quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Waar moet het anders over gaan?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gaat het alweer over sex
Maar waarom zijn die blanke pikkies dan altijd zo klein?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee maarja op de tv is toch altijd alles groter?
[..]
Hey GF
meer sex?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar moet het anders over gaan?
Nou vertel, wat is je favoriete standje?quote:
sorry hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 20:39 schreef Solique het volgende:
En maar wachten..... En maar wachten.....
zolang het maar geil is heb ik geen favo standjequote:Op woensdag 17 november 2010 20:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou vertel, wat is je favoriete standje?
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry hoorik was even 'afgeleid'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar waarom zijn die blanke pikkies dan altijd zo klein?
En waar word je geil van?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
zolang het maar geil is heb ik geen favo standje
Op TV bedoel ikquote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee...
misschien zit het in de blanke genen
Er zijn ook wel blanke grote pikkies
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee...
misschien zit het in de blanke genen
Er zijn ook wel blanke grote pikkies
quote:There have actually been studies( surveys) done on penis size among men.
Black men were slightly longer on average- fractions of an inch.
And not necessarily thicker, however other studies might not support those results.
80% to 90% of men have lengths between 5-7 inches.
lekker kussen, strelen, likken, zuigen, zachtjes bijtenquote:
Ja, dat moetquote:Op woensdag 17 november 2010 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet het nou over sex gaan
* LovelyLady gaat straks echt heel heet douchen
En als je eenmaal opgegeild bent?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
lekker kussen, strelen, likken, zuigen, zachtjes bijten
hetzelfde en meerquote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als je eenmaal opgegeild bent?
keihard neuken natuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als je eenmaal opgegeild bent?
Klinkt wel erg lief allemaalquote:
Dat klinkt al beterquote:
ja ik ga hier toch niet op fok gooien wat ik in bed uitspook?quote:
alsof je hier alles serieus moet nemenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ga hier toch niet op fok gooien wat ik in bed uitspook?
doet dat er wat toe?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
alsof je hier alles serieus moet nemen
Sommige vrouwen: ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
ja en?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
doet dat er wat toe?
er zitten hier ook 12 jarigen heh
fok zekerquote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en?
die ouders moeten dan maar bepaalde sites laten blocken
Ach, er zijn mensen...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ga hier toch niet op fok gooien wat ik in bed uitspook?
Hihi, je zei nemenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel op m'n 12equote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en?
die ouders moeten dan maar bepaalde sites laten blocken
en dan nog... niet mijn probleem....
tegenwoordig weet een 12jarige ook wel wat neuken is
Ik kan me nog een .rar herinnerenquote:
en sommige nietquote:
Ooit moet je erachter komen. Net als met St. Nicolaasquote:
uhuh klopt maar ik vind niet dat de KSC de plek is om expliciet te gaan bespreken hoe we seks hebbenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooit moet je erachter komen. Net als met St. Nicolaas
hebben jullie seks?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh klopt maar ik vind niet dat de KSC de plek is om expliciet te gaan bespreken hoe we seks hebben
we als in het algemeenquote:
Censuur. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh klopt maar ik vind niet dat de KSC de plek is om expliciet te gaan bespreken hoe we seks hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |