abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 november 2010 @ 21:55:58 #100
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88840661
BJ, ik begrijp niet zo goed hoe die beker dan werkt :? . Dat lekt dan toch haske?

Hier nog drie flessen en daarnaast extra drinken in de tuitbeker. Een gewone beker wordt met inhoud omgekieperd, danwel boven de mond, danwel boven de tafel/vloer. En dan is het verslikken geblazen. Ik dacht: dat lukt nog niet, dus toch maar weer de tuit. Hoe hebben jullie dat aangepakt? Want als ik ze laat gaan met een beker, dan worden ze zelf kleddernat :D
pi_88840884
Oh, die beker ziet er handig uit! Ik ga er even over twijfelen. Aan de ene kant lijkt het me makkelijk, aan de andere kant vind ik dat Ivan zo snel mogelijk moet leren dat zijn drinken wegloopt als hij geen rekening houdt met de wetten van de zwaartekracht. Het geknoei heeft een functie, zeg maar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88840972
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, die beker ziet er handig uit! Ik ga er even over twijfelen. Aan de ene kant lijkt het me makkelijk, aan de andere kant vind ik dat Ivan zo snel mogelijk moet leren dat zijn drinken wegloopt als hij geen rekening houdt met de wetten van de zwaartekracht. Het geknoei heeft een functie, zeg maar.
Dit denk ik eigenlijk ook wel. Hier nooit antilek bekers gehad. Kyllian heeft wel lang zo'n rietjesbeker gebruikt, maar dat was gewoon handig voor onderweg enzo.
pi_88840993
nou het lekt dus niet; er zit helemaal rondom een rand van een soort plastic; en als ze zuigt, dan komt er drinken tussendoor op de plek waar ze drinkt.

en bij ons ie het een tussenstap ipv een tuit of rietjesbeker; want dat gaat hier niet zo goed.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88841039
zelfs de allerduurste antilekbeker lekt...
Ik heb nog geen een antilekbeker gehad die niet lekte..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88841110
oh ja het is anti-KNOEI en niet anti-LEK.. dus het is echt om te leren drinken uit een beker en niet om als meesleurbeker te gebruiken zoals een antilekbeker.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88841112
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:55 schreef mikoxx het volgende:
Hier nog drie flessen en daarnaast extra drinken in de tuitbeker. Een gewone beker wordt met inhoud omgekieperd, danwel boven de mond, danwel boven de tafel/vloer. En dan is het verslikken geblazen. Ik dacht: dat lukt nog niet, dus toch maar weer de tuit. Hoe hebben jullie dat aangepakt? Want als ik ze laat gaan met een beker, dan worden ze zelf kleddernat :D
Ik zou het geloof ik combineren: een tuitbeker gebruiken om er iets in te krijgen, zelf helpen om al te veel knoeien te voorkomen, en zo nu en dan gewoon lekker laten klooien met water. Tot een week geleden heb ik bij Ivan alleen maar een gewone beker gebruikt (altijd met hulp van mijzelf) en sindskort geef ik hem ook wel eens een tuitbeker om hem wat meer zelfstandigheid te geven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88841204
Mikoxx, ik ben bij Tess begonnen met een beetje yoghurt/vla erin te doen zodat ze niet gelijk zeiknat was :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:04:02 #108
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88841217
Ik las net dat drinken uit een tuit mét antilek geen goede overgang naar drinken uit een beker is, omdat je bij drinken uit een beker met antilekventiel nog steed?s moet zuigen. Bij zuigen gebruikt je kindje zijn tong voorin de mond en bij drinken uit een beker moet de tong juist achterin de mond zijn.

Hier staat de tuitbeker vaak op tafel, de hele dag eigenlijk. Dan kunnen/mogen ze dus drinken als ze willen. Hoe doen jullie dat

[ Bericht 0% gewijzigd door mikoxx op 17-11-2010 22:17:52 ]
pi_88841257
Hier lekt alleen de mepal-beker van de blokker niet en de rest is echt waardeloos. We gebruiken veel rietjesbekers en Esmee drinkt soms nog een lekkere fles. Bij Linde werden we gewaarschuwd dat het tot gevolg kon hebben dat ze minder laat ging praten... huhhuh :')
Dus nu geven we lekker lang de fles da's beter voor onze oren O-)

En Esmee ging vanavond gewoon zomaar uit het niks in de kamer staan zonder zich ergens aan op te trekken / vast te houden :o Ze begreep zelf geloof ik niet helemaal wat ze er nou mee moest :D
  woensdag 17 november 2010 @ 22:04:36 #110
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88841264
Vicky da's een goeie, dank!
pi_88841317
Ik heb vandaag 1 zogenaamde antilekbeker weggegooid.
Tess krijgt alleen nog maar een rietjesbeker of een pakje drinken. Tijdens het avondeten krijgt ze een beker.
Soms tussendoor ook wel eens, maar dat is niet zo vaak.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88841379
Oh en een bekertje water geven als ze in bad zitten dan kunnen ze mooi oefenen. Wel opletten dat ze daarna geen badwater gaan drinken :P
pi_88841482
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef Stiemie het volgende:
Oh en een bekertje water geven als ze in bad zitten dan kunnen ze mooi oefenen. Wel opletten dat ze daarna geen badwater gaan drinken :P
of onder de douche bij gebrek aan bad ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88841760
alle antilekbekers lekken inderdaad. Ik merk wel dat Driekus het idee van een beker snapt. Hij tilt ook de rietjesbeker op zoals een gewone beker/tuitbeker en is dan verbaasd dat er op een gegeven moment niets meer uit komt. Nee, duh, dat werkt niet bij een rietejsbeker.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88841789
mikoxx ik snap niet zo goed wat je bedoelt? er staat bij beide achterin?

en bij de beker die Evie heeft, heeft ze haar tong juist voorin; zelfs wat naar buiten (tegen de onderrand van de beker).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88841981


Wij hebben bij Linde zo een gebruikt. Werkte ook goed
pi_88841996
Phfeww, bijgelezen...
Jullie gaan hard dames!

Ik moest zo lachen om Seb z'n ervaring met de sate :D Sorry Estrys :@

Toby drinkt ook nog uit een fles of een beker met zachte tuit, die staan hier altijd voor het grijpen. Uit een rietje kan hij sinds kort ook. En als grote broer z'n beker niet hoog zet dan is 'ie hem geheid kwijt! Gaat de ene keer goed en de andere keer kan ik hem een droge set kleren aantrekken.
Dat laatste gebeurt bij voorkeur 's oochtends op dagen dat ik moet werken en de jongens naar het kdv moeten }:|

We hebben net gedoucht nadat mijn gloeiende jochie zijn volledige maaginhoud (ehhh, zo goed als niks, wat er niet in gaat hoeft er ook niet uit) over ons heen gooide. Hij ligt nu met paracetamol in bed. Hopelijk gaat het morgen beter met hem, hij eet al sinds maandag zo goed als niks en je kan het al goed zien aan zijn gezichtje ;(
.... met gevoel voor drama....
pi_88842224
Arme Toby ;( Houdt hij wel wat vocht binnen?

Pff altijd als ik alleen thuis ben gaan de dames ineens 's avonds spoken -O- En ik wilde net lekker uitzendinggemist gaan kijken }:|
  woensdag 17 november 2010 @ 22:19:02 #119
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88842244
BJ ik heb het aangepast :P . Dank voor het meedenken weer ladies, ik ga mn nestje opzoeken nu. Truste..

Toby :*
pi_88842387
Isabeau werd net wakker en was ontroostbaar. Volledig over haar toeren. Omdat ze zo aan het huilen was kon ik mooi in haar mondje kijken en dat verklaarde een hoop. Boven een wit puntje en onder een dikke bobbel. Kiesjes!

Na een halve liter dentinox, een zetpil, een shitload liedjes én een verhaaltje ligt ze nu weer te slapen. Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen.

Zou dat de koorts van gisteren verklaren?
pi_88842506
Stiemie, dat gelukkig wel.
Buhh, ik kan er zo slecht tegen als de jongens ziek zijn,.. Zeker nu ze de afgelopen paar dagen ook weleens in hun slaap hebben gespuugd, als het aan mij ligt ga ik elke 5 minuten kijken of ze het nog doen :@
.... met gevoel voor drama....
pi_88842554
Koorts door kiesjes kan heel goed Sorbo!
Gelukkig doet een halve liter Dentinox wonderen :D
.... met gevoel voor drama....
pi_88843061
Och toby ook al, wat sneu, beterschap!
Lars is ook ziek, en ik vind het eng dit keer.
hij is zo suf....klein kacheltje....
ik vroeg me af of ze op de BMR ook eerder reactie kunnen geven als 6 dagen?
Of zou dit weer wat anders zijn?

Bekers, praat me er niet van. Ik heb een assortiment hier, dat wil je niet weten.
Voor Meike werkte toen die bekers die in het pakket van Babydump zaten, die tuitbekers zonder antilek.
Bij Lars heb ik nog geen tuitbeker gevonden die werkt. hij drinkt alles nog uit een flesje. (geen commentaar op gehad op het CB overigens)
En in bad oefent hij met een gewone beker.

Lena....paard :D
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88843265
Poppedein, ik zou me wel wat zorgen gaan maken over de bevalling als je echt een paard krijgt
pi_88843323
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:35 schreef Sorbootje het volgende:
Poppedein, ik zou me wel wat zorgen gaan maken over de bevalling als je echt een paard krijgt
Ik zou in dat geval maar hopen op een pony, dat scheelt weer iets ;)
  woensdag 17 november 2010 @ 22:37:04 #126
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88843374
Bram drinkt overdag vooral uit de tuitbekers uit het pakket van Babydump en voor onderweg hebben we een mepal-antilek tuit. Overdag doen we ook vaak met een open beker oefenen en dat gaat op zich goed. Af en toe iets te wild en dus kleddernat.
's Ochtends en 's Avonds drinkt hij nu Melk ( :o ) uit een fles. Blijkt dat hij op het kdv tussen de middag zo 2 bekers melk drinkt, dus dan moet hij het thuis ook lusten...
pi_88843377
maar Lena heeft eigenlijk wel een klein beetje gelijk vind ik.. het hartje lijkt een beetje op een galoperend paardje O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:38:56 #128
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88843466
Bram noemt het een treintje O+

Hij is momenteel helemaal in de ban van Toy Story oftewel toitorie zoals hij het noemt

Marie, alvast van harte met de verjaardag van je Peuter!
pi_88844112
Arme Toby en Lars! :*
Beterschap jongens.

Sugarsnap, wat een verandering! Fijn dat hij nu gewoo melk drinkt ipv yokidrink. :Y
En treintje, wat lief.

Sterkte Stiemie, hopelijk vallen ze snel weer in slaap.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:36 schreef Stiemie het volgende:
Ik zou in dat geval maar hopen op een pony, dat scheelt weer iets ;)
Een mini-paardje. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88844303
Ohhhhhh die willik!! O+ Dan krijgt "goh wat heeft ie veel haar" trouwens ineens wel een andere betekenis ;)

En och die bevalling...paar kettingen om de benen en trekken maar...Ik zeg gaan met die banaan (Hoor je dat.. ik zei banaan :P :D )
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88844329
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:51 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhhh die willik!! O+

En och die bevalling...paar kettingen om de benen en trekken maar...Ik zeg gaan met die banaan (Hoor je dat.. ik zei banaan :P :D )
_O- zolang je er maar geen plaatje bij doet _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:55:10 #132
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88844485
zOMG die gaat op m`n verlanglijstje O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_88844532
quote:
Op woensdag 17 november 2010 22:51 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhhh die willik!! O+ Dan krijgt "goh wat heeft ie veel haar" trouwens ineens wel een andere betekenis ;)

En och die bevalling...paar kettingen om de benen en trekken maar...Ik zeg gaan met die banaan (Hoor je dat.. ik zei banaan :P :D )
Fuck!! Ik moest hardop lachen en lachte Leyla wakker!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88844719
Hahaha, Sorry Leyla :*

En dank voor het toevoegen van het het woord Fuck in je quote bericht, dat googled lekker gericht op 2 woorden ;) :P
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 17 november 2010 @ 23:00:41 #135
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_88844798
Ah poppedein, ik lees dat je zwanger bent van een paard?
Dan heb ik het beter voor elkaar, als ik hier vraag wat er in mijn buik zit dan krijg ik als antwoord visjes. En als ik vraag of hij een broertje of zusje wil dan zegt hij met een bedenkelijk gezicht dat hij wel een appel wil.
pi_88844813
Oooh, dat paardje O+
.... met gevoel voor drama....
pi_88844820
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:59 schreef Poppedein het volgende:
Hahaha, Sorry Leyla :*

En dank voor het toevoegen van het het woord Fuck in je quote bericht, dat googled lekker gericht op 2 woorden ;) :P
whahahaha, lekker wijf!! googled nog beter _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88844881
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:00 schreef krijtlijk het volgende:
Ah poppedein, ik lees dat je zwanger bent van een paard?
Dan heb ik het beter voor elkaar, als ik hier vraag wat er in mijn buik zit dan krijg ik als antwoord visjes. En als ik vraag of hij een broertje of zusje wil dan zegt hij met een bedenkelijk gezicht dat hij wel een appel wil.
Ohhh O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88844989
quote:
Op woensdag 17 november 2010 23:00 schreef krijtlijk het volgende:
Ah poppedein, ik lees dat je zwanger bent van een paard?
Dan heb ik het beter voor elkaar, als ik hier vraag wat er in mijn buik zit dan krijg ik als antwoord visjes. En als ik vraag of hij een broertje of zusje wil dan zegt hij met een bedenkelijk gezicht dat hij wel een appel wil.
Gelukkig maar, fotogewijs doen appels het beter dan ander fruit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88845074
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gelukkig maar, fotogewijs doen appels het beter dan ander fruit.
_O- :'( :D _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88845174
Moet dat nou echt hier?
sorry maar ik vind het echt kinderachtig dat jullie hier zo op doorgaan, en in meerdere topics
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 17 november 2010 @ 23:46:35 #142
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88846795
Zo! Jullie gaan snel! Ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik lees dat Toby ziek is? Dikke kus voor hem!

En gaat het weer over eten? Fruit?

Morris drinkt hier alleen nog uit een tuit als ie in de auto zit. Verder gewone bekers, gaat prima zolang je er een klein laagje per keer in doet. En zijn papfles nog wel hewoon uit de fles.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88846923
quote:
Op woensdag 17 november 2010 23:46 schreef Memmel het volgende:
Zo! Jullie gaan snel! Ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik lees dat Toby ziek is? Dikke kus voor hem!

En gaat het weer over eten? Fruit?
Morris drinkt hier alleen nog uit een tuit als ie in de auto zit. Verder gewone bekers, gaat prima zolang je er een klein laagje per keer in doet. En zijn papfles nog wel hewoon uit de fles.
Geef je geen pyjamapapje?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 17 november 2010 @ 23:58:23 #144
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88847225
Jawel, maar ik wist niet hoe ik pyjama schreef. Biscuit en banaan zijn favoriet hoor!
Oeh, en de pyjamapapjes van kruidvat eigen merk kan je beter laten staan. Ranzigheid ten top. Bah!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88847624
quote:
Op woensdag 17 november 2010 23:58 schreef Memmel het volgende:
Jawel, maar ik wist niet hoe ik pyjama schreef. Biscuit en banaan zijn favoriet hoor!
Oeh, en de pyjamapapjes van kruidvat eigen merk kan je beter laten staan. Ranzigheid ten top. Bah!
Kinderen en bananen zijn altijd een smakelijke combi.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88851362
Durf bijna niet meer te zeggen dat ik mijn dochter net yoghurt met plakjes banaan heb gegeven :P

Ik breng haar zo weer naar het KDV en dan kruip ik weer onder de wol. Nog steeds alles behalve fit.
pi_88852030
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Moet dat nou echt hier?
sorry maar ik vind het echt kinderachtig dat jullie hier zo op doorgaan, en in meerdere topics
Nou, inderdaad. Het geeft me zo'n onaangenaam 'we zitten weer op de middelbare school'-gevoel. Als er iemand iets zegt wat op een of andere manier opmerkelijk is, dan kun je verwachten dat er een clubje van mensen bovenop duikt om zich erom te bescheuren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88852032
Zieke kindjes, gauw opknappen hoor :*

Karin, hoe is het nu met Lars?
Fake it till you make it...
pi_88852320
quote:
13s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]



Nou, inderdaad. Het geeft me zo'n onaangenaam 'we zitten weer op de middelbare school'-gevoel. Als er iemand iets zegt wat op een of andere manier opmerkelijk is, dan kun je verwachten dat er een clubje van mensen bovenop duikt om zich erom te bescheuren.
Opmerkelijk hoeft niet eens, maar anders dan van bepaalde anderen.

Ik vind het ook een beetje jammer.

Senna heeft goed geslapen! Tot 5 uur in haar bed, na de voeding lukte het niet meer, dus bij mij genomen en om 8 uur werden we wakker :o nu nog haasten ook, want we krijgen zo bezoek :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88852331
Beterschap voor Toby! Hoe is het nou met hem?
En andere zieke kindjes?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88852395
Thanks voor de beterschapswensen, ik zal het doorgeven aan de patiënt :*

Goedemorgen trouwens :O
Heb net de 2e lading wasgoed er alweer in gegooid. Je wast wat af met zo'n ziek kleintje...
Ik denk dat ik toch maar ga bellen met de huisarts. De combinatie van buikgriep, verkoudheid en koorts... Ik begin me toch zorgen te maken om dat ingevallen koppie van hem :{

Wat papjes enzo betreft heb ik het trouwens maar makkelijk, die mag Toby toch niet!
.... met gevoel voor drama....
pi_88852503
3 uur vanmiddag hebben we een afspraak. Topdrukte bij de huisarts zei de assistente, er heerst van alles op het moment.
.... met gevoel voor drama....
pi_88852653
Ik vind het toch maar saai in huis zo zonder Isabeau. Zo maar eens lekker uitgebreid in bad...

Heb de nieuwe Linda...daar kan ik stiekem toch zó van genieten; in bad liggen met een wijventijdschrift en een kop thee O+
pi_88852702
Heerlijk Sorbootje, enjoy!!
.... met gevoel voor drama....
pi_88852840
Geniet ervan Sorbo!
Hier is het ook saai, Timo slaapt nog :o Terwijl hij normaal om 7 uur uiterlijk wakker is..

Beterschap voor Toby (en andere zieke kinders, maar ben niet teruggelezen..) :*
pi_88852890
Och ja, vergeet ik helemaal Toby beterschap te wensen, Sorry Kersjes!
pi_88852981
Beterschap voor de zieke kindjes :*

Succes bij de HA kers! Wij zijn gister even geweest, Amélie had vlekjes enzo ineens, ik wilde 5e ziekte uitsluiten ivm zwangerschap. Maar t waren gewoon huis, tuin en keukenvlekjes volgens de HA :D t was er de tijd van het jaar voor volgens haar ook.
Ze zit ook weer onder het eczeem, met name in t gezicht pff... zo min mogelijk in bad was t advies, 2 keer per week, of 3 keer hooguit. Vooruit als ze echt vies is mag t wel :P maar verder maar vermijden, en vet houden.

Timo slaapkopje :D

lekker van genieten Sorbo!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88853117
Huis tuin en keukenvlekjes :D
Wat sneu dat ze zo'n last heeft van eczeem! Wij gebruiken voor Timo producten van SebaMed om hem mee te wassen, helpt voor hem erg goed. En daarna inoliën.. Misschien ken je het spul wel, maar voor de zekerheid..

Hej, hij wordt wakker :D
pi_88853647
Goedemorgen hier was het vanaf vier uur bal. Hoesten hoesten hoesten en hysterisch huilen. Uiteindelijk na een half uur krijsen eerst een paracetamol gegeven want hij leek pijn te hebben, daarna nog maar een flesje gegeven want hij had savonds bijna niks gegeten. En daarna ging seb weer slapen tot zeven uur. Ik schrok wakker van seb. Bleek papa al naar zijn werk te zijn. Toen heb ik hem bij mij in bed genomen en hebben we samen nog geslapen tot half negen. Hij ziet erg witjes, denk niet helemaal lekker.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88853670
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:18 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het toch maar saai in huis zo zonder Isabeau. Zo maar eens lekker uitgebreid in bad...

Heb de nieuwe Linda...daar kan ik stiekem toch zó van genieten; in bad liggen met een wijventijdschrift en een kop thee O+
Ik zit helemaal in de babytijdschriften. Net nu alle mailings voor Ivan aflopen krijg ik nieuw spul voor de tweede. Han-dig! Ik ga elke dag wel even in bad met zo'n ding.

Ik kom trouwens bijna nooit in kinderwinkels omdat ik niet van winkelen houd. Van de week waren we toevallig in Haarlem en liepen we een winkel met kinderspul binnen en het viel me op dat ik gewoon bijna alles kende! Sophie de Giraf, Puckababy, dekentjes van Koeka, merkkleding, ga zo maar door. Lang leve het internet. :7

Hebben jullie de aflevering van Pauw & Witteman van eergister gezien met daarin een pensionerende kinderfysiotherapeut? Ik heb me behoorlijk aan de beste man geërgerd. Eerst was hij aan het betogen dat ouders met hun googlewijsheid hem de les lezen over zaken die evident bij een kind horen (bijvoorbeeld vermoeiheid die volstrekt verklaarbaar is) en daarna gaf hij het volgende voorbeeld. Er kwamen ouders bij hem die via het reguliere circuit (consultatiebureau-arts, huisarts) bij hem terecht waren gekomen met een kindje dat slofte. Ik dacht dat de strekking van zijn verhaal ging worden: Wat een iodioten, sloffen is heel normaal bij een kind van 20 maanden. Het verhaal nam echter een heel andere wending: door de slijtage op de zolen van de schoenen te bekijken had de kinderfysiotherapeut meteen door dat het kindje tijdens het lopen contact hield met de grond en dus blind was aan één kant. Hij vond het maar belachelijk dat de ouders daar zelf niet op waren gekomen. Ik dacht juist: jemig, wat goed dat die ouders zo aangedrongen hebben op controle door een specialist! Ik zou er zelf ook niet op gekomen zijn, blindheid aan een kant. Ik schrok er zelfs behoorlijk van.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88853755
Samenvatting van de uitzending:

Ouders verwachten teveel van hun kinderen vindt Paul Helders, kinderfysiotherapie in het UMC Utrecht. Zijn oproep: laat ze met rust! De meeste kinderen die op een spreekuur komen mankeren niets, slechts een kwart heeft klachten die door fysiotherapie verholpen kunnen worden.

Paul Helders wordt als één van de grondleggers van de kinderfysiotherapie beschouwd. Hij ging afgelopen vrijdag na 35 dienstjaren met pensioen. Door zijn ervaring kan Helders na een eerste gesprek al oordelen of er echt wat aan een kind mankeert. Maar meestal komen ouders met klachten over bijvoorbeeld een trage ontwikkeling of achterstand, die onder 'normale afwijkingen' vallen.

In een interview met de Volkskrant van gisteren noemt de fysiotherapeut een aantal voorbeelden van ongeruste ouders: "Het is onvoorstelbaar; we krijgen kinderen van 2 jaar binnen met chronische pijn. En als je dan vraagt hoe die moeders dat weten, zeggen ze: dat zie ik, dat heeft hij al sinds zijn geboorte, dat weet ik gewoon."


Bron: http://pauwenwitteman.var(...)488decf86504d060546e

Op zich een interessant pleidooi, hoor. Maar ik ergerde me aan zijn arrogantie en hoe neerbuigend hij sprak over ouders en het raadplegen van dokter Google. Hij was duidelijk niet met zijn tijd meegegaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88854170
Arme Toby :'( dat klinkt wel heel zielig zeg.

Huis-tuin-en-keuken gevlekte Amélie :D is dat net zo iets als een rijst-met-krenten hond?
Wat naar dat ze weer zo'n last van eczeem heeft, heeft ze er last van? Niels zit er ook onder en ik smeer hem nu al een paar dagen in met dit spul en zijn huidje is al een stuk minder rood.
Chan, waar haal jij SebaMed wasspul? Ik heb toen Niels nog wat kleiner was de hele stad afgezocht en zelfs bij de apotheek vond ik het niet. Ik heb nu Balneum extra vettend gekocht.

Wat een gekke man, die fysiotherapeut 8)7 Lijkt me juist handig om afwijkingen in de motoriek vroeg te signaleren. Zal eens op uitzending gemist kijken. Wel knap dat hij aan de zolen kon zien dat het kindje blind was aan een kant zeg :o

Sorbootje dat is wel een errrrg wijvenblad zeg _O- Beterschap :*

Niels werd gisteravond rond 12 uur wakker en begon weer helemaal hysterisch te huilen na het drinken. Afleiden door naar een andere kamer te lopen werkte wel, maar zodra hij zijn bed zag was het weer krijsen. Terwijl ik juist het idee heb dat hij zo krijst omdat hij heel graag wel wil slapen 8)7
Toen heb ik toch de 10 minuten methode toegepast (bluh :'( ) en na een half uur sliep hij gelukkig. Maar het is toch de bedoeling dat je je kind troost in bed? Nou, hij ging alleen maar harder huilen als ik kwam om te troosten... iig wist hij dan wel dat ik er nog was. 's Nachts nog een keertje toe moeten passen, maar toen was hij na 5 minuten stil. Dus ik hoop dat het werkt en ik hoop ook dat hij leert dat ik hem ook in bed wel kan troosten. Hij heeft wel gewoon weer 3 keer gedronken trouwens, ik heb die methode alleen toegepast als hij na het drinken niet wilde slapen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88854243
Oh ik heb toevallig precies dat stukje gezien gistermiddag toen ik inschakelde!

Ik vond het wel een fijn stuk haha :D in elk geval zijn pleidooi tégen de overvolle agenda's en de belevenis-maatschappij.
Het anti-google vond ik inderdaad niet echt van deze tijd, ik denk dat wetenschappers zich er maar bij neer moeten gaan leggen dat google nu eenmaal gebruikt wordt, dat houd je niet tegen. En dat voorbeeld van dat blinde meisje vond ik de plank misslaan wat dat betreft. Wat je zegt het was in dat geval inderdaad juist goed dat de ouders volhardend zijn geweest en zich niet neer hebben gelegd bij een eerste oordeel.
Vond het wel typisch om te horen dat er blijkbaar zo enorm veel kinderen bij zo'n fysio lopen voor chronische pijn of vermoeidheidsklachten die uiteindelijk door een drukke agenda enzo te verklaren zijn.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88854316
Chan ik heb inderdaad proefmonsters SebaMed gebruikt, fijn spul is dat, misschien maar eens gaan zoeken. In principe gebruik ik eigenlijk zo min mogelijk maar ik had me vannacht voorgenomen om haar voortaan na een bad of douche in te smeren met t een of t ander.

Twinkly thnx voor de link!
Ze heeft er geen last van voor zover ik kan zien. Wat dat betreft lijkt ze op mij denk ik. Ik ben ook heel gevoelig voor eczeem en huidirritaties maar goddank heb ik er nooit jeuk aan of iets. Dat scheelt enorm.

Ik had hier nog een fles babyolie staan van Sabon maar ik twijfel over die gebruiken, weet niet zo goed wat erin zit en misschien irriteert het juist wel meer dan dat het verzacht.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88854389
Claudia, die man spreekt zichzelf ook wel tegen zeg; enerzijds doet hij laatdunkend over moeders die 'voelen' dat er iets met hun kind is, anderzijds moeten moeders meer op hun oergevoel (?) vertrouwen. En hoezo alleen moeders?

Twinlky, moeilijk hoor... die tien minuten methode zorgde hier voor twee dagen flinke drama's (volume juist flink opschroeven als ik binnenkwam) maar heeft uiteindelijk héél veel rust gebracht, maar vind het altijd moeilijk om het als een soort oplossing voor alles te brengen, want dat is het niet..en ook niet voor iedereen is het een passende methode.
pi_88854412
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:19 schreef Twinkly het volgende:
Arme Toby :'( dat klinkt wel heel zielig zeg.

Huis-tuin-en-keuken gevlekte Amélie :D is dat net zo iets als een rijst-met-krenten hond?
Wat naar dat ze weer zo'n last van eczeem heeft, heeft ze er last van? Niels zit er ook onder en ik smeer hem nu al een paar dagen in met dit spul en zijn huidje is al een stuk minder rood.
Chan, waar haal jij SebaMed wasspul? Ik heb toen Niels nog wat kleiner was de hele stad afgezocht en zelfs bij de apotheek vond ik het niet. Ik heb nu Balneum extra vettend gekocht.

Wat een gekke man, die fysiotherapeut 8)7 Lijkt me juist handig om afwijkingen in de motoriek vroeg te signaleren. Zal eens op uitzending gemist kijken. Wel knap dat hij aan de zolen kon zien dat het kindje blind was aan een kant zeg :o
Ja! Dat bevestigt mij juist erg in het gevoel dat je niet te laconiek moet zijn als je denkt dat je kind iets doet wat buiten de norm valt. Paul Helders klaagt in dit stuk dat maar een kwart van de kinderen dat bij hem komt klachten heeft die verholpen kunnen worden. Dat vind ik eigenlijk best veel!

Ook in dat artikel proef je het dedain waarmee hij over ouders en hun zorgen spreekt. Dat is nou typisch zo'n arts waar ik nooit tegenover hoop te zitten. Begrijp me niet verkeerd, ik vind zijn nuchterheid lovenswaardig en het is misschien een prima tegengeluid, maar als ouder word ik het liefst serieus genomen. Ik ben geen specialist maar ik maak mijn kind wel dag in dag uit mee en ga juist naar zo iemand toe voor degelijk onderzoek.

quote:
Toen heb ik toch de 10 minuten methode toegepast (bluh :'( ) en na een half uur sliep hij gelukkig. Maar het is toch de bedoeling dat je je kind troost in bed? Nou, hij ging alleen maar harder huilen als ik kwam om te troosten... iig wist hij dan wel dat ik er nog was.
Dat gaat hier net zo, hoor. Als ik terugloop om te troosten dan wordt het eerst erger om pas na een tijdje minder te worden.

Ik hoop dat dit voor jullie werkt!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88854582
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:22 schreef huuphuup het volgende:
Oh ik heb toevallig precies dat stukje gezien gistermiddag toen ik inschakelde!

Ik vond het wel een fijn stuk haha :D in elk geval zijn pleidooi tégen de overvolle agenda's en de belevenis-maatschappij.
Dat vind ik op zich ook een prima pleidooi, maar ik vond dat het verband dat hij legde nogal onterecht was. Hij ging van 'ouders die te veel van hun kinderen verwachten' meteen over op 'ouders die zich om een aberratie zorgen maken'. Ik vind dat twee verschillende dingen. Je hebt enerzijds ouders die veel van hun kind verwachten en niet begrijpen waarom het kind moe is. Ja, dat is heel schrijnend. Maar anderzijds is het toch volstrekt logisch dat je je zorgen maakt als je kind bijvoorbeeld nog niet loopt of praat terwijl leeftijdsgenootjes dat wel volop lijken te doen? Ik zou op een bepaald moment ook aan de bel trekken en het is niet zo makkelijk te bepalen welk moment dat dan moet zijn. Daar is hij uiteindelijk juist voor, de specialist! (En in een vroeger stadium het consultatiebureau.)

quote:
Vond het wel typisch om te horen dat er blijkbaar zo enorm veel kinderen bij zo'n fysio lopen voor chronische pijn of vermoeidheidsklachten die uiteindelijk door een drukke agenda enzo te verklaren zijn.
Ja, kinderen van twee! Dat is toch ongelooflijk. Ik begrijp niet zo goed hoe dat kan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88854737
Eigenlijk komt het over alsof hij juist wil dat ouders er wel een google-studie van maken zodat hij geen patiënten krijgt die toch niet geholpen kunnen worden :P
Grappig, ik heb meegewerkt aan een studie waarin juist de minimale afwijkingen in de motoriek werden opgespoord. Dat zal dan wel het andere kamp zijn.

"Fijn" om te horen dat Ivan ook juist huilt als je komt troosten :@

De andere methode, waarbij je bij het kind blijft tot het rustig is en steeds wat verder weg gaat zitten, werkt hier absoluut niet helaas. Niels gaat juist niet slapen en raakt helemaal overstuur wanneer ik erbij blijf. Ik vind het maar vreemd, net als dat hij niet bij ons in bed wil slapen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88854876
Volgens mij doen bijna alle kinderen dat bij controlled crying Twinkly, lijkt me ergens het teken dat het kwartje valt (anders zou hij immers niet zo luid protesteren juist als jij je wel laat zien)
pi_88854918
Ik heb voor de komende nacht alweer een jerrycan dentinox klaarstaan ;)
pi_88855066
huup die olie ken ik niet.. ik gebruik babyolie van natusan.

pff, Timo was net weer echt helemaal beter... haal ik m net uit bed, begint ie me een partij te spugen.. en net alweer.. en zo zielig bij me hangen..
pi_88855125
Ach arm ding... wat vervelend Chan!
pi_88855133
Sorbootje, je hebt ook Gengigel he? Dat mag een stuk vaker gegeven worden dan Dentinox, ik dacht zelfs ongelimiteerd.

Huup, probeer die sabon anders eerst een op een klein stukje huid? Zouy inderdaad jammer zijn als je slapende honden (huid in dit geval ;) ) gaat wekken.

Als ik wist dat Sebamed zo in trek was dan had ik de monsters wel bewaard voor jullie, ik ben momenteel toevallig alle monsters die ik nog heb liggen aan het opmaken!

Twinkly :*
Ik lees je drama's met Niels en leef met je mee, maar heb helaas geen oplossing voor je. Alleen de dooddoener dat deze fase echtheuswaar voorbij zal gaan. Ooit. Echt. Is mij beloofd :Y Ik wacht er zelf ook nog op...
.... met gevoel voor drama....
pi_88855190
Oh Timo toch :*

Toby ligt er ook alweer in. Er is wat diksap in gebleven en een paar hapjes cracker, fingers crossed dat het zo blijft.
.... met gevoel voor drama....
pi_88855302
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:54 schreef Kersjes het volgende:
Sorbootje, je hebt ook Gengigel he? Dat mag een stuk vaker gegeven worden dan Dentinox, ik dacht zelfs ongelimiteerd.

Ik overdrijf een beetje (oh echt? :P). Als ze eenmaal goed slaapt, slaapt ze. Dus één dosis dentinox en een zetpil helpen haar de nacht wel door.
pi_88855340
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:41 schreef Twinkly het volgende:
"Fijn" om te horen dat Ivan ook juist huilt als je komt troosten :@
Ik heb me niet goed uitgedrukt, want hij huilt harder als ik juist weer wegga en dat is natuurlijk ook heel logisch. Maar er zijn wel momenten geweest waarop in bed troosten niet hielp en hij bleef huilen (en ik hem eruit haalde) of juist heel vrolijk werd en ging spelen (en ik hem weer alleen liet). Dat gaat hier gewoon best wisselend. Over het algemeen werkt bij Ivan blijven zitten wel weer vrij goed en probeer ik dat eerst.

Steeds verder weg gaan zitten werkt hier trouwens ook niet. Ik moet gewoon naast hem blijven zitten tot hij slaapt. Bij mij in bed nemen werkt ook niet want dan slaapt hij niet. Tot voor kort hielp wiegen wel, maar het is me al een tijdje niet meer gelukt om hem op die manier in slaap te krijgen. Dan blijft hij maar "die! die!" zeggen en wil hij iets anders doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88855354
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:59 schreef Sorbootje het volgende:

[..]



Ik overdrijf een beetje (oh echt? :P). Als ze eenmaal goed slaapt, slaapt ze. Dus één dosis dentinox en een zetpil helpen haar de nacht wel door.
En ik maar denken dat je een zwaar onverantwoorde mama bent die d'r dreumes volpropt met medijcijnen :D
.... met gevoel voor drama....
pi_88855378
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:52 schreef Chan het volgende:
pff, Timo was net weer echt helemaal beter... haal ik m net uit bed, begint ie me een partij te spugen.. en net alweer.. en zo zielig bij me hangen..
Dat spugen is zo zielig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88855401
Oh Claudia, dat wiegen deed jij dus ook O+
Dat mis ik soms echt nog, dat ik hem zo lekker en zo snel in slaap kon wiegen als baby.
.... met gevoel voor drama....
pi_88856300
Ivan klinkt exact hoe Timo was met in slaap vallen. Tegenwoordig is het héél makkelijk met slapen: ik leg hem neer, hij geeft geen kik maar gaat meteen slapen. Ik hoop dat dat nog lang zo blijft :P

Het spugen is inderdaad zo zielig.. Ik vind het extra zielig om dat Timo zo graag gewoon wil eten, maar het kwam er dus binnen 5 minuten al uit..
pi_88857374
Marie gefeliciteerd met je grote jongen *O* Een hele fijne dag en tot over een maand of 7 in het andere topic!
Maarten scheelt 37 jaar met schaap :P

quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:34 schreef Claudia_x het volgende:



Ja, kinderen van twee! Dat is toch ongelooflijk. Ik begrijp niet zo goed hoe dat kan.
Nou, dat begrijp ik wel een beetje. De broer van schaap en zijn vrouw zijn zelf van die drukke mensen die altijd een volle agenda hebben. En de kinderen gaan daarin mee, natuurlijk. In een weekend een lange fietstocht, een etentje met de hele familie omdat oma jarig is en ;s avonds logeren om de volgende dag nog zo'n dag volgepakt met van alles te hebben, vinden zij normaal. Op 5 december moet het jongetjes (4 jaar) eerst naar zwemles (dat is al hartstikke vermoeiend), waarschijnlijk zal Sinterklaas daar wel komen, spannend en vermoeiend en daarna wordt er thuis Sinterklaas gevierd met een hoop gedoe. Ik word al moe als ik zulke dagen moet maken, dus voor een kind is dat helemaal erg. En dan zijn er waarschijnlijk ouders die nog veel vollere agenda's hebben.

Arme Timo. Spugen is zoo zielig!

We hadden net bezoek. En het bezoek ging weg omdat alle kindjes moe begonnen te worden. Ik heb met Senna in noodtempo geluncht en ze lag al snel in bed en slaapt :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88857610
*O* Marie, gefeliciteerd met je grote knul!!

Tess viel net bijna in slaap in de auto, ik ben naast d'r gaan zitten om d'r wakker te houden we waren bijna thuis en thuis was ze weer helemaal fit. Ze is wel gewoon naar bed gegaan en is zonder problemen gaan slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88859255
Maarten is jarig! Hoera! gefeliciteerd Marie!

Toby naar de ha, succes!

Lars heeft niet zo'n beste nacht gehad, hij had midden in de nacht nog 39,5 koorts, dus maar weer een zetpil gegeven, toen nog 3 keer wakker geworden.
Vanmorgen leek hij al weer wat beter, koorts ook wat gezakt. hoorde ik van mijn vriend
Ik heb hem nog niet gezien, ben op mijn werk, en was al weg toen Lars nog sliep.
Hij is lekker bij oma, heerlijk in zijn joggingbroekje en pantoffels, wie doet je wat.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88862142
Hier nog steeds meisje met koorts en misère. Ze heeft inmiddels wel weer gepoept. Maar het is papadag, ik ben braaf aan het werk.

Alle zieke kindjes beterschap!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88862444
Ach wat sneu voor Mette. Beterschap ook :*
En Lars ook al, ook beterschap :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88863716
Insmeren met olie, dat deed ik ook altijd bij Iris. Maar ondanks dat we neutral gebruikten leek ze alsmaar jeuk te hebben.
Bij de drogist gevraagd en olie sluit af dus dat kon best wel de jeuk verklaren.
Heb nu iets anders om te smeren en dat lijkt beter te gaan (of het is toeval).
Fake it till you make it...
pi_88870522
Sowieso als je insmeert met olie dat doen op een nog natte huid, dan wordt het beter opgenomen.
En als je badolie gebruikt dan je kindje eerst een poosje goed laten weken in het warme water voordat je de olie erbij giet, om dezelfde reden.
Smeren smeren smeren, met een droge (eczeem) - huid is dat echt het enige dat helpt :Y

Helemaal vergeten Maarten te feliciteren, hoera hoera *O*
Ik lees jullie straks wel weer bij de peuters.

En Senna ook gefeliciteerd met je papa *O*

Volgens de huisarts is alles naar omstandigheden in orde en moet hij deze buikgriep gewoon uitzieken.
En ik heb weer een wijze les geleerd: Voortaan geen stoffen jassen meer dragen als je een ziek kind hebt -O-
Ik heb dat ding 2 weken terug laten stomen en nu mag 'ie weer terug...
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 18 november 2010 @ 18:29:16 #188
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88871705
Moet volgende week weer met Morris naar hwt bureau. Krijgt hij dan weer prikken? Ben het even kwijt! 18 mnd bezoek is het.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88871774
Volgens mijn cb bij 14 maanden voorlopig de laatste, dan pas weer met 3 of 4 jaar ofzo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88871790
Volgens het boekje pas weer prikken met 3,5 jaar Memmel!

Alle zieken beterschap :*

Maarten gefeliciteerd! *O*
  donderdag 18 november 2010 @ 18:49:02 #191
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88872471
Aaaaaahhhh heerlijk!
Oei, dan is Anna bijna aan de beurt. Mmm, mag mijn man ook een keertje mee. Kunnen we haar samen vasthouden.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88876761
och, alle zieke kindjes (dat zijn er een hoop, zeg) veel beterschap!

Wij smeren met pure Vasaline zijn wangetjes en armpjes in. Tijdens de zomer had hij amper droge huid, maar nu begint het weer...om die zelfde reden doen we hem maar 1 keer per week in bad, maar als ik het hier zo lees, is dat heel weinig. :@. Ik was hem wel elke dag met een washandje, snoetje, handjes, kontje
pi_88876870
Wij hebben vanmiddag even geskyped met schaap. Senna vond het zoo leuk om papa even te zien O+ Ze bleef maar glunderend naar het scherm kijken en ging nog breder lachen als papa iets zei of vroeg O+ We hebben gezongen voor papa en ze deed heel enthousiast hiep hiep hoera en dan met de handjes de lucht in.

Je merkt toch dat een week wel lang is en dan is zo even skypen toch wel fijn ook voor haar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88877135
Mijn schoonzusje krijgt trouwens haar dochter (4 maanden) iedere keer terug van het kdv in schone kleren, omdat alles onder de poep zit. Collega's van haar hebben dat ook vaak meegemaakt, en die kindjes zitten op hetzelfde kdv. Ze vroeg aan ons of wij dat ook regelmatig meemaken, maar wij hebben dat echt nog niet een keer gehad. Iemand hier die dar ook vaak heeft? Onhandige leidsters die slecht kunnen verschonen of poepluiers te lang laten zitten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 18 november 2010 @ 20:38:28 #195
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88877172
Aoraki, wij doen Thomas ook niet dagelijks in bad hoor. 1 of 2 keer in de week meestal.

We moesten Thomas vandaag eerder halen van het kinderdagverblijf, omdat hij een flinke koorts te pakken had. Precies een week na de BMR, dus ik zat er eigenlijk al een beetje op te wachten. Maar hij had 1 beentje dat knalrood was en een beetje opgezet, dat was wel raar. Dus zijn we toch even langs de huisarts geweest maar die kon niet echt iets vinden. We houden hem maar even in de gaten vannacht.

Miss, in bijna een jaar KDV zijn de reservekleertjes van Thomas twee keer nodig geweest, een van die keren was door een lekkende poepluier, maar toen was hij ook nog klein en had hij dus nog dunne poep.
Ik vind het een beetje een apart verhaal hoor, zo vaak. Vooral bij meerdere kindjes. Dan lijkt er toch inderdaad iets mis met het verschoningsbeleid.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 18 november 2010 @ 20:46:22 #196
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88877565
Miss_sly, hier ook veel vaker dan dat dat thuis gebeurt met schone kleertjes, hoor. Erg irritant maar ik maak me er al niet eens meer druk over. Hij zit er verder prima, heeft het naar zijn zin en ze zijn lief voor hem. :) Ik vind het wel goed.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88877637
Mijn zoon poept thuis net zo goed zijn romper regelmatig tot zijn schouderbladen vol. :')
pi_88877661
Een opgezet beentje klinkt eng Ca.ra... Goed in de gaten houden.

Miss_sly, wij krijgen Thomas soms wel terug met een schoon truitje. Hij kwijlt soms zoveel dat alles zeiknat is. Dan is 1 reservetruitje niet genoeg :Y)

Door de poep heeft hij een enkele keer een nieuwe romper aangekregen, maar dan was er maar een randje vies. Zijn broek is dan nog wel schoon

Misschien hebben ze ook wel hele slechte luiers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')