Dit denk ik eigenlijk ook wel. Hier nooit antilek bekers gehad. Kyllian heeft wel lang zo'n rietjesbeker gebruikt, maar dat was gewoon handig voor onderweg enzo.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, die beker ziet er handig uit! Ik ga er even over twijfelen. Aan de ene kant lijkt het me makkelijk, aan de andere kant vind ik dat Ivan zo snel mogelijk moet leren dat zijn drinken wegloopt als hij geen rekening houdt met de wetten van de zwaartekracht. Het geknoei heeft een functie, zeg maar.
Ik zou het geloof ik combineren: een tuitbeker gebruiken om er iets in te krijgen, zelf helpen om al te veel knoeien te voorkomen, en zo nu en dan gewoon lekker laten klooien met water. Tot een week geleden heb ik bij Ivan alleen maar een gewone beker gebruikt (altijd met hulp van mijzelf) en sindskort geef ik hem ook wel eens een tuitbeker om hem wat meer zelfstandigheid te geven.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:55 schreef mikoxx het volgende:
Hier nog drie flessen en daarnaast extra drinken in de tuitbeker. Een gewone beker wordt met inhoud omgekieperd, danwel boven de mond, danwel boven de tafel/vloer. En dan is het verslikken geblazen. Ik dacht: dat lukt nog niet, dus toch maar weer de tuit. Hoe hebben jullie dat aangepakt? Want als ik ze laat gaan met een beker, dan worden ze zelf kleddernat![]()
of onder de douche bij gebrek aan badquote:Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef Stiemie het volgende:
Oh en een bekertje water geven als ze in bad zitten dan kunnen ze mooi oefenen. Wel opletten dat ze daarna geen badwater gaan drinken
Ik zou in dat geval maar hopen op een pony, dat scheelt weer ietsquote:Op woensdag 17 november 2010 22:35 schreef Sorbootje het volgende:
Poppedein, ik zou me wel wat zorgen gaan maken over de bevalling als je echt een paard krijgt
Een mini-paardje.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:36 schreef Stiemie het volgende:
Ik zou in dat geval maar hopen op een pony, dat scheelt weer iets
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:51 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhhh die willik!!
En och die bevalling...paar kettingen om de benen en trekken maar...Ik zeg gaan met die banaan (Hoor je dat.. ik zei banaan![]()
)
Fuck!! Ik moest hardop lachen en lachte Leyla wakker!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:51 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhhh die willik!!Dan krijgt "goh wat heeft ie veel haar" trouwens ineens wel een andere betekenis
En och die bevalling...paar kettingen om de benen en trekken maar...Ik zeg gaan met die banaan (Hoor je dat.. ik zei banaan![]()
)
whahahaha, lekker wijf!! googled nog beterquote:Op woensdag 17 november 2010 22:59 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha, Sorry Leyla![]()
En dank voor het toevoegen van het het woord Fuck in je quote bericht, dat googled lekker gericht op 2 woorden![]()
Ohhhquote:Op woensdag 17 november 2010 23:00 schreef krijtlijk het volgende:
Ah poppedein, ik lees dat je zwanger bent van een paard?
Dan heb ik het beter voor elkaar, als ik hier vraag wat er in mijn buik zit dan krijg ik als antwoord visjes. En als ik vraag of hij een broertje of zusje wil dan zegt hij met een bedenkelijk gezicht dat hij wel een appel wil.
Gelukkig maar, fotogewijs doen appels het beter dan ander fruit.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:00 schreef krijtlijk het volgende:
Ah poppedein, ik lees dat je zwanger bent van een paard?
Dan heb ik het beter voor elkaar, als ik hier vraag wat er in mijn buik zit dan krijg ik als antwoord visjes. En als ik vraag of hij een broertje of zusje wil dan zegt hij met een bedenkelijk gezicht dat hij wel een appel wil.
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, fotogewijs doen appels het beter dan ander fruit.
Geef je geen pyjamapapje?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:46 schreef Memmel het volgende:
Zo! Jullie gaan snel! Ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik lees dat Toby ziek is? Dikke kus voor hem!
En gaat het weer over eten? Fruit?
Morris drinkt hier alleen nog uit een tuit als ie in de auto zit. Verder gewone bekers, gaat prima zolang je er een klein laagje per keer in doet. En zijn papfles nog wel hewoon uit de fles.
Kinderen en bananen zijn altijd een smakelijke combi.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:58 schreef Memmel het volgende:
Jawel, maar ik wist niet hoe ik pyjama schreef. Biscuit en banaan zijn favoriet hoor!
Oeh, en de pyjamapapjes van kruidvat eigen merk kan je beter laten staan. Ranzigheid ten top. Bah!
Nou, inderdaad. Het geeft me zo'n onaangenaam 'we zitten weer op de middelbare school'-gevoel. Als er iemand iets zegt wat op een of andere manier opmerkelijk is, dan kun je verwachten dat er een clubje van mensen bovenop duikt om zich erom te bescheuren.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Moet dat nou echt hier?
sorry maar ik vind het echt kinderachtig dat jullie hier zo op doorgaan, en in meerdere topics
Opmerkelijk hoeft niet eens, maar anders dan van bepaalde anderen.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Het geeft me zo'n onaangenaam 'we zitten weer op de middelbare school'-gevoel. Als er iemand iets zegt wat op een of andere manier opmerkelijk is, dan kun je verwachten dat er een clubje van mensen bovenop duikt om zich erom te bescheuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |