Haha, zo bijzonder zijn haar benen toch niet? Maar het broekpakje (dat is het toch? Een jumpsuit) zelf vind ik wel heel leuk hoor, Broun!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:41 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
het viel me eerlijk gezegd niet eens op met die benen die er onder hangen..
haha je ziet inderdaad nauwelijksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef fervente het volgende:
[..]
Haha, zo bijzonder zijn haar benen toch niet? Maar het broekpakje (dat is het toch? Een jumpsuit) zelf vind ik wel heel leuk hoor, Broun!
Hollisterquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuk dat grijze jurkje! Waar van?
rawrquote:
feestje van een vriendin, ik was een Xena. Gelukt or not?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat was de gelegenheid?
Goed postuur
Volgens mij is het bonkige hoofd van Xena mislukt, maar het independent woman pakje is past primaquote:
Ah naast jou zou ik wel willen lopen als ik zo naar je kleding kijk! Nice!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gaaf, alleen die schoenen passen totaal niet bij de rest vind ik... Een paar Allstars en een bijpassende riem zouden het afmaken.
Ik dan ook maar even, basic vandaag, vanwege de sneeuw m'n Allstars verruild voor iets sneeuwdichtere schoenen. Zie nu wel dat m'n broek er een beetje raar ingepropt zit.![]()
[ afbeelding ]
Haha, dank je.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ah naast jou zou ik wel willen lopen als ik zo naar je kleding kijk! Nice!
Oh die stoel is echt insane!!quote:
Helemaal verliefd op dat jurkje van jequote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooie jurk !
Mijn eerste foto hier, oude foto weliswaar, maar is wel wat ik vandaag aan heb.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |