijn met mijn gezin af en toe.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet je nu al dat je 15 jan naar vrienden of familie moet dan?
Ja, maar als iemand al zegt dat ik nooit meer Slayer mag luisteren, dan hoef ik al geen relatie meer.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha niet meer? begin er dan maar niet aan
karakter bij muziek vind ik zo gek. het is gewoon je bui waar een bepaalde muzieksoort bij past
dan vind ik wel dat je het heel erg druk hebtquote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan dan? Mijn agenda voor januari zit ook al wat voller dan eigenlijk gewenst
Vier?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb gemiddeld per weekend vier afspraken staan.... Dus ja, die kans zit er wel in. Daarnaast vind ik het ook erg prettig om thuis te zijn met mijn gezin af en toe.
Iddquote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand al zegt dat ik nooit meer Slayer mag luisteren, dan hoef ik al geen relatie meer.
ik herken t ook, jan loop ook al vol, feb valt nog mee.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Pff, herken het
Hoewel, januari valt nog mee. Februari gaat wel hard.
bedoelde het niet boos maar eerder verbaasd dat je het al zo druk hebt. lijkt me ook niet leuk dat je nu al weet waar je over 4 maanden moet zijn. spontane dingen plannen enzo vind ik ook wel wat hebben.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb gemiddeld per weekend vier afspraken staan.... Dus ja, die kans zit er wel in. Daarnaast vind ik het ook erg prettig om thuis te zijn met mijn gezin af en toe.
sowieso als iemand je iets verbiedt, wat dan ook, hoef je geen relatie meer met diegenequote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand al zegt dat ik nooit meer Slayer mag luisteren, dan hoef ik al geen relatie meer.
Oe! Druk weekendje! Maar voor koffie is er altijd ruimte hoor in huize Tezz! Ik waarschuw je wel alvast voor mijn killer-dog.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En groot gelijk heb je hoorMaar de 27e mag ik wel koffie komen drinken he
Ga ik wel nodig hebben ook
Eerst een hele ochtend sinterklaasfeest op kantoor als fotograaf. De enige dit jaar want ik geloof niet dat ze heel te spreken waren over mijn collega vorig jaar
. Daarna door naar Valkenswaard crossen en dan nog een hele avond feesten en vervolgens terugrijden en dan in R'dam naar een concertje
Ja, voor jou maakt het toch niet zoveel meer uitquote:Op woensdag 17 november 2010 22:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens op meerdere punten, maar dat kan hè
Ja, het zijn ook wel leuke dingenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik herken t ook, jan loop ook al vol, feb valt nog mee.
dec is vol en gelukkig met veel leuke dingen !
Deels, maar juist als je je verdiept in muziek vallen er ook veel dingen af omdat het stiekem gewoon bagger isquote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee maar dat is uit koppigheid vind ik eerder. men kan leren om muziek te waarderen door er een bepaalde manier naar te kijken.
Valt wel meequote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan vind ik wel dat je het heel erg druk hebt. ik heb het druk op een andere manier. last minutes.
ik probeer eigenlijk altijd de zondag, of iig 1 dag in t weekend, vrij te houden maar dat is ook moeilijk in dec zag ik... maar goed, zolang het met leuke dingen is..quote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, het zijn ook wel leuke dingen
En ik zeg dat nou wel, maar januari is ook al niet meer leeg.. en zoveel weekenden zijn er niet
tuurlijk maar dan heb je het wel geprobeerd. velen proberen het niet eens en zeggen al dat het bagger is. dan heb ik zoiets van laat maarquote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deels, maar juist als je je verdiept in muziek vallen er ook veel dingen af omdat het stiekem gewoon bagger is
Moet ik je gelijk in geven.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee maar dat is uit koppigheid vind ik eerder. men kan leren om muziek te waarderen door er een bepaalde manier naar te kijken. maar goed; meesten houden het gewoon simpel, vinden een bepaald ritme/beat leuk en daar blijven ze bij en dat geeft niks.
Ik bedoel vooral dat ik ook een makkelijker een klik heb met iemand die dezelfde smaak heeft omdat het ook gesprekken en gedeelde interesse oplevert. en het is misschien maar een hobby, maar wel een hele belangrijkequote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, voor jou maakt het toch niet zoveel meer uit![]()
Maar kijk, als iemand heel de dag beukende breakcore draait, is er weinig kans dat ik ooit met diegene zal trouwen.Maar als iemand niets om muziek geeft, maar zich wel uit met andere dingen, vind ik dat helemaal tof. Ik hou dan ook wel van verschillen in een relatie.
Zolang verschillen geen geschillen worden.
Dat probeer ik ookquote:Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik probeer eigenlijk altijd de zondag, of iig 1 dag in t weekend, vrij te houden maar dat is ook moeilijk in dec zag ik... maar goed, zolang het met leuke dingen is..
Whehehehe...ik neem mijn killerkatten wel meequote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Druk weekendje! Maar voor koffie is er altijd ruimte hoor in huize Tezz! Ik waarschuw je wel alvast voor mijn killer-dog.
haha wel jammer met al die vlaggetjes enzoquote:Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef golfer het volgende:
De Turken hoeven niet weer toeterend de straat door.
Oh, maar het is vaak ook spontaan hoor! En dat bedoelde ik nu juist ook te zeggen: als mijn vrienden bellen of ik mee wil naar de film, als mijn moeder graag voor ons wil koken of als dochterlief graag koekjes wil bakken en die uit wil delen bij opa en oma dan heeft dat bij mij gewoon voorrang op een eventuele meet.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bedoelde het niet boos maar eerder verbaasd dat je het al zo druk hebt. lijkt me ook niet leuk dat je nu al weet waar je over 4 maanden moet zijn. spontane dingen plannen enzo vind ik ook wel wat hebben.
Probeer het wel ja.. Maar gaat door werk vaak toch niet op.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik probeer eigenlijk altijd de zondag, of iig 1 dag in t weekend, vrij te houden maar dat is ook moeilijk in dec zag ik... maar goed, zolang het met leuke dingen is..
Dat vind ik ook altijd het lekkerst, dagje geen verplichtingen (hoe leuk ze ook zijn vaak).quote:Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zeker niet. ik kan clubhouse e.d. met maar 1 tot 3 beats in een track gewoon niet leuk vinden. of schreeuwerige rock a la Rammstein. volgens mij heeft die laatste meer met een levensstijl te makenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Moet ik je gelijk in geven.Hoewel je niet álles leuk kan leren vinden.
oh ja dat zal wel schelen jaquote:Op woensdag 17 november 2010 22:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Probeer het wel ja.. Maar gaat door werk vaak toch niet op.
Maar straks ben ik doordeweek meer thuis, dus dan maakt het ook minder uit.
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie een pettycoat![]()
![]()
Gezongen, gelachen, gefietst en nu ff teruglezen
Ja, maar dat gaat hier al helemaal niet op, want ik werk op zaterdag en hij voetbalt op zondagquote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja dat zal wel schelen ja
lekker is dat he?, iig 1 dag in t weekend gewoon aanrommel/uitslaap/samen dingen doe dag
een echt familiemens dusquote:Op woensdag 17 november 2010 22:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh, maar het is vaak ook spontaan hoor! En dat bedoelde ik nu juist ook te zeggen: als mijn vrienden bellen of ik mee wil naar de film, als mijn moeder graag voor ons wil koken of als dochterlief graag koekjes wil bakken en die uit wil delen bij opa en oma dan heeft dat bij mij gewoon voorrang op een eventuele meet.
Zo bedoelde ik het eigenlijk. Alleen verjaardagen en eetafspraken staan vast. De rest wordt vaak redelijk last minute afgesproken. Kwestie van prioriteiten stellen vaak.
ah okquote:Op woensdag 17 november 2010 22:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat hier al helemaal niet op, want ik werk op zaterdag en hij voetbalt op zondag
Dat laatste moet je uitleggen?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker niet. ik kan clubhouse e.d. met maar 1 tot 3 beats in een track gewoon niet leuk vinden. of schreeuwerige rock a la Rammstein. volgens mij heeft die laatste meer met een levensstijl te maken
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een echt familiemens dus
Ahja, dat snap ik wel, maar die mening deel ik niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat ik ook een makkelijker een klik heb met iemand die dezelfde smaak heeft omdat het ook gesprekken en gedeelde interesse oplevert. en het is misschien maar een hobby, maar wel een hele belangrijke
Dat vroeg ik me af, of je overal op kan dansen, al is het niet jouw smaak.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker niet. ik kan clubhouse e.d. met maar 1 tot 3 beats in een track gewoon niet leuk vinden. of schreeuwerige rock a la Rammstein. volgens mij heeft die laatste meer met een levensstijl te maken
denk dat mensen die Rammstein leuk vinden niet echt de muziekaccoorden zelf waarderen maar eerder de teksten en het feit dat ze zich kunnen uiten op een wat agressieve (maar meestal introverte) manierquote:
Coolquote:Op woensdag 17 november 2010 22:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
En ik probeer, net als DE , 1 dag in het weekend (of een middag/avond) vrij te houden voor mijn gezin. Kaarsjes, toastjes, ranja uit wijnglazen en Happy Feet op tv zeg maar.
die avonden wil ik heel vaak, heb ik ook. en nu kan het nogquote:Op woensdag 17 november 2010 22:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
En ik probeer, net als DE , 1 dag in het weekend (of een middag/avond) vrij te houden voor mijn gezin. Kaarsjes, toastjes, ranja uit wijnglazen en Happy Feet op tv zeg maar.
Daar verschillen we dus inquote:Op woensdag 17 november 2010 22:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ahja, dat snap ik wel, maar die mening deel ik niet.![]()
Muziek deel ik wel met m'n maten
GUus zorgt ervoor dat het in 2012 ook rustig blijftquote:Op woensdag 17 november 2010 22:31 schreef golfer het volgende:
De Turken hoeven niet weer toeterend de straat door.
ik kan op alles dansen, ook al is het niet mijn smaak. en nog enthousiast ookquote:Op woensdag 17 november 2010 22:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me af, of je overal op kan dansen, al is het niet jouw smaak.
Behalve Rammstein of Slayer, lol!
Superleukquote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word gewoon zenuwachtig van breakcore en hardcore. Verder trek ik de meeste dingen wel, maar dat ga ik echt nooit leuk vinden. (Heeft vast ook met levensstijl te maken want ik gebruik geen XTCquote:Op woensdag 17 november 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hmm, dit vind ik dan weer behoorlijk kortzichtig, maar goed.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk dat mensen die Rammstein leuk vinden niet echt de muziekaccoorden zelf waarderen maar eerder de teksten en het feit dat ze zich kunnen uiten op een wat agressieve (maar meestal introverte) manier
Bedankt hequote:Op woensdag 17 november 2010 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk dat mensen die Rammstein leuk vinden niet echt de muziekaccoorden zelf waarderen maar eerder de teksten en het feit dat ze zich kunnen uiten op een wat agressieve (maar meestal introverte) manier
Maar als muziek je hobby niet speciaal is, is dat een stuk minder belangrijk hèquote:Op woensdag 17 november 2010 22:32 schreef TAV74 het volgende:
Ik bedoel vooral dat ik ook een makkelijker een klik heb met iemand die dezelfde smaak heeft omdat het ook gesprekken en gedeelde interesse oplevert. en het is misschien maar een hobby, maar wel een hele belangrijke
Gefeliciteerd met je pappie.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:38 schreef Aure het volgende:
Hai
Net thuis, ben even bij de paps & mams geweest. Mn vader is jarig vandaag, dus ik kwam thuis en toen ging ik 'er is er een jarig' zingen toen ik de kamer binnen kwam, hoor ik mn broer opeens "OJA JE BENT JARIG!" Haha was hij het gewoon vergetenPaps had rendang gemaakt
lekkerrr!!
Heb ik hier nog iets spannends gemist?
meisje-meisjesquote:Op woensdag 17 november 2010 22:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar verschillen we dus inIk ben niet zo van de typische man/vrouw relaties waarin ik de kroeg in moet voor een avond met de mannen geloof ik
Ik val denk ik ook niet voor niets nooit op de "meisje-meisjes"
Er is nog hoop voor mij, als niet meisje-meisje!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar verschillen we dus inIk ben niet zo van de typische man/vrouw relaties waarin ik de kroeg in moet voor een avond met de mannen geloof ik
Ik val denk ik ook niet voor niets nooit op de "meisje-meisjes"
van harte gefeliciteerd! en trusten Sarabi!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:38 schreef Aure het volgende:
Hai
Net thuis, ben even bij de paps & mams geweest. Mn vader is jarig vandaag, dus ik kwam thuis en toen ging ik 'er is er een jarig' zingen toen ik de kamer binnen kwam, hoor ik mn broer opeens "OJA JE BENT JARIG!" Haha was hij het gewoon vergetenPaps had rendang gemaakt
lekkerrr!!
Heb ik hier nog iets spannends gemist?
Ja, uiteraard, heb het ook over mezelf héquote:Op woensdag 17 november 2010 22:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar als muziek je hobby niet speciaal is, is dat een stuk minder belangrijk hè
ga em zo eens beluisteren (film staat nog aan)quote:Op woensdag 17 november 2010 22:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik word gewoon zenuwachtig van breakcore en hardcore. Verder trek ik de meeste dingen wel, maar dat ga ik echt nooit leuk vinden. (Heeft vast ook met levensstijl te maken want ik gebruik geen XTC)
Rammstein heeft wel toffe dingen vind ik. Wat vind je van deze?![]()
Thanks voor de felicitatie en update haha!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je pappie.
En behalve dat wij vandaag een nieuwe 2ehands-auto hebben gekocht en behalve dat Isa stuiterend de chat doorgaat omdat ze een groupie is geworden van een vent op Internet, heb je niet veel gemist.
Jij leest ehct niet terugquote:
ik denk het iig maar het heeft sowieso meer accoorden dan 3 per nr dus mensen kunnen het best luisteren om de muziek ja bedenk ik me nu. denk ook ff aan een vriendin die dit leuk vindquote:Op woensdag 17 november 2010 22:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, dit vind ik dan weer behoorlijk kortzichtig, maar goed.
hahaquote:Op woensdag 17 november 2010 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bedankt heIk hou niet zo van die directe beledigingen..die hakken er zo in
Teruglezen is echt niet zo boeiend - het is niet alsof het hier altijd over de diepe dingen des levens gaatquote:
Ach agressie is ook een groot woord wat vaak niet opgaat.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk ding! Ik vind de kleur tofquote:Op woensdag 17 november 2010 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://voorraad.wheelerde(...)ml?sid=2857991&pid=1
Nou ja, ik heb meer het gevoel dat je dit oordeel geeft omdat je er zelf niets mee kunt. Zo zijn er ook veel mensen die harde metal per definitie domme herrie vinden omdat het ze niet aangenaam in de oren klinkt. Maar er zitten briljante bands tussen die muzikaal en qua composities meer laten zien dan de meeste mainstream acts.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik denk het iig maar het heeft sowieso meer accoorden dan 3 per nr dus mensen kunnen het best luisteren om de muziek ja bedenk ik me nu. denk ook ff aan een vriendin die dit leuk vind
zijn ze ook, bedoel ook introvert hun gevoelens kunnen uiten. alternatieven kunnen ook lief zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ach agressie is ook een groot woord wat vaak niet opgaat.
Laatst was ik op een dubstep feest.
Kwam er een bekend nummer ...
Werkelijk héél de zaak veranderde in een pit.Terwijl dat vaak de allerliefste mensen zijn die naar dubstep komen
Handig ding!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://voorraad.wheelerde(...)ml?sid=2857991&pid=1
Dat zeg jij nou wel, maareh...al dat datewerk en dieetwerk he...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Teruglezen is echt niet zo boeiend - het is niet alsof het hier altijd over de diepe dingen des levens gaat
Dubstepquote:Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ach agressie is ook een groot woord wat vaak niet opgaat.
Laatst was ik op een dubstep feest.
Kwam er een bekend nummer ...
Werkelijk héél de zaak veranderde in een pit.Terwijl dat vaak de allerliefste mensen zijn die naar dubstep komen
het gaat ook niet om een stijl. in alle stijlen heb je goede en geen goede composities. niet alle pop is goed, niet alle rock is goed, niet alle house is goed etcquote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb meer het gevoel dat je dit oordeel geeft omdat je er zelf niets mee kunt. Zo zijn er ook veel mensen die harde metal per definitie domme herrie vinden omdat het ze niet aangenaam in de oren klinkt. Maar er zitten briljante bands tussen die muzikaal en qua composities meer laten zien dan de meeste mainstream acts.
Engel van Rammstein is best liev!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het gaat ook niet om een stijl. in alle stijlen heb je goede en geen goede composities. niet alle pop is goed, niet alle rock is goed, niet alle house is goed etc
Hihi, jij bent net zo prekerig als mijn broer als het om muziek gaatquote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef TAV74 het volgende:
Nou ja, ik heb meer het gevoel dat je dit oordeel geeft omdat je er zelf niets mee kunt. Zo zijn er ook veel mensen die harde metal per definitie domme herrie vinden omdat het ze niet aangenaam in de oren klinkt. Maar er zitten briljante bands tussen die muzikaal en qua composities meer laten zien dan de meeste mainstream acts.
Ik gaf een voorbeeld.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het gaat ook niet om een stijl. in alle stijlen heb je goede en geen goede composities. niet alle pop is goed, niet alle rock is goed, niet alle house is goed etc
dus alternatieven zijn introvert?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn ze ook, bedoel ook introvert hun gevoelens kunnen uiten. alternatieven kunnen ook lief zijn
Ook tof!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef Aure het volgende:
[..]
DubstepGeef mij maar goeie drum&bass
Zaterdag met een bakkie koffie erbij? Ik heb nu even geen puf, moet morgen vroeg uit m'n nest om les te gaan geven.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zeg jij nou wel, maareh...al dat datewerk en dieetwerk he...![]()
Omdat je neit terugleest nogmaals mijn vraag: jij had een keer mijn nieuwe site gezien en wilde daar heel graag doorheen met een rode penWil je dat nog steeds?
Pe, ik heb een jaar ervaring als correctrice. Ik wil wel op de reservebank zitten.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zeg jij nou wel, maareh...al dat datewerk en dieetwerk he...![]()
Omdat je neit terugleest nogmaals mijn vraag: jij had een keer mijn nieuwe site gezien en wilde daar heel graag doorheen met een rode penWil je dat nog steeds?
sommigenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
dus alternatieven zijn introvert?![]()
ja en zo is het bij alles toch? dat bedoelde ik ermee te zeggenquote:
Dat magquote:Op woensdag 17 november 2010 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zaterdag met een bakkie koffie erbij? Ik heb nu even geen puf, moet morgen vroeg uit m'n nest om les te gaan geven.
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Pe, ik heb een jaar ervaring als correctrice. Ik wil wel op de reservebank zitten.
Neuh, ik klik per definitie niet op de doorsnee nederlandstalige meuk omdat ik weet dat ik het toch niet leuk ga vinden. Heb het vaak genoeg gehoord om te weten dat dat niet snel zal veranderen..quote:
. Ik ben gewoon gedreven als het om muziek gaat en kan soms wat doorslaan. Maar ik vind het wel een beetje vervelend dat je dat lijkt op te vatten alsof ik vind dat jij of wie dan ook het ook belangrijk zou moeten vinden, want dat is mijn punt helemaal niet. Ik heb het over mijn gevoel en beleving. Ieder zijn ding verder wat mij betreftquote:Op woensdag 17 november 2010 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hihi, jij bent net zo prekerig als mijn broer als het om muziek gaat
Ik ben echt geen metal-liefhebber. En ik denk dat ik na een conversatie van drie zinnen ben uitgepraatIk klik op heel veel youtube-linkjes hier in de SC, maar dat soort dingen, nee.
Kortzichtig hè
quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Pas als je Sigur Rós leuk vindt
Liefde met Pendulum bedoel ik jaquote:Op woensdag 17 november 2010 22:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat is natuurlijk ook de belangrijkste reden van aanschaf, de kleur.quote:
owquote:
ehm ja tuurlijk, like dúh!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook de belangrijkste reden van aanschaf, de kleur.
Was dat die clip met die lemming kinderen laatst?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Sowieso!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Samengevat:quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:52 schreef Aure het volgende:
Door jullie gepraat over Rammstein ben ik nu weer Rammstein aan het luisterenBlijft fijn om naar te luisteren
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Was dat die clip met die lemming kinderen laatst?
En ik Pendulumquote:Op woensdag 17 november 2010 22:52 schreef Aure het volgende:
Door jullie gepraat over Rammstein ben ik nu weer Rammstein aan het luisterenBlijft fijn om naar te luisteren
yepquote:Op woensdag 17 november 2010 22:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Samengevat:
Sommige metalbands maken goed gecomponeerde herrie.
Ik geloof dat ik ook om 3 uur plannen heb, maar het is allemaal nog héérlijk vaagquote:Op woensdag 17 november 2010 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat magMaar ik moet om 3 uur wel een fotoshootje doen
En ik had ook niet verwacht dat je dat nu direct zou gaan doen hoor
HEt was meer een interessepeiling
Maar de meeste mainstream acts maken ook gewoon goede muziek. Ze zijn niet voor niets mainstream.quote:
Jaja, sorry! Ik dacht aan een ander paardquote:Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
Wot? Ross had een paard voor je gemaakt! Toch?
Ik ben heel de muziek vergeten kennelijk heeft het geen indruk gemaakt........quote:
Ik zit hier al de hele avond naar U2 te luisterenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:52 schreef Aure het volgende:
Wilde je ervoor of erna komenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook om 3 uur plannen heb, maar het is allemaal nog héérlijk vaag
Doet ze even hoor! Draaitafelgenie DJ Aure!quote:
Ze hebben in ieder geval de kwaliteit om een breed publiek aan te spreken, ook dat is een kunst op zichquote:Op woensdag 17 november 2010 22:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Maar de meeste mainstream acts maken ook gewoon goede muziek. Ze zijn niet voor niets mainstream.
Sorry, dan kunnen wij nooit een relatie beginnenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben heel de muziek vergeten kennelijk heeft het geen indruk gemaakt........
Dat ook. Maar er komen ook regelmatig geniale nummers voor in de "mainstream". Een term die ik eigenlijk nooit gebruik.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval de kwaliteit om een breed publiek aan te spreken, ook dat is een kunst op zich
Kon ik dat maar! Lijkt me echt vetquote:Op woensdag 17 november 2010 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Doet ze even hoor! Draaitafelgenie DJ Aure!
Ohhh, til er niet zo zwaar aan wat ik zeg. Ik moet soms gewoon een beetje glimlachen om jullie met je fanatisme over wie nou wiens basloopje heeft gejat. Gewoon omdat mijn broertje ook zo is. Verder vind ik het helemaal niet naar en lees ik gewoon over de clips heen, net zoals dat jij waarschijnlijk over mijn jurkjes-en-laarzenpraat heenleest. Waar ik overigens niet zo vreselijk gedreven over ben, hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 22:49 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben gewoon gedreven als het om muziek gaat en kan soms wat doorslaan. Maar ik vind het wel een beetje vervelend dat je dat lijkt op te vatten alsof ik vind dat jij of wie dan ook het ook belangrijk zou moeten vinden, want dat is mijn punt helemaal niet. Ik heb het over mijn gevoel en beleving. Ieder zijn ding verder wat mij betreft
Och. Ik vond de clip best mooi.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sorry, dan kunnen wij nooit een relatie beginnen
Ja, ik ben geen racist verder, maar colour mattersquote:Op woensdag 17 november 2010 22:50 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen racist verder, maar colour matters
Voor mij wel.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik ben geen racist verder, maar colour matters
Heerlijk, niets lekkerder dan belangrijke bijzakenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, til er niet zo zwaar aan wat ik zeg. Ik moet soms gewoon een beetje glimlachen om jullie met je fanatisme over wie nou wiens basloopje heeft gejat. Gewoon omdat mijn broertje ook zo is. Verder vind ik het helemaal niet naar en lees ik gewoon over de clips heen, net zoals dat jij waarschijnlijk over mijn jurkjes-en-laarzenpraat heenleest. Waar ik overigens niet zo vreselijk gedreven over ben, hoor
Ik had voor m'n broertje een heel leuk boek gekocht waarvan de muziekfanate hoofdpersoon me aan hem deed denken - maar hij herkende zichzelf in de vrouwelijke hoofdpersoonWel een aanrader voor muzieknerds: Juliet, naked van Nick Hornby.
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
En nu even in de categorie de grote problemen des levens: ik moet morgen 5 uur college geven en ik heb een pukkel
de aloude tandpastatruc?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
En nu even in de categorie de grote problemen des levens: ik moet morgen 5 uur college geven en ik heb een pukkel
Da's toch zo'n gemene neptruc, dat het stiekem alleen maar erger wordt maar dat iedereen de tip dan uit hatelijkheid weer aan anderen doorgeeft?quote:
ik heb t nooit geprobeerd! dus ik heb geen nare bijbedoelingen hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch zo'n gemene neptruc, dat het stiekem alleen maar erger wordt maar dat iedereen de tip dan uit hatelijkheid weer aan anderen doorgeeft?
Het schijnt de puist uit te drogen. Ik heb baat bij calendula zalf.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch zo'n gemene neptruc, dat het stiekem alleen maar erger wordt maar dat iedereen de tip dan uit hatelijkheid weer aan anderen doorgeeft?
Oh! En? Dan moet ik opdraven?quote:
lekker stinkenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Oh helluppie, er gaat hier iemand bouillabaise eten om deze tijd
jaaaaaaaaaaaaa dankje, wist dat ik op je kon rekenenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh! En? Dan moet ik opdraven?
* krakkemieke zet een glaasje water neer en stopt FFT lekker in
Xena foei.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Stop nou eens met die & te gebruikenquote:
Emotie eter en wij hebben meegeholpen qua troost-eten...... Smakelijk Golfer!quote:Op woensdag 17 november 2010 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Yummie.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Sterkte ermeequote:Op woensdag 17 november 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga nog even filosoferen over hoe ik een bepaald lastig ontwerpprincipe ga uitleggen en dan duik ik m'n bed in
Je geeft ze een boek en zegt: daar staat het allemaal in. Succesquote:Op woensdag 17 november 2010 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga nog even filosoferen over hoe ik een bepaald lastig ontwerpprincipe ga uitleggen en dan duik ik m'n bed in
Eet smakelijk, Golferquote:Op woensdag 17 november 2010 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Yummie.
Lekker vislucht door het hele huis.
En voor de buis bij P&W oppeuzelen.
Heb je ze eruit gezwommen?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:08 schreef z80 het volgende:
ook naar bed.
moet morgen fit zijn voor het vreet zwem festijn.
maar ik vrees het ergste, mijn armen voelen als pap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |