was echt eng als klein jochiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja vet he in de hel met die demonen
En deze dan? MUZ / Doom Metal deel 2: langzaam verderquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:54 schreef Gwywen het volgende:
Omdat er nog geen doomtopic was, en er wel behoefte aan bleek te zijn.
[..]
[..]
Death doom en gothic doom ook toegestaan in dit topic!
En nu eens kijken of dit topic storm gaat lopen
Een gitarist van hun zit ook hier op fokquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:06 schreef Gehenna het volgende:
Hé Akelei (die nederlans talige doom band) die in het vorige topic (ooit...) werd besproken heeft dus ook allang een debuut plaat uit
http://akelei.bandcamp.com/album/de-zwaarte-van-het-doorstane
En die klinkt vet
[ afbeelding ]
Die kwam hier toen ook met hun 'nieuwste' single. Die vond ik wel tof toen, maar het album was me even ontgaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:30 schreef arucard het volgende:
[..]
Een gitarist van hun zit ook hier op fok
Niet te snel want het blijft wel doom natuurlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Zo doom topic erbij in gemerged, en nu gaan met die banaan!
Hoi!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:06 schreef Gehenna het volgende:
Hé Akelei (die nederlans talige doom band) die in het vorige topic (ooit...) werd besproken heeft dus ook allang een debuut plaat uit
http://akelei.bandcamp.com/album/de-zwaarte-van-het-doorstane
En die klinkt vet
[ afbeelding ]
Kende je dat nog niet?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:32 schreef Gehenna het volgende:
Hé doom-metal Anathema is verdomd gaaf zeg
Nou ik wist dat het bestond, maar nooit gesluisterdquote:Op woensdag 12 november 2014 16:01 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Kende je dat nog niet?![]()
Zo heb ik Anathema juist leren kennen, Serenades staat aardig hoog op mijn beste albums ooit lijstje![]()
Verder in ieder geval nog leuke doom shows in het verschiet:
21 november - Mourning Dawn + Dresden/Lengingrad @ Little Devil, Tilburg
28 november - Inter Arma @ Little Devil, Tilburg
November Doom maand
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:42 schreef hottentot het volgende:
Mensen nog aanraders van Bands in de stijl van Necro-Schizma?
Die staan beide op de plankquote:
Kijk dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:18 schreef lifeblind het volgende:
Het hele nieuwe album van Shape Of Despair is ondertussen volledig te streamen op verschillende websites, en ik moet zeggen, wat een fantastische plaat! Gisteren meteen maar bij Season of Mist de vinyl + shirt ge-preordered![]()
Die vond ik toch wel iets tegenvallen. Vooral dat keyboardje maakt heel erg cheesy soms.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:17 schreef lifeblind het volgende:
En na 7 jaar een nieuwe Skepticism![]()
De nieuwe Ahab vind ik persoonlijk wat minder. Naar mijn idee is het minder doom, meer 'kijk ons eens kek progressief zijn, ook afgaande op de promo videos op youtube de afgelopen tijd. Desalniettemin is het geen verkeerde plaat. De nieuwe Worship kijk ik ook naar uit; vandeweek Daniel maar eens gaan lastigvallen via Facebookquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die vond ik toch wel iets tegenvallen. Vooral dat keyboardje maakt heel erg cheesy soms.
Er is ook een nieuwe Ahab trouwens:
[ afbeelding ]
Ook Worship komt met met een nieuwe plaat binnenkort. 2015 is een goed jaar voor funeral doom
Ja ze zijn een beetje de Opeth van de funeral doom nuquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 02:09 schreef lifeblind het volgende:
[..]
De nieuwe Ahab vind ik persoonlijk wat minder. Naar mijn idee is het minder doom, meer 'kijk ons eens kek progressief zijn, ook afgaande op de promo videos op youtube de afgelopen tijd. Desalniettemin is het geen verkeerde plaat.
Tof!quote:Op maandag 2 november 2015 17:19 schreef lifeblind het volgende:
Kan niet wachten tot 19 maart in Belgie als we met ze samenspelen, en ze Angels Of Distress integraal spelen
Zit ik er net lekker in, fade outquote:Op woensdag 10 februari 2016 02:25 schreef Eviljane het volgende:
En we gaan weer verder
Ik heb hier een previewtje van mijn band Unothera, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
https://soundcloud.com/unothera/teaser-unothera
Moest er een beetje inkomen, maar dit is toch wel vrij gaaf zeg.quote:
Tja, zo'n beetje alles waar Stijn van Cauter in gespeeld heeft is best tofquote:Op woensdag 10 februari 2016 10:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Moest er een beetje inkomen, maar dit is toch wel vrij gaaf zeg.
Haha! Bedankt voor het luisteren! Binnenkort komt het nummertje helemaal online, moet nog even wat gebeuren aan mixen en masterenquote:Op woensdag 10 februari 2016 09:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zit ik er net lekker in, fade out![]()
Maar klink goed dusWat speel je zelf?
Tof, hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 11 februari 2016 04:44 schreef Eviljane het volgende:
[..]
Haha! Bedankt voor het luisteren! Binnenkort komt het nummertje helemaal online, moet nog even wat gebeuren aan mixen en masteren
Ik speel zelf op de preview de bas en de toetsen.
Treden jullie ook op?quote:Op donderdag 11 februari 2016 04:44 schreef Eviljane het volgende:
[..]
Haha! Bedankt voor het luisteren! Binnenkort komt het nummertje helemaal online, moet nog even wat gebeuren aan mixen en masteren
Ik speel zelf op de preview de bas en de toetsen.
Thanks! Ga ik doen!quote:
Nope, nu nog niet, we zijn eerst bezig met een mini album. Dus we willen kijken wat daar uit komt. We zijn op dit moment nog maar een trio, maar als het een beetje gaat lopen, dan hopen we nog wat meer leden aan te trekken, om eventueel het podium te bestijgen. Dat is even afwachten..quote:
In noord Nederland was het vooral trash/death wat de klok slaat kan ik me herinneren, zal nog steeds wel zo zijn zeker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 04:21 schreef Eviljane het volgende:
[..]
Thanks! Ga ik doen!
[..]
Nope, nu nog niet, we zijn eerst bezig met een mini album. Dus we willen kijken wat daar uit komt. We zijn op dit moment nog maar een trio, maar als het een beetje gaat lopen, dan hopen we nog wat meer leden aan te trekken, om eventueel het podium te bestijgen. Dat is even afwachten..
Het is zo jammer dat de doom scene hier in Friesland niet zo leeft, dus hopen dat we de juiste mensen zullen aantrekken
Als warning: Reverend Bizarre?quote:Op zondag 1 mei 2016 11:47 schreef MrSalazar het volgende:
Ik ben niet zo thuis in het genre, dus wie heeft er tips voor echt goeie albums, ene kant in de stijl van die eerste cd van wijlen wij, andere kant het nummer Faces van Warning?
Bedankt. Ik heb ooit die eerste dcd van esoteric gehad, maar dat vond ik niks aan.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Als warning: Reverend Bizarre?
Meer funeral doom: Esoteric?
Met orgeltje: Skepticism?
En ik ben zelf wel redelijk geslingerd aan dit album afgelopen weken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |