hetzelfde en meerquote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als je eenmaal opgegeild bent?
keihard neuken natuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als je eenmaal opgegeild bent?
Klinkt wel erg lief allemaalquote:
Dat klinkt al beterquote:
ja ik ga hier toch niet op fok gooien wat ik in bed uitspook?quote:
alsof je hier alles serieus moet nemenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ga hier toch niet op fok gooien wat ik in bed uitspook?
doet dat er wat toe?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alsof je hier alles serieus moet nemen
Sommige vrouwen: ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
ja en?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
doet dat er wat toe?
er zitten hier ook 12 jarigen heh
fok zekerquote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en?
die ouders moeten dan maar bepaalde sites laten blocken
Ach, er zijn mensen...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ga hier toch niet op fok gooien wat ik in bed uitspook?
Hihi, je zei nemenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel op m'n 12equote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en?
die ouders moeten dan maar bepaalde sites laten blocken
en dan nog... niet mijn probleem....
tegenwoordig weet een 12jarige ook wel wat neuken is
Ik kan me nog een .rar herinnerenquote:
en sommige nietquote:
Ooit moet je erachter komen. Net als met St. Nicolaasquote:
uhuh klopt maar ik vind niet dat de KSC de plek is om expliciet te gaan bespreken hoe we seks hebbenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooit moet je erachter komen. Net als met St. Nicolaas
hebben jullie seks?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh klopt maar ik vind niet dat de KSC de plek is om expliciet te gaan bespreken hoe we seks hebben
we als in het algemeenquote:
Censuur. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh klopt maar ik vind niet dat de KSC de plek is om expliciet te gaan bespreken hoe we seks hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |