Idd, voor de rest is alles wel te zuipen, zolang de melk maar vers isquote:Op donderdag 18 november 2010 14:19 schreef haakon het volgende:
zolang ik Grolsch heb, maakt de rest me weinig uit
Echt vers is aan de uiers van de koe sabbelen, nu kom je wel uit een dorp maar of dat nou zo lekker en gezond is betwijfel ikquote:Op donderdag 18 november 2010 14:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Idd, voor de rest is alles wel te zuipen, zolang de melk maar vers is.
En zolang je uit een dorp komt is het normaalquote:Op donderdag 18 november 2010 14:34 schreef Redbaron het volgende:
Echt vers is aan de uiers van de koe sabbelen, nu kom je wel uit een dorp maar of dat nou zo lekker en gezond is betwijfel ik
Mening, niets beter dan die bendequote:
Heb ik x melk gehad zo uit de uier in een beker.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Echt vers is aan de uiers van de koe sabbelen, nu kom je wel uit een dorp maar of dat nou zo lekker en gezond is betwijfel ik
Joah dat zeggen ze idd, maar ik hou niet zo van warme melkquote:Op donderdag 18 november 2010 14:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb ik x melk gehad zo uit de uier in een beker.
Donders vet. En ook niet echt lekker ofzo.
Maar goed voor de weerstand
Zo goed is het volgens mij niet eens voor de weerstand hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 14:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb ik x melk gehad zo uit de uier in een beker.
Donders vet. En ook niet echt lekker ofzo.
Maar goed voor de weerstand
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe krijg je Bas aan het zeuren? Door hem bier te geven dat volgens hem niet koud genoeg is.
QFTquote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe krijg je Bas aan het zeuren? Door hem bier te geven dat volgens hem niet koud genoeg is.
-6 jonge.. kan je je bier likkenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
QFT
Bier moet rond de 6 graden zijn
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
-6 jonge.. kan je je bier likken
Nu even niet, maar mornaamd wa weerquote:
Too much infoquote:Op donderdag 18 november 2010 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu even niet, maar mornaamd wa weer
quote:
Nee niet aan jou, gekkie!quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 18 november 2010 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee niet aan jou, gekkie!
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij hebt m liever van dat mens uit deventer tijdens de wk-finale is het niet?
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu even niet, maar mornaamd wa weer
Neequote:Op donderdag 18 november 2010 15:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jij hebt m liever van dat mens uit deventer tijdens de wk-finale is het niet?
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
Ik had dat wezen uit m'n geheugen verbannenKutbas
Mooi stel was t tochquote:Op donderdag 18 november 2010 15:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie ze nog zo tegen mekaar aanstaan op de markt
quote:
quote:
gewoon 8,5 uurquote:Op donderdag 18 november 2010 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lui allemaal korte dagen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |