Ik ben sowieso wel fan van schachenmayr geloof ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:36 schreef trui het volgende:
dit lijkt me ook wel fijn garen: Laluca cotton van Schachenmayr. lekker iets steviger en in mooie kleuren. maar niet echt goedkoop.
Bravo vind ik meer richting 4. Ben er nu mee aan het breien op 5 en dat gaat ook prima, zeker niet te los.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:31 schreef trui het volgende:
ik ken dat Bravo niet. maar zo te zien zijn er inderdaad aardig wat kleurtjes van. en niet duur! vallen die kleuren mooi uit in 't echt? en er staat naald 3-4, maar zit 't meer richting 3 of richting 4? ik vind Balans bijvoorbeeld wat dun in vergelijking met softfun van scheepjeswol, terwijl beide de indicatie 'naald 3,5-4' hebben.
Bloemetjes zat ik ook al aan te denken, maar daar heb ik vooral grotere patronen van (dus bloemen die iets van 10 cm worden) en dat vind ik iets te groot. En ballen vind ik wel een beetje kerstig.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:27 schreef trui het volgende:
misschien heel veel verschillende bloemen? of gehaakte ballen/balletjes? of is dat laatste te kerstig?
Inu, het ligt er aan waar hij voor gebruikt moet worden, als ie als echte deken in wieg of ledikant gaat, is het denk ik wel te smal, aangezien ie dan niet ingestopt kan worden aan de randjes (iets met babies en dekens) maar als het gewoon bijvoorbeeld voor in de wandelbak of voor op schoot is, kan het vast wel!quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:04 schreef Inu het volgende:
Hoe groot maken jullie babydekentjes? Ik heb nu twee grote grannys aan elkaar en dan is het 53 cm breed, is dat te smal? Hij zou dan 53x80 ongeveer worden...
Oh, dan maak ik hem gewoon zo en als ik nog zin heb doe ik er nog een rand bijquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:11 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Inu, het ligt er aan waar hij voor gebruikt moet worden, als ie als echte deken in wieg of ledikant gaat, is het denk ik wel te smal, aangezien ie dan niet ingestopt kan worden aan de randjes (iets met babies en dekens) maar als het gewoon bijvoorbeeld voor in de wandelbak of voor op schoot is, kan het vast wel!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dan maak ik hem gewoon zo en als ik nog zin heb doe ik er nog een rand bij![]()
Hij is voor de Koninginnemarkt, dus diegene die hem koopt mag het dan zelf weten
Is Padma niet iets voor je? Van Dawn toussaint? http://dawntoussaint.blogspot.com/2010/08/crochet-long-1.html alle delen staan op dr blog.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:11 schreef Inu het volgende:
Ik wil zoiets maken, maar ik kkan geen leuk patroon vinden... jullie iets gezien ergens?
[ afbeelding ]
Ik kijk altijd gewoon even naar de afmetingen van babybedjes (op Ikea.nl ofzo).quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:04 schreef Inu het volgende:
Hoe groot maken jullie babydekentjes? Ik heb nu twee grote grannys aan elkaar en dan is het 53 cm breed, is dat te smal? Hij zou dan 53x80 ongeveer worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |