was echt eng als klein jochiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja vet he in de hel met die demonen
En deze dan? MUZ / Doom Metal deel 2: langzaam verderquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:54 schreef Gwywen het volgende:
Omdat er nog geen doomtopic was, en er wel behoefte aan bleek te zijn.
[..]
[..]
Death doom en gothic doom ook toegestaan in dit topic!
En nu eens kijken of dit topic storm gaat lopen
Een gitarist van hun zit ook hier op fokquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:06 schreef Gehenna het volgende:
Hé Akelei (die nederlans talige doom band) die in het vorige topic (ooit...) werd besproken heeft dus ook allang een debuut plaat uit
http://akelei.bandcamp.com/album/de-zwaarte-van-het-doorstane
En die klinkt vet
[ afbeelding ]
Die kwam hier toen ook met hun 'nieuwste' single. Die vond ik wel tof toen, maar het album was me even ontgaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:30 schreef arucard het volgende:
[..]
Een gitarist van hun zit ook hier op fok
Niet te snel want het blijft wel doom natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Zo doom topic erbij in gemerged, en nu gaan met die banaan!
Hoi!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:06 schreef Gehenna het volgende:
Hé Akelei (die nederlans talige doom band) die in het vorige topic (ooit...) werd besproken heeft dus ook allang een debuut plaat uit
http://akelei.bandcamp.com/album/de-zwaarte-van-het-doorstane
En die klinkt vet
[ afbeelding ]
Kende je dat nog niet?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef Gehenna het volgende:
Hé doom-metal Anathema is verdomd gaaf zeg
Nou ik wist dat het bestond, maar nooit gesluisterdquote:Op woensdag 12 november 2014 16:01 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Kende je dat nog niet?![]()
Zo heb ik Anathema juist leren kennen, Serenades staat aardig hoog op mijn beste albums ooit lijstje![]()
Verder in ieder geval nog leuke doom shows in het verschiet:
21 november - Mourning Dawn + Dresden/Lengingrad @ Little Devil, Tilburg
28 november - Inter Arma @ Little Devil, Tilburg
November Doom maand
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:42 schreef hottentot het volgende:
Mensen nog aanraders van Bands in de stijl van Necro-Schizma?
Die staan beide op de plankquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |