abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88877785
Ca.ra, de koorts van de BMR zou zeker wel kunnen, qua timing :Y dat rode, opgezette beentje klinkt raar. Goed dat je al meteen naar de ha bent geweest, die kan het maar gezien hebben!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88877829
Daar is de jarige job *O* Mooie feestmuts!
pi_88877971
Even zonder bij gelezen te hebben: Driekus heeft ineens zijn eerste stapjes gezet! *O* *O* *O*
Ik kwam em halen op het kdv, zei de leidster al dat ie vandaag heel veel los gestaan had. Om het te bewijzen deed ie het ook meteen maar weer toen ik zijn jas aan deed. En toen ging ie ineens een paar stappen opzij. :o
Dus ik naar huis, meteen weer neerzetten toen papa thuiskwam en even gebeld met mijn ouders. Zegt mijn moeder: geef em in beide handen een speeltje dat even groot is, dan gaat het beter. En warempel, ik geef em een schaap en een leeuw (van lp dan he) en hij loopt zo aan.

zo en nu ga ik even lezen hoor, ik loop achter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88878008
Maarten van harte gefeliciteerd! *O*
pi_88878049
Driekus wat goed jongen! :D
  donderdag 18 november 2010 @ 20:55:54 #206
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88878054
Maarten :W en Marie :W welkom en gefeliciteerd! w/
pi_88878168
Wat goed van Driekus!

Thomas stond even los laatst: in zijn ene hand had hij een blok, met zijn andere hand trok hij zich aan mijn broekspijp omhoog, ik gaf hem in die hand een blok. Toen had hij twee blokken en stond los. Daar schrok hij zo van dat hij maar snel weer ging zitten... Achja
  donderdag 18 november 2010 @ 20:59:04 #208
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88878239
Oh, ik had wandelende Driekus even gemist! Goed bezig!!! ^O^
pi_88878254
*O* Driekus *O*
pi_88878322
Maarten en Marie, gefeliciteerd! 2 jaar alweer! :D *O*
Klinkt als een leuke verjaardag, en hopelijk een beetje uitslapen morgen ochtend!
Tot in het volgende topic. :W

Driekus, wat goed! *O*

Alle zieke kindjes, een dikke zoen en beterschapswensen. :* :*

Miss, Ko en ik vonden het zo gezellig vandaag! Moeten we vaker doen. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88878389
Marie79, van harte gefeliciteerd met je zoon! Leuk om een foto van hem te zien. Ik 'ken' hem eigenlijk helemaal niet.

Wat gaaf, de eerste stapjes van Driekus! Hij heeft ineens de smaak te pakken? We zitten hier gespannen uit te kijken naar Ivans eerst stapjes. Hij staat al zo stabiel maar erbij bewegen - ho maar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88878407
Maarten, gefeliciteerd!

Ik heb, denk ik, in net geen jaar, Driekus pas 3 keer thuisgekregen in een geheel reservesetje. Dat was toen ie diarree had in het voorjaar. En dan waren de kleren al gewassen en wel toen ik ze mee kreeg. Wel heeft ie soms zijn reservebroek nodig, vooral van de zomer als ie em helemaal vies gemaakt had in de zandbak. Ze weten op het kdv ook dat wij daar dus niets om geven en doen het dus rustig. Ik vind het ook allang best.
Ik zou er niet zo blij mee zijn als ze op het kdv telkens poep buiten de luiers hadden. Hebben wij thuis bijna nooit.
pi_88878505
Wij hebben al zolang geen lekkende luiers meer, en zeker geen poep. Als je kind er thuis regelmatig last van heeft kan ik me voorstellen dat dat op het kinderdagverblijf ook zo is. Aangezien dat niet het geval is vind ik het maar een raar verhaal.
pi_88878686
Claudia, ik heb gisteren nog geroepen dat het nog wel weken zou duren, die stapjes. Hij leek het niet leuk te vinden ofzo. Maar ineens ging ie vooruit en toen was het wel leuk. Ik denk dat ik nu ook wel begrijp waarom ie zo enorm lastig was gisteren.
En echt heel stabiel vind ik em niet staan.
pi_88878779
Hij kijkt er wel heel trots bij Mefke!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88878829
Het bewijs *O* Wat goed van Driekus. En wankel, ach, het is even wennen, natuurlijk!
pi_88878871
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef oeke het volgende:
Miss, Ko en ik vonden het zo gezellig vandaag! Moeten we vaker doen. O+
wij vonden het ook heel gezellig O+ Senna en Ko zijn een leuk stel samen :Y moeten we zeker vaker doen!
  donderdag 18 november 2010 @ 21:10:37 #218
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88878883
Marie van harte gefeliciteerd!!! *O*

Mefke, wat een leuk mannetje! :Y O+ Ik vind em wel stevig staan, hij weet alleen niet zo goed wat ie er mee kan lijkt het. Over 2 weken loopt ie heel anders, waarvoor wedden!?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88878928
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, ik heb gisteren nog geroepen dat het nog wel weken zou duren, die stapjes. Hij leek het niet leuk te vinden ofzo. Maar ineens ging ie vooruit en toen was het wel leuk. Ik denk dat ik nu ook wel begrijp waarom ie zo enorm lastig was gisteren.
En echt heel stabiel vind ik em niet staan.
OMG, wat ziet hij er groot uit, je mooie lange slankerd! Vergeleken met jouw zoon is Ivan echt nog een baby. En ik vind het waanzinnig knap van Driekus! Ik ben alvast jaloers. Niet dat ikzelf zo belabberd loop, hè? :Y) Volgens mijn lief begin ik wel al te waggelen. }:|
pi_88878954
Kijk Driekus gaan daar! *O*
pi_88879131
Ik vind em vooral ineens zo groot worden. Hij is echt geen baby meer. Nou was ie dat al langer niet natuurlijk, maar nou is ie ineens zo groot. Hij zei ook ineens oma net en ging kletsen in de telefoon toen oma tegen em praatte, terwijl ie normaal alleen maar lief lacht (wat je niet ziet door een telefoon, dus je kan er zo weinig mee dan).
Oja, ik voorspel dat ie over een week ook heel anders loopt. Ben ik even blij dat we nu toch schoenen hebben met zolen waarmee hij naar buiten kan.
pi_88879418
Driekus, je loopt! Wat goed *O*

Maarten O+

Ca.ra, wat raar van dat been. Gelukkig is het niks vreemds verder.

Hier komt Toby ook vaak in reservekleding weer naar huis van het kdv. Ik verdenk de Pampers die ze daar gebruiken, thuis heeft hij altijd Kruidvat-luiers om en dat gaat meestal goed.
De gedachte dat ze niet tijdig zouden verschonen probeer ik liever te verdringen. Hoewel hij opvallend vaak ook met rode billen thuiskomt :X
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 18 november 2010 @ 21:31:07 #223
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88879798
Kersjes, als je twijfels hebt kun je dat toch gewoon even aankaarten? Op een niet-aanvallende manier?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88879800
ons kdv heeft kruidvatluiers, wij ook. En we hebben wel eens te horen gekregen dat " hij wel erg rode billen had" . Ja, dat zien wij ook, we kunnen er weinig aan doen dat het meteen open ligt. Er is OF niets aan de hand OF ze liggen open. Tussenweg lijkt er niet te zijn. En ik kan meestal ook niet achterhaald krijgen waarom nou. Blijven smeren maar...

Driekus heeft ook een droog huidje, net als ik. Ik weet dat olie me echt gek kan maken van de jeuk, dat sluit inderdaad af. Ik smeer alleen nog maar met cetomacrogol van de huisarts en dan eigenlijk nog alleen als ik zie dat hij jeuk heeft. Enne, Sebamed verkopen ze gewoon bij het kruidvat volgens mij.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:33:06 #225
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88879894
Cetomacrogol FTW! Ik heb in mijn leven al heel wat verschillende potjes en tubes geprobeerd, maar sinds ik met cetomacrogol smeer is mijn eczeem redelijk onder controle.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88880084
Ca.ra en het kost geen drol! En komt in heerlijk grote tubes. Superspul.
Ik smeer zelf ook nog wel met dat spul van vsm, maar alleen als het heel erg is.
pi_88880283
Maarten gefeliciteerd! *O*

Driekus wat goed! *O*
pi_88880517
bluh het gaat niet goed hier....koorts 40 graden, krijg het niet omlaag met pcm...
ik durf hem niet weg te leggen in zijn bed, dus lars mag bij ons slapen...
hopen dat het snel opknapt, vind het niet fijn
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88880819
Karin, bel even met de HAP joh, om te overleggen. Dat je het echt niet omlaag krijgt met pcm klinkt niet fijn. Sterkte!
  donderdag 18 november 2010 @ 21:53:55 #230
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88880887
Karin, hoe laat heeft ie de laatste pcm gehad? En 240 neem ik aan?
Wat Mefke zegt :Y :*
pi_88880967
He jakkes Karin wat naar. :*. Hopelijk knapt je kleine man gauw op! En als je ongerust bent, gewoon HAP bellen hoor, daar zijn ze voor!
Fake it till you make it...
pi_88881141
laatste pcm van 240 om half 8, zonder resultaat :{
hap gebeld, die zei dat hoogte van koorts niet zo interessant was.
ik kon het nog even aanzien, mocht hij nog zieker worden dan moest ik meteen aan de bel trekken
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 18 november 2010 @ 22:04:46 #233
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88881374
Bij ons zien ze hoge koorts die niet daalt door PCM (gemeten 1 uur na inname) wel als een puntje van zorg. Wij hebben het gehad toen Thomas met zijn oorontstekingen liep.
Maar die had dan ook boven de 41 graden koorts, dus zat ook eng dicht tegen de gevaarlijke 42 graden.
pi_88881418
Oh bah Karin, da's ook geen lekker manier om de nacht in te gaan :{
Zorgen dat hij goed drinkt en het niet te warm krijgt. Gaat hij echt bij jullie in bed of alleen bij jullie op de kamer?

Ca.ra, misschien maar even doen binnenkort. Morgen gaat hij sowieso niet, mijn schaapje is echt zo ziek... Mijn moeder gaat oppassen.

Hij is weer wakker, heeft om 20:00 paracetamol gehad maar ligt nu weer te huilen...
pi_88881447
Karin, wat zegt je gevoel? Als je ook maar een beeeetje twijfelt zou ik gaan rijden. Vertrouw op je moedergevoel.
pi_88881757
Maarten, gefeliciteerd! *O*

Driekus! Wat goed jongen! *O* Mooie timing ook, zo even demonstreren voor mama, mét getuigen :P

Karin, jakkes :{ Beterschap voor je knulletje :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88881866
Maarten gefeliciteerd *O*

Mefke, wow, wat gaaf, gewoon ineens aan de wandel :s)

Wat een hoop zieke kindjes, beterschap allemaal :*
Hier ook nog ziek meisje, zo zielig. Alleen maar huilen, hangen en heel veel slapen. Tijdens het avondeten (ze had enorme honger. We hadden wat wortel voor haar gemaakt. Maar ze wilde meer, ze heeft uiteindelijk als een bezetene spaghetti met ons meegegeten) zat ze gewoon heel zielig te bibberen terwijl ze tegen de 39 koorts had.
Maar opzich gaat het hier goed, ze slaapt gewoon heel veel.

Vandaag bij de hema een uber cute poppenwagentje opgehaald, rood met witte stippen. Zo schattig O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88882315
Ah Wickie, daar kan ze straks mooi achteraan lopen O+

Hij heeft bij me gedronken net, en flink ook! Dat vind ik nou zo moeilijk he, om dat af te remmen. Kleine beetjes zijn beter, meer kans dat het er in blijft. Aan de andere kant heeft hij natuurlijk zo'n enorme behoefte aan voeding en heeft hij het vocht ook hard nodig. Bovendien gaat hij echt heel hard huilen als hem loskoppel.
Ik hoop echt dat het er in blijft...
pi_88882703
Als koorts niet omlaag gaat met pcm geef ik gewoon ibuprofen, dat werkt vaak wel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88882959
Oeh Karin, wat heftig. Hopelijk daalt de koorts snel. :*

Mette en Toby, jullie ook beterschap! :*
  donderdag 18 november 2010 @ 22:37:34 #241
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88882960
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:24 schreef Kersjes het volgende:
Ah Wickie, daar kan ze straks mooi achteraan lopen O+

Hij heeft bij me gedronken net, en flink ook! Dat vind ik nou zo moeilijk he, om dat af te remmen. Kleine beetjes zijn beter, meer kans dat het er in blijft. Aan de andere kant heeft hij natuurlijk zo'n enorme behoefte aan voeding en heeft hij het vocht ook hard nodig. Bovendien gaat hij echt heel hard huilen als hem loskoppel.
Ik hoop echt dat het er in blijft...
Als hij weer wil drinken, dan kun je hem misschien dezelfde borst aanbieden? Dan zit er minder in, dus dan loopt hij minder over. Sterkte. :*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 07:26:57 #242
5428 crew  miss_sly
pi_88890395
Senna is rond half 5 bij mij in bed gekomen, Nogal onrustig geslapen, maar wel tot half 7 nog geslapen. We werden wakker, ze wil drinken. Ze begint te drinken, laat heel snel los, zegt een paar keer Nee en begint ineens over te geven!
Tja, en toen was het echt over. Ze danst letterlijk door het huis, zingt, is spraakzaam genoeg, wilde alleen niet eten.
En de vraag is nu: moet ik haar naar het kdv brengen? Als ze tot we moeten vertrekken niet moet overgeven, zal ik het maar doen. Ik hoor het dan wel als het niet meer gaat ofzo.
pi_88890781
Hè Miss, da's ook vervelend!

Karin, hoe gaat het nu met Lars?

En de rest van de zieke kindjes ook sterkte!

Hier een prima avond en nacht gehad. Geen herhaling van de kiesjesdrama's van de avond ervoor. Kwart voor zeven naar bed en pas vanmorgen om kwart over zeven de eerste geluiden.
  vrijdag 19 november 2010 @ 08:15:22 #244
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88890826
Miss ik zou het gewoon doen. Als het niet gaat, kun je haar altijd nog halen? Mss zat er even iets dwars?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:04:01 #245
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88891539
Hoe is het met Lars Karin?

Miss is Senna naar het kdv?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88891569
Karin hoe is het nu met Lars?

Beterschap voor alle zieke kindjes :*

Driekus wat goeeeed! *O* Je doet je naam eer aan snelle! :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 09:13:07 #247
5428 crew  miss_sly
pi_88891672
Senna is naar het kdv. Als het niet gaat, ga ik haar halen, maar behalve dat ze weer geen afscheid wilde nemen, ging het prima met haar.

Hoe is het met de zieke kindjes? Hoe is de nacht gegaan? Hoe is het met lars, de koorts nog wat gedaald?
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:44:26 #248
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88892373
Mijn muppet had vanochtend nog steeds koorts dus we zijn maar thuis gebleven. Verder is hij wel vrolijk, maar ik mag hem met koorts boven de 38 niet naar het kinderdagverblijf brengen. Nouja, als ik zou overleggen zou het misschien wel mogen (ze zijn erg flexibel en hij is verder gewoon niet ziek) maar ik vind het een fijner idee om hem even thuis te houden en dan zo nu en dan een paracetamolletje te geven.

Nu kijkt hij lekker Teletubbies. De filmpjes met de kindjes tussendoor boeien hem niet, dan gaat hij wat anders doen. Maar de Teletubbies zelf vind hij echt heel leuk.
pi_88892422
haha Ca.ra dat is hier ook, de tubbies zelf zijn wel leuk maar die tussendoorfilmpjes vindt ze niks. En dan wordt zo'n filmpje nog twee keer gedaan ook :')

lekker uitzieken Thomas :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:47:54 #250
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88892449
Nou volgens mij is het gewoon de reactie op de BMR prik hoor. De roodheid is ook weer weg van zijn bovenbeen en het is ook niet meer dik.

Mijn kind heeft gewoon weer eens wat raars :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')