zie weer hele mooi dingen langskomen, ik wilde toch nog even de barbiejurk van Ynske en de sneeuwkristallen Ophelia apart noemen; errug mooi.
Ik had van het weekend nog een foto beloofd van mijn inzending voor een wedstrijd. Dus bij deze;
![Foto-LLOANPVL.jpg]()
![Foto-FZ63BCFK.jpg]()
![Foto-YFTGKB87.jpg]()
![Foto-NYMVVEP8.jpg]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal veel te lang heb laten liggen en ik wilde toch persée meedoen, dus even vrijdagavond en zaterdagochtend in elkaar gezet. Het had allemaal wel wat uitgebreider enzo gekund, maar ja ... Oh en ik heb heb bewust geen neus en mond gemaakt, ik vind dat mijn popjes dan zo eng er uit gaan zien. Alleen oogjes vind ik dan veel mooier.
Verder ben ik nu bezig met Ollie van Christel Krukkert, zo moet 'ie worden:
![b_30.jpg]()
Ik heb het eerste boekje van christel Krukkert nog niet gekregen voor mijn verjaardag, maar ik krijg nog verlate verjaardagsvisite (november en december zijn in mijn familie en in mijn mansfamilie echte verjaardagsmaanden, dat met sinterklaas (verplichtingen van neefjes en nichtjes en hun ouders) en kerst zorgen bij ons altijd voor volle weekenden en verlate verjaardagsbezoekjes). Wat ik maar wil zeggen, er is nog hoop dat ik dat boekje nog krijg

.