Nee hij past in mijn broekzakkkkk !quote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef Afca0229 het volgende:
Hoe zit die HTC desire hd in je zak? is hij te groot voor in je zak?
(broekzak ja )
Is ook het eerste wat ik testte, een maat van mij heeft hem al even. Ik vind het prima kunnen. Zit beter dan die dikke X1 die ik nu hebquote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef Afca0229 het volgende:
Hoe zit die HTC desire hd in je zak? is hij te groot voor in je zak?
(broekzak ja )
Grappig, als ik hem daar zou bestellen moet ik 18 euro betalen voor t toestel.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:57 schreef GeNIuz10 het volgende:
Besteld via http://www.gsmverkoop.net/index.php/Gsm/htc-desire-hd.html Pracht toestel!
Hum. Hier beginnen dan de alarmbellen ook te rinkelen inderdaad, en ga ik kijken:quote:Op donderdag 25 november 2010 14:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Grappig, als ik hem daar zou bestellen moet ik 18 euro betalen voor t toestel.
Terwijl als ik naar de belcompany loop, hij gratis is.
Zelfs als ik naar de vodafone winkel zou lopen is ie gratis.
Wifi-hotspot maken van je dataverbinding op je telefoon.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:40 schreef Trava het volgende:
Als ik de tethering wil gebruiken he, moet ik alleen de usb kabel verbinden met de laptop en dan moet alles het doen toch?
Ik wil gewoon het internet gebruiken van mijn mobiel voor een EEE PC. Hoe moet dit dan? Draadloos of niet.. maakt niet uit. Liefst draadloos.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wifi-hotspot maken van je dataverbinding op je telefoon.
Waarom zou je daar USB voor willen gebruiken dan?
In android, ga naar applicaties (je apps) en naar Wi-fi hotspot. Volg de instructies om van je 3G-internetverbinding deze via de wifi van je telefoon te delen met je pc.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het internet gebruiken van mijn mobiel voor een EEE PC. Hoe moet dit dan? Draadloos of niet.. maakt niet uit. Liefst draadloos.
Dus dan maak ik gewoon gebruik van mijn internet abo van Vodafone toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In android, ga naar applicaties (je apps) en naar Wi-fi hotspot. Volg de instructies om van je 3G-internetverbinding deze via de wifi van je telefoon te delen met je pc.
Dat klopt. Je 3G-netwerk wordt toegankelijk/gedeeld door jouw telefoon over een wifi-netwerk. Met je netbookje log je dan in op dat netwerk zodat je die toegang hebt.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:05 schreef Trava het volgende:
[..]
Dus dan maak ik gewoon gebruik van mijn internet abo van Vodafone toch?
Ah, ik was iets te haastig. En blijkbaar moet je eerst www. intikken anders doet die het niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb nog geen data-abo op m'n Desire Z, dus ik kan niet nagaan waar het mis gaat.
Misschien heb je hier wat aan.
Ik weet niet welk abo je hebt, en ik weet niet wat vodafone allemaal kan zien, maar houd je hier rekening mee voor je gezeik krijgt?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:05 schreef Trava het volgende:
[..]
Dus dan maak ik gewoon gebruik van mijn internet abo van Vodafone toch?
quote:• Met het Bel+Sms+Web abonnement is het niet toegestaan de SIM kaart waarop deze is geactiveerd te gebruiken in combinatie met PC, tablet en/of laptop e.d., waaronder begrepen maar niet beperkt tot het gebruik van je mobiele telefoon als modem, of voor peer-to-peer gebruik, VoIP en SMSoIP diensten.
• Indien je toch gebruik wilt maken van VoIP-diensten dan kan dat vanaf het 2 jaar Bel+Sms+Web 275-abonnement (¤ 39,50) en hoger met de Internet Bellen BloX. Dit kost dan ¤ 5,- per maand.
hoezo zou de tekst in de weg zitten?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:48 schreef Denzo het volgende:
[ afbeelding ]
Heb alvast een wallpapertje gemaakt voor morgen, misschien dat ik hem wel wat aanpas als de tekst in de weg zit though
Dat de icoontjes of het onderste balkje over de tekst heen schuift, dat zou ik nogal lelijk vindenquote:hoezo zou de tekst in de weg zitten?
Probeer beide versies zou ik zeggen. (zonder: http://imgur.com/D9ubl.png )quote:Op donderdag 25 november 2010 20:55 schreef Denzo het volgende:
[..]
Dat de icoontjes of het onderste balkje over de tekst heen schuift, dat zou ik nogal lelijk vindenIcoontjes kan je nog wel weg halen, maar als die balk half over die tekst schuift zou dat niet echt mooi zijn
Zo dat heb je ff netjes gephotoshopt, dat truukje ken ik nietquote:Op donderdag 25 november 2010 21:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Probeer beide versies zou ik zeggen. (zonder: http://imgur.com/D9ubl.png )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |