abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 november 2010 @ 00:34:44 #51
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88848486
Mijsje: succes morgen!! en ik duim ook mee!

En Truus: k dacht dat er stond dat je het met .... morfine had gehaakt, maar goed, ik heb blijkbaar te lang gewerkt ;)

Mooi dekentje en pannenonderzetters en poppetje!!!! :D:D:D

Uiteindelijk was het dus toch nog druk en kon ik pas 12 uur weg :P maar dames, een tip: als je (ooit) een kind hebt, bedenk dan voor 10 uur dat het wel echt ziek is en je naar de SEH moet...of bedenk je 10 keer voor je erheen gaat of het wel echt nodig is, en spaar zo deze arme co-assistent en arts-assistent ;) hahaha
Alle mensen die we hebben gezien hadden ook lekker thuis kunnen blijven :S
goed tijd voor bed, over 6 uur alweer opstaan!
pi_88848896
Al dagen niet gehaakt ;( ....ben ziek aan het worden...moe, lamlendig en een zere keel.....ik wil niet ziek worden. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_88851146
Meiden, wat een snelheid! :o

Mijsje, succes *O* zwelgje is leuk en de barbiejurk ook O+

Ik ga met Koninginnedag haakwerk verkopen, dus mag allerlei dingen aan het maken die ik leuk vind maar zelf helemaal niet wil :D ben gisteren begonnen aan een regenboog granny voor een kussen :s)
pi_88851692
Heel leuk geworden spiegelei! *O* Is het een wedstrijd, kunnen we stemmen :P
pi_88853325
Priegelei, hahaha :)
Trovey, beterschap.

Nog steeds geen kachel hier, ze konden me niet bereiken. Iemand heeft de verkeerde 06 doorgegeven of opgeschreven. De grootste gemenerd tevens houder van het zwaard boven mijn bed belde mij zojuist dus de foon werkt nog. All deadlines have been lifted *O* *O* *O*
Eindelijk iemand die begrijpt dat iemand in mijn situatie maar beperkte wondertjes kan verrichten.
pi_88853537
Leuk poppetje!

Brr, is er wel al een datum in zicht dat ie wel komt? Aangezien het volgens mij alleen nog maar kouder gaat worden. Een collega van me had een klant aan de kassa die zon winterpakje voor kinderen kocht "want het gaat sneeuwen volgende week" Mn collega echt"ja maar niet hier toch" Wel dus, volgens die vrouw. Nou als het aan mij ligt niet. Volgens buienradar wordt het volgende week al 3/4 graden, te koud gewoon(maar dus geen sneeuw :P)

Ik zit te twijfelen of ik zal haken in de trein, maar zo ja, wat.
pi_88854166
Ik ben voorlopig alleen maar blaadjes, blaadjes, blaadjes aan het haken. Ik ben nu ongeveer op de helft, en dan moet ik nog zoeken naar leuke ornamentjes voor erin. Ik had 2 simpele bloemetjes gemaakt maar die vind ik té simpel... Ik weet niet zo goed wat ik erin ga hangen!
  donderdag 18 november 2010 @ 10:27:18 #58
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88854380
misschien heel veel verschillende bloemen? of gehaakte ballen/balletjes? of is dat laatste te kerstig?
in de haak.
  donderdag 18 november 2010 @ 10:28:25 #59
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88854403
ik heb gisteren een 'happy hanger' gehaakt. ik vind 'm wat erg strak om de hanger heen zitten, het haakwerk trekt er iets teveel door open vind ik. maar toch wel een leuk projectje, misschien dat een volgende met iets dikker garen mooier wordt.

[ Bericht 6% gewijzigd door trui op 18-11-2010 11:01:05 ]
in de haak.
  donderdag 18 november 2010 @ 10:29:52 #60
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88854449
oops quote ipv edit... :o
in de haak.
pi_88854646
:* bedankt meiden... het voelt goed dat er zoveel mensen met me meeleven... *;

O+ Trui, je hangertje is evengoed leuk, ondanks dat hij verder openstaat als bij de originelen...

Mooi Spiegelei, ziet er toch wel instuurwaardig uit! :) moest je het hele poppetje insturen? of alleen de foto's?
pi_88855252
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:37 schreef mijsje het volgende:
:* bedankt meiden... het voelt goed dat er zoveel mensen met me meeleven... *;

O+ Trui, je hangertje is evengoed leuk, ondanks dat hij verder openstaat als bij de originelen...

Mooi Spiegelei, ziet er toch wel instuurwaardig uit! :) moest je het hele poppetje insturen? of alleen de foto's?
ik heb het hele topic teruggelezen Mijsje, maar ik kon het niet vinden. Wat is er precies aan de hand? Wat is een terugplaatsing?
  donderdag 18 november 2010 @ 10:59:42 #63
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88855312
kirsten, zie anders dit topic

mijsje, vanmiddag dus he, als alles door kan gaan. zet 'm op!!! :*
in de haak.
pi_88855345
Nogmaals succes, sterkte en alles voor Mijsje!

En nu ga ik rennen :W
pi_88855412
Ooh ik snap het! Veel succes Mijsje!!
pi_88855526
Succes! :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_88856242
:* bedankt! :*
(Kirsten, wat Trui zei inderdaad... :) )
Tot vanmiddag!
pi_88857842
Ik gooi er even 2 off-topic duimen in voor Mijsje! ^O^ :*

Mooie hanger Trui!
  donderdag 18 november 2010 @ 12:38:53 #69
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88858094
merci! ik heb al bijna een tweede af trouwens, en weet nu wat ik fout heb gedaan bij de eerste: te cheapo slechts in 1 lusje gehaakt van die eerste begin-ketting-van-lossen... :@ nu ik 't braaf onder 2 lusjes door doe, wordt 't veel dichter.
in de haak.
pi_88858764
Mijsje , succes!

Bah, door twee haakjes van de begin-lossen is altijd zo'n rotklusje (maar wordt meestal wel een stuk mooier... )!
  donderdag 18 november 2010 @ 13:40:20 #71
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88860182
numero 2:

(bij het aan elkaar haken heb ik dit keer juist alleen door de achterste lusjes van elke helft gehaakt, terwijl in 't patroon -volgens mij- staat dat je dat door beide lussen moet doen.)
in de haak.
pi_88860617
Leuk die hangertjes Tui!!

Ik zit zo te genieten hier, ik heb bij de kringloop een lp gevonden met Sinterklaasliedjes, zo leuk!!
Het is echt een kinderkoor uit de jaren 60 denk ik :D heel bekakt allemaal, en met allerlei instrumenten als begeleiding, en dan die teksten in de coupletten _O-

Nu gauw mn haakspullen erbij en dan ben ik helemaal tevreden :s)
pi_88860987
Succes Mijsje!!

Leuke kleerhangers hoor, ziet er heel gezellig uit! :)

Ik haak ook altijd door de twee lusjes van de eerste lossen, maar dat is inderdaad wel een priegelwerk...

*Wil ook sinterklaasliedjes!*
pi_88861265
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:55 schreef Whoopdidoo het volgende:
Brr, is er wel al een datum in zicht dat ie wel komt? Aangezien het volgens mij alleen nog maar kouder gaat worden. Een collega van me had een klant aan de kassa die zon winterpakje voor kinderen kocht "want het gaat sneeuwen volgende week" Mn collega echt"ja maar niet hier toch" Wel dus, volgens die vrouw. Nou als het aan mij ligt niet. Volgens buienradar wordt het volgende week al 3/4 graden, te koud gewoon(maar dus geen sneeuw :P)
Week 49 op zijn vroegst. Fabrikant heeft al diverse malen levering beloofd. Installateur is vol goede wil maar zonder kachel kan hij niet leveren.
  donderdag 18 november 2010 @ 14:41:23 #75
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88862680
dat vind ik wel lang duren zeg. belachelijk!
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')