hihi mooie benen heb je eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooie jurk !
Mijn eerste foto hier, oude foto weliswaar, maar is wel wat ik vandaag aan heb.
[ link | afbeelding ]

quote:Op woensdag 29 december 2010 13:14 schreef tuk-tuk het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer, foto wel van een tijdje geleden

welke schoenen zijn dat?quote:Op zondag 26 december 2010 17:43 schreef Sinji het volgende:
Fijne dagen iedereen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wist dat je het vroeg of laat wel zou inzienquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:20 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
hihi mooie benen heb je eigenlijknu trek ik ál mijn woorden terug!
Leuk blousjequote:Op woensdag 29 december 2010 13:14 schreef tuk-tuk het volgende:
[ afbeelding ]

Ziet er relaxed uit, welke maat hanteer je als je online koopt, is een L hier hetzelfde als daar (VS)?quote:

Ja maten zijn nu hetzelfde. Hollister viel altijd heel klein en mouwen waren altijd te kort, maar sinds een tijd zijn maten nu wel weer gelijk aan de maten hier. (Ook voor de mannen, heb laatst nog een heleboel voor mijn vader gehaald)quote:Op woensdag 29 december 2010 16:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ziet er relaxed uit, welke maat hanteer je als je online koopt, is een L hier hetzelfde als daar (VS)?

Ja gelukkig wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:19 schreef Robby87 het volgende:
Dankjewel PS, gelijk even een rits inslaan! Zijn die plaid shirts trouwens gewoon met lange mouw?

Nicequote:Op zondag 26 december 2010 17:43 schreef Sinji het volgende:
Fijne dagen iedereen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

doe je broek normaalquote:Op woensdag 29 december 2010 13:14 schreef tuk-tuk het volgende:
[ afbeelding ]

well that's sexyquote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef 92Merel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wilde niet helemaal lukken met het licht.

Toffe cardiganquote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
doe je broek normaal
[ afbeelding ]

I like. Leuke sieraden ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:44 schreef taxibabe het volgende:
Voor het eerst dat ik hier post! Let niet op de vieze spiegel en rare houding
[ afbeelding ]

Oh my, en dan vind ik mijn 41/42 al moeilijk om schoenen te kopen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:29 schreef Sosha het volgende:
Sandaaltjes met een klein hakje.
Echte hakken zijn moeilijk te vinden met maat 45, maar ze zijn feestelijker dan ze lijken op de foto, hoor.

leuk!quote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
ik post ook maar weer eens mee

Thanks. Die schoenen zijn van de ASOS, 2 jaar oud. Zijn qua model 'nette schoenen' maar van wat ruwer leer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef gold-rush het volgende:
[..]
mooie colbert.
wat voor schoenen draag je erbij eigenlijk?
kan het niet goed zien

Wat een super vet colbert! waarvan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Thanks. Die schoenen zijn van de ASOS, 2 jaar oud. Zijn qua model 'nette schoenen' maar van wat ruwer leer.

Leuke laarsjes en truiquote:

Wel een beetje vaag dat jij exact dezelfde naam hebt die pumpkinsoup gebruikt op Girlscene etc....quote:

Zij zat hier als het goed is al langer dan ik die naam daar had. Overigens verander ik mijn naam gewoon vaak daar op GS, so no worriesquote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel een beetje vaag dat jij exact dezelfde naam hebt die pumpkinsoup gebruikt op Girlscene etc....

quote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
mijn outfit voor vanavond (klein feestje thuis)

Oh dat is wel toevallig.. Ik zit zelf niet op Girlscene dus wist niet dat pumpkinsoup zo heette daar. Ik gebruik deze naam al een tijdje op fora.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel een beetje vaag dat jij exact dezelfde naam hebt die pumpkinsoup gebruikt op Girlscene etc....

quote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]

Fljótavíkquote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
is die jumpsuit van de Primark?
En jij zit ook op EG of niet?

Haha ja hoe wist je dat?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
is die jumpsuit van de Primark?
En jij zit ook op EG of niet?

Ik wilde die jumpsuit ook een tijdje, een paar keer net niet gewonnen op ebayquote:

Ohh ik heb het echt maar 2 weken geleden in de sale gekocht voor 3 pond, studeerde namelijk in Engeland voor een semester, maar dan hebben ze het toch vast ook hier nog in Nederland?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wilde die jumpsuit ook een tijdje, een paar keer net niet gewonnen op ebay

Wow 3 pond relaxedquote:Op zondag 2 januari 2011 19:43 schreef broun. het volgende:
[..]
Ohh ik heb het echt maar 2 weken geleden in de sale gekocht voor 3 pond, studeerde namelijk in Engeland voor een semester, maar dan hebben ze het toch vast ook hier nog in Nederland?

Approvedquote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]

In welke plaats is deze foto gemaakt? in mijn oude woonplaats in bepaalde straten zaten de trappen precies zo. Echt vaag omdat zo ineens te zien:Squote:

Dat jurkje is tof!quote:

het viel me eerlijk gezegd niet eens op met die benen die er onder hangen..quote:Op maandag 3 januari 2011 19:20 schreef fervente het volgende:
Broun: Niet mooi. Die tailleriem moet weg.

Haha, zo bijzonder zijn haar benen toch niet? Maar het broekpakje (dat is het toch? Een jumpsuit) zelf vind ik wel heel leuk hoor, Broun!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:41 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
het viel me eerlijk gezegd niet eens op met die benen die er onder hangen..

haha je ziet inderdaad nauwelijksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef fervente het volgende:
[..]
Haha, zo bijzonder zijn haar benen toch niet? Maar het broekpakje (dat is het toch? Een jumpsuit) zelf vind ik wel heel leuk hoor, Broun!

Hollisterquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuk dat grijze jurkje! Waar van?

rawrquote:

feestje van een vriendin, ik was een Xena. Gelukt or not?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat was de gelegenheid?
Goed postuur

Volgens mij is het bonkige hoofd van Xena mislukt, maar het independent woman pakje is past primaquote:

Ah naast jou zou ik wel willen lopen als ik zo naar je kleding kijk! Nice!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gaaf, alleen die schoenen passen totaal niet bij de rest vind ik... Een paar Allstars en een bijpassende riem zouden het afmaken.
Ik dan ook maar even, basic vandaag, vanwege de sneeuw m'n Allstars verruild voor iets sneeuwdichtere schoenen. Zie nu wel dat m'n broek er een beetje raar ingepropt zit.![]()
[ afbeelding ]

Haha, dank je.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ah naast jou zou ik wel willen lopen als ik zo naar je kleding kijk! Nice!

Oh die stoel is echt insane!!quote:

Helemaal verliefd op dat jurkje van jequote:

quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooie jurk !
Mijn eerste foto hier, oude foto weliswaar, maar is wel wat ik vandaag aan heb.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |