Als je de foto's ziet kan je geloof ik zo doorhoppen de Nijl in, dus ik vertrouw het sowieso nietquote:Op woensdag 17 november 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou tis altijd wel lekker om 's morgens vroeg of als je een dag weg geweest bent dan ff snel een duik te nemen toch?
Maar goed, ik doe niet aan zwembaden, ik zwem echt alleen in meren of zeeën of rivieren of zo
In mijn gedachten was dat stukje met die stoelen er niet, het is ook een ponton, dus het ligt er volgens mij niet altijdquote:Op woensdag 17 november 2010 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Heerlijk![]()
Waar zie jij een verbinding met de Nijl dan?
Daar zou ik echt nooooooooit 1 teen insteken
Das oud nieuws, das al minstens de 2e keerquote:Op woensdag 17 november 2010 17:09 schreef Pagan het volgende:
Rotterdam heeft nu een kookgoot. Lekker warm!
Tukze!quote:Op woensdag 17 november 2010 17:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu ff foldertjes lezen op de bank en mss nog ff de oogjes dicht totdat meneer I. weer thuis is
Nee iedereen die m heeft heeft ze al geplant hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Mijn boon zit sinds zaterdag in de grond en is al opgekomen, maar heb ik 'm nou te vroeg geplant?
Oooh gelukkigquote:Op woensdag 17 november 2010 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee iedereen die m heeft heeft ze al geplant hoor
Nee hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Mijn boon zit sinds zaterdag in de grond en is al opgekomen, maar heb ik 'm nou te vroeg geplant?
Leuk dat je het van tevoren al een chaos topic noemtquote:Op woensdag 17 november 2010 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor
En straks in het nieuwe aparte bonenchaos topic mogen alle groei-stadia door elkaar
Die van mij staat stilquote:Op woensdag 17 november 2010 17:26 schreef Greys het volgende:
Nee hoor
En straks in het nieuwe aparte bonenchaos topic mogen alle groei-stadia door elkaar
Kinderfeestje?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb vanavond een feest, wacht u niet op mij
Je hebt vast wel een plekje in het licht over voor dat kleine potjequote:Op woensdag 17 november 2010 18:12 schreef APK het volgende:
[..]
Die van mij staat stil![]()
Gaat er ook niet beter op worden als dit weekend mijn tropische planten naar binnen moeten en hij geen licht meer krijgt
Hoe lang geleden kreeg je de mail dat hij verzonden was?quote:
Veel plezier en gedraag je vooral niet teveel!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb vanavond een feest, wacht u niet op mij
Niet in het licht.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
Je hebt vast wel een plekje in het licht over voor dat kleine potje
Mail?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang geleden kreeg je de mail dat hij verzonden was?
Die krijg je pas na een tijdje hoorquote:
Dit doe ik niet aan naar een kinderfeestjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:25 schreef tombolafan het volgende:
Dit doe ik niet aan naar een kinderfeestje
Whehehe, Tombo is krolsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Wat je zegt ben je zelluf!quote:
Echt niet, het is een releaseparty en de dresscode is roodquote:
Ik ga niet releasen hoor.quote:
Kindertjesmaakfeestje.quote:
Het is wel in jouw buurt andersquote:Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga niet releasen hoor.![]()
Wat denk jij dat Tombo gaat releasen?
Haal jij dat potje met die boon even op dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is wel in jouw buurt anders
Krijg ik eindelijk een trambaan in de straat?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:36 schreef Cat22 het volgende:
APK, ik zal morgen even naar je zwaaien als ik langstram.
Hoi Maesjequote:Op woensdag 17 november 2010 18:36 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Mijn boon is er ook nog nieten ik heb koude voeten
![]()
Veel plezier op je rode feestje Tomb
Ik ook op 22 en ik heb mijn warmste vest aanquote:Op woensdag 17 november 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Maesje
Ik heb ook enorm koude voeten
Hoe warm hebben jullie de verwarming staan eigenlijk?
Hij staat hier op 22, maar ik vind het niet echt warm (genoeg)
Ren je nog even snel door de straat?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga ervandoor
Tot laat of morgen
Is dat eigenlijk typisch iets voor vrouwen, koude voeten?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:39 schreef Maes het volgende:
Ik ook op 22 en ik heb mijn warmste vest aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |