ja iddquote:Op woensdag 17 november 2010 18:55 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb nu pas door dat ik de vorige had volgemaakt.![]()
Anyway: a tavola
Mijn taaipop mist zijn hoofdquote:Op woensdag 17 november 2010 19:04 schreef The_Hives het volgende:
de taaitaai koe mist sinds heel kort zijn kop en schouders
Dat is ook zuur .quote:Op woensdag 17 november 2010 21:01 schreef SiGNe het volgende:
Dat receptje wil ik ook wel, ik weet wel dat je daar bij de toko ook een marinade (Merk: Lobo) voor kan kopen maar als ik dat dan gebruik smaakt het toch weer anders.
Overigens eet ik vandaag geen Lasagne, m'n ovenschaal was te groot voor m'n oven [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:44 schreef Aphrodyte het volgende:
Vanochtend alleen wat biscuitjes en thee.
Nu noodlesoep, water en straks een zeeuwse bolus.. Ik weet het past niet bij elkaar maar t is gewoon allebei lekker!
Vanavond franse frites, garnalencroquetten en salade
Ja maar ik heb zowel de frites, als de croquettes niet zelf gemaaktquote:Op donderdag 18 november 2010 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe dat donderdag hihi
Sodexo?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef rubje het volgende:
zoiets als dit: karbonade,aardappelschijfjes en bloemkool met saus als lunch!
Biefstuk met kaas? Is dat lekker?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:00 schreef Tezz het volgende:
Vanavond biefstuk met een kaaskorstje, rozeval uit de oven met knof en tijm en sugarsnaps (met sjalot, kastanjechampignons en walnoot).
Ja! Een recept van Rudolph van Veen uit The Taste of Life (de website ligt er uit dus ik kan niet linken naar een receptje). Het gerecht heet 'boter-kaas-eieren'.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:03 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Biefstuk met kaas? Is dat lekker?
waarschijnlijk gewoon een koe uit Argentiniëquote:Op donderdag 18 november 2010 19:02 schreef Purdey het volgende:
Vanavond witlof, met een Argentijns biefstukje
Geen idee overigens wat er Agrentijns aan was ;')
Dadelijk lekker aan de thee en Belgische bonbons
Nja, ik denk niet dat een cheapass steak van 2,21 de 2 van de C1000 uit Argentinië was. Buiten dat was het héééél goed kauwen geblazenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon een koe uit Argentinië
bij een steak restaurant komt ook veel vlees uit Argentinië
lekker!! hmm spareribs en knoflookboterquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Tezz het volgende:
Wij aten spareribs ! En daarbij een groene salade met pijnboompitjes, sugarsnaps en parmezaan en stokbrood met knoflookboter.
Yep.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
drop en drinken tegelijk?
ik had van de week een paprika en een halve pot pindakaas in mijn schoen. Volgens mij vond mijn dochter het zielig dat ik niks kreeg van de Sintquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nu pepernotendie zaten vanmorgen in mijn schoen
aaawquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had van de week een paprika en een halve pot pindakaas in mijn schoen. Volgens mij vond mijn dochter het zielig dat ik niks kreeg van de Sint
bwhahahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had van de week een paprika en een halve pot pindakaas in mijn schoen. Volgens mij vond mijn dochter het zielig dat ik niks kreeg van de Sint
Awwwquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Milouquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ook lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat onzettend lief en grappig!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
...aardperen?quote:Op zondag 21 november 2010 00:30 schreef FutureFairytale het volgende:
... aardwortels? (leken net bieten).
...
Zuurkoolquote:Op zondag 21 november 2010 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
ontbeten met afbakbroodjes, avondeten zuurkoolstamp
Ben je een weekendje weg? Waar zit je?quote:Op zondag 21 november 2010 00:30 schreef FutureFairytale het volgende:
avondeten gauw in hotel; schnitzel met pepersaus + aardwortels? (leken net bieten).
geen aardappels erbij maar geeft niet. toetje; appelstrudel met bolletje ijs.
Nu heb ik ook zin in warme chocolademelk, pepernoten én snackbar!quote:Op zondag 21 november 2010 15:24 schreef leonie-89 het volgende:
Warme chocolademelk met pepernoten
Vanavond snackbar
hoelang nog tot je lief het uitmaakt en je weer depri bent?quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef Aphrodyte het volgende:
Pizza besteld met paprika, ui, olijven, halapenos, artisjok en courgette met veel mozarella. Blikje cola erbij, hoe Amerikaans![]()
Als toetje chocolademousse met sinaasappellikeur die nog over was van mijn lief
Ik was al niet meer depri toen ik hem leerde kennen, mon amisquote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoelang nog tot je lief het uitmaakt en je weer depri bent?
Fijne vakantie dan maar!quote:Op zondag 21 november 2010 19:37 schreef Mama_Mia het volgende:
Mini vietnamese loempia's en crispy mais erbij.
Geen toetje want ik ga morgen voor een weekje op vakantieen ik wil niet iets openmaken met dat het dan niet goed meer is als ik terugkom.
Dankjequote:Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Fijne vakantie dan maar!En gewoon een toetje openen, en goed dooreten
Oeh, dat klinkt heerlijk!quote:Op zondag 21 november 2010 19:51 schreef Hyperdude het volgende:
Kalfsmaag met bonen
Trippa con Fagioli klink waarschijnlijk beter
Na: Mascarplin (Zwitserse geitenkaas) met verse vijgen en kastanjepuree
volgens de serveerster waren het aardwortels.... geen idee maar zal wel volendams voor bieten zijnquote:Op zondag 21 november 2010 09:34 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
...aardperen?
on-topic: Krapfen met abrikozenjam
ik was een avondje in Volendam.. leuk!quote:Op zondag 21 november 2010 12:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ben je een weekendje weg? Waar zit je?
Ontopic: dadelijk bagels als ontbijt
En vanavond een gevulde pasta en gemarineerde rode ui.
wat een kuttrolpost is ditquote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoelang nog tot je lief het uitmaakt en je weer depri bent?
en wat een beleefd antwoord!quote:Op zondag 21 november 2010 19:38 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik was al niet meer depri toen ik hem leerde kennen, mon amisEn we hebben nog niet eens officieël wat, we hebben alleen tegen elkaar gezegd dat we elkaar leuk vinden en naar een relatie toewerken. Maar is dit niet meer iets voor de SC?
Madammeke is d'r eigen relatie met de user Dagwaarde vergeten, dat zo lekker breed uitgemeten werd in het Delt STA topicquote:Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat een kuttrolpost is dit
jaquote:
Dan nog, de natuurlijke balans was wegquote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja![]()
ben maar een avondje en dagje weggeweest hoor dus ik kan het weer lekker over eten hebben
aaw, liefquote:Op maandag 22 november 2010 00:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dan nog, de natuurlijke balans was wegIk miste je thee en sultana's gewoon heel erg
nom!quote:Op maandag 22 november 2010 09:43 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond maak ik een lasagne met verse spinazie, ricotta, pijnboompitjes, basilicumpesto en zelfgemaakte tomatensaus.
oe..lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Raissa het volgende:
Een ciabattabroodje met komkommersalade en een ciabattabroodje met rucola, tomaat en komkommer.
quote:Op maandag 22 november 2010 13:10 schreef mazaru het volgende:
Ik zit al vanaf vanmorgen 8 uur met een vreemde vent in mijn huis. "Even" een nieuwe ketel inbouwen.
Als die niet gauw opzout, dan ga ik gillen. Nu maar even een kopje tomatensoep en hij krijgt niets, anders duurt het nog langer.
beterschapquote:Op maandag 22 november 2010 14:33 schreef Aphrodyte het volgende:
Ziek dus =( Vanavond maak ik eten voor zieke mensen. Gekookte worteltjes, stukje vis en aardappeltjes uit de oven.
Wij hebben hier nu 2 poolse klusjesmannen over de vloer die sommige plekken opnieuw gaan stucen. Zijn er nu vanaf half 2 maar het voelt echt alsof ze er gisteren al warenquote:Op maandag 22 november 2010 13:10 schreef mazaru het volgende:
Ik zit al vanaf vanmorgen 8 uur met een vreemde vent in mijn huis. "Even" een nieuwe ketel inbouwen.
Als die niet gauw opzout, dan ga ik gillen. Nu maar even een kopje tomatensoep en hij krijgt niets, anders duurt het nog langer.
Dankjequote:Op maandag 22 november 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beterschap![]()
vis met een mild mosterdsausje?
ik heb nu een jus met sultana hartig
mijn ervaring is juist dat ze harder en beter werken als je ze verwend.quote:Op maandag 22 november 2010 13:10 schreef mazaru het volgende:
Dat klinkt lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 17:10 schreef lies1947 het volgende:
[..]
mijn ervaring is juist dat ze harder en beter werken als je ze verwend.
tijdens onze verbouwing gaf ik ze 's morgens broodjes bij de koffie en tussen de middag dikwijls een bak erwtensoep of andere maaltijdsoep.
ze werkten zich te pletter!!!!
o.t. vanavond kogelbiefstuk met gebakken champignons, beetje ui erdoor, gebakken aardappelen en sla.
fles macon village, rouge erbij.
Snel beter wordenquote:Op maandag 22 november 2010 14:33 schreef Aphrodyte het volgende:
Ziek dus =( Vanavond maak ik eten voor zieke mensen. Gekookte worteltjes, stukje vis en aardappeltjes uit de oven.
eigenlijk wel beter om te doen he? die mensen zijn nou toch eenmaal de hele dag bezig en als je ze niks geeft krijgen ze ook geen energie en duurt het alleen maar nog langer en worden er fouten gemaakt etc.quote:Op maandag 22 november 2010 17:10 schreef lies1947 het volgende:
[..]
mijn ervaring is juist dat ze harder en beter werken als je ze verwend.
tijdens onze verbouwing gaf ik ze 's morgens broodjes bij de koffie en tussen de middag dikwijls een bak erwtensoep of andere maaltijdsoep.
ze werkten zich te pletter!!!!
o.t. vanavond kogelbiefstuk met gebakken champignons, beetje ui erdoor, gebakken aardappelen en sla.
fles macon village, rouge erbij.
lekker!quote:Op maandag 22 november 2010 17:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Snel beter wordenNodig je vriend donderdag anders ook uit
![]()
Mijn avondeten ook hier maar plempen:
Wraps met groenten en aardappels met knoflook/komijnsaus.
En salade wortel/rode kool/appel met sinaasappelsap-dressing.![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, Zweden heeft heel wat omzet aan mij te danken.quote:Op maandag 22 november 2010 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lekker!
Enneh, IKEA servies?
ik heb 't zelfde servies volgens mijquote:Op maandag 22 november 2010 18:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Inderdaad, Zweden heeft heel wat omzet aan mij te danken.
Nice!quote:Op maandag 22 november 2010 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb 't zelfde servies volgens mij
pompoensoep lijkt net rauw geklutst eiquote:Op maandag 22 november 2010 18:44 schreef Purdey het volgende:
Geen geweldige foto, of een enorm fotogeniek soort voedsel, maar het was lekker!
Gehaktbrood en pompoensoep!
[ afbeelding ]
Nou niet gaan zitten bitchen op mijn pp soepje hequote:Op maandag 22 november 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pompoensoep lijkt net rauw geklutst ei
gelukkig is het soep
at je nog iets bij het gehakt?
ja en kokos en laagje jamquote:Op maandag 22 november 2010 22:25 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zo'n lekkere koek met poedersuiker
neeee ik zou niet durvenquote:Op maandag 22 november 2010 22:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou niet gaan zitten bitchen op mijn pp soepje heDaar zit heel wat werk en liefde in
idem vandaag. Nu een grote mok thee, straks een mandarijntje.quote:Op maandag 22 november 2010 19:58 schreef Zo-is-dat het volgende:
Clapshot met snelle hachee van jamie en erbij rode kool van oma
Dat klinkt heel lekker.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:39 schreef SiGNe het volgende:
Die is anders best lekker, en de tandoori ook.
Overigens, mocht je eens een keer zelf zoiets willen maken, kip met kerrie/kersensaus is ook erg lekker.
Kip braden, pakje conimex javaanse kerriesaus erover, groot bekertje creme fraiche erbij, 2 bolletjes gember erbij uitknijpen en een klein potje uitgelekte kersen toevoegen.
Serveren met rijst of als vulling voor een bladerdeegtaart gebruiken.
Hoe komt het? Ziek aan het worden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
Had ik vanmiddag nog zin om iets lekkers te maken, kan ik nu niet eens aan eten denken.
Weet niet wat het is maar het idee een hap eten in mn mond te stoppen is al vies.
mmm heerlijk hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
vers gemaakte tagliatelle met champignon roomsaus, ook zelfgemaakt (natuurlijk)
weer wat beter?quote:Op woensdag 24 november 2010 07:56 schreef Aphrodyte het volgende:
Brood met paturain, brood met aardbeienjam, yoghurt met bosbessen en honeyloops. Sinaasappelsap, water. Weer even aansterken na het ziek zijn
Ja weer een stuk beter, alleen nog n beetje verkouden, en ik heb nu hónger.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mmm heerlijk hoor
[..]
weer wat beter?
ik had thee en 2 mandarijntjes. straks nog meer van hetzelfde
Suikerbroodquote:
Toch maar niet, toen ik op de fiets zat realiseerde ik me dat ik nog niet zo fit ben als ik dachtquote:Op woensdag 24 november 2010 12:05 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja weer een stuk beter, alleen nog n beetje verkouden, en ik heb nu hónger.
En zin in iets slechts. Dus ik ga naar de mac voor 2 cheeseburgers
minstens net zo lekker tochquote:Op woensdag 24 november 2010 12:41 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Toch maar niet, toen ik op de fiets zat realiseerde ik me dat ik nog niet zo fit ben als ik dacht
Nu dus maar een broodje falafel, met veel knoflooksaus en komkommersalade erbij
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:12 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen twee crackers met speculoos, en nu net een mueslireep. Totaal geen honger, beetje buikgrieperig ofzo
Met wat?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
fajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiita's
Klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
á la Ainsley, met kip, paprika, rode ui en limoensap, gekruid met chilivlokken en oregano
wraps zijn zelfgemaakt van volkorenmeel en erbij ijsbergsla en wat volle griekse yoghurt en wat zoete chilisaus
Lekker juist!quote:
Dankjewel FFquote:Op woensdag 24 november 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beterschap Purdey
ik had een sultana hartig
lolz ik had gister bruine bonen met uitgebakken vetspekjes, rauwe ui en piccalily, cheapass-food, maar eens in de zoveel tijd heb ik daar zo erg trek inquote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef renzell het volgende:
Blweh, veel te veel gegeten en het was niet eens lekker.![]()
Kapucijners met uitgebakken spek, uitjes, courgette, prei en champignons. En net nog boterhammen met grilworst en mosterd. Een vleeskick.
Nu maar thee, om te neutraliseren.
gaat ie weer wat beter met je?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:49 schreef Purdey het volgende:
Een schaaltje vier noten muesli met melk, en een beker optimel
een lekkere zelfgemaakte gehaktbal?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond boerenkoolstamp, maar weet nog niet of ik er vlees bij doe en zo ja wat. Iemand nog tips? Zit ergens niet te wachten op spek of zo'n vieze vette rookworst
Ook niet lekker hard uitgebakken spekjes?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond boerenkoolstamp, maar weet nog niet of ik er vlees bij doe en zo ja wat. Iemand nog tips? Zit ergens niet te wachten op spek of zo'n vieze vette rookworst
lekker hoor, en hamreepjes door de boerenkool als je geen spekjes wilt. vleesloos is niet leuk bij boerenkoolquote:Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een lekkere zelfgemaakte gehaktbal?
Pittige merguez worstjes of gebakken chorizo? Vind ik altijd erg lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
Merguez zijn als het goed is niet vet hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga voor kalkoenreepjes of gerookte kip denk ikgeen zin in vettige worsten...
Ja, het gaat wel weer, voel me nog een beetje 'wattig' maar dat trekt wel weg. Even lekker in de relax stand: Filmpje, internet en de Wiiquote:Op donderdag 25 november 2010 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaat ie weer wat beter met je?
ik begon met thee, sultana tomaat/kaas en 2 mandarijntjes
wattigquote:Op donderdag 25 november 2010 12:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel weer, voel me nog een beetje 'wattig' maar dat trekt wel weg. Even lekker in de relax stand: Filmpje, internet en de Wii![]()
Net een boterham met 20+ komijnenkaas op, een tarwebolletje met XL pure hagelslag en drie mandarijntjes
Ken je 'wattig' niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wattig![]()
relaxdagje dus, lekker hoor.
ik had 2 kroketjes van de mac
Lekker! Heb nog een pak pizzabodem staan van koopmans, moet ik toch weer eens makenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef Enfermera het volgende:
Nu even wat thee met gevulde speculaas, vanavond zelfgemaakte pizza!![]()
Ja idd, daar maak ik ook altijd mn pizza meequote:Op donderdag 25 november 2010 15:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Lekker! Heb nog een pak pizzabodem staan van koopmans, moet ik toch weer eens maken
Lèkker Tezz!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef Tezz het volgende:
Vanavond sushi!
Ik heb vier rollen maki gemaakt.
Eentje met gerookte zalm, komkommer, wasabi en mayonaise.
Eentje met kogelbiefstuk (kort gebakken in een zoet/zoute marinade), bosui en sesam
Eentje met advocado, bosui, sesam en chilisaus
Eentje met kort gebakken pittige courgette en omelet.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:11 schreef Tezz het volgende:
Vanavond sushi!
Ik heb vier rollen maki gemaakt.
Eentje met gerookte zalm, komkommer, wasabi en mayonaise.
Eentje met kogelbiefstuk (kort gebakken in een zoet/zoute marinade), bosui en sesam
Eentje met advocado, bosui, sesam en chilisaus
Eentje met kort gebakken pittige courgette en omelet.
Courgette:quote:Op donderdag 25 november 2010 15:39 schreef chocolatelover het volgende:
hoe maak je kort gebakken pittige courgette en de zoet/zoute marinade?
Het ergste is: ik vind het zelf niet eens lekker.... Ik hou helemaal niet van sushi... maar de rest van mijn gezin wel, dus af en toe komt het toch op tafel, haha!quote:
Dat is pas een service! Terwijl je het zelf niet zo lekker vind toch er al dat werk voor doen, dat is luxequote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het ergste is: ik vind het zelf niet eens lekker.... Ik hou helemaal niet van sushi... maar de rest van mijn gezin wel, dus af en toe komt het toch op tafel, haha!
Nu lekker koffie. Ik zal vanavond een foto plaatsen van de sushi als ie gesneden is.
Lekker! *Jaloers*quote:Op donderdag 25 november 2010 17:53 schreef Tezz het volgende:
Wij hebben nog een bread & butter pudding met chocola in de oven staan! De sushi's waren lekker licht, dus daar kan wel een heavy dessert achter, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |