Oh had ik de juiste al terug gemaild? Heb er nog een paar niet gedaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
WB, wat nou al een bezichtiging morgen! Richard moet bijna huilen
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:49 schreef Rib-i het volgende:
Geen UG HCM in 2010![]()
Dat wordt dan Paaseieren zoeken
Ik ben er weerquote:Op donderdag 18 november 2010 10:02 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, die topic's gaan sneller dan ik me had kunnen voorstellen......
Rijd....quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Rijd wel leuk![]()
En hard
Te hard
CP kan beter bij de GS blijven
Anders ik welquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:00 schreef Worldbeater het volgende:
270? Dus ik ben mijn rijbewijs kwijt?
rijd....quote:Op vrijdag 19 november 2010 06:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Anders ik wel![]()
maakte dat grapje wel toen ik em kwijt was geraakt en hem vanaf zijn thuis belde, maar dat was net even de verkeerde kant opAch als hij zo er mee naar school rijd en afstapt is ie dat ook weer vergeten
![]()
Maar nee ik hoop niet dat ze net op dat ene stukje stonden te controleren, zal wel nietVerder kun je er ook heerlijk kilometers 90 mee rijden
Naar schoolquote:Op vrijdag 19 november 2010 06:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Anders ik wel![]()
maakte dat grapje wel toen ik em kwijt was geraakt en hem vanaf zijn thuis belde, maar dat was net even de verkeerde kant opAch als hij zo er mee naar school rijd en afstapt is ie dat ook weer vergeten
![]()
Maar nee ik hoop niet dat ze net op dat ene stukje stonden te controleren, zal wel nietVerder kun je er ook heerlijk kilometers 90 mee rijden
quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:36 schreef -XX- het volgende:
rijd....
In dit geval is het ook rijdt.
Het is weekend en ik word vervelend.
Muziekje dan maar?quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:36 schreef -XX- het volgende:
rijd....
In dit geval is het ook rijdt.
Het is weekend en ik word vervelend.
Morgen is het weekendquote:Op vrijdag 19 november 2010 07:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
rijd....
In dit geval is het ook rijdt.
Het is weekend en ik word vervelend.
De 9 is verkocht?quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Naar schoolEerst klussen aan de carburateur.
Nou ja, je hebt hem wel schoongeblazen.
[..]
[..]
Muziekje dan maar?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Rijd wel leuk![]()
En hard
Te hard
CP kan beter bij de GS blijven
Te snelquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nouja ik heb er nog hoofdpijn vanGaat heel gemakkelijk hard, maar toch blijft het een 4 cil. Doe mij maar die stampende duc
![]()
Vond 270kmpu wel weer hard genoeg voor vanavondRijd echt lekker WB, stuurt ook soepel je merkt weinig van het gewicht
De banden versleten, de uitlaat lekt, hij start koud slecht, schakelt met een gebruiksaanwijzing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gun het iemand nou als'ie ineens 75 pk meer onder de kont heeft.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Te snel... Hoofdpijn
... Je klinkt als een wijf
Enige Soes op de wereld waar ik wat voor voel is een TLR.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:06 schreef ikookhier het volgende:
Goed idee om een GSX-R600 te kopen![]()
![]()
[ afbeelding ]
2011 weet ik nog niet, ik vind het nu niet echt mooi. De Daytona die je hierboven post daarentegen.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
Zonder paint en zwarte wielen that is.
Ze reed toch al knap door het dorp naast die jongen met de gouden kettingen en Del Sol cabrio?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef ikookhier het volgende:
Een paar offroad banden er onder en je kan eindelijk knap door het dorp rijden
![]()
Husqvarna rip offquote:
Geen kenteken inderdaad! Dus erbij!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Husqvarna rip offmaar ziet er wel een beetje apart uit met dat kuipje. Erbij of inplaats van?
En geen kenteken?
Bedankt voor de tip, aanbetaling is onderweg.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:24 schreef cageon2 het volgende:
hmpf * cageon2 ziet ook een potentieeltje staan op MF...
Nee ik ga voor zwart of zwart. En waarschijnlijk niet ouder dan drie jaar.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:22 schreef cageon2 het volgende:
weet er denk ik nog zo eentje te staan... maar geen idee wat voor prijs die er voor wil hebben... interesse
Interessantquote:oor een goede wegligging is een optimale afstelling van de vering erg belangrijk. Daarom investeert Affetto Ducati er al jaren veel tijd en energie in. Er is zodoende een schat aan kennis en ervaring opgebouwd.
Wij willen die kennis graag met onze klanten delen en daarom organiseert Affetto Ducati ook dit jaar een (interactieve) technische informatie-avond. Tijdens deze bijeenkomst op 17 december staat de vering en het (zelf) afstellen ervan centraal. De Affetto Ducati specialist Hans Nabuurs zal uitleg en demonstraties geven hoe je de wegligging aanzienlijk kunt verbeteren. Daarnaast zal Kevin van Leuven (Kevin-34.nl) een getalenteerd motorracer en freelance motormonteur zijn visie op het onderwerp geven. Persoonlijk advies over de optimale afstelling voor jouw Ducati is mogelijk. (Meld je daarom tijdig aan d.m.v. het inschrijfformulier want het aantal deelnameplaatsen is beperkt)
De avond begint om 19.30 uur (17 dec.) en vindt plaats in Overasselt aan de Ewijkseweg 3. Uiteraard verzorgen wij ook de espresso, cappuccino, soda o acqua.
Het is een interactieve avond dus je kunt met je eigen specifieke vragen bij onze specialist terecht. De vragen die je graag beantwoord ziet, kun je vooraf melden door het inschrijfformulier te gebruiken te maken op de site www.affettoducati.com of door een e-mail te sturen aan info@affettoducati.com (onderwerp: vraag voor Veringavond 2010)
Het team van Affetto Ducati ziet uit naar je komst!
Die tweede lijkt me een echte pro, hangt er wat verder naast zodat de motor rechterop kan blijven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:41 schreef cageon2 het volgende:
hmm
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Lijkt er aardig op, toch?
En staat meer naar rechts op de foto, dus ligt hij voorquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die tweede lijkt me een echte pro, hangt er wat verder naast zodat de motor rechterop kan blijven.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:30 schreef koffiekoekje het volgende:
En staat meer naar rechts op de foto, dus ligt hij voor
quote:Op zondag 21 november 2010 11:11 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi weer om te rijden!
Als je niet net je motor verkocht hebt.
Misschien wel de laatste mooie zondag van het jaar.![]()
Zo maar ff zwemmen met de kleine en over twee uurtjes olie verversen bij de quad.
Daarna een rondje doen, alweer de laatste in september.
Volgens mij kan 'ie toch wel aardig rijden:quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Die rooie kan gewoon niet rijden, ik hoorde dat hij dit jaar al tien keer gevallen is.![]()
Na ene keer zou je toch al bijna stoppen.
idd. vanmorgen heb ik zo'n 2,5 uur gereden. Op het tijdstip dat jij dit poste zat ik in de buurt van Rib-1's woonplaats. Vlak voordat ik bij Tilburg de snelweg opdraaide (komende vanaf Baarle Nassau) zag ik nog een dikke Porsche in de sloot liggen met wat volk ernaast.quote:
Mooi goud is niet lelijkquote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef Worldbeater het volgende:
Maar jullie hebben geen commentaar over de motortjes hierboven?
U zeiquote:Op zondag 21 november 2010 18:09 schreef TataK het volgende:
[..]
Volgens mij kan 'ie toch wel aardig rijden:
http://www.motor.nl/nieuws/15596-film-crazy-stoner.html
Zodra Cagoen zo gaat rijden ga ik een keer naar 'm kijken
de MV's zijn gaaf.quote:Op zondag 21 november 2010 18:02 schreef Worldbeater het volgende:
De laatste rit was in september ja. Nog steeds.![]()
Wel olie ververst, maar de benzineslang ging er niet lekker op.
Dinsdag even een andere halen bij de brommerboer.
Inmiddels was het ook al donker, maar verder geen ritje dus.![]()
Maar jullie hebben geen commentaar over de motortjes hierboven?
Je ziet duidelijk dat 'ie gephotoshopt isquote:
Helaas was dit het gevolg van een totaal versleten achterband, een kortere bocht proberen te maken dan de nieuwere fireblade voor me en daarbij ook nog is vroeg op het gas proberen te gaan om hem uit te kunnen remmen bij bocht 1, er was niks gecontroleerd aanquote:Op zondag 21 november 2010 18:22 schreef TataK het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat 'ie gephotoshopt is.............................................. die neus van dat clowntje eronder
![]()
Alle gekheid op een stokje: het wordt zo te zien tijd dat BazzieK en ik eens een keer komen kijken in het nieuwe seizoen.Aanmoedigen met vlaggetjes enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch respectquote:Op zondag 21 november 2010 18:24 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Helaas was dit het gevolg van een totaal versleten achterband, een kortere bocht proberen te maken dan de nieuwere fireblade voor me en daarbij ook nog is vroeg op het gas proberen te gaan om hem uit te kunnen remmen bij bocht 1, er was niks gecontroleerd aan
Uiteraard, en ik zie hem ook graag rijden.quote:Op zondag 21 november 2010 18:09 schreef TataK het volgende:
Volgens mij kan 'ie toch wel aardig rijden:
http://www.motor.nl/nieuws/15596-film-crazy-stoner.html
Zodra Cagoen zo gaat rijden ga ik een keer naar 'm kijken
+1 voor de Appie. Ik had niet anders verwacht.quote:
Matzwart is ook wel de trend dacht ik.quote:Op zondag 21 november 2010 18:22 schreef cageon2 het volgende:
de MV's zijn gaaf.
Met name de grijs/zwarte
Ouwe.quote:
Maar toch hoort ie niet in de GP thuisquote:Op zondag 21 november 2010 20:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik zie hem ook graag rijden.
Cal Crutchlow gleed sommige races trouwens ook aardig rond in het WSBK.
Matzwart, mjeh... saai?quote:[..]
Matzwart is ook wel de trend dacht ik.
Maar ik zag die andere eerst en had even geen adem meer.![]()
In NL zie je ze zo goed als niet te koop. (ja veel verder boven de 10 mille)
SV1000quote:Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Doe mij de grote broer dan maar
mjeh... niks, het ligt er maar aan wat je verwacht of zoekt zeg maarquote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Leek me eerder ook wel wat trouwens, wat is der mis mee?
Zullen we zien volgend jaar. Leuk jaartje lijkt het te worden.quote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef cageon2 het volgende:
Maar toch hoort ie niet in de GP thuis
Surprised me.quote:Matzwart, mjeh... saai?
Lagere nieuwprijzen ivm BPM en grotere markt denk ik idd.quote:Vind het ook niet veel geld idd, kwestie van vraag & aanbod gok ik
Precies wat ik altijd gezegd heb.quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef cageon2 het volgende:
mjeh... niks, het ligt er maar aan wat je verwacht of zoekt zeg maar![]()
alleen als je het vergelijkt met een TLR (en gok hetzelfde voor de TLS) bv. (SV1000 2004 vs TLR uit 1999) is het een "budget" fiets, qua remmen, vering en is het qua beleving niet zo spannend.
Dat merk je dan ook in prijs.
Pak maar een Honda, denk dat het mee zal vallenquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Geerd het volgende:
Alles nieuwer dan 1999 zou ik denk ik van schrikken
Koop m'n millequote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Het is voor mij bedoelt als beginner (650)
lmd, italiaanse meuk eh..quote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet doen zeg ik je. Probleemdingen, zijn 't.
Welja.
Dan zou ik voor een er-6n gaanquote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Drinky had er 1 maar dat was niet mijn smaak. Wil de naked versie.
Dennis-drinky? Dat ding was / die dingen zijn zo gaar als iets manquote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Drinky had er 1 maar dat was niet mijn smaak. Wil de naked versie.
Drinkyoghurt op mfquote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dennis-drinky? Dat ding was / die dingen zijn zo gaar als iets man. Heb er een blokje mee om de kerk gereden.. koppeling kut, remmen kut, vering helemaal kut.
Ieder zijn smaak zal ik zeggenquote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dennis-drinky? Dat ding was / die dingen zijn zo gaar als iets man. Heb er een blokje mee om de kerk gereden.. koppeling kut, remmen kut, vering helemaal kut.
Bij de grootste Kwaak dealer van het land moet het theoretisch niet misgaan, grote beurt al gedaan bij verkoopklaar makenquote:Op zondag 21 november 2010 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
Heb je ook nog een reserve-bike op 't oog? Is zo lullig als 't toch niks blijkt te zijn en je moet met lege handen wieder nach hause.
Ik ga misschien ook binnenkort nog een fietsje uit Engeland scoren alleen de pond staat niet zo gunstig meer als dat 'ie de vorige keer stond. Wel de moeite waard nog, maar toch iets minder.
Zelfs dan nogquote:Op zondag 21 november 2010 23:41 schreef Isdatzo het volgende:
Nadeel bij een fiets van maar één jaar oud is dat je een klap extra bpm mag aftikken. Maaaarrrr, welke fiets gaat 't worden?
Zal iets van 1000, 1100 euro bpm zijn? Probeer die motor wel zo standaard mogelijk door de keuring te krijgen. Bij mij begonnen ze te janken over knipperquote:Op zondag 21 november 2010 23:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelfs dan nogBPM valt mee
Een ZX10R.
En als het goed is een nieuwe set Acra's extra.
[ afbeelding ]
Doe mij er ook maar een danquote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelfs een S1000RR kan je voor onder de 10.000 Engelse ponden kopen. (11.600 euro)
Wie de fuck is dit?quote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Mwa ik wil er 1 vanaf 2004 met het nieuwe kontje
Ja inderdaad ongeveer 1.000 euro. En hopelijk een straight headlight.quote:Op zondag 21 november 2010 23:55 schreef Isdatzo het volgende:
Zal iets van 1000, 1100 euro bpm zijn? Probeer die motor wel zo standaard mogelijk door de keuring te krijgen. Bij mij begonnen ze te janken over knipperlicht
glaasjes
die
niet
helemaal
amberkleurig
waren
. Had al m'n best gedaan om alles standaard te krijgen, was ik die glaasjes vergeten
.
Skön fietske wel, zo'n ZX10R.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een er-6nBandit gaan
Kopuh![]()
Nog een avond sleutelen was too much voor mij.quote:Op maandag 22 november 2010 09:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
WB, ik citeer:
die motor was echt een geniale koop, avondje sleutelen en de voorrem is keihard, achterremblokken zijn vervangen, knipperlicht zaten draden los, en van de toeter was een zekering kapot.
Over 2 weken collector aan de beurt
Nu pas? We hebben 't wel over drinky hèquote:Op maandag 22 november 2010 10:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Isdatzo, ik snap nu wrom drinky zen pikkie nog in de duc steekt ipv in een meid![]()
Teveel flirten terwijl ik dat eigenlijk niet wil
Specsquote:Op maandag 22 november 2010 19:43 schreef -XX- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Husqvarna TC 450SM bouwjaar 2005.quote:
Geile praat van -XX-quote:Op maandag 22 november 2010 19:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Husqvarna TC 450SM bouwjaar 2005.
Naar supermotard omgebouwde crosser voorzien van nieuwe Motomaster floating 320 mm floating remschijf, Nieuwe wielen met gefreesde goudkleurig geanodiseerde naven en zwarte excell velgen van 3,5 en 5,0 inch breed, Goldspeed intermediate 2 banden, blackbird tribal stuurbeschermer, nieuw plasticwerk, gepoedercoat frame. Motorfiets is nagekeken en heeft een beurt gehad. Motor is voorzien van een start motor.
Displacement: 449.00 ccm (27.40 cubic inches)
Engine type: Single cylinder, four-stroke
Compression: 12.0:1
Bore x stroke: 97.0 x 60.8 mm (3.8 x 2.4 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel system: Carburettor. Mikuni TMR 41 mm
Fuel control: DOHC
Ignition: Digital
Cooling system: Liquid
Gearbox: 5-speed
Transmission type,
final drive: Chain
Chassis, suspension, brakes and wheels
Front suspension: Upside-down telescopic hydraulic adjustable fork
Front suspension travel: 300 mm (11.8 inches)
Rear suspension: Progressive soft damp with hydraulic adjustable single shock absorber
Rear suspension travel: 320 mm (12.6 inches)
Front tyre dimensions: 80/100-21
Rear tyre dimensions: 110/90-19
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 260 mm (10.2 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Physical measures and capacities
Weight incl. oil, gas, etc: 114.6 kg (252.6 pounds)
Seat height: 980 mm (38.6 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 1,280 mm (50.4 inches)
Overall length: 2,175 mm (85.6 inches)
Overall width: 820 mm (32.3 inches)
Ground clearance: 340 mm (13.4 inches)
Wheelbase: 1,475 mm (58.1 inches)
Fuel capacity: 7.70 litres (2.03 gallons)
Other specifications
Color options: Yellow/blue
Further information
Parts and accessories Check out parts and accessories from our other partners.
Ask questions Join the 05 Husqvarna TC 450 discussion group.
Insurance, loans, tests Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
Related bikes List related bikes for comparison of specs
Zeg meisje wat doe jij nou met dat spulquote:Op maandag 22 november 2010 19:43 schreef -XX- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat die blauwe weg ging heb ik nog net gevolgd, de rest niet.quote:Op maandag 22 november 2010 00:07 schreef Isdatzo het volgende:
Blauwe R6 is al ruim een jaar weg. Maar de mille heb ik uit Engeland gehaald ja.
Als 't geen flat beam headlight is even kijken of je de reflector om kan wisselen (links <> rechts), anders creatief doen met plakband op de reflector.
Het zal standaard wel kloppen, alleen na de ombouw niet meer.quote:Op maandag 22 november 2010 20:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Front tyre dimensions: 80/100-21
Rear tyre dimensions: 110/90-19
kleine meisjes kleine bandjes
beetje foute feiten overnemen om interessant te doen
Met aanhanger daarheen gekacheld, motoren opgeladen, door de sneeuwstorm terug en bijna de boot missenquote:Op maandag 22 november 2010 20:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja dat die blauwe weg ging heb ik nog net gevolgd, de rest niet.
Hoe heb je het gedaan? En papieren = koopcontract + V5C document?
Klinkt precies als het scenario voor aanstaande vrijdag.quote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
Met aanhanger daarheen gekacheld, motoren opgeladen, door de sneeuwstorm terug en bijna de boot missen.
Yeah been there done that.quote:Idd koopcontract was gewoon een handgeschreven A4-tje met iets van <verkoper> (adres) verklaart motor met kenteken x verkocht te hebben aan <Isdatzo> (adres) op <datum> en dan 2 krabbeltjes eronder. V5C mee inderdaad.
Bleek achteraf dat er een typefout op 't V5C stond waardoor de RDW moeilijk ging doen. Moest ik de DVLA zo ver krijgen om mij een nieuwe - gecorrigeerde - te sturen. Moeilijk moeilijk want buitenlander blabla. Uiteindelijk een certificate of permanent export gekregen en daarmee ging 't ook.
Was een heel gedoe, dus dat V5C 3 keer controleren.
Jonge! Niet zo miepen hoor! De rest klopt aardig.quote:Op maandag 22 november 2010 20:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Front tyre dimensions: 80/100-21
Rear tyre dimensions: 110/90-19
kleine meisjes kleine bandjes
beetje foute feiten overnemen om interessant te doen
quote:Op maandag 22 november 2010 22:03 schreef -XX- het volgende:
Ik heb gewoon mijn best gedaan alles zo knap mogelijk uit het koppie op te schrijven.
Dat ik nu net die bandenmaten verkeerd heb, nou poe poe!![]()
quote:Parts and accessories Check out parts and accessories from our other partners.
Ask questions Join the 05 Husqvarna TC 450 discussion group.
Insurance, loans, tests Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
Related bikes List related bikes for comparison of specs
Ksst. Ga maar weer foto's posten jij. Dat doe je beter.quote:Op maandag 22 november 2010 22:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jonge! Niet zo miepen hoor! De rest klopt aardig.![]()
Ik heb gewoon mijn best gedaan alles zo knap mogelijk uit het koppie op te schrijven.
Dat ik nu net die bandenmaten verkeerd heb, nou poe poe!![]()
Studio pics van de SZR!quote:Op maandag 22 november 2010 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ksst. Ga maar weer foto's posten jij. Dat doe je beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 november 2010 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ksst. Ga maar weer foto's posten jij. Dat doe je beter.
een DR is wel erg LOMP zo'n 450 is toch wat anders ivm andere slag / minder compressie volgens mij.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:01 schreef -XX- het volgende:
Haha ik ben hartstikke newbie! Dan heb ik geen dikkere remklauw nodig!
En zeker mooi, dat lesbieknopje! Haha. Ik had ook bewust gezocht naar een bike zonder kickstart.... :$ Hartstikke vet hoor! Maar ik zie mezelf dat ding niet echt aantrappen als het bij een DR 350 al niet lukt !
quote:- ... kom met mijn moeder binnen, 2 jaar terug. En zijn moeder zegt: "Bob, heb jij je kleurplaat al ingeleverd?". En er staan zo vier vrouwen, zo vier van die huismoeders eeeh, van jonge kinderen bij de toonbank. En ik zie ze zo omkijken, zo laag, op zoek naar een kleine ... kleine Bob. En ze kijkt zo ... Oh
- Hu hu hu hinnik ha ha ha![]()
![]()
-
- Dat was geweldig.
- Met oma.
- Ja.
- Was dat hem?
- [...] boodschappenlijstje[...]
Die comments op je uitlaatquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:47 schreef Worldbeater het volgende:
Even de compressie opzoeken en 1 trap klaar.
Die bak is inmiddels goed los gereden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:01 schreef cageon2 het volgende:
nu wil ik ook wel is een ritje maken met -XX-
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:07 schreef Geerd het volgende:
Als ik de motor kon starten zoals het hoort, had ik ook nog even een ritje gemaakt
Uit het lestopicquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:35 schreef beantsje het volgende:
Noodstop is voor mij geen punt. Ik heb ABS. Ik heb geleerd om het alleen op de voorrem te doen. Op die manier kan je absoluut niets gebeuren, je kunt dus gewoon voluit knijpen. De achterrem is niet verplicht bij de noodstop. Ik krijg hem trouwens niet eens in de ABS bij droog weer, met mijn vorige examen regende het en toen kneep ik m wel in de ABS. Maar daar wordt hij niet op afgekeurd; het is juist een teken dat je flink hebt geremd!
bwahahaha niet in de ABS kunnen krijgen op t droge, wat een pussy...quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Uit het lestopicJe mag dus blijkbaar bij examen tegenwoordig vol in de ABS remmen als noodstop. En dan als arme student daarna een GS zonder kopen en de eerste keer bij paniek op je lollerbakkus gaan, lekker veilig.
Alsof een GS van die goede remmen heeftquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Uit het lestopicJe mag dus blijkbaar bij examen tegenwoordig vol in de ABS remmen als noodstop. En dan als arme student daarna een GS zonder kopen en de eerste keer bij paniek op je lollerbakkus gaan, lekker veilig.
Nee maar als je die lestopics leest dan durf je de helft nog geen driewieler mee te gevenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alsof een GS van die goede remmen heeft
Nee. Wel die imitatie de pagina ervoor.quote:
Jij hebt nog beter opgelet dan ik.quote:
quote:Beste Racer,
De data van de eerste circuitdagen op het TT-Circuit Assen in 2011 zijn bekend en de inschrijving is geopend !!!
Op maandag 2 mei en donderdag 19 mei 2011 heb je de kans om op het zelfde circuit te rijden als de coureurs uit de MotoGP en WK Superbike. Dit zijn de eerste data die bekend zijn en waarschijnlijk komen er binnenkort nog één of meer dagen bij.
Schrijf je snel in via www.trackdays4all.nl want de circuitdagen op Assen waren dit jaar al binnen 48 uur volgeboekt ! De inschrijvingen worden op volgorde van betaling verwerkt, dus als je betaald via iDEAL ben je verzekerd van een plek.
Voor degenen die niet zo lang kunnen wachten, zijn er ook nog enkele plaatsen beschikbaar bij onze nieuwe circuittraining in Cartagena van donderdag 6 januari t/m zondag 9 januari. Cartagena is gelegen aan de Middellandse zee in het zuiden van Spanje waar een warme golfstroom zorgt voor een zeer aangenaam klimaat, er groeien niet voor niets palmbomen !
De laatste 10 jaar was de gemiddelde temperatuur in januari tussen de 18º en 25ºC. Circuito de Cartagena is een zeer uitdagend en technisch circuit met 18 bochten en een hoogteverschil van 9%. Het asfalt is van goede kwaliteit met uitstekende grip. Niet voor niets gebruiken veel raceteams uit het WK Superbike, IDM en ONK Circuito de Cartagena als testcircuit en er is geen geluidslimiet!!!
Voor slechts 425,- euro kun je 4 dagen lang rijden en het vervoer van je motor kan door ons verzorgd worden. Je vliegt al heen-en-weer voor 35,- vanaf bijv. Vliegveld Weeze (bij Nijmegen) of via Eindhoven Airport. Een goed hotel is er al vanaf 30,- per nacht voor een 2-persoonskamer en een huurauto boek je al voor 15,- per dag.
Begin het nieuwe jaar goed met een circuittraining onder de Spaanse zon! Klik hier voor meer info...
Tot ziens op het circuit!
Met Sportieve Groet,
Postbus 53
9422 ZH Smilde
The Netherlands
Tel: +31(0)592-420011
Fax: +31(0)592-420194
www.trackdays4all.nl
www.trackdays4all.be
quote:
En het is nu rustig vaak bij de dealers, als het straks pas doet kan het nog welleens even duren voor eer je aan de beurt bent.;quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:53 schreef cageon2 het volgende:
Knallen met die hap, geld kost het toch wel, of je het nu of over een paar maanden doet...
Ligt aan de remblokken en hoeveelheid voorvorkolie op je schijfquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alsof een GS van die goede remmen heeft
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:53 schreef lirpA het volgende:
Hai allemaal,Ik stel me netjes voor en post een paar mooie foto's![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ligt aan de remblokken en hoeveelheid voorvorkolie op je schijf![]()
Als ik mijn schijf lekker op temperatuur heb, blauw dus, dan komt het achterwiel zo omhoog hoorMaar toch.. lekker is anders. Blij als ik de zxr vork erin heb hangen
Ja, want de motor is zo'n lekkere optie nuquote:
Dat is wel kloten iddquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja, want de motor is zo'n lekkere optie nu
Dan weet ik zeker dat ik volgende week met een dikke hand zit waar ik niks meer mee kanwinterhanden
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alsof 't leuk rijden is met deze temperaturen.
Ik mis nog even verse olie. Dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:53 schreef lirpA het volgende:
Hai allemaal,
Een maand geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald, nu zoek ik goed advies en ik denk dat ik het dan het beste hier kan vragen.
Is het verstandig om mijn motor nu rijklaar te maken (nieuwe accu, achterband, spiegels, voorvork keerringen vervangen), of kan ik beter wachten tot na de winter? Aan de ene kant wil ik rijden, omdat het nu alweer een maand geleden is dat ik voor het laatst reed, aan de andere kant, hoe lang kan ik genieten van m'n motor voor hij weer de garage in moet?
Wanneer heb jij tijd voor die service-beurt bij mijn motor?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik mis nog even verse olie. Dat is het belangrijkste.(ook als je gaat stallen)
Beurt is nooit weg voor in de winter, motor uitwendig verder even behandelen met ACF50 of S100 tegen pekel.
Als je gaat stallen nieuwe accu en bandjes volgend jaar.
Maar wat Geerd zegt, maak nu alvast een afspraak, want in het voorjaar wordt het druk.
Oh, daarom lachen ze allemaal mee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
Dochter van de directeur. Dan zit je goed.![]()
Op de motor welquote:
Ja, en where's the fun in that? Natuurlijk, het is wel te doen. Maar kom nou, ik rijd motor voor m'n plezier en met deze temperaturen is er voor mij geen zak aan hoor.quote:En als het nog kouder wordt kun je altijd nog verwarmde handschoenen halen, de rest is te doen
Zie jouw UIquote:
Ik heb geen geluid op de zaak, kon ik het thuis nog even luisteren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:37 schreef Bunnybeater het volgende:
Oh, daarom lachen ze allemaal mee.
Maar wat doet het daar dan Youtube?
Geen idee wat het is, maar je schrijft het vast met hoofdletters. /WPquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:55 schreef Geerd het volgende:
Uhmz wou even de sp van black ops spelen, enigste wat er gebeurt is dat steam opstart![]()
Iemand ideetje ?
Allen remschijven is mij bekend.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:33 schreef Den_Haag het volgende:
Wanneer heb jij tijd voor die service-beurt bij mijn motor?
Vrouwtjes hoop ik?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Allen remschijven is mij bekend.
Op MF toevallig vandaag ook twee die een beurt willen.
Geloof dat ik net een motor heb verkocht voor weinig omdat ik ff het sleutelen zat ben.
Enigstequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:55 schreef Geerd het volgende:
Uhmz wou even de sp van black ops spelen, enigste wat er gebeurt is dat steam opstart![]()
Iemand ideetje ?
In 't geval van woon/werkverkeer, bijquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:43 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Zie jouw UI
En leuk ... tsjah. Laten we het houden op leukst als je moet kiezen tussen lopen, fiets, motor, auto of OV [ afbeelding ]
Een juiste versie halenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:55 schreef Geerd het volgende:
Uhmz wou even de sp van black ops spelen, enigste wat er gebeurt is dat steam opstart![]()
Iemand ideetje ?
Ben jij blij dat je geen mille gaat kopenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Allen remschijven is mij bekend.
Op MF toevallig vandaag ook twee die een beurt willen.
Geloof dat ik net een motor heb verkocht voor weinig omdat ik ff het sleutelen zat ben.
Crossed my mind.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
Ben jij blij dat je geen mille gaat kopen.
Als je grafisch wilt moet je even Doom1 dowloaden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:50 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz mp gezien valt tegen vooral grafisch (ps3) gewoon even sp spelen
Te veel om op te noemen. Srslyquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Crossed my mind.Las wel wat probs. Wat heb jij gehad?
![]()
Dat geluid, die stampende twee-cil, dat sturen, koppelquote:RSV Mille vanaf 2004 in het zwart....Vooral dat kontje.
quote:Maar de acceleratie van een ZX10 is wel lekkerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Medal of Honor is beterquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz mp gezien valt tegen vooral grafisch (ps3) gewoon even sp spelen
Aprilia met vlakke 60 graden twin --> koppel?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
Te veel om op te noemen. Srsly.
Dat geluid, die stampende twee-cil, dat sturen, koppel
Heb ook wel eens op zo'n kwaak gereden hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aprilia met vlakke 60 graden twin --> koppel?
Acceleratie van een ZX10-R is wel een andere wereld.
T is gewoon een laffe bikequote:Op woensdag 24 november 2010 14:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aprilia met vlakke 60 graden twin --> koppel?
Die ookquote:Acceleratie van een ZX10-R is wel een andere wereld.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:40 schreef Geerd het volgende:
Vrouw ook nog niet eens gezien.Waar gaat dit over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 Kw net als je SZR.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
Heb ook wel eens op zo'n kwaak gereden hoor.
Twee jaar geleden met een maatje naar Zandvoort, de TLR was sneller op de snelweg.
Gasgeven bij 120 km/u in de zes versnelling tot 200 km/u.(A4 Schiphol is max 100 km/u
)
ZX10 is dan nog eens drie keer zo giftig.![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:40 schreef Geerd het volgende:
Vrouw ook nog niet eens gezien.Waar gaat dit over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 Kw net als je SZR.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
Heb ook wel eens op zo'n kwaak gereden hoor.
Twee jaar geleden met een maatje naar Zandvoort, de TLR was sneller op de snelweg.
Gasgeven bij 120 km/u in de zes versnelling tot 200 km/u.(A4 Schiphol is max 100 km/u
)
ZX10 is dan nog eens drie keer zo giftig.
Maar het zijn allemaal mooie bikes.Piccie?
![]()
Volgens mij trek ik die brommer er nog 10 x uitquote:Op woensdag 24 november 2010 19:10 schreef Worldbeater het volgende:
En deze factory is 6.200 pond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit een game ofzo.quote:
Die zwarte Daytona op MF niks voor je? 147 pk. En zwartquote:Op woensdag 24 november 2010 19:21 schreef Geerd het volgende:
Volgens mij trek ik die brommer er nog 10 x uit
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:30 schreef lirpA het volgende:
Bedankt voor jullie reacties, ik ga rijden
Hoor ik hier een uitdaging?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij trek ik die brommer er nog 10 x uit
Idd, gaat makkelijk hè. Als je daar bent kan je er vast ook nog wel wat vanaf lullen. Ik kreeg 'm uiteindelijk ook mee voor 520 pond onder de afgesproken prijsquote:Op woensdag 24 november 2010 19:34 schreef Worldbeater het volgende:
Fuck it, 400 pond van de Kwak af. Zonder Acra dat wel...
Dagje te lang onderhandeld.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef Isdatzo het volgende:
Idd, gaat makkelijk hè. Als je daar bent kan je er vast ook nog wel wat vanaf lullen. Ik kreeg 'm uiteindelijk ook mee voor 520 pond onder de afgesproken prijs.
- <x> .quote:Op woensdag 24 november 2010 20:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Met hoeveel meter wil je verliezen?
Aii, da's kutquote:Op woensdag 24 november 2010 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dagje te lang onderhandeld.![]()
[ afbeelding ]
Ik zat net te twijfelen tussen deze en de MV. Hoofdbrekens.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aii, da's kut. Jammer man.. maar goed, staat vast nog genoeg leuk spul daar en anders afwachten tot er iets moois voorbij komt voor een goede prijs. Winter duurt nog lang
!
Lulligquote:Op woensdag 24 november 2010 20:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zat net te twijfelen tussen deze en de MV. Hoofdbrekens.Toch maar de betrouwbare Jap.
Die is ook over tien jaar nog betrouwbaar.![]()
WB logt in .. weg...
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Borrelen KVS na uitzetten is toch meestal lekke koppakking?
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:38 schreef Worldbeater het volgende:
Die is ook over tien jaar nog betrouwbaar.![]()
Hey die wil ik net posten.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl(...)-exspansievat-1.html![]()
Hopen dat het niks ergs is verder
Je post in het verkeerde topic.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:38 schreef Geerd het volgende:
Cp zelfde probleem hier, vul je hem tot max kotst tie het weer uit bij een beetje toeren maken.
Als die rond de min zit niks aan de hand.
In het ergste geval trekken we hem even open en fixxen we hetquote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
ZX9R (username) heeft hier wel eens pics gepost van het vlakken van de kop.
Als het versleten cilinderbussen zijn. (wat normaliter meer klachten geeft..)
Zelfs uitgebouwd, slechts de kop laten vlakken, zelf ingebouwd. Was daardoor niet veul geld.
Dus in het ergste geval......... aan te beunen.
Je hebt in ieder geval even 270 km/u gereden.quote:Op donderdag 25 november 2010 07:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
In het ergste geval trekken we hem even open en fixxen we hetIs allemaal wel te doen, maar liever niet als het niet nodig is natuurlijk
Maak me niet echt druk eerlijk gezegd
![]()
meteen goed maken zodat er nog 70K bij kan![]()
![]()
Joh...quote:Op donderdag 25 november 2010 09:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval even 270 km/u gereden.![]()
Ik zat alweer te denken dat ik bijna niet kon slapen van die motor.
Had ik ook al toen jullie terug naar Nijmegen waren. Richard zou nog ff posten.
0.00 naar bed, 1.00 wakker en even internet checken of er nou eindelijk een bericht van thuis komen stond.
Nee dan is het niet koudquote:Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef Isdatzo het volgende:
Met de MTB door 't bos, heide, etc. De wereld is gewoon veel mooier als er sneeuw op ligt. Maar morgen gewoon werken
.
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
Oh my fokking god!!
[ afbeelding ]
Alles, maar dan ook alles carbon.
And at an affordable price.
zuchtquote:Op donderdag 25 november 2010 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan ben ik in beweging. Tijdens 't fietsen heb ik er iig geen last van.
Jammer dat 't een kinder maatje isquote:Op donderdag 25 november 2010 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
Oh my fokking god!!
[ afbeelding ]
Alles, maar dan ook alles carbon.
And at an affordable price.
Que? Last owner simply found it too big!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Jammer dat 't een kinder maatje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |