abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88877716
Ow ja, haar dochter heeft thuis dus ook nooit van die ongelukjes.

Rocka, als het goed gaat verder, si natuurlijk het belangrijkste, maar ze gaat er pas sinds kort heen en ze vond het nogal raar. Zeker ook omdat het bij meer kindjes is. Ik dacht: ik vraag het hier eens, misschien hebben wij wel gewoon erg veel geluk dat het nooit gebeurd is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 18 november 2010 @ 20:49:57 #200
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88877763
Dank jullie wel voor de felicitaties!

Vanmorgen wel gezongen, maar verder nog geen cadeau gegeven. Eerst een dag naar het kdv en daar getrakteerd, ook een cadeau (auto) gekregen en vanavond eerst zijn cadeau uitgepakt en na het eten mocht hij ermee spelen. Een autobaan van Little People is het geworden. Hij is er superblij mee, speelt graag met de autootjes en vindt het helemaal geweldig als ze naar beneden roetsjen. Hij heeft lekker wat langer gespeelt, morgen dus een beetje uitslapen (hoopt mamma).

Hier alvast een foto, de rest komt wel in het fototopic:

18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88877785
Ca.ra, de koorts van de BMR zou zeker wel kunnen, qua timing :Y dat rode, opgezette beentje klinkt raar. Goed dat je al meteen naar de ha bent geweest, die kan het maar gezien hebben!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88877829
Daar is de jarige job *O* Mooie feestmuts!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88877971
Even zonder bij gelezen te hebben: Driekus heeft ineens zijn eerste stapjes gezet! *O* *O* *O*
Ik kwam em halen op het kdv, zei de leidster al dat ie vandaag heel veel los gestaan had. Om het te bewijzen deed ie het ook meteen maar weer toen ik zijn jas aan deed. En toen ging ie ineens een paar stappen opzij. :o
Dus ik naar huis, meteen weer neerzetten toen papa thuiskwam en even gebeld met mijn ouders. Zegt mijn moeder: geef em in beide handen een speeltje dat even groot is, dan gaat het beter. En warempel, ik geef em een schaap en een leeuw (van lp dan he) en hij loopt zo aan.

zo en nu ga ik even lezen hoor, ik loop achter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88878008
Maarten van harte gefeliciteerd! *O*
pi_88878049
Driekus wat goed jongen! :D
  donderdag 18 november 2010 @ 20:55:54 #206
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88878054
Maarten :W en Marie :W welkom en gefeliciteerd! w/
pi_88878168
Wat goed van Driekus!

Thomas stond even los laatst: in zijn ene hand had hij een blok, met zijn andere hand trok hij zich aan mijn broekspijp omhoog, ik gaf hem in die hand een blok. Toen had hij twee blokken en stond los. Daar schrok hij zo van dat hij maar snel weer ging zitten... Achja
  donderdag 18 november 2010 @ 20:59:04 #208
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88878239
Oh, ik had wandelende Driekus even gemist! Goed bezig!!! ^O^
pi_88878254
*O* Driekus *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88878322
Maarten en Marie, gefeliciteerd! 2 jaar alweer! :D *O*
Klinkt als een leuke verjaardag, en hopelijk een beetje uitslapen morgen ochtend!
Tot in het volgende topic. :W

Driekus, wat goed! *O*

Alle zieke kindjes, een dikke zoen en beterschapswensen. :* :*

Miss, Ko en ik vonden het zo gezellig vandaag! Moeten we vaker doen. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88878389
Marie79, van harte gefeliciteerd met je zoon! Leuk om een foto van hem te zien. Ik 'ken' hem eigenlijk helemaal niet.

Wat gaaf, de eerste stapjes van Driekus! Hij heeft ineens de smaak te pakken? We zitten hier gespannen uit te kijken naar Ivans eerst stapjes. Hij staat al zo stabiel maar erbij bewegen - ho maar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88878407
Maarten, gefeliciteerd!

Ik heb, denk ik, in net geen jaar, Driekus pas 3 keer thuisgekregen in een geheel reservesetje. Dat was toen ie diarree had in het voorjaar. En dan waren de kleren al gewassen en wel toen ik ze mee kreeg. Wel heeft ie soms zijn reservebroek nodig, vooral van de zomer als ie em helemaal vies gemaakt had in de zandbak. Ze weten op het kdv ook dat wij daar dus niets om geven en doen het dus rustig. Ik vind het ook allang best.
Ik zou er niet zo blij mee zijn als ze op het kdv telkens poep buiten de luiers hadden. Hebben wij thuis bijna nooit.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88878505
Wij hebben al zolang geen lekkende luiers meer, en zeker geen poep. Als je kind er thuis regelmatig last van heeft kan ik me voorstellen dat dat op het kinderdagverblijf ook zo is. Aangezien dat niet het geval is vind ik het maar een raar verhaal.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88878686
Claudia, ik heb gisteren nog geroepen dat het nog wel weken zou duren, die stapjes. Hij leek het niet leuk te vinden ofzo. Maar ineens ging ie vooruit en toen was het wel leuk. Ik denk dat ik nu ook wel begrijp waarom ie zo enorm lastig was gisteren.
En echt heel stabiel vind ik em niet staan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88878779
Hij kijkt er wel heel trots bij Mefke!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88878829
Het bewijs *O* Wat goed van Driekus. En wankel, ach, het is even wennen, natuurlijk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88878871
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef oeke het volgende:
Miss, Ko en ik vonden het zo gezellig vandaag! Moeten we vaker doen. O+
wij vonden het ook heel gezellig O+ Senna en Ko zijn een leuk stel samen :Y moeten we zeker vaker doen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 18 november 2010 @ 21:10:37 #218
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88878883
Marie van harte gefeliciteerd!!! *O*

Mefke, wat een leuk mannetje! :Y O+ Ik vind em wel stevig staan, hij weet alleen niet zo goed wat ie er mee kan lijkt het. Over 2 weken loopt ie heel anders, waarvoor wedden!?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88878928
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, ik heb gisteren nog geroepen dat het nog wel weken zou duren, die stapjes. Hij leek het niet leuk te vinden ofzo. Maar ineens ging ie vooruit en toen was het wel leuk. Ik denk dat ik nu ook wel begrijp waarom ie zo enorm lastig was gisteren.
En echt heel stabiel vind ik em niet staan.
OMG, wat ziet hij er groot uit, je mooie lange slankerd! Vergeleken met jouw zoon is Ivan echt nog een baby. En ik vind het waanzinnig knap van Driekus! Ik ben alvast jaloers. Niet dat ikzelf zo belabberd loop, hè? :Y) Volgens mijn lief begin ik wel al te waggelen. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88878954
Kijk Driekus gaan daar! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88879131
Ik vind em vooral ineens zo groot worden. Hij is echt geen baby meer. Nou was ie dat al langer niet natuurlijk, maar nou is ie ineens zo groot. Hij zei ook ineens oma net en ging kletsen in de telefoon toen oma tegen em praatte, terwijl ie normaal alleen maar lief lacht (wat je niet ziet door een telefoon, dus je kan er zo weinig mee dan).
Oja, ik voorspel dat ie over een week ook heel anders loopt. Ben ik even blij dat we nu toch schoenen hebben met zolen waarmee hij naar buiten kan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88879418
Driekus, je loopt! Wat goed *O*

Maarten O+

Ca.ra, wat raar van dat been. Gelukkig is het niks vreemds verder.

Hier komt Toby ook vaak in reservekleding weer naar huis van het kdv. Ik verdenk de Pampers die ze daar gebruiken, thuis heeft hij altijd Kruidvat-luiers om en dat gaat meestal goed.
De gedachte dat ze niet tijdig zouden verschonen probeer ik liever te verdringen. Hoewel hij opvallend vaak ook met rode billen thuiskomt :X
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 18 november 2010 @ 21:31:07 #223
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88879798
Kersjes, als je twijfels hebt kun je dat toch gewoon even aankaarten? Op een niet-aanvallende manier?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88879800
ons kdv heeft kruidvatluiers, wij ook. En we hebben wel eens te horen gekregen dat " hij wel erg rode billen had" . Ja, dat zien wij ook, we kunnen er weinig aan doen dat het meteen open ligt. Er is OF niets aan de hand OF ze liggen open. Tussenweg lijkt er niet te zijn. En ik kan meestal ook niet achterhaald krijgen waarom nou. Blijven smeren maar...

Driekus heeft ook een droog huidje, net als ik. Ik weet dat olie me echt gek kan maken van de jeuk, dat sluit inderdaad af. Ik smeer alleen nog maar met cetomacrogol van de huisarts en dan eigenlijk nog alleen als ik zie dat hij jeuk heeft. Enne, Sebamed verkopen ze gewoon bij het kruidvat volgens mij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 18 november 2010 @ 21:33:06 #225
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88879894
Cetomacrogol FTW! Ik heb in mijn leven al heel wat verschillende potjes en tubes geprobeerd, maar sinds ik met cetomacrogol smeer is mijn eczeem redelijk onder controle.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88880084
Ca.ra en het kost geen drol! En komt in heerlijk grote tubes. Superspul.
Ik smeer zelf ook nog wel met dat spul van vsm, maar alleen als het heel erg is.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88880283
Maarten gefeliciteerd! *O*

Driekus wat goed! *O*
pi_88880517
bluh het gaat niet goed hier....koorts 40 graden, krijg het niet omlaag met pcm...
ik durf hem niet weg te leggen in zijn bed, dus lars mag bij ons slapen...
hopen dat het snel opknapt, vind het niet fijn
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88880819
Karin, bel even met de HAP joh, om te overleggen. Dat je het echt niet omlaag krijgt met pcm klinkt niet fijn. Sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 18 november 2010 @ 21:53:55 #230
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88880887
Karin, hoe laat heeft ie de laatste pcm gehad? En 240 neem ik aan?
Wat Mefke zegt :Y :*
pi_88880967
He jakkes Karin wat naar. :*. Hopelijk knapt je kleine man gauw op! En als je ongerust bent, gewoon HAP bellen hoor, daar zijn ze voor!
Fake it till you make it...
pi_88881141
laatste pcm van 240 om half 8, zonder resultaat :{
hap gebeld, die zei dat hoogte van koorts niet zo interessant was.
ik kon het nog even aanzien, mocht hij nog zieker worden dan moest ik meteen aan de bel trekken
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 18 november 2010 @ 22:04:46 #233
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88881374
Bij ons zien ze hoge koorts die niet daalt door PCM (gemeten 1 uur na inname) wel als een puntje van zorg. Wij hebben het gehad toen Thomas met zijn oorontstekingen liep.
Maar die had dan ook boven de 41 graden koorts, dus zat ook eng dicht tegen de gevaarlijke 42 graden.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88881418
Oh bah Karin, da's ook geen lekker manier om de nacht in te gaan :{
Zorgen dat hij goed drinkt en het niet te warm krijgt. Gaat hij echt bij jullie in bed of alleen bij jullie op de kamer?

Ca.ra, misschien maar even doen binnenkort. Morgen gaat hij sowieso niet, mijn schaapje is echt zo ziek... Mijn moeder gaat oppassen.

Hij is weer wakker, heeft om 20:00 paracetamol gehad maar ligt nu weer te huilen...
.... met gevoel voor drama....
pi_88881447
Karin, wat zegt je gevoel? Als je ook maar een beeeetje twijfelt zou ik gaan rijden. Vertrouw op je moedergevoel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88881757
Maarten, gefeliciteerd! *O*

Driekus! Wat goed jongen! *O* Mooie timing ook, zo even demonstreren voor mama, mét getuigen :P

Karin, jakkes :{ Beterschap voor je knulletje :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88881866
Maarten gefeliciteerd *O*

Mefke, wow, wat gaaf, gewoon ineens aan de wandel :s)

Wat een hoop zieke kindjes, beterschap allemaal :*
Hier ook nog ziek meisje, zo zielig. Alleen maar huilen, hangen en heel veel slapen. Tijdens het avondeten (ze had enorme honger. We hadden wat wortel voor haar gemaakt. Maar ze wilde meer, ze heeft uiteindelijk als een bezetene spaghetti met ons meegegeten) zat ze gewoon heel zielig te bibberen terwijl ze tegen de 39 koorts had.
Maar opzich gaat het hier goed, ze slaapt gewoon heel veel.

Vandaag bij de hema een uber cute poppenwagentje opgehaald, rood met witte stippen. Zo schattig O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88882315
Ah Wickie, daar kan ze straks mooi achteraan lopen O+

Hij heeft bij me gedronken net, en flink ook! Dat vind ik nou zo moeilijk he, om dat af te remmen. Kleine beetjes zijn beter, meer kans dat het er in blijft. Aan de andere kant heeft hij natuurlijk zo'n enorme behoefte aan voeding en heeft hij het vocht ook hard nodig. Bovendien gaat hij echt heel hard huilen als hem loskoppel.
Ik hoop echt dat het er in blijft...
.... met gevoel voor drama....
pi_88882703
Als koorts niet omlaag gaat met pcm geef ik gewoon ibuprofen, dat werkt vaak wel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88882959
Oeh Karin, wat heftig. Hopelijk daalt de koorts snel. :*

Mette en Toby, jullie ook beterschap! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 18 november 2010 @ 22:37:34 #241
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88882960
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:24 schreef Kersjes het volgende:
Ah Wickie, daar kan ze straks mooi achteraan lopen O+

Hij heeft bij me gedronken net, en flink ook! Dat vind ik nou zo moeilijk he, om dat af te remmen. Kleine beetjes zijn beter, meer kans dat het er in blijft. Aan de andere kant heeft hij natuurlijk zo'n enorme behoefte aan voeding en heeft hij het vocht ook hard nodig. Bovendien gaat hij echt heel hard huilen als hem loskoppel.
Ik hoop echt dat het er in blijft...
Als hij weer wil drinken, dan kun je hem misschien dezelfde borst aanbieden? Dan zit er minder in, dus dan loopt hij minder over. Sterkte. :*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 07:26:57 #242
5428 crew  miss_sly
pi_88890395
Senna is rond half 5 bij mij in bed gekomen, Nogal onrustig geslapen, maar wel tot half 7 nog geslapen. We werden wakker, ze wil drinken. Ze begint te drinken, laat heel snel los, zegt een paar keer Nee en begint ineens over te geven!
Tja, en toen was het echt over. Ze danst letterlijk door het huis, zingt, is spraakzaam genoeg, wilde alleen niet eten.
En de vraag is nu: moet ik haar naar het kdv brengen? Als ze tot we moeten vertrekken niet moet overgeven, zal ik het maar doen. Ik hoor het dan wel als het niet meer gaat ofzo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88890781
Hè Miss, da's ook vervelend!

Karin, hoe gaat het nu met Lars?

En de rest van de zieke kindjes ook sterkte!

Hier een prima avond en nacht gehad. Geen herhaling van de kiesjesdrama's van de avond ervoor. Kwart voor zeven naar bed en pas vanmorgen om kwart over zeven de eerste geluiden.
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:15:22 #244
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88890826
Miss ik zou het gewoon doen. Als het niet gaat, kun je haar altijd nog halen? Mss zat er even iets dwars?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:04:01 #245
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88891539
Hoe is het met Lars Karin?

Miss is Senna naar het kdv?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88891569
Karin hoe is het nu met Lars?

Beterschap voor alle zieke kindjes :*

Driekus wat goeeeed! *O* Je doet je naam eer aan snelle! :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 09:13:07 #247
5428 crew  miss_sly
pi_88891672
Senna is naar het kdv. Als het niet gaat, ga ik haar halen, maar behalve dat ze weer geen afscheid wilde nemen, ging het prima met haar.

Hoe is het met de zieke kindjes? Hoe is de nacht gegaan? Hoe is het met lars, de koorts nog wat gedaald?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:44:26 #248
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88892373
Mijn muppet had vanochtend nog steeds koorts dus we zijn maar thuis gebleven. Verder is hij wel vrolijk, maar ik mag hem met koorts boven de 38 niet naar het kinderdagverblijf brengen. Nouja, als ik zou overleggen zou het misschien wel mogen (ze zijn erg flexibel en hij is verder gewoon niet ziek) maar ik vind het een fijner idee om hem even thuis te houden en dan zo nu en dan een paracetamolletje te geven.

Nu kijkt hij lekker Teletubbies. De filmpjes met de kindjes tussendoor boeien hem niet, dan gaat hij wat anders doen. Maar de Teletubbies zelf vind hij echt heel leuk.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88892422
haha Ca.ra dat is hier ook, de tubbies zelf zijn wel leuk maar die tussendoorfilmpjes vindt ze niks. En dan wordt zo'n filmpje nog twee keer gedaan ook :')

lekker uitzieken Thomas :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:47:54 #250
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88892449
Nou volgens mij is het gewoon de reactie op de BMR prik hoor. De roodheid is ook weer weg van zijn bovenbeen en het is ook niet meer dik.

Mijn kind heeft gewoon weer eens wat raars :P
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:49:06 #251
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88892489
Morgen moet hij wel beter zijn trouwens, dan gaan we met mijn werk naar de sint. En ik moet alleen omdat mijn man moet overwerken -O-
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88892575
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:49 schreef Ca.ra het volgende:
Morgen moet hij wel beter zijn trouwens, dan gaan we met mijn werk naar de sint. En ik moet alleen omdat mijn man moet overwerken -O-
Die gedachte is zo herkenbaar. :+ Gister hadden we een afspraak bij de badkamerspecialist en zo'n bezoekje is verre van ideaal zoals Ivan nu is. We zaten te duimen dat hij een goede dag had en goed sliep, maar dat pakte anders uit. Gelukkig konden we hem last minute bij zijn opa en oma achterlaten.

En nu zit ik dus te duimen dat hij niet binnen nu en een kwartier wakker wordt omdat ik zo op pad wil en ik hoop dat hij een beetje uitgerust is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 09:56:36 #253
5428 crew  miss_sly
pi_88892681
Heel herkenbaar. Ik dacht vanochtend ook zoiets toen Senna moest overgeven, want schaap is natuurlijk nog niet thuis. En dat vind ik dan heel naar van mezelf, want het kind is niet ziek om te pesten ofzo. Maar het zou wel heel slecht uitkomen als ze nu ziek zou worden en ik naar huis moet.

Then again: als ze bellen van het kdv, ga ik meteen en dan hebben ze op mijn werk gewoon pech!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:56:41 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88892683
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:47 schreef Ca.ra het volgende:
Nou volgens mij is het gewoon de reactie op de BMR prik hoor. De roodheid is ook weer weg van zijn bovenbeen en het is ook niet meer dik.

Mijn kind heeft gewoon weer eens wat raars :P
Je hebt gewoon een raar kind ;)
pi_88892760
Ja, precies. Ik vind het zo suf om mezelf op zo'n gedachte te betrappen. Dat had ik ook met Ivans verjaardag: ik was er vooral mee bezig dat hij zijn tweede slaapje zou doen zodat hij fit genoeg was voor de visite, terwijl die dag juist om hem draaide en niet om hen. En die afspraak van gister zouden we anders gewoon verzet hebben, geen probleem.

-Edit- Ja hoor, wordt 'ie net wakker. :D
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:16:07 #256
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88893202
Thomas is genetisch belast. Mijn schuld zegt V ;)

En het beter zijn MOET niet hoor, maar het zou wel leuk zijn. Ik had er wel naar uitgekeken om mijn man aan mijn collega's voor te stellen en te pronken met mijn leuke jongentje. Nu dat eerste niet gaat heb ik al mijn hoop gevestigd op het leuke jongentje :P
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88901509
Heeft iemand nog een rol behang liggen? Mag ik Isabeau er achter plakken alsjeblieft?!

Jengelen, dreinen, zich ter aarde werpen als het niet binnen 1 seconde gaat zoals zij wil....AAARGH!!!

Ik ben er even helemaal klaar mee. Gelukkig ligt ze in bed. Twee weken geleden hadden we ook zo'n vrijdag. De hele dag niks mee te beginnen... tot papa en broer en zus thuiskomen.. Toen was het ineens lang leve de lol.

Ik probeer het maar als iets goeds te zien dat ze zich bij mij veilig genoeg voelt om haar gevoel zo te laten zien...maar MEN wat ben ik het even beu..

Ha dat lucht eigenlijk al op :D
pi_88901667
Klinkt als een gezellige middag, Sorbo. :+

Ivan is al vanaf 10 uur wakker. Hij viel 2 minuten voor ik thuis was in slaap, bleef doorslapen terwijl ik hem uit de kinderwagen haalde en toen ik zijn armen in de mouwen van de slaapzak deed werd hij wakker. Zul je net zien. }:|

Hij ligt alweer 20 minuten in zijn bed te spelen. Ik ben moed aan het verzamelen (ik wil op de bank crashen!).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88901774
Prettig Sorbo :X
Die twee van mij vlogen elkaar vanmorgen vroeg al in de haren :X :(

Vannacht was weer heel gezellig :N Tess is strontverkouden en wilde echt niet in haar eigen bed slapen, ook niet toen ik er zeker een half uur naast gezeten had. Uiteindelijk ben ik overstag gegaan en is ze in ons bed geeindigd waar ze binnen 5 minuten sliep...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 14:22:55 #260
5428 crew  miss_sly
pi_88901789
Ow Sorbootje, wat kun je dat zat zijn he! Pffff, herkenbaar! Gelukkig dat ze even slaapt!

Ivan ook lekker bezig dus. Ik hoop voor je dat je zo even kunt crashen, Claudia :Y

Ik heb niets gehoord van het kdv, so far. Hopelijk geen fokwet in werking nu :P schaap zit in het eerste vliegtuig en is nu onderweg naar Helsinki. Daar overstappen en rond 18.15 uur is hij op Schiphol. Als alles goed gaat, zijn wij er dan ook *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 14:24:29 #261
5428 crew  miss_sly
pi_88901856
He Vicky, wat is dat beroerd. Ik hoop zo dat het bij jullie ook eens gedaan is binnenkort en er goede nachten komen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88901877
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:24 schreef miss_sly het volgende:
He Vicky, wat is dat beroerd. Ik hoop zo dat het bij jullie ook eens gedaan is binnenkort en er goede nachten komen!
Ik ook want ik ben het meer dan zat :X :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88901895
Jeeej! Miss! Schaap weer thuis! :D

En ja, dat kun je erg zat zijn, dat gedrag. EN helemaal omdat ik dan bij mezelf zo'n gevoel bespeur van: het moet gezellig zijn, want het is mijn vrije dag met Isabeau.
pi_88901923
Ik heb met je te doen Vicky!
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 14:32:30 #265
5428 crew  miss_sly
pi_88902209
Logisch toch dat je het zat bent, Vick. Weinig dingen die je zo hard nodig hebt als goede nachtrust.

Ja, schaap komt alweer thuis *O*
Week thuis, dan van ma-do weg, week thuis, dan weer van ma-do weg en dan is hij voorlopig thuis tot in ieder geval half januari *O*

Dat gemiep is ook niet fijn. En dan wil je er een fijne gezellige dag vna maken, en dan doen ze zo :X maar ja, ze doen het niet omdat ze denken: laat ik mama even pesten en haar gezellige dag saboteren. Soms is dat alleen even moeilijk om te onthouden :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88902321
Hopelijk pakt Ivan nog wat slaap Claudia, zodat jij ook nog even lekker een tukkie kunt doen op de bank. :)

Sorboo, dat is vervelend he? Zulke buien en dagen. Bij ons werkt maar 1 ding: naar buiten, dan heb je meteen rust aan je hoofd. :D
Soms ga ik op zo'n dag zo gehaast de deur uit, om het gejengel maar te stoppen dat ik echt alles vergeet, luiers, mutsje, sleutels zelfs eten voor Ko. 8)7

He vervelend Vicky, dat het maar niet beter gaat. :{

Miss, wat fijn, bijna is hij thuis! Heerlijk hoor. *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 14:37:31 #267
5428 crew  miss_sly
pi_88902396
Ow ja, naar buiten werkt hier dan ook goed. Wandelen, fietsen, boodschappen doen, kinderboerderij, buggy, maakt niet uit, als we maar buiten zijn. Maar Senna is ook gek op 'buiten', heb ik gisteren nog leuke foto's van gemaakt, maar die zijn thuis natuurlijk. Zal vanavond eens kijken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88902447
Ja ik denk dat ik ISabeau straks maar op mijn rug hijs als ze na het slaapje nog zo aan het dreinen is. Lekker de Friese weilanden in!
pi_88902558
Gek he? Dan is het meteen allemaal weer goed. :')

Ko slaapt eindelijk, en ik twijfel tussen zelf ook even slapen of iets anders/nuttigs gaan doen.
Ben best moe aangezien Ko al een paar weken om 5 uur klaar is met slapen. :O
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 14:44:24 #270
5428 crew  miss_sly
pi_88902673
Slapen, oeke! nuttig kan later ook, maar zelf uitrusten is ook reuzebelangrijk :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88903048
Ik heb een pyjama aangetrokken, heb Ivan een bak fruit en drinken gegeven en ben zelf op de bank gaan liggen. Zet hij zomaar zijn eerste stapje! *O* Hij vond het hilarisch, ookal klapte hij daarna keihard op de grond. Zijn slaapgebrek maakt hem vast wat roekelozer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 14:54:53 #272
5428 crew  miss_sly
pi_88903138
Ivan *O* There you go *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88903169
*O* Wat goehoed! *O*
Ivan. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:19:12 #274
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88904206
Ivan!! Woei!!!

Karin, hoe is het daar???

Oeke, heb je nog even geslapen of....? Lastig he, dat kindjes niet 'gewoon slapen' . Dat ze dat niet begrijpen, dat slapen oh zo heerlijk is ;)

Dikke :* :* :* voor jullie Vicky. Gebruik je de druppeltjes nog? Zoals je weet heeft de 10 min regel hier echt het eureka moment gebracht, nog steeds!! Dat ken je toch?

Hier slaapkoppen. Vanmorgen tot half 9!!! (en ja ik moest werken, manlief heeft dus uitgeslapen }:| ) En nu liggen ze ook alweer vanaf 12.45. Ik vraag me sterk af wat er aan de hand is hoor.... dit is nie normaal.... :D
pi_88905671
Ivan, wat goed jongen!

Mikoxx, dat heb ik nu ook altijd }:| . Bij manlief slaapt hij tot 9.00. Bij mij is hij altijd veel eerder wakker...
pi_88906596
Karin hoe gaat t met Lars nu?

Fijn Miss schaap bijna weer thuis! *O*

Naar buiten is hier ook een mooie afleider. Dan gaan we eventjes op ons gemakje boodschapjes doen, krijgt ze een blokje kaas bij de kaasafdeling, loop ik op zn elf-en-dertigst de hele supermarkt door (t is voor mij ook een uitje ten slotte :') ) en dan met de fiets een klein stukje om, vindt ze heerlijk O+
En als papa thuiskomt is t altijd feest O+ zo mooi om te zien, dat hele snoetje dat oplicht dan en gelijk helemaal hyperstuiter enzo :D dat is echt B. zn momentje ook met haar, lekker geiten <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88907305
oh goh. Ko is in zo'n bui wakker geworden. :(
Nou, gelukkig hebben we nu de verjaardag van zijn grote neef, dus we gaan maar gauw op weg. Stilte!

Hoe is het met de zieke kindjes? Lars? :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:06:53 #278
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88915520
Driekus! Wat goed zeg! Helemaal zelf lopen! En wat lijkt hij al groot zeg!
Hier kan ze dat eigenlijk altijd wel hoor, dat schreeuwend op de grond storten (bij ons noemen we dat de stervende zwaan)
Miss_Sly, schaap weer lekker thuis!
Ivan ook al aan de wandel!
Hier hebben we ook een slaapkop, vanmorgen gewoon tot 10 uur geslapen. Maar uitslapen als het ons uitkomt zit er natuurlijk niet bij!
Volgens mij snappen die apenkoppen dat verrekte goed!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88915556
Lief dat jullie naar Lars vragen, gelukkig gelukkig is het gevaar weer geweken....poeh hee, ik kneep hem echt wel gister.
We hebben dan ook een ruknacht gehad, met errug weinig slaap en veel tranen en warmte, maar vandaag is hij in de loop van de dag gelukkig weer wat opgeknapt.
Pfiew!

Ivan, lopen hee! Knap van jou!

Miss, wat fijn dat Schaap weer thuis komt.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88915662
Wat fijn dat het beter gaat met Lars! Heeft hij nog koorts of verhoging?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88915783
Beetje verhoging nog, en hij is een beetje wankel, even blazen en hij valt om. Gewoon slapjes, hij heeft nog weinig interesse in eten.
Gelukkig heeft hij vandaag wel weer beter gedronken, want gister en vannacht kreeg ik er niks in. Men, ik zag ons zo met hem in het zkh belanden, hij was echt doodziek.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88916611
Fijn, Karin. Ik zou me ook wel zorgen gemaakt hebben, hoor. Hefet ie wel goed geslapen tussen jullie in?

Whoei, Driekus, wat ben je lang en slank ineens verticaal! Mooie, grote vent! Op de volgende meet kunnen Driekus en Lente samen aan de wandel, Mef. O+

Claudia, Ivan ook al! :o Ik ben nu wel erg benieuwd naar een filmpje, Claudia. Kijkt ie daar ok zo geconcentreerd bij?

Vick, ik ga duimen op een goede nacht voor jullie. Kan 'm zelf ook wel gebruiken btw. Heb vannacht tot half twee wakker gelegen en de wekker ging weer om zes uur. :O

Fijn dat schaap weer bijna thuis is, Miss. :)

Errrg herkenbaar, Sorbo. Lente kan zich ook vol verdriet en onvoorstelbaar verongelijkt ter aarde storten. Ze vindt minstens drie keer per dag dat 'r het grootst mogelijke onrecht wordt aangedaan. En vooral als ik alleen met 'r ben vind ik dat lastig, idd omdat ik dan het gevoel heb dat het gezellig moet zijn. Ik moet wel zeggen dat het eindelijk wat minder lijkt te worden. *Klopt af. Grappig trouwens, want als baby was ze juist erg rustig en meegaand.

Ik vind het de laatste tijd sowieso lastig om iets met 'r te ondernemen. Naar buiten is ook niet altijd leuk want echt wandelen doet ze nog niet, ze stort zich direct op het grindpad van de overburen en ik sta ernaast te vernikkelen. Maar hele dagen binnen zitten is ook zo inspiratieloos. En eigenlijk weet ik ook niet zo goed wat ik dan binnen met 'r moet doen. Langer dan vijf minuten op iets concentreren kan ze nog niet, dus we zijn snel uitgekeken op het speelgoed. En ik voel me dan al snel een Doctor Phil kijkende slons in een huispak... :')
pi_88916902
Bij de laatste alinea dacht ik: Hè, is dit een posting van Ssserpente? Lente kan toch juist heel goed wandelen? En het ziet er op de foto's altijd uit alsof ze zich prima vermaakt in de tuin en zo!

Kun je Lente niet meer betrekken bij dingen die je in huis doet, bijvoorbeeld het huishouden, koken, nieuwe gordijnen ophangen, koekjes bakken, foto's uitzoeken, wat dan ook? En heeft ze een loopfietsje of zo waarmee jullie grotere afstanden kunnen overbruggen? Ga je wel eens samen met haar lunchen of zo? Ik vind juist dat de dagen voorbij vliegen als ik met Ivan op stap ga.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88917100
Ivan heeft vanmiddag 4x een stap gezet. Hij was wel behoorlijk manisch aan het doen: hij stond dan los, ging heel hard lachen en zette vlug een stap. Hij had er veel plezier in maar ik vermoed dat hij wat (over)moedig was door vermoeiheid. En hij liep lang niet zo goed als Driekus, hoor!

Uiteindelijk heeft Ivan aan het einde van de middag nog geslapen en hebben we hem na dik een uur maar wakker gemaakt. Hij is er voor 8 uur weer ingegaan en is meteen in slaap gevallen. Toch fijn als dat dan weer lukt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88917221
Ze loopt idd heel goed, maar echt wandelen in de zin van afstanden overbruggen lukt nog niet. Ze stekkert de voortuin uit en gaat op straat met steentjes zitten spelen. En probeer 'r dan maar eens mee te krijgen. :P

Lente meer betrekken bij dagelijkse dingen in wel een idee idd. Ik ben snel geneigd om de zaken die jij noemt snel te doen als ze op bed ligt en zodra ze wakker is echt een op een tijd met haar te spenderen. Maar ze is eigenlijk gewoon nog te klein om echt samen mee te spelen terwijl ze juist wel het liefst de hele dag m'n aandacht wil.
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 20:45:03 #286
5428 crew  miss_sly
pi_88917360
En fietsen, Sserpente? Ik ga met Senna dan vaak op de fiets naar een iets verder weg gelegen supermarkt en pleintje met wat andere winkels, daar maken we dan wandelend een rondje, doen op ons gemak boodschappen en fietsen weer terug. Toch buiten, bezig en even uit de gewone dingen, zeg maar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88917609
Wat fijn dat Lars weer beter is! Wat een opluchting na zo'n nacht.

Sserpente, dat ken ik wel dat zoeken naar activiteiten. Is er een kinderboerderij in de buurt? Dat ze daar kan scharrelen?
Inderdaad lunchen, of over de markt struinen met Ko op mijn rug, naar de speeltuin zijn fijne dingen.
En in huis de was sorteren samen, of een klein pannetje met houten balletjes en een eierdoos zijn hier een grote hit, eitjes koken net als mama.
En fietsen inderdaad. Of zwemmen.

Ivan, stoere bink! O+
Leuk zeg dat hij er zelf ook helemaal blij van werd.

Ko was zo gezellig op het feestje vandaag. Hij ging uitgebreid met zijn neefjes en nichtje knuffelen, en er bovenop springen om te stoeien. :D O+
Fijn om te zien dat ze hem ook zo op sleeptouw namen, zijn neefjes zijn 10 en bijna 6 en zijn nichtje is 4. En dan heeft hij nog 4 grote nichten van 15-20 jaar oud.
Nu ligt hij lekker te slapen en hopelijk slaapt hij tot een uur of 7, dat zou wel eens fijn zijn!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88917668
Dat is wel een goed punt, Ssserpente. Dat kinderen kunnen lopen betekent natuurlijk niet dat je met de benenwagen noemenswaardige afstanden kunt overbruggen. Het blijft denk ik een kwestie van met de auto/fiets/het openbaar vervoer van A naar B reizen en dan op locatie B iets met je kind doen.

Ik hoop om deze reden trouwens dat Ivan op een bepaald moment behendig wordt in het besturen van zijn wishbone bike. Het lijkt me leuk als we daardoor echt een rondje door het park kunnen maken bijvoorbeeld.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88917896
Oh, ik duim dat Ko uitslaapt! Ik vond het trouwens zo leuk om te zien dat hij zich vandaag in jullie vaste brasserie zo op zijn gemak voelde. Je hebt gewoon een kindje dat zich in zijn eentje prima vermaakt in de speelhoek! Misschien is zoiets ook wel leuk voor jullie, Ssserpente? Kun jij lekker een kopje koffie drinken of zo. Ivan zat vandaag weer behoorlijk aan me vastgeplakt terwijl hij thuis zo enthousiast en boevig is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 20:54:28 #290
5428 crew  miss_sly
pi_88917897
Karin, fijn dat het beter gaat met Lars. Het klonk echt heel naar vannacht.

Dat lopen is ook heel erg afhankelijk van het kind. Met Senna lopen we echt al heel lang echt grote stukken (voor haar dan he). Maar ze wil ook echt wandelen, erop uit. Dus wij wandelen van ons naar de AH op het pleintje, of naar het Oosterpark, of ik ga met haar naar Artis en dan maakt ze daar een groot rondje te voet.

Meer in huis mee doen vind ik wel een goede, maar ook lastig. Een heleboel van die dingen kan ze ook nog niet. Hoe doe jij dat bijv de was sorteren, oeke? Dat lukt hier dus niet, ik probeer het regelmatig want juist de was vind ik zo'n leuk iets om samen te doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88918028
Wauw, jullie lopen met Senna helemaal naar het Oosterpark? Dat is een behoorlijk stuk voor zo'n klein meisje! Knap hoor.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88918257
Oh Miss, het mag geen naam hebben. Ik gooi de vieze was op een hoopje en die stopt hij dan in de machine. Vervolgens houdt ik de wastas open voor hem en haalt hij de schone was eruit weer uit. Met de nodige hulp als er weer eens een spijkerbroek vastzit.
Schone wasbare luiers gooien we altijd op het bed om te sorteren en daar zit hij dan tussen te geinen. O+

Oh, Ivan zat ook een beetje aan mij vastgeplakt hoor! o|O
Wat een heerlijk jongetje. Zat ik op een gegeven moment, Ko op het ene been, Ivan aan het andere been. O+

Ko kan ook al best een flink eind lopen, bv van de markt naar huis. Hij is gelukkig ook niet zo snel afgeleid, hij vind het lopen an sich al interessant genoeg. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:08:35 #293
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88918696
Als wij de vaatwasser in- of uitruimen krijgt Thomas een bestekmandje en wat plastic bestek. Daarmee gaat hij dan naast de vaatwasser zitten spelen, bestek in het mandje, uit het mandje, in het mandje....
Als je het niet doet dan wil hij aan alles in de vaatwasser zitten. Dat vind ik ten eerste al gevaarlijk als er messen oid in zitten. Maar hij gaat ook nog staan en zich met 1 handje aan de klep vasthouden, en die is vaak nog wat vochtig. Ik wil niet weten wat er gebeurt als hij een keer zou uitglijden met zijn handje...

Met het ophangen van de was kan Thomas de wasknijpers aangeven. Het duurt dan wel zes keer zo lang, maar dat geeft niks.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:11:36 #294
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88918871
Jorja heeft vandaag eigenlijk voor het eerst mij geholpen in huis. Ging eigenlijk vanzelf, maar ik had een mandarijn voor haar geschild en toen ben ik met haar de schil gaan weggooien. Dat vond ze heel leuk, dus hebben we later nog maar beetje bij beetje dingen gaan weggooien. Ook heeft ze 'geholpen' met de vaatwasser en tijdens het koken wilde ze ook persé erbij hangen, dus heb ik haar kinderstoel naast me gezet met een lepel en twee plastic bakjes met daarin wat cornflakes. Heb geen kind aan haar gehad!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88919172
Hier ook veel "helpen".
Ze zit op het bed te geiten als ik het bed verschoon. Kleding in het laatje proppen als we de was opruimen gaat ook goed. Was in de wasmachine doen en was uit de droger trekken, en tijdens het koken staat ze op het keukentrapje met een lepel in het vergiet te roeren. Als er wat gewassen moet worden laat ik het haar in het vergiet gooien en dan de kraan zachtjes aan, kan ze even met water spetteren.

Niet te ingewikkeld, meestal gaat het vanzelf, ik doe de dagelijkse dingen en zij dreutelt er omheen.
Tegenwoordig wil ze ook een doekje als ik de tafel afneem en als ik geveegd heb wordt het dunnetjes over gedaan met de bezem :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88919275
Haha, dat is geweldig he? Dat gestunt met die bezem! Je moet echt uitkijken voor Ko als hij met de bezem rondloopt. O+

Miss, ik denk trouwens dat Ko al dat knuffelen van Senna heeft opgepikt. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 21:20:45 #297
5428 crew  miss_sly
pi_88919358
haha, ja poetsen doet Senna dus ook. Ieder doekje dat ze ziet wordt een poetsdoek :D
maar de rest ga ik eens uitproberen.

En dat wandelen gaat heel goed, maar wel in een heel gezapig tempo, natuurlijk. Een stukje wat je in tien minuten zou kunnen lopen, doen we gemakkelijk een half uur-drie kwartier over :D Ze loopt natuurlijk nog niet te snel, en dan moet ze ook stoepjes op en stoepjes af, terug om in een etalage te kijken, stilstaan om naar mensen te zwaaien, dansen omdat er muziek uit een winkel komt, een blaadje van de grond pakken...nou, dan duurt het wel even voor je op de plaats van bestemming bent, maar ze amuseert zich kostelijk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')