Nee, dan nog liever Berg.quote:
En dat gaat toch niets worden. Die heeft echt geen kaas van 't spelletje gegeten en dat komt mede doordat hij zo laat is gaan voetballen denk ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:01 schreef rubbereend het volgende:
Dat Amrabat weg mag is niet heel gek, zijn contract loopt na volgend seizoen ook af.
Leuke speler voor de subtop en daaronder denk ik. Misschien dat hij bij een transfer gebruikt kan worden met één van die clubs.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dan nog liever Berg.
[..]
En dat gaat toch niets worden. Die heeft echt geen kaas van 't spelletje gegeten en dat komt mede doordat hij zo laat is gaan voetballen denk ik.
Ja, dan zouden we alles zelf op moeten hoesten, praktisch onmogelijkquote:Op woensdag 17 november 2010 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
Stadionuitbreiding is ook van de baan wanneer Nederland en België het WK niet binnenslepen. Klinkt logisch.
Let it be soquote:Op woensdag 17 november 2010 23:57 schreef Doublepain het volgende:
Tegen Ajax, 2 goals en 4 assists..
Afellay...
Het Philipsstadion is nu niet het meest sfeervolle stadion in Nederland, dus ik ben niet rouwig om geen uitbereiding.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
Stadionuitbreiding is ook van de baan wanneer Nederland en België het WK niet binnenslepen. Klinkt logisch.
Mee eens, meerdere shirtsponsoren doen altijd zo goedkoop aan vind ik. Maar voor het groter belang zet ik me daar ook wel overheenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sanders zou binnenkort met een grote nieuwe sponsor komen en hij was ook met Philips in de slag. Vind reclame op de rug alleen erg lelijk
Misschien dat een beetje nieuwe aanwas van seizoenkaarthouders juist wat sfeer kan verhogen. Het stadion opzich vind ik niet sfeerloos, juist niet, lekker bovenop het veld.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het Philipsstadion is nu niet het meest sfeervolle stadion in Nederland, dus ik ben niet rouwig om geen uitbereiding.
Het doet een beetje Engels aan; geen hekken en dicht op het veld. Een uitbereiding á la ArenA is goed voor het laatje, maar ik vrees dat je dan wel de charme verliest. Ik vind de ArenA nou niet het toppunt van gezelligheid uitstralen.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Misschien dat een beetje nieuwe aanwas van seizoenkaarthouders juist wat sfeer kan verhogen. Het stadion opzich vind ik niet sfeerloos, juist niet, lekker bovenop het veld.
Het was ook geen uitbreiding ala Arena hè. slechts het doortrekken van drie tribunes. Verder blijft alles even dicht op het veld.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het doet een beetje Engels aan; geen hekken en dicht op het veld. Een uitbereiding á la ArenA is goed voor het laatje, maar ik vrees dat je dan wel de charme verliest. Ik vind de ArenA nou niet het toppunt van gezelligheid uitstralen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |