ja iddquote:Op woensdag 17 november 2010 18:55 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb nu pas door dat ik de vorige had volgemaakt.![]()
Anyway: a tavola
Mijn taaipop mist zijn hoofdquote:Op woensdag 17 november 2010 19:04 schreef The_Hives het volgende:
de taaitaai koe mist sinds heel kort zijn kop en schouders
Dat is ook zuur .quote:Op woensdag 17 november 2010 21:01 schreef SiGNe het volgende:
Dat receptje wil ik ook wel, ik weet wel dat je daar bij de toko ook een marinade (Merk: Lobo) voor kan kopen maar als ik dat dan gebruik smaakt het toch weer anders.
Overigens eet ik vandaag geen Lasagne, m'n ovenschaal was te groot voor m'n oven [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:44 schreef Aphrodyte het volgende:
Vanochtend alleen wat biscuitjes en thee.
Nu noodlesoep, water en straks een zeeuwse bolus.. Ik weet het past niet bij elkaar maar t is gewoon allebei lekker!
Vanavond franse frites, garnalencroquetten en salade
Ja maar ik heb zowel de frites, als de croquettes niet zelf gemaaktquote:Op donderdag 18 november 2010 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe dat donderdag hihi
Sodexo?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef rubje het volgende:
zoiets als dit: karbonade,aardappelschijfjes en bloemkool met saus als lunch!
Biefstuk met kaas? Is dat lekker?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:00 schreef Tezz het volgende:
Vanavond biefstuk met een kaaskorstje, rozeval uit de oven met knof en tijm en sugarsnaps (met sjalot, kastanjechampignons en walnoot).
Ja! Een recept van Rudolph van Veen uit The Taste of Life (de website ligt er uit dus ik kan niet linken naar een receptje). Het gerecht heet 'boter-kaas-eieren'.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:03 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Biefstuk met kaas? Is dat lekker?
waarschijnlijk gewoon een koe uit Argentiniëquote:Op donderdag 18 november 2010 19:02 schreef Purdey het volgende:
Vanavond witlof, met een Argentijns biefstukje
Geen idee overigens wat er Agrentijns aan was ;')
Dadelijk lekker aan de thee en Belgische bonbons
Nja, ik denk niet dat een cheapass steak van 2,21 de 2 van de C1000 uit Argentinië was. Buiten dat was het héééél goed kauwen geblazenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon een koe uit Argentinië
bij een steak restaurant komt ook veel vlees uit Argentinië
lekker!! hmm spareribs en knoflookboterquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef Tezz het volgende:
Wij aten spareribs ! En daarbij een groene salade met pijnboompitjes, sugarsnaps en parmezaan en stokbrood met knoflookboter.
Yep.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
drop en drinken tegelijk?
ik had van de week een paprika en een halve pot pindakaas in mijn schoen. Volgens mij vond mijn dochter het zielig dat ik niks kreeg van de Sintquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nu pepernotendie zaten vanmorgen in mijn schoen
aaawquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had van de week een paprika en een halve pot pindakaas in mijn schoen. Volgens mij vond mijn dochter het zielig dat ik niks kreeg van de Sint
bwhahahaquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had van de week een paprika en een halve pot pindakaas in mijn schoen. Volgens mij vond mijn dochter het zielig dat ik niks kreeg van de Sint
Awwwquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Milouquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ook lekkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat onzettend lief en grappig!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
...aardperen?quote:Op zondag 21 november 2010 00:30 schreef FutureFairytale het volgende:
... aardwortels? (leken net bieten).
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |