abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88840884
Oh, die beker ziet er handig uit! Ik ga er even over twijfelen. Aan de ene kant lijkt het me makkelijk, aan de andere kant vind ik dat Ivan zo snel mogelijk moet leren dat zijn drinken wegloopt als hij geen rekening houdt met de wetten van de zwaartekracht. Het geknoei heeft een functie, zeg maar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88840972
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, die beker ziet er handig uit! Ik ga er even over twijfelen. Aan de ene kant lijkt het me makkelijk, aan de andere kant vind ik dat Ivan zo snel mogelijk moet leren dat zijn drinken wegloopt als hij geen rekening houdt met de wetten van de zwaartekracht. Het geknoei heeft een functie, zeg maar.
Dit denk ik eigenlijk ook wel. Hier nooit antilek bekers gehad. Kyllian heeft wel lang zo'n rietjesbeker gebruikt, maar dat was gewoon handig voor onderweg enzo.
pi_88840993
nou het lekt dus niet; er zit helemaal rondom een rand van een soort plastic; en als ze zuigt, dan komt er drinken tussendoor op de plek waar ze drinkt.

en bij ons ie het een tussenstap ipv een tuit of rietjesbeker; want dat gaat hier niet zo goed.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88841039
zelfs de allerduurste antilekbeker lekt...
Ik heb nog geen een antilekbeker gehad die niet lekte..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88841110
oh ja het is anti-KNOEI en niet anti-LEK.. dus het is echt om te leren drinken uit een beker en niet om als meesleurbeker te gebruiken zoals een antilekbeker.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88841112
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:55 schreef mikoxx het volgende:
Hier nog drie flessen en daarnaast extra drinken in de tuitbeker. Een gewone beker wordt met inhoud omgekieperd, danwel boven de mond, danwel boven de tafel/vloer. En dan is het verslikken geblazen. Ik dacht: dat lukt nog niet, dus toch maar weer de tuit. Hoe hebben jullie dat aangepakt? Want als ik ze laat gaan met een beker, dan worden ze zelf kleddernat :D
Ik zou het geloof ik combineren: een tuitbeker gebruiken om er iets in te krijgen, zelf helpen om al te veel knoeien te voorkomen, en zo nu en dan gewoon lekker laten klooien met water. Tot een week geleden heb ik bij Ivan alleen maar een gewone beker gebruikt (altijd met hulp van mijzelf) en sindskort geef ik hem ook wel eens een tuitbeker om hem wat meer zelfstandigheid te geven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88841204
Mikoxx, ik ben bij Tess begonnen met een beetje yoghurt/vla erin te doen zodat ze niet gelijk zeiknat was :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:04:02 #108
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88841217
Ik las net dat drinken uit een tuit mét antilek geen goede overgang naar drinken uit een beker is, omdat je bij drinken uit een beker met antilekventiel nog steed?s moet zuigen. Bij zuigen gebruikt je kindje zijn tong voorin de mond en bij drinken uit een beker moet de tong juist achterin de mond zijn.

Hier staat de tuitbeker vaak op tafel, de hele dag eigenlijk. Dan kunnen/mogen ze dus drinken als ze willen. Hoe doen jullie dat

[ Bericht 0% gewijzigd door mikoxx op 17-11-2010 22:17:52 ]
pi_88841257
Hier lekt alleen de mepal-beker van de blokker niet en de rest is echt waardeloos. We gebruiken veel rietjesbekers en Esmee drinkt soms nog een lekkere fles. Bij Linde werden we gewaarschuwd dat het tot gevolg kon hebben dat ze minder laat ging praten... huhhuh :')
Dus nu geven we lekker lang de fles da's beter voor onze oren O-)

En Esmee ging vanavond gewoon zomaar uit het niks in de kamer staan zonder zich ergens aan op te trekken / vast te houden :o Ze begreep zelf geloof ik niet helemaal wat ze er nou mee moest :D
  woensdag 17 november 2010 @ 22:04:36 #110
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88841264
Vicky da's een goeie, dank!
pi_88841317
Ik heb vandaag 1 zogenaamde antilekbeker weggegooid.
Tess krijgt alleen nog maar een rietjesbeker of een pakje drinken. Tijdens het avondeten krijgt ze een beker.
Soms tussendoor ook wel eens, maar dat is niet zo vaak.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88841379
Oh en een bekertje water geven als ze in bad zitten dan kunnen ze mooi oefenen. Wel opletten dat ze daarna geen badwater gaan drinken :P
pi_88841482
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef Stiemie het volgende:
Oh en een bekertje water geven als ze in bad zitten dan kunnen ze mooi oefenen. Wel opletten dat ze daarna geen badwater gaan drinken :P
of onder de douche bij gebrek aan bad ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88841760
alle antilekbekers lekken inderdaad. Ik merk wel dat Driekus het idee van een beker snapt. Hij tilt ook de rietjesbeker op zoals een gewone beker/tuitbeker en is dan verbaasd dat er op een gegeven moment niets meer uit komt. Nee, duh, dat werkt niet bij een rietejsbeker.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88841789
mikoxx ik snap niet zo goed wat je bedoelt? er staat bij beide achterin?

en bij de beker die Evie heeft, heeft ze haar tong juist voorin; zelfs wat naar buiten (tegen de onderrand van de beker).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88841981


Wij hebben bij Linde zo een gebruikt. Werkte ook goed
pi_88841996
Phfeww, bijgelezen...
Jullie gaan hard dames!

Ik moest zo lachen om Seb z'n ervaring met de sate :D Sorry Estrys :@

Toby drinkt ook nog uit een fles of een beker met zachte tuit, die staan hier altijd voor het grijpen. Uit een rietje kan hij sinds kort ook. En als grote broer z'n beker niet hoog zet dan is 'ie hem geheid kwijt! Gaat de ene keer goed en de andere keer kan ik hem een droge set kleren aantrekken.
Dat laatste gebeurt bij voorkeur 's oochtends op dagen dat ik moet werken en de jongens naar het kdv moeten }:|

We hebben net gedoucht nadat mijn gloeiende jochie zijn volledige maaginhoud (ehhh, zo goed als niks, wat er niet in gaat hoeft er ook niet uit) over ons heen gooide. Hij ligt nu met paracetamol in bed. Hopelijk gaat het morgen beter met hem, hij eet al sinds maandag zo goed als niks en je kan het al goed zien aan zijn gezichtje ;(
.... met gevoel voor drama....
pi_88842224
Arme Toby ;( Houdt hij wel wat vocht binnen?

Pff altijd als ik alleen thuis ben gaan de dames ineens 's avonds spoken -O- En ik wilde net lekker uitzendinggemist gaan kijken }:|
  woensdag 17 november 2010 @ 22:19:02 #119
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88842244
BJ ik heb het aangepast :P . Dank voor het meedenken weer ladies, ik ga mn nestje opzoeken nu. Truste..

Toby :*
pi_88842387
Isabeau werd net wakker en was ontroostbaar. Volledig over haar toeren. Omdat ze zo aan het huilen was kon ik mooi in haar mondje kijken en dat verklaarde een hoop. Boven een wit puntje en onder een dikke bobbel. Kiesjes!

Na een halve liter dentinox, een zetpil, een shitload liedjes én een verhaaltje ligt ze nu weer te slapen. Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen.

Zou dat de koorts van gisteren verklaren?
pi_88842506
Stiemie, dat gelukkig wel.
Buhh, ik kan er zo slecht tegen als de jongens ziek zijn,.. Zeker nu ze de afgelopen paar dagen ook weleens in hun slaap hebben gespuugd, als het aan mij ligt ga ik elke 5 minuten kijken of ze het nog doen :@
.... met gevoel voor drama....
pi_88842554
Koorts door kiesjes kan heel goed Sorbo!
Gelukkig doet een halve liter Dentinox wonderen :D
.... met gevoel voor drama....
pi_88843061
Och toby ook al, wat sneu, beterschap!
Lars is ook ziek, en ik vind het eng dit keer.
hij is zo suf....klein kacheltje....
ik vroeg me af of ze op de BMR ook eerder reactie kunnen geven als 6 dagen?
Of zou dit weer wat anders zijn?

Bekers, praat me er niet van. Ik heb een assortiment hier, dat wil je niet weten.
Voor Meike werkte toen die bekers die in het pakket van Babydump zaten, die tuitbekers zonder antilek.
Bij Lars heb ik nog geen tuitbeker gevonden die werkt. hij drinkt alles nog uit een flesje. (geen commentaar op gehad op het CB overigens)
En in bad oefent hij met een gewone beker.

Lena....paard :D
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88843265
Poppedein, ik zou me wel wat zorgen gaan maken over de bevalling als je echt een paard krijgt
pi_88843323
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:35 schreef Sorbootje het volgende:
Poppedein, ik zou me wel wat zorgen gaan maken over de bevalling als je echt een paard krijgt
Ik zou in dat geval maar hopen op een pony, dat scheelt weer iets ;)
  woensdag 17 november 2010 @ 22:37:04 #126
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88843374
Bram drinkt overdag vooral uit de tuitbekers uit het pakket van Babydump en voor onderweg hebben we een mepal-antilek tuit. Overdag doen we ook vaak met een open beker oefenen en dat gaat op zich goed. Af en toe iets te wild en dus kleddernat.
's Ochtends en 's Avonds drinkt hij nu Melk ( :o ) uit een fles. Blijkt dat hij op het kdv tussen de middag zo 2 bekers melk drinkt, dus dan moet hij het thuis ook lusten...
pi_88843377
maar Lena heeft eigenlijk wel een klein beetje gelijk vind ik.. het hartje lijkt een beetje op een galoperend paardje O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:38:56 #128
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88843466
Bram noemt het een treintje O+

Hij is momenteel helemaal in de ban van Toy Story oftewel toitorie zoals hij het noemt

Marie, alvast van harte met de verjaardag van je Peuter!
pi_88844112
Arme Toby en Lars! :*
Beterschap jongens.

Sugarsnap, wat een verandering! Fijn dat hij nu gewoo melk drinkt ipv yokidrink. :Y
En treintje, wat lief.

Sterkte Stiemie, hopelijk vallen ze snel weer in slaap.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:36 schreef Stiemie het volgende:
Ik zou in dat geval maar hopen op een pony, dat scheelt weer iets ;)
Een mini-paardje. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88844303
Ohhhhhh die willik!! O+ Dan krijgt "goh wat heeft ie veel haar" trouwens ineens wel een andere betekenis ;)

En och die bevalling...paar kettingen om de benen en trekken maar...Ik zeg gaan met die banaan (Hoor je dat.. ik zei banaan :P :D )
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88844329
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:51 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhhh die willik!! O+

En och die bevalling...paar kettingen om de benen en trekken maar...Ik zeg gaan met die banaan (Hoor je dat.. ik zei banaan :P :D )
_O- zolang je er maar geen plaatje bij doet _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:55:10 #132
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88844485
zOMG die gaat op m`n verlanglijstje O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_88844532
quote:
Op woensdag 17 november 2010 22:51 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhhh die willik!! O+ Dan krijgt "goh wat heeft ie veel haar" trouwens ineens wel een andere betekenis ;)

En och die bevalling...paar kettingen om de benen en trekken maar...Ik zeg gaan met die banaan (Hoor je dat.. ik zei banaan :P :D )
Fuck!! Ik moest hardop lachen en lachte Leyla wakker!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88844719
Hahaha, Sorry Leyla :*

En dank voor het toevoegen van het het woord Fuck in je quote bericht, dat googled lekker gericht op 2 woorden ;) :P
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 17 november 2010 @ 23:00:41 #135
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_88844798
Ah poppedein, ik lees dat je zwanger bent van een paard?
Dan heb ik het beter voor elkaar, als ik hier vraag wat er in mijn buik zit dan krijg ik als antwoord visjes. En als ik vraag of hij een broertje of zusje wil dan zegt hij met een bedenkelijk gezicht dat hij wel een appel wil.
pi_88844813
Oooh, dat paardje O+
.... met gevoel voor drama....
pi_88844820
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:59 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha, Sorry Leyla :*

En dank voor het toevoegen van het het woord Fuck in je quote bericht, dat googled lekker gericht op 2 woorden ;) :P
whahahaha, lekker wijf!! googled nog beter _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88844881
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:00 schreef krijtlijk het volgende:
Ah poppedein, ik lees dat je zwanger bent van een paard?
Dan heb ik het beter voor elkaar, als ik hier vraag wat er in mijn buik zit dan krijg ik als antwoord visjes. En als ik vraag of hij een broertje of zusje wil dan zegt hij met een bedenkelijk gezicht dat hij wel een appel wil.
Ohhh O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88844989
quote:
Op woensdag 17 november 2010 23:00 schreef krijtlijk het volgende:
Ah poppedein, ik lees dat je zwanger bent van een paard?
Dan heb ik het beter voor elkaar, als ik hier vraag wat er in mijn buik zit dan krijg ik als antwoord visjes. En als ik vraag of hij een broertje of zusje wil dan zegt hij met een bedenkelijk gezicht dat hij wel een appel wil.
Gelukkig maar, fotogewijs doen appels het beter dan ander fruit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88845074
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gelukkig maar, fotogewijs doen appels het beter dan ander fruit.
_O- :'( :D _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88845174
Moet dat nou echt hier?
sorry maar ik vind het echt kinderachtig dat jullie hier zo op doorgaan, en in meerdere topics
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 17 november 2010 @ 23:46:35 #142
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88846795
Zo! Jullie gaan snel! Ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik lees dat Toby ziek is? Dikke kus voor hem!

En gaat het weer over eten? Fruit?

Morris drinkt hier alleen nog uit een tuit als ie in de auto zit. Verder gewone bekers, gaat prima zolang je er een klein laagje per keer in doet. En zijn papfles nog wel hewoon uit de fles.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88846923
quote:
Op woensdag 17 november 2010 23:46 schreef Memmel het volgende:
Zo! Jullie gaan snel! Ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik lees dat Toby ziek is? Dikke kus voor hem!

En gaat het weer over eten? Fruit?
Morris drinkt hier alleen nog uit een tuit als ie in de auto zit. Verder gewone bekers, gaat prima zolang je er een klein laagje per keer in doet. En zijn papfles nog wel hewoon uit de fles.
Geef je geen pyjamapapje?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 17 november 2010 @ 23:58:23 #144
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88847225
Jawel, maar ik wist niet hoe ik pyjama schreef. Biscuit en banaan zijn favoriet hoor!
Oeh, en de pyjamapapjes van kruidvat eigen merk kan je beter laten staan. Ranzigheid ten top. Bah!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88847624
quote:
Op woensdag 17 november 2010 23:58 schreef Memmel het volgende:
Jawel, maar ik wist niet hoe ik pyjama schreef. Biscuit en banaan zijn favoriet hoor!
Oeh, en de pyjamapapjes van kruidvat eigen merk kan je beter laten staan. Ranzigheid ten top. Bah!
Kinderen en bananen zijn altijd een smakelijke combi.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88851362
Durf bijna niet meer te zeggen dat ik mijn dochter net yoghurt met plakjes banaan heb gegeven :P

Ik breng haar zo weer naar het KDV en dan kruip ik weer onder de wol. Nog steeds alles behalve fit.
pi_88852030
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Moet dat nou echt hier?
sorry maar ik vind het echt kinderachtig dat jullie hier zo op doorgaan, en in meerdere topics
Nou, inderdaad. Het geeft me zo'n onaangenaam 'we zitten weer op de middelbare school'-gevoel. Als er iemand iets zegt wat op een of andere manier opmerkelijk is, dan kun je verwachten dat er een clubje van mensen bovenop duikt om zich erom te bescheuren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88852032
Zieke kindjes, gauw opknappen hoor :*

Karin, hoe is het nu met Lars?
Fake it till you make it...
pi_88852320
quote:
13s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]



Nou, inderdaad. Het geeft me zo'n onaangenaam 'we zitten weer op de middelbare school'-gevoel. Als er iemand iets zegt wat op een of andere manier opmerkelijk is, dan kun je verwachten dat er een clubje van mensen bovenop duikt om zich erom te bescheuren.
Opmerkelijk hoeft niet eens, maar anders dan van bepaalde anderen.

Ik vind het ook een beetje jammer.

Senna heeft goed geslapen! Tot 5 uur in haar bed, na de voeding lukte het niet meer, dus bij mij genomen en om 8 uur werden we wakker :o nu nog haasten ook, want we krijgen zo bezoek :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88852331
Beterschap voor Toby! Hoe is het nou met hem?
En andere zieke kindjes?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')