Alle hints compleet uit de duim gezogen, maffia en dorp killen elkaar, SL's overlevenquote:
Of wij gaan gewoon random killenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alle hints compleet uit de duim gezogen, maffia en dorp killen elkaar, SL's overleven![]()
Allemaal DOOOOOOOOOOD!quote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of wij gaan gewoon random killen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Neeeheeee, ik ben geen maffia!
zo hoort het ook.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ik zo ondertussen één van de weinige niet TAL'er?
Dat wordt weer leuk hints zoeken, met al die mensen met de zelfde posthistory.
1. iBenny Profiel | History | Fotoboekquote:Op woensdag 17 november 2010 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
Dat zijn er inderdaad een stuk minder dan dat het voelde.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
1. iBenny Profiel | History | Fotoboek
2. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
3. Patje1987 Profiel | History | Fotoboek
4. TheVulture Profiel | History | Fotoboek
5. Beach Profiel | History | Fotoboek
6. Kally Profiel | History | Fotoboek
7.gomi Profiel | History | Fotoboek
8. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
9. Trevland Profiel | History | Fotoboek
10. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
11. Goratj Profiel | History | Fotoboek
12. Zeroku Zeroku | History | Fotoboek
13. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
14. D. Profiel | History | Fotoboek
15. JJH Profiel | History | Fotoboek
16. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
17. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
18. Borisz Profiel | History | Fotoboek
19. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
20. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
21. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
22. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
23. Graseter Profiel | History | Fotoboek
24. 08gnoT Profiel | History | Fotoboek
25. Bellatrix Profiel | History | Fotoboek
26. Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek
27. PS Profiel | History | Fotoboek
Valt wel mee toch.
Het voordeel is dat alle TAL'ers gewoon in 1x verdacht zijn, en dus allemaal gelyncht moeten wordenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
Vorige rondes waren er ook genoeg mensen die vrijwel alleen de maffiatopics in hun AT haddenquote:Op woensdag 17 november 2010 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het voordeel is dat alle TAL'ers gewoon in 1x verdacht zijn, en dus allemaal gelyncht moeten worden
En dan ben ik natuurlijk weer als eerste verdacht enzo, zie het alweer helemaal voor mij.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vorige rondes waren er ook genoeg mensen die vrijwel alleen de maffiatopics in hun AT hadden. Of mensen die nauwelijks een fobo hebben
. Maar ik snap je punt.
Wh0t? Das hatske handug!quote:
Wel een beetje moeite doen Liesjequote:Op woensdag 17 november 2010 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
Je was de eerste echt niet hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
Ik had copyrights moeten vragen voor het gebruik van doodvermoorden
Bewijs het maarquote:Op woensdag 17 november 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je was de eerste echt niet hoor.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar de vorige keer dat ik er niet in de eerste ronde uitlag was het dan een hele rij hints en dan:quote:Op woensdag 17 november 2010 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het voordeel is dat alle TAL'ers gewoon in 1x verdacht zijn, en dus allemaal gelyncht moeten worden
Ik wil je vriendje wel zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, maar de vorige keer dat ik er niet in de eerste ronde uitlag was het dan een hele rij hints en dan:
Oh en de mensen uit TAL hebben de volgende topics, dan stemden mensen sneller op iemand met een rijtje hints. Naja nevermind, zolang geen vriendjespolitiek.
Iemand vriendjes met mij worden?
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, maar de vorige keer dat ik er niet in de eerste ronde uitlag was het dan een hele rij hints en dan:
Oh en de mensen uit TAL hebben de volgende topics, dan stemden mensen sneller op iemand met een rijtje hints. Naja nevermind, zolang geen vriendjespolitiek.
Jonguh je weet niet half hoe hard ik altijd hints zoek.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel een beetje moeite doen Liesje
ja hoor ik wel.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben altijd liefquote:Op woensdag 17 november 2010 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh je weet niet half hoe hard ik altijd hints zoek.
En ik moet ook al zonder Erik, dus doe lief!
En wie zegt dat ik diegene niet geinspireerd heb?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Topic uit 2005
iemand doodvermoorden
En jij bent in 2006 geregistreerd.
Misschien moet je voor BM gaan?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doodvermoorden is gewoon een Fok!woord volgens mij.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik diegene niet geinspireerd heb?
Wat ik eigenlijk bedoelde zeg maar min of meer is dat ik dat hier geintroduceerd heb zo'n beetje bijna volgens mij
Dan ben je de eerste nacht zeker toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien moet je voor BM gaan?
Dat heeft Hara (volgens mij) al ooit ontkrachtquote:Op woensdag 17 november 2010 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik diegene niet geinspireerd heb?
Wat ik eigenlijk bedoelde zeg maar min of meer is dat ik dat hier geintroduceerd heb zo'n beetje bijna volgens mij
Echt?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heeft Hara (volgens mij) al ooit ontkracht.
##unvote charmed_angel, vote liesje1979quote:Op woensdag 17 november 2010 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik stel mij beschikbaar als BM, stem op mij!
D'r zitten ook maar liefst 3 minuten tussen beide postsquote:Op woensdag 17 november 2010 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
En toen was iedereen stil, ik krijg hier een beetje een "als laatste gekozen worden bij gym" gevoel van.
Lekker gek en impulsief ook weer van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |