Wel een beetje vaag dat jij exact dezelfde naam hebt die pumpkinsoup gebruikt op Girlscene etc....quote:
Zij zat hier als het goed is al langer dan ik die naam daar had. Overigens verander ik mijn naam gewoon vaak daar op GS, so no worriesquote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel een beetje vaag dat jij exact dezelfde naam hebt die pumpkinsoup gebruikt op Girlscene etc....
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
mijn outfit voor vanavond (klein feestje thuis)
Oh dat is wel toevallig.. Ik zit zelf niet op Girlscene dus wist niet dat pumpkinsoup zo heette daar. Ik gebruik deze naam al een tijdje op fora.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel een beetje vaag dat jij exact dezelfde naam hebt die pumpkinsoup gebruikt op Girlscene etc....
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
Fljótavíkquote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
is die jumpsuit van de Primark?
En jij zit ook op EG of niet?
Haha ja hoe wist je dat?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
is die jumpsuit van de Primark?
En jij zit ook op EG of niet?
Ik wilde die jumpsuit ook een tijdje, een paar keer net niet gewonnen op ebayquote:
Ohh ik heb het echt maar 2 weken geleden in de sale gekocht voor 3 pond, studeerde namelijk in Engeland voor een semester, maar dan hebben ze het toch vast ook hier nog in Nederland?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wilde die jumpsuit ook een tijdje, een paar keer net niet gewonnen op ebay
Wow 3 pond relaxedquote:Op zondag 2 januari 2011 19:43 schreef broun. het volgende:
[..]
Ohh ik heb het echt maar 2 weken geleden in de sale gekocht voor 3 pond, studeerde namelijk in Engeland voor een semester, maar dan hebben ze het toch vast ook hier nog in Nederland?
Approvedquote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
In welke plaats is deze foto gemaakt? in mijn oude woonplaats in bepaalde straten zaten de trappen precies zo. Echt vaag omdat zo ineens te zien:Squote:
Dat jurkje is tof!quote:
het viel me eerlijk gezegd niet eens op met die benen die er onder hangen..quote:Op maandag 3 januari 2011 19:20 schreef fervente het volgende:
Broun: Niet mooi. Die tailleriem moet weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |