Oale rukkert!quote:Op donderdag 18 november 2010 08:08 schreef Mdrop het volgende:
Goedemorgen, het gevoel dat mn pols gekneusd is ofzo, zelfs moeite om een koffie mok op te tillen.
Voor mij ook.. moet morgen naar school en moet daar nogal wat voor voorbereidenquote:Op donderdag 18 november 2010 08:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit wordt zo'n dag dat ik weinig productief ben en veel tijd in eigen projecten steek.
Dat jochie van 15 dat op 't Canisius zatquote:Op donderdag 18 november 2010 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blijkt dat die zelfdoding tussen Almelo en Wierden dinsdag een neefje van een collega was
16 hoorde ik.. Maar zou goed kunnenquote:Op donderdag 18 november 2010 10:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat jochie van 15 dat op 't Canisius zat![]()
?
he bahquote:Op donderdag 18 november 2010 10:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blijkt dat die zelfdoding tussen Almelo en Wierden dinsdag een neefje van een collega was
Uhuquote:Op donderdag 18 november 2010 11:05 schreef FCTVCF het volgende:
Ja mijn ma had het er ook al over. Ik kende hem verder niet eigenlijk.
Hoorde dat hij flink gepest werd op school
Hier precies zelfde, foto gister tijdens voetbal wel gezien maar nog nooit gezien verder.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:05 schreef FCTVCF het volgende:
Ja mijn ma had het er ook al over. Ik kende hem verder niet eigenlijk.
Hoorde dat hij flink gepest werd op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |