ik heb het hele topic teruggelezen Mijsje, maar ik kon het niet vinden. Wat is er precies aan de hand? Wat is een terugplaatsing?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:37 schreef mijsje het volgende:
bedankt meiden... het voelt goed dat er zoveel mensen met me meeleven...
![]()
Trui, je hangertje is evengoed leuk, ondanks dat hij verder openstaat als bij de originelen...
Mooi Spiegelei, ziet er toch wel instuurwaardig uit!moest je het hele poppetje insturen? of alleen de foto's?
Week 49 op zijn vroegst. Fabrikant heeft al diverse malen levering beloofd. Installateur is vol goede wil maar zonder kachel kan hij niet leveren.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:55 schreef Whoopdidoo het volgende:
Brr, is er wel al een datum in zicht dat ie wel komt? Aangezien het volgens mij alleen nog maar kouder gaat worden. Een collega van me had een klant aan de kassa die zon winterpakje voor kinderen kocht "want het gaat sneeuwen volgende week" Mn collega echt"ja maar niet hier toch" Wel dus, volgens die vrouw. Nou als het aan mij ligt niet. Volgens buienradar wordt het volgende week al 3/4 graden, te koud gewoon(maar dus geen sneeuw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |