Oale rukkert!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:08 schreef Mdrop het volgende:
Goedemorgen, het gevoel dat mn pols gekneusd is ofzo, zelfs moeite om een koffie mok op te tillen.
Voor mij ook.. moet morgen naar school en moet daar nogal wat voor voorbereidenquote:Op donderdag 18 november 2010 08:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit wordt zo'n dag dat ik weinig productief ben en veel tijd in eigen projecten steek.
Dat jochie van 15 dat op 't Canisius zatquote:Op donderdag 18 november 2010 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blijkt dat die zelfdoding tussen Almelo en Wierden dinsdag een neefje van een collega was
16 hoorde ik.. Maar zou goed kunnenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat jochie van 15 dat op 't Canisius zat![]()
?
he bahquote:Op donderdag 18 november 2010 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blijkt dat die zelfdoding tussen Almelo en Wierden dinsdag een neefje van een collega was
Uhuquote:Op donderdag 18 november 2010 11:05 schreef FCTVCF het volgende:
Ja mijn ma had het er ook al over. Ik kende hem verder niet eigenlijk.
Hoorde dat hij flink gepest werd op school
Hier precies zelfde, foto gister tijdens voetbal wel gezien maar nog nooit gezien verder.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:05 schreef FCTVCF het volgende:
Ja mijn ma had het er ook al over. Ik kende hem verder niet eigenlijk.
Hoorde dat hij flink gepest werd op school
Volgens mij heb ik wat gemistquote:Op donderdag 18 november 2010 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn trein reed niet omdat er iemand voor was gesprongen. Schijnt nu het neefje van een collega te zijnquote:
En vooral zo jongquote:Op donderdag 18 november 2010 12:23 schreef Redbaron het volgende:
Hmm altijd klote als het toch dichtbij blijkt te zijn..
Voor de nabestaanden wel ja, maar impact is bij mij altijd groter wanneer het een jong 'iemand' is.quote:
Vanochtend gebeurd?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn trein reed niet omdat er iemand voor was gesprongen. Schijnt nu het neefje van een collega te zijn
Dinsdag volgens mij.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:37 schreef Assiej het volgende:
Vanochtend gebeurd?
Jeez wat hebben die mensen toch
het lijkt wel een trend te worden
Arme ouders, die zakken door de grond
Dinsdag gebeurdquote:Op donderdag 18 november 2010 12:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vanochtend gebeurd?
Jeez wat hebben die mensen toch
het lijkt wel een trend te worden
Arme ouders, die zakken door de grond
Jij wel A-merkenquote:Op donderdag 18 november 2010 14:14 schreef Redbaron het volgende:
Zeu weer een beetje boodschappen in huis![]()
Jammer dat winkelen bij de sligro zo duur moet zijn
Tuulk!quote:
En geen melk van de Aldiquote:Op donderdag 18 november 2010 14:19 schreef haakon het volgende:
zolang ik Grolsch heb, maakt de rest me weinig uit
Ze hebben nu ook "verse" melk in die cans, dat is nog wel ok. Die houdbare is iddquote:Op donderdag 18 november 2010 14:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En geen melk van de Aldi
Golden Power is alleen te doen als je dorst hebt en dat spul goed koud is, anders RB, en de cola is niet te zuipen(mening)quote:Op donderdag 18 november 2010 14:18 schreef FCTVCF het volgende:
Dan snap je het niet, Golden power en River cola zijn goed te zuipen. Je moet natuurlijk wel grolsch hebben, van chips Lays. Voor de rest maakt het me vrij weinig uit wat ma koopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |