Dezelfde steen die Laura eerst naar buiten gooide.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
omdat hij al een paar keer onwel is geworden denk ik het ongelukkige samenloop van omstandigheden gaat worden.
de jongens hebben waarschijnlijk uit baldadigheid een steen naar binnen gegooid.
lol!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dezelfde steen die Laura eerst naar buiten gooide.
Toen zij teruggooiden, raakten ze hem.
Charlie is eigenlijk zijn dochter.
Ja klopt, gewoon dat ze het voor zich moeten houden dat ze even langs gegaan zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
lol!
Ik denk dat Noud & Lucas wel iets gezien hebben hoe, wat, waar, wanneer.
Misschien dood zien liggen en zwijgen om niet verdacht te zijn.
Ik vind 't zo'n jankwijf.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:11 schreef Ascendancy het volgende:
Hoezo zou Laura niet kunnen werken als ze een moord heeft gepleegd? Dat doet ze al jaren.
Ik doelde erop dat Laura al iemand vermoord heeft.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind 't zo'n jankwijf.
Dramaqueen.
Maar geen idee ik verdenk Sil gewoon.
Omdat schrijvers het altijd op zo'n manier schrijven dat je de verkeerde mensen verdenkt en dat de oplossing verrassend is. Kijk je nu pas tv ofzo?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:04 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap niet waarom niemand Laura verdenkt, ze had notebene die steen in haar handen, welke jack blijkbaar de volgende aflevering gaat vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Viel mij gisteren ook op, wat een vreselijke muziekquote:Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef Patch het volgende:
Kan iemand diegene ontslaan die de totaal niet passende muziek onder 50% van de scenes zet !
Ik vind haar hooguit medeplichtig aan die moord op Mary Verstraete, Laura had dan wel geholpen met het verdoven met choroform, maar Cleo had het lichaam ergens ingewikkeld en het in water gedumpt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat Laura al iemand vermoord heeft.
Net zoals dat ze een drugs-paradijs in haar huis had
Ik weet niet van onder welke steen jij nou weer tevoorschijn bent gekropen, maar reageer normaal en wees welkom of blijf anders weg.quote:
De muziek was juist verbluffend goed gekozenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:18 schreef Patch het volgende:
Kan iemand diegene ontslaan die de totaal niet passende muziek onder 50% van de scenes zet !
Feitelijk kan het dus iedereen zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 11:25 schreef ruudvandijk het volgende:
Even duidelijkheid scheppen in de suggesties:
Laura was bij Rutger. Zij had een steen in haar hand.
Lucas, Noud en Sjoerd zijn na De Koning ergens heen geweest wat geheim moet blijven. Waarschijnlijk naar het huis van rutger, waar ze een ruit ofzo hebben ingegooid.
Ludo was op zoek naar Rutger. Hij heeft het adres gekregen van Sil.
Charlie is dronken wakker geworden in het huis van Rutger. De avond daarvoor heeft ze met Sil zitten praten over Rutger, en Sil wou een taxi voor Charlie regelen.
Lucas en Noud toch? "Vertel niemand erover.."quote:Op woensdag 24 november 2010 15:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Als de schrijvers een beetje verrassend uit de hoek willen komen, dan is Rosa Gonzalez de dader.
Motief:
-Ze had haar zuurverdiende spaargeld in EEPASA gestoken.
-Rutger heeft haar dochter Lorena bedreigd.
-Rutger heeft de vrouw van meneer Sanders neergeslagen met een wijnfles.
-Nobody fucks with Rosa!
Vanuit dramatisch oogpunt denk ik dat Lorena de dader is. Jack komt er natuurlijk op een gegeven moment achter dat Lorena het gedaan heeft. Wat zal ie doen: z'n liefje erbij lappen of het onderzoek in een andere richting sturen? Helemaal sappig wordt het natuurlijk als ook Sjors, tegenwoordig werkzaam bij het OM, bij de zaak betrokken raakt.
Ik ga nog steeds voor Sil..quote:Op woensdag 24 november 2010 11:25 schreef ruudvandijk het volgende:
Even duidelijkheid scheppen in de suggesties:
Laura was bij Rutger. Zij had een steen in haar hand.
Lucas, Noud en Sjoerd zijn na De Koning ergens heen geweest wat geheim moet blijven. Waarschijnlijk naar het huis van rutger, waar ze een ruit ofzo hebben ingegooid.
Ludo was op zoek naar Rutger. Hij heeft het adres gekregen van Sil.
Charlie is dronken wakker geworden in het huis van Rutger. De avond daarvoor heeft ze met Sil zitten praten over Rutger, en Sil wou een taxi voor Charlie regelen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:57 schreef roos85 het volgende:
Spoilers komende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |