wij vonden het ook heel gezelligquote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef oeke het volgende:
Miss, Ko en ik vonden het zo gezellig vandaag! Moeten we vaker doen.
OMG, wat ziet hij er groot uit, je mooie lange slankerd! Vergeleken met jouw zoon is Ivan echt nog een baby. En ik vind het waanzinnig knap van Driekus! Ik ben alvast jaloers. Niet dat ikzelf zo belabberd loop, hè?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, ik heb gisteren nog geroepen dat het nog wel weken zou duren, die stapjes. Hij leek het niet leuk te vinden ofzo. Maar ineens ging ie vooruit en toen was het wel leuk. Ik denk dat ik nu ook wel begrijp waarom ie zo enorm lastig was gisteren.
En echt heel stabiel vind ik em niet staan.
Als hij weer wil drinken, dan kun je hem misschien dezelfde borst aanbieden? Dan zit er minder in, dus dan loopt hij minder over. Sterkte.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:24 schreef Kersjes het volgende:
Ah Wickie, daar kan ze straks mooi achteraan lopen![]()
Hij heeft bij me gedronken net, en flink ook! Dat vind ik nou zo moeilijk he, om dat af te remmen. Kleine beetjes zijn beter, meer kans dat het er in blijft. Aan de andere kant heeft hij natuurlijk zo'n enorme behoefte aan voeding en heeft hij het vocht ook hard nodig. Bovendien gaat hij echt heel hard huilen als hem loskoppel.
Ik hoop echt dat het er in blijft...
Die gedachte is zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:49 schreef Ca.ra het volgende:
Morgen moet hij wel beter zijn trouwens, dan gaan we met mijn werk naar de sint. En ik moet alleen omdat mijn man moet overwerken
Je hebt gewoon een raar kindquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:47 schreef Ca.ra het volgende:
Nou volgens mij is het gewoon de reactie op de BMR prik hoor. De roodheid is ook weer weg van zijn bovenbeen en het is ook niet meer dik.
Mijn kind heeft gewoon weer eens wat raars
Ik ook want ik ben het meer dan zatquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:24 schreef miss_sly het volgende:
He Vicky, wat is dat beroerd. Ik hoop zo dat het bij jullie ook eens gedaan is binnenkort en er goede nachten komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |