Uhu, nog 89 minuten.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toen was het alweer half 4
8uur en 12minutenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lui allemaal korte dagen hebben
Bij bolletje vragen ze nog inpakkersquote:Op donderdag 18 november 2010 15:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb al 1.5 maand geen minuten. Stel klagers. Ik ga wel werken, gaan jullie maar thuis zitten.
Machielquote:Op donderdag 18 november 2010 15:39 schreef haakon het volgende:
Euj Remco
Morgen nog aanwezig bij DM ?
gokje, iPhone 3G(S)?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks maar eens m'n telefoon updaten naar 4.1 en JB'en
Je kunt je melden bij Start Peoplequote:Op donderdag 18 november 2010 15:38 schreef Redbaron het volgende:
Bij bolletje vragen ze nog inpakkers
Ik heb al werkquote:Op donderdag 18 november 2010 16:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je kunt je melden bij Start People.
als ik de iPhone 4 16 GB wil moet ik met Vodafone 200 nog ¤ 149 bijbetalenquote:
1e aflevering waarvan?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:01 schreef haakon het volgende:
Pooowww eerste aflevering net zo vet al
Begin gelijk aan de 2e
En dan heb je atm nog bijna het zelfde als de 3GSquote:Op donderdag 18 november 2010 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
Als ik de iPhone 4 16 GB wil moet ik met Vodafone 200 nog ¤ 149 bijbetalen
Studeer je nog dan ofzo?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij bolletje hoef ik niet te werken.
Dan wacht ik wel tot januari en ga ik weer naar de olala.
Toch bedankt
want?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dan heb je atm nog bijna het zelfde als de 3GS.
Desire HD is beter?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Omdat appel, nee ik zie weinig voordelen in de 4G op dit moment.
Ik wil ze niet vergelijken, al zijn ze volgens mij nagenoeg gelijk op het scherm na dan, maar de HD zou wel mijn voorkeur hebben.quote:
dan ga ik de goede keuze makenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik wil ze niet vergelijken, al zijn ze volgens mij nagenoeg gelijk op het scherm na dan, maar de HD zou wel mijn voorkeur hebben.
Nice, zolang ik het niet gedaan heb als het niet de juiste blijkt te zijnquote:
Heb je een gmail accountquote:Op donderdag 18 november 2010 16:18 schreef Assiej het volgende:
JAA IK HEB MIJN TELEFOOOOOOON
Nu instellen etc.
Mooi!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:18 schreef Assiej het volgende:
Nu instellen etc.
dat wilde ik net zeggen, jij hebt hem toch ook?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nice, zolang ik het niet gedaan heb als het niet de juiste blijkt te zijn.
BTW: Zit ik zelf ook met de verkeerde ;p.
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:18 schreef Assiej het volgende:
Nu instellen etc.
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mooi!
Post je hier ook eens minder
Dat heb ik dus ook, iPhone is een leuk ding maar dat je hem eerst MOET jailbreaken voor je er dingen mee kunt die voor mij van-zelf-sprekend zijn (Zoals WIFI Tethering) vind ik gewoon te veel van het goede.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind de HD gewoon meer aanspreken dan de iPhone
Nee ik werkte al 3 jaar bij de Ola en daar was ik pas geleden 2 jaar gedetacheerd. Dus moesten ze me een vast contract aanbieden wat ze nooit doen dus moest ik 3 maand eruit.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dan heb je atm nog bijna het zelfde als de 3GS.
[..]
Studeer je nog dan ofzo?
WiFi watte?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, iPhone is een leuk ding maar dat je hem eerst MOET jailbreaken voor je er dingen mee kunt die voor mij van-zelf-sprekend zijn (Zoals WIFI Tethering) vind ik gewoon te veel van het goede.
Nou dan kun je het 3G signaal van de telefoon als draadloos netwerk aan je laptop aanbieden, dus een soort van draadloze dongel, perfect voor onderweg of in de trein (quote:
quote:
dus mobiel internet op je telefoon doorschakelen naar je laptop?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nou dan kun je het 3G signaal van de telefoon als draadloos netwerk aan je laptop aanbieden, dus een soort van draadloze dongel, perfect voor onderweg of in de trein ().
Tmobile met een ruime fair-use-policyquote:Op donderdag 18 november 2010 16:26 schreef ReMcOrE het volgende:
dus mobiel internet op je telefoon doorschakelen naar je laptop?![]()
lekker voor je datalimiet
Herkenbaarquote:Op donderdag 18 november 2010 16:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tmobile met een ruime fair-use-policy, vorige maand bijna 2GB, geen centje pijn
.
Je hebt het staan tellen?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben bezig met een flinke afwas...
15 glazen en mokken
13 (8 grote- en 5 kleine) borden
16 stuks bestek
3 pannen
Leuk
Vodafone heeft 1GB, dus dat moet ook wel lukken... want zovaak gebruik ik de HD dan niet als modem denk ikquote:Op donderdag 18 november 2010 16:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
.
hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben bezig met een flinke afwas...
15 glazen en mokken
13 (8 grote- en 5 kleine) borden
16 stuks bestek
3 pannen
Leuk
Tja je moet watquote:Op donderdag 18 november 2010 16:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt het staan tellen?
Een week de afwas niet doenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Ohnee dat kon juist nietquote:Op donderdag 18 november 2010 16:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nou dan kun je het 3G signaal van de telefoon als draadloos netwerk aan je laptop aanbieden, dus een soort van draadloze dongel, perfect voor onderweg of in de trein ().
[..]
![]()
Ja maar staat in die FUP niet dat je eigenlijk niet mag theteren?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
.
Vast wel, maar hoe willen ze het controleren?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar staat in die FUP niet dat je eigenlijk niet mag theteren?
Niet.. Dus daarom gebeurt het ook gewoon.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vast wel, maar hoe willen ze het controleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |