abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 november 2010 @ 00:34:44 #51
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88848486
Mijsje: succes morgen!! en ik duim ook mee!

En Truus: k dacht dat er stond dat je het met .... morfine had gehaakt, maar goed, ik heb blijkbaar te lang gewerkt ;)

Mooi dekentje en pannenonderzetters en poppetje!!!! :D:D:D

Uiteindelijk was het dus toch nog druk en kon ik pas 12 uur weg :P maar dames, een tip: als je (ooit) een kind hebt, bedenk dan voor 10 uur dat het wel echt ziek is en je naar de SEH moet...of bedenk je 10 keer voor je erheen gaat of het wel echt nodig is, en spaar zo deze arme co-assistent en arts-assistent ;) hahaha
Alle mensen die we hebben gezien hadden ook lekker thuis kunnen blijven :S
goed tijd voor bed, over 6 uur alweer opstaan!
pi_88848896
Al dagen niet gehaakt ;( ....ben ziek aan het worden...moe, lamlendig en een zere keel.....ik wil niet ziek worden. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_88851146
Meiden, wat een snelheid! :o

Mijsje, succes *O* zwelgje is leuk en de barbiejurk ook O+

Ik ga met Koninginnedag haakwerk verkopen, dus mag allerlei dingen aan het maken die ik leuk vind maar zelf helemaal niet wil :D ben gisteren begonnen aan een regenboog granny voor een kussen :s)
pi_88851692
Heel leuk geworden spiegelei! *O* Is het een wedstrijd, kunnen we stemmen :P
pi_88853325
Priegelei, hahaha :)
Trovey, beterschap.

Nog steeds geen kachel hier, ze konden me niet bereiken. Iemand heeft de verkeerde 06 doorgegeven of opgeschreven. De grootste gemenerd tevens houder van het zwaard boven mijn bed belde mij zojuist dus de foon werkt nog. All deadlines have been lifted *O* *O* *O*
Eindelijk iemand die begrijpt dat iemand in mijn situatie maar beperkte wondertjes kan verrichten.
pi_88853537
Leuk poppetje!

Brr, is er wel al een datum in zicht dat ie wel komt? Aangezien het volgens mij alleen nog maar kouder gaat worden. Een collega van me had een klant aan de kassa die zon winterpakje voor kinderen kocht "want het gaat sneeuwen volgende week" Mn collega echt"ja maar niet hier toch" Wel dus, volgens die vrouw. Nou als het aan mij ligt niet. Volgens buienradar wordt het volgende week al 3/4 graden, te koud gewoon(maar dus geen sneeuw :P)

Ik zit te twijfelen of ik zal haken in de trein, maar zo ja, wat.
pi_88854166
Ik ben voorlopig alleen maar blaadjes, blaadjes, blaadjes aan het haken. Ik ben nu ongeveer op de helft, en dan moet ik nog zoeken naar leuke ornamentjes voor erin. Ik had 2 simpele bloemetjes gemaakt maar die vind ik té simpel... Ik weet niet zo goed wat ik erin ga hangen!
  donderdag 18 november 2010 @ 10:27:18 #58
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88854380
misschien heel veel verschillende bloemen? of gehaakte ballen/balletjes? of is dat laatste te kerstig?
in de haak.
  donderdag 18 november 2010 @ 10:28:25 #59
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88854403
ik heb gisteren een 'happy hanger' gehaakt. ik vind 'm wat erg strak om de hanger heen zitten, het haakwerk trekt er iets teveel door open vind ik. maar toch wel een leuk projectje, misschien dat een volgende met iets dikker garen mooier wordt.

[ Bericht 6% gewijzigd door trui op 18-11-2010 11:01:05 ]
in de haak.
  donderdag 18 november 2010 @ 10:29:52 #60
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88854449
oops quote ipv edit... :o
in de haak.
pi_88854646
:* bedankt meiden... het voelt goed dat er zoveel mensen met me meeleven... *;

O+ Trui, je hangertje is evengoed leuk, ondanks dat hij verder openstaat als bij de originelen...

Mooi Spiegelei, ziet er toch wel instuurwaardig uit! :) moest je het hele poppetje insturen? of alleen de foto's?
pi_88855252
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:37 schreef mijsje het volgende:
:* bedankt meiden... het voelt goed dat er zoveel mensen met me meeleven... *;

O+ Trui, je hangertje is evengoed leuk, ondanks dat hij verder openstaat als bij de originelen...

Mooi Spiegelei, ziet er toch wel instuurwaardig uit! :) moest je het hele poppetje insturen? of alleen de foto's?
ik heb het hele topic teruggelezen Mijsje, maar ik kon het niet vinden. Wat is er precies aan de hand? Wat is een terugplaatsing?
  donderdag 18 november 2010 @ 10:59:42 #63
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88855312
kirsten, zie anders dit topic

mijsje, vanmiddag dus he, als alles door kan gaan. zet 'm op!!! :*
in de haak.
pi_88855345
Nogmaals succes, sterkte en alles voor Mijsje!

En nu ga ik rennen :W
pi_88855412
Ooh ik snap het! Veel succes Mijsje!!
pi_88855526
Succes! :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_88856242
:* bedankt! :*
(Kirsten, wat Trui zei inderdaad... :) )
Tot vanmiddag!
pi_88857842
Ik gooi er even 2 off-topic duimen in voor Mijsje! ^O^ :*

Mooie hanger Trui!
  donderdag 18 november 2010 @ 12:38:53 #69
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88858094
merci! ik heb al bijna een tweede af trouwens, en weet nu wat ik fout heb gedaan bij de eerste: te cheapo slechts in 1 lusje gehaakt van die eerste begin-ketting-van-lossen... :@ nu ik 't braaf onder 2 lusjes door doe, wordt 't veel dichter.
in de haak.
pi_88858764
Mijsje , succes!

Bah, door twee haakjes van de begin-lossen is altijd zo'n rotklusje (maar wordt meestal wel een stuk mooier... )!
  donderdag 18 november 2010 @ 13:40:20 #71
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88860182
numero 2:

(bij het aan elkaar haken heb ik dit keer juist alleen door de achterste lusjes van elke helft gehaakt, terwijl in 't patroon -volgens mij- staat dat je dat door beide lussen moet doen.)
in de haak.
pi_88860617
Leuk die hangertjes Tui!!

Ik zit zo te genieten hier, ik heb bij de kringloop een lp gevonden met Sinterklaasliedjes, zo leuk!!
Het is echt een kinderkoor uit de jaren 60 denk ik :D heel bekakt allemaal, en met allerlei instrumenten als begeleiding, en dan die teksten in de coupletten _O-

Nu gauw mn haakspullen erbij en dan ben ik helemaal tevreden :s)
pi_88860987
Succes Mijsje!!

Leuke kleerhangers hoor, ziet er heel gezellig uit! :)

Ik haak ook altijd door de twee lusjes van de eerste lossen, maar dat is inderdaad wel een priegelwerk...

*Wil ook sinterklaasliedjes!*
pi_88861265
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:55 schreef Whoopdidoo het volgende:
Brr, is er wel al een datum in zicht dat ie wel komt? Aangezien het volgens mij alleen nog maar kouder gaat worden. Een collega van me had een klant aan de kassa die zon winterpakje voor kinderen kocht "want het gaat sneeuwen volgende week" Mn collega echt"ja maar niet hier toch" Wel dus, volgens die vrouw. Nou als het aan mij ligt niet. Volgens buienradar wordt het volgende week al 3/4 graden, te koud gewoon(maar dus geen sneeuw :P)
Week 49 op zijn vroegst. Fabrikant heeft al diverse malen levering beloofd. Installateur is vol goede wil maar zonder kachel kan hij niet leveren.
  donderdag 18 november 2010 @ 14:41:23 #75
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88862680
dat vind ik wel lang duren zeg. belachelijk!
in de haak.
pi_88863346
Het is balen maar je doet er niets aan. Kachel was al uit productie en pas na diverse aanvragen is de fabrikant -naar blijkt buitengewoon schoorvoetend- overgehaald om nog een keer productie te draaien.
Dit soort geneuzel is nu precies waarom ik altijd weerstand gehad heb tegen een huis huren :(
(Als het mijn eigen huis was dan ging ik toch eens met die installateur kijken naar een ander model want hoe zit het straks met service als die dingen niet meer gemaakt worden? Goedkoop is duurkoop en die verhuurder zit niet in de kou)
pi_88863497
Oh brrrr caroline, en hoe hou je het nu een beetje warm thuis? Heb je een electrisch kacheltje? Ik weet nog wel hoe koud ik het in september in de tent had, het lijkt me nu echt vreselijk koud zonder kachel!! :X wij zaten elke avond met het spirituskookstelletje aan, dat gaf best wat warmte af :') (en ook een flink luchtje!)
pi_88863965
Brrr Caroline.. Ik ben echt een enorme koukleum, hopelijk heb je veel mooie dekentjes om je warm te houden. *stuurt wat warmte naar Caroline*

Mooie kledinghangers, Trui!!
pi_88865758
LadyBlack, Truus, dank voor jullie warme wensen. Ik heb 2 elektrische kacheltjes maar daarmee houd ik het maar net warm. En bovendien is dat geblaas heel hinderlijk, alsmaar dat gezoem is slaapverwekkend. Heb er gisteren nog een uitje door gemist omdat ik het gewoon vergeten was.

Ik werk hard aan mijn deken. Gelukkig is de slaapkamer wel goed warm te krijgen maar het 's nachts op temperatuur houden is onmogelijk. Te heet of toch tamelijk fris na een paar uur zonder kachel. Hoewel ik niet bang ben dat ik van de kou zal verkommeren vraagt het heel erg veel tijd en energie om het behaaglijk te houden.
  donderdag 18 november 2010 @ 16:48:21 #80
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_88867700
Sodeju, wat gaan jullie snel de laatste tijd :o
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_88868939
:W ik ben er weer hoor :) de buit is binnen ;)

en weer een paar visjes onderweg gemaakt...
pi_88869865
Fijn mijsje!! duimen draaien hier op volle toeren dat het nu allemaal goed gaat O+
pi_88872185
Even off-topic hoor

mijsje succes hoor! Ik duim weer voor je!
  donderdag 18 november 2010 @ 18:48:55 #84
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88872466
Mijsje ik ga verder duimen voor je! :D
En Caroline, echt rot zonder kachel! hopelijk lukt het snel!
Mijn kachel is gemaakt vandaag :D heeft m'n huisbaas allemaal geregeld ^^ (minder fijn dat er dus iemand in m'n kamer is geweest haha maar goed laptop en tv staan er nog en die zijn het meest waardevol hier)

Leuke hangertjes Trui!! :D:D Ga je ze nog op een speciale plek hangen of gewoon in de kast?
heb ooit (afgelopen zomer :P) een mobile gemaakt met filte beesten en daarvoor had m'n moeder een kleerhanger bekleed, maar dat was ook niet zo eenvoudig geloof ik....
pi_88873345
Mijsje ik bid weer mee! :)

Trui, mooie hangertjes. Ik heb het ook maar in mijn lijstje gezet want los van dat het er leuk uitziet is het ook helpful for delicate items. Nu alleen nog goede hangertjes voor eronder vinden.
(Zag laatst bij Blokker een hele verzameling dus daar ga ik nog eens bij kijken maar nu op zoek naar iets anders dan de vorige keer).
EsseEi, gefeliciteerd met je werkende kachel ^O^
Bij mij duurt het dus nog minstens 2,5 week maar ik ga morgen de verhuizer plagen om bij hem minstens 2 dagen in te plannen dat ik de opslag ga doorspitten op nuttige dingen. Wou alleen dat ik een besluit kon nemen over mijn vrieskast. Het is een nuttig ding om in huis te hebben maar hij neemt natuurlijk ook ruimte in. Wat is wijsheid? De combimagnetron is ook een sta-in-de-weg op een klein aanrechtje maar daarvan heb ik toch besloten dat hij onmisbaar is.
  donderdag 18 november 2010 @ 19:11:02 #86
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_88873368
Ik duim voor je, Mijsje!
Floortje is af! En al verstuurd ook. Heb wel een foto gemaakt, maar ben nu op mn werk, dus kan m nu niet uploaden.. Komt hopelijk morgen!
  donderdag 18 november 2010 @ 20:34:49 #87
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88877006
NijntjesUK is Floortje bij jou ook zo klein?? (en Stefanie)

ik zet nu het hoofd aan het lichaam...en tis echt heeel klein!!! maar wel echt heeeeel lief haha
ik ben echt een beetje verliefd op dr ;) (was ik al maar dit is ook wel heel poepig)

ow en als ik nou eeuwen de tijd had en langer op de kindergeneeskunde zou zitten zou ik een berg beestjes maken voor alle lieve kindjes :)
pi_88877174
Brr ik ben zo blij dat onze verwarming het gewoon doet(heb het namelijk dan nog koud en hij staat al belachelijk hoog)

Weer geen gehaak vandaag, ben moe enzo, morgen maar weer.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:24:34 #89
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88879501
Even 2 hele slechte webcam fotos van mijn WIP, Floortje! Nog zonder poten ;)
De voorkant:

De zijkant, en kijk ik houd ook nog een haaknaald vast, onder d'r :P

Oh en let niet op de troep;)
pi_88891192
Esseei, Floortje is coming! Heel benieuwd hoe ze wordt!

Trui ("dutch Lucy"), mooie hangers!

Ik ga me wagen aan de foundation single crochet om mijn Granny Bunting aan elkaar te zetten (zodat er nog een "lijntje" aan beide zijden uitsteekt om hem mee op te hangen, en fsc om het wat steviger te maken en makkelijker een 2e kleur aan te zetten).......
does this still make sense? :P
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_88892571
Ik vind Floortje heel lief, maar had ook het idee dat ze groter zou zijn. Met welke naald haak je haar?

Ik ben bezig met heel erg kleurige granny's voor een dekentje. Eigenlijk een tussendoordingetje, maar te leuk om mee te stoppen.
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:15:13 #92
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88893183
ha smaren, die zijn inderdaaad zeer & veel- kleurig! en een dekentje als 'tussendoortje', dat belooft wat!

ilske, ik volg je nog hoor! :) handig, dat extra randje inderdaad. voor een stevig koordje doe ik ook vaak een rij lossen, die dan op de terugweg helemaal ge'slipstitched' worden. maar het vastmaken van de vlaggetjes daaraan is vast iets minder makkelijk dan aan zo'n foundation sc ketting. ik heb 'm ook gebruikt voor 't maken van een hengsel voor een zpagetti tas.
in de haak.
pi_88893783
Ha Trui, het was éigenlijk de bedoeling dat ik zo eens af en toe tussen wat andere projecten door eens een vierkantje zou haken.

Zo van: dat komt wel af, ooit. Maar nu is het meer zo dat mijn andere projecten liggen te wachten. Ach, komt wel weer goed. En ja, kleurrijk he? Ik heb nog nooit zo veel kleur gebruikt in een project.
pi_88894296
floortje is inderdaad wel erg klein ja!
Ik wil dr ook nog een keer maken denk ik, heb wel een soort van flufferig wol uit tsjechie kijken of dat werkt.

Smares, zie ik nou goed dat je met bravo haakt? Zijn al die kleurtjes daarvan?
pi_88894361
Dit is inderdaad met Bravo en de meeste kleurtjes zijn daarvan.
Ik heb een paar blauwtinten en een roodtint van de Zeeman erbij gebruikt.
Ik haak trouwens meestal met katoen.
pi_88894415
Ah ik ben fan van bravo :P

Ik heb mn....dat konijn uit t boekje van christel krukkert, ook weer tevoorschijn getovert aangezien ze alleen nog poten moet, volgens mij heeft ze een half jaar tussen de bollen wol gelegen :P
pi_88895210
Jij doet alles met acryl toch Whoopdidoo? Heb jij niet dat het zo in je vinger gaat snijden na verloop van tijd?
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:31:37 #98
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88895407
ik ken dat Bravo niet. maar zo te zien zijn er inderdaad aardig wat kleurtjes van. en niet duur! vallen die kleuren mooi uit in 't echt? en er staat naald 3-4, maar zit 't meer richting 3 of richting 4? ik vind Balans bijvoorbeeld wat dun in vergelijking met softfun van scheepjeswol, terwijl beide de indicatie 'naald 3,5-4' hebben.
in de haak.
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:36:20 #99
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88895548
dit lijkt me ook wel fijn garen: Laluca cotton van Schachenmayr. lekker iets steviger en in mooie kleuren. maar niet echt goedkoop.
in de haak.
pi_88895560
Dat had ik eerst wel! Had ik zon draadjesafdruk in mn wijsvinger, maar nu niet meer.

Uhm, ligt er helemaal aan, normaal doe ik alles met 3,5 maar sommige zijn iets dunner en die doe ik dan met een 3. De meeste zijn iets dunner dan zeg maar de wibra(al zit daar ook een wereld van verschil in) Maar het is dikker dan die baby van de zeeman(waar ook 3,4 op staat maar echt een drie, en als je mn moeder bent een 2.5 is).

En ik vind het mooie kleurtjes, heb er best een hoop(ze waren in de aanbieding voor 99 cent, tsja wat moet je dan he). Die bovenste van je link is echt leuk. Koosje(dat konijn dus...heet toch koosje...) is daarvan, geeft wel een leuk effect. Die lila is ook mooi. Er zijn nog veel meer kleurtjes die daar staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')