abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 november 2010 @ 19:27:39 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88832193
Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 86

De dreumesen

18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van _Ingrid_ en djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 17-11-2010 20:43:06 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 17 november 2010 @ 19:29:16 #2
190853 RockabeIIa
pi_88832273
Poppedein, een paard is ook heel mooi hoor O+

:D

Mijn laatste post:

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Claudia, volgens mij is er rond de eerste verjaardag ook ergens een sprongetje. Ik herken dat wel, dat zichzelf in de weg zitten-gedoetje.
Ik verbaas me er ook over hoeveel hij nu opeens slaapt. Veel beter! En dat zal deels te maken hebben met dat hij meer rust krijgt nu zijn broer naar school is, maar ik vind het wel heel typisch allemaal.
Op het kdv slaapt hij trouwens helemaal niet. Morgen neem ik een potje mee want anders krijgt hij gewoon geen warm eten meer op de kdv-dagen. Als ik dan thuis kom leg ik hem nl gelijk op bed want meestal valt hij op de fiets al in slaap, of hij is heel huilerig.Vaak wordt hij dan rond half 10 wakker omdat hij honger heeft. Heb nu al enige keren dan nog met hem aan tafel warm zitten eten. Beetje raar!
  woensdag 17 november 2010 @ 19:30:19 #3
190853 RockabeIIa
pi_88832323
Oh Marie, morgen is weer een grote dag voor jou! *O*
Geniet ervan hoor!
pi_88832615
Ik wou het net gaan roepen ja: ik vind het wel sprongetjes gedrag! En daar heeft Driekus ook echt last van gehad. Dan wilde ie iets en kreeg het niet voor elkaar en dan echt boos zijn en verdrietig. En slapen ging toen ook even wat minder.

Poppedein Paard?! _O-
Nou ja, zolang je de bijbehorende buik niet krijgt lijkt het me geen probleem.

Driekus is geen zuurkoolfan komen we net achter. Ik dacht eerst dat ie gewoon geen honger had, maar toen ik er een boterham voor zette, was die in 5 minuten compleet verdwenen. Nou ja, zuurkool is ook best uitgesproken, maakt niet uit.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 17 november 2010 @ 19:38:34 #5
190853 RockabeIIa
pi_88832703
Het kan toch ook best zijn dat dreumesjes iets hebben wat ze totaal niet lusten? B kotst nog steeds van rode kool en L die eet alles maar als ie er genoeg van heeft zit ie er opeens mee te kleien.... in zijn haar....
pi_88832775
Tuurlijk kan dat Rocka. Maar vorige week was het nog geen probleem en bovendien, tis net een vuilnisvat die van ons, dus ik keek even vreemd op. En kleien met eten en dan in je haar is de laatste mode vrees ik.
pi_88832792
Ik stuiter ff dit topic binnen en lees wat over veel slapen en sprongetjes.

Nou die sprongen klopten bij tijn altijd wel maar rond de 13 en 15 mnd zitten er weer wat.

En hier klopt het ook.
Giftig worden als hij iets niet voor elkaar krijgt en hij slaapt meer dan hij zijn eerste jaar heeft gedaan, onvoorstelbaar.
Maar ja hij loopt/rent ook hele dagen, alles moet bekeken worden en in/uit elkaar en hij snapt ook ineens best veel.
Fles maken ("s avonds) en dan loopt hij al naar het aanrecht, als we vragen, wil je naar bed gaat hij al bij de deur staan.

Erg leuke ontwikkelingen en knap zo binnen een jaar wat ze allemaal wel niet kunnen/leren.
pi_88832816
Als ik had geweten dat de pyjamapapjes zo populair zijn dan had ik de shitload aan gratis proefverpakkingen niet weggegooid. :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88832959
Oeke, als je dit leest... je zit vol! :D

Sorry voor de interruptie dames :@
pi_88833038
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:36 schreef mefke79 het volgende:
Ik wou het net gaan roepen ja: ik vind het wel sprongetjes gedrag!
Zou wel kunnen! Ik ben geen aanhanger van de sprongetjestheorie, maar het idee van een ontwikkeling doormaken en daaronder gebukt gaan op bepaalde manieren lijkt me heel logisch.

Het is een van de mogelijkheden, net als de andere verklaringen die ik noemde. Ik ben er niet echt mee bezig om het gedrag te doorgronden, maar door de opmerking van Memmel ben ik nu wel wat alerter op oorpijn. Ik vind dat hoesten namelijk maar niks. Maarja, zijn neus zit verder niet verstopt en hij ademt alleen wat zwaarder. Ik vind het nog steeds te 'dunnetjes' om mee naar de huisarts te gaan.
pi_88833185
Haha Poppedein! Lena wordt een paardenmeisje. O+
Als het aan Ko zou liggen komt er hier snel een baby, dat is echt zijn stopwoordje.
Vandaag zat hij zijn babypopje om de beurt te aaien en te kelen. :o

Orea, ben weer leeg! :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 17 november 2010 @ 19:48:58 #12
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88833241
Oh Marie, morgen alweer een verjaardag! Wat gaat dat HARD!

Hier nog steeds geen erg goede eter, ze kan wel heel goed aangeven dat ze wat wil eten: Appel? En waar dat vandaan moet komen (koelkast/kast), maar ik heb nou nooit iets wat 'helemaal' op gaat ofzo. Behalve druiven, rozijnen en sjippies natuurlijk.

En mag ik even zuchten? Mijn dochter is een weinig subtiel dwingelandje, en daar geniet ik van. Ontzettend. Mag niet eens meer een elastiek in mijn haar als het aan haar ligt, en als die niet uit gaat dan beklimt ze me zelf wel om dat te regelen. Leuk is dat!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88833278
Claudia, wat jij beschrijft over Ivans gedrag, dat hebben wij hier ook al een paar weekjes. Daarbij zijn er hier ook weer aan alle kanten tandjes aan het opkomen. Ook hikken ze rond deze tijd tegen grote ontwikkelingen aan volgens mij. Lopen, spraakontwikkeling, andere manier van benadering, sociale verhoudingen.

Twinkly het is een ontzettend lastige situatie waarin jullie zitten. Ik heb geen tips.. Het enigste wat ik kan bedenken is een radicale verandering, doorbreking van de cirkel. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...
Wel een hele dikke :*

En poppedein, een paard :D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88833458
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:26 schreef Poppedein het volgende:
Hier ook 20 maandjes tussen beide kindjes als alles loopt zoals het hoort, en het enige nadeel wat ik daar tot nu toe voor heb kunnen ontdekken is Lena's beperkte woordenschat... Als ik haar vraag wat er in mijn buik zit antwoordt ze:

Paard
:')
dan weet ik wel uit welk boek jij voorleest :+ :D
Leentje O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88833564
Paard. _O-
pi_88833841
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dan weet ik wel uit welk boek jij voorleest :+ :D
Leentje O+
hahaha, verras me, want we blijven erg hangen bij Gonnie t gansje op t moment ;)

edit: Ohhhh wacht, ik weet natuurlijk welk boek je bedoelt! Nee, die heb ik stom genoeg zelf nog niet in huis gehaald!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88834700
Paard :D

Tyler zit tegen pseudokroep aan. Is enorm aan het hoesten, bijna doorlopend. Het zit bij zijn strottenhoofd. Neusspray en een drankje gekocht en hopelijk helpt het. Ik hoor net dat het redelijk gelukt is om te sprayen en het drankje binnen te krijgen.
Hij was verder vanmiddag wel redelijk vrolijk.
pi_88834712
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:00 schreef Poppedein het volgende:

[..]

hahaha, verras me, want we blijven erg hangen bij Gonnie t gansje op t moment ;)

edit: Ohhhh wacht, ik weet natuurlijk welk boek je bedoelt! Nee, die heb ik stom genoeg zelf nog niet in huis gehaald!
Gonnie t gansje :D

Nooooh! Doen! :D
hier is t een succes. En er zit idd een paard in de buik op een bepaald punt :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88835267
Pfoe, ik heb wat in te halen! Ben een paar dagen 'weg' geweest.

Twink, ik ben ook snel geneigd om in oplossingen te denken, maar ze zijn allemaal al genoemd. Wil je iig veel sterkte wensen. :*

Voor kindjes die gewone melk drinken: op welke momenten geven jullie dat? En hoeveel? En koud of warm? :P Ik zit er nl aan te denken om toch te stoppen met de borstvoeding. Lente dronk tot voorkort twee keer per dag en om die productie in stand te houden, slikte ik Domperidon. Maar ze wil sinds een paar dagen alleen nog maar de ochtendvoeding. Zonder Domperidon trekt m'n productie dat sowieso niet en met Domperidon zou ik dan elke middag moeten blijven kolven om stuwing te voorkomen. Dat zie ik niet zitten.

Eens kijken dus of ze gewone melk lust.
pi_88835566
Hier dus karnemelk, 's ochtends drinkt ze echt zeker wel 200cc soms meer en bij de lunch, dan meestal maar 100cc. 's Avonds krijgt ze iets van yoghurt (gewoon of met bevroren fruit erdoorheen, of een beetje diksap).
Gewone melk gaat wel steeds beter.
Oja wij geven het gewoon koud, vind ze lekker. Nou lijkt warme karnemelk me best ranzig eigenlijk..

Oja, Mette heeft sinds ondaochtend niet meer gepoept. Niet opzienbarend, maar normaal poept ze 2 a 3x per dag. Ook heeft ze dus nu 2 dagen koorts. Is dit iets om de dokter voor te bellen (heb geen idee, nog nooit mee gemaakt). Ook is verschonen echt een hel elke keer.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88835652
Mijn dochter drinkt vanaf dat ze 1 werd normale melk in haar bambix-12mnd+-pap. Zo drinkt ze het nauwelijks, maar omdat ze 's ochtends al 400 ml binnenkijgt :o interesseert me het verder eigenlijk niet. Ze drinkt verder water en appelsap.
pi_88835776
Ssserpente, hier thuis gaat er ook alleen karnemelk in. En dan tussendoor en bij het middageten. Op het kdv lust ie wel melk, daar krijgt ie het op dezelfde momenten. Maar, soms wordt het hier thuis ook gewoon vervangen door thee of water, door zijn twee papflessen krijgt ie toch wel genoeg zuivel binnen.
pi_88835815
papfles=melkpap, waar dus poedermelk al in zit. Maar ik wil dat dus gaan vervangen door gewone bambix.
  woensdag 17 november 2010 @ 20:39:07 #24
190853 RockabeIIa
pi_88835947
Ik ben echt te noob voor de (pap)flessen. Ik weet niet eens hoe dat werkt met die spenen! Als ik em es een wat dikker goedje geef en ik zie dat ie er moeite mee heeft om het door het gaatje te krijgen dan prik ik het gaatje groter met een vorkje... :@
pi_88835972
Tyler krijgt helemaal geen melk meer.

Ik zag in het kleutertopic dat Kim in de lijst staat, maar Tyler niet hier. En das niet eerlijk :P
Mag hij erin? Tyler Jeroen 08-12-2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')